Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Hinsur » 6. mar 2017, 20:41

Martino skrev:Det mest spændende nu bliver at se hvordan Wieghorst stiller op i en must win kamp på hjemmebane mod FCM.
Uden Wurtz.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Dalbjerg » 6. mar 2017, 20:42

Martin Bak skrev:
Dalbjerg skrev:
andreasaab89 skrev:
AalBoyeBK skrev:Det er godt nok lidt skidt at smide den målforskel. Det er et point mere på Randers og SønderjyskE man skal hente.

I dag har ikke været god, men OB har også været effektive, og samtidig har de stået godt defensivt. Vi har vundet 3 kampe i træk inden i dag, og vores spillere har vist højt niveau. Det er bare op på hesten igen, og så ellers håbe at vi kan lave et resultat mod FCM/de andre smider point, så vi selv kan afgøre det mod Viborg.

Synes generelt den tilsvining af spillerne herinde er uværdig - men sådan har det jo altid været.
Enig
Pinligt at se de negative kommentarer . Vi har slet ikke været dårlige idag. Spillet lidt naivt og mødt en effektiv modstander
Men resultatet får altid folk herinde til at se totalt unuanceret på indsatsen
Vi har ikke været dårlige..

Kan du ikke lige nævne en reel chance?? Børstings overskud eller Meillingers tilbagelægning..

Beklager, men man kan simpelthen ikke betegne aftens indsats som OK..
OG NÅR AaB ikke leverer, så er det i orden at opføre sig retarderet herinde :thumbsup:
Beklager, jeg evner ikke at holde en så høj standard, som at kalde folk retarderet.. Beklager

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Kunji » 6. mar 2017, 20:44

Det mentale sammenbrud på debatside.dk er større end det på banen i Odense pt.

Det er sgu meget imponerende. Nedern, at vi fucker målscoren op. Nu skal vi formentlig vinde mod FCM - det gør vi næppe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Jakobsen » 6. mar 2017, 20:44

Jeg brækker mig, at tabe fucking 4-0 til Kents forpulede copycat hold. Synes egentlig, at vi var fint med indtil 0-1, men siden da har det sgu været jammer. Et nederlag i Odense var isoleret set ok, men i guder man græmmes over hvor meget de falder i niveau på trods af de første 30 minutter var bedre end det mest under Grå Lars. Umiddelbare konklusioner

- Meilinger kan ikke nok selv
- Jo vi mangler tyngde i angrebet. Problemet med den nuværende duo er, at de er lette at lukke ned, hvis man er et ok forsvar og står dybt. Der mangler vi en der kan trække en mand til sig og skabe lidt plads til de mere vævre typer.
- Det fucking forsvar selvom man næsten ikke magter at sige det mere

Det værste er dog, at næste kamp er FCM og med Würtz. Jeg er generelt helt med på, at vi er startet forfra og, at der vil være udfald, men det er udfald er for stort. Vi har stået ok, men vi har jo ikke været målfarlige og forsvaret sejler igen.

Nå videre, vi må trylle lidt og få Smart Odds computeren til at crashe i næste runde.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af andreasaab89 » 6. mar 2017, 20:45

Vi ligger trods alt af point med Randers med 7 nederlag i træk og kæmper mod et Sønderjyske hold som mildest talt ser ringe ud

Så selvom vi er dårlige idag er vi stadig det mest fotmstærke af vores 2 konkurrenter
+ de to konkurrenter har hinanden
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Martin Bak » 6. mar 2017, 20:45

Dalbjerg skrev:
Martin Bak skrev:
Dalbjerg skrev:
andreasaab89 skrev:
AalBoyeBK skrev:Det er godt nok lidt skidt at smide den målforskel. Det er et point mere på Randers og SønderjyskE man skal hente.

I dag har ikke været god, men OB har også været effektive, og samtidig har de stået godt defensivt. Vi har vundet 3 kampe i træk inden i dag, og vores spillere har vist højt niveau. Det er bare op på hesten igen, og så ellers håbe at vi kan lave et resultat mod FCM/de andre smider point, så vi selv kan afgøre det mod Viborg.

Synes generelt den tilsvining af spillerne herinde er uværdig - men sådan har det jo altid været.
Enig
Pinligt at se de negative kommentarer . Vi har slet ikke været dårlige idag. Spillet lidt naivt og mødt en effektiv modstander
Men resultatet får altid folk herinde til at se totalt unuanceret på indsatsen
Vi har ikke været dårlige..

Kan du ikke lige nævne en reel chance?? Børstings overskud eller Meillingers tilbagelægning..

Beklager, men man kan simpelthen ikke betegne aftens indsats som OK..
OG NÅR AaB ikke leverer, så er det i orden at opføre sig retarderet herinde :thumbsup:
Beklager, jeg evner ikke at holde en så høj standard, som at kalde folk retarderet.. Beklager
nej det er tydeligt, at du har fået ilt til hjernen inden du poster
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af AalBoyeBK » 6. mar 2017, 20:46

andreasaab89 skrev:
AalBoyeBK skrev:Det er godt nok lidt skidt at smide den målforskel. Det er et point mere på Randers og SønderjyskE man skal hente.

I dag har ikke været god, men OB har også været effektive, og samtidig har de stået godt defensivt. Vi har vundet 3 kampe i træk inden i dag, og vores spillere har vist højt niveau. Det er bare op på hesten igen, og så ellers håbe at vi kan lave et resultat mod FCM/de andre smider point, så vi selv kan afgøre det mod Viborg.

Synes generelt den tilsvining af spillerne herinde er uværdig - men sådan har det jo altid været.
Enig
Pinligt at se de negative kommentarer . Vi har slet ikke været dårlige idag. Spillet lidt naivt og mødt en effektiv modstander
Men resultatet får altid folk herinde til at se totalt unuanceret på indsatsen
Synes nu vi har været ret dårlige. Men OB har selvfølgelig også været gode som pointeret.

Min pointe var nu mest af alt, at der stadig sker mange positive ting i klubben, og man ikke skal til at give op på diverse spillere fordi de ikke rammer niveau i en kamp. Mæhle har jo f.eks. været allerdårligst i dag, men det virker dumt at bænke ham mod Midtjylland.

Starten på foråret har uanset hvad været rigtig god, og så kan man håbe man kan bruge den her kamp til et eller andet.

Noget helt andet er at jeg virkelig synes vi mangler fart offensivt, det kan man håbe bliver tilføjet i sommerpausen, for dage som i dag kunne man virkelig godt have brugt Bassogog.

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Wokee » 6. mar 2017, 20:47

OB har haft 5 skud på mål. Og på nuværende tidspunkt står der 4-0.

OB har været særdeles effektive i dag.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Buzz Killington » 6. mar 2017, 20:49

ewii, sikke noge låård.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af NIN » 6. mar 2017, 20:50

Wokee skrev:OB har haft 5 skud på mål. Og på nuværende tidspunkt står der 4-0.

OB har været særdeles effektive i dag.
Vi havde seks mod Silkeborg.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Remark » 6. mar 2017, 20:50

Videre i teksten. Den her kamp kan vi ikke bruge til noget som helst.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Funky » 6. mar 2017, 20:50

Wokee skrev:OB har haft 5 skud på mål. Og på nuværende tidspunkt står der 4-0.

OB har været særdeles effektive i dag.
Tjaeh, det har jo også været ret store chancer. Antal skud på mål siger måske ikke det hele i sig selv. Vi HAR et problem med det forsvar, både i opspil og i, ja, forsvar.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af doukas » 6. mar 2017, 20:51

Før debatsiden.dk laver en selvdestruktiv nedsmeltning, så vil jeg gerne minde om, det er at der er sådan noget, der sker, når en ret stor del af holdet består af unge talenter. Der vil unægteligt være ups and downs, men jeg vil fandme ikke undvære spillere som MC, Mæhle og Tellufhsen for at have semigode udlændinge, som måske har et højere bundniveau....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Dalbjerg » 6. mar 2017, 20:52

Martin Bak skrev:
Dalbjerg skrev:
Martin Bak skrev:
Dalbjerg skrev:
andreasaab89 skrev:
AalBoyeBK skrev:Det er godt nok lidt skidt at smide den målforskel. Det er et point mere på Randers og SønderjyskE man skal hente.

I dag har ikke været god, men OB har også været effektive, og samtidig har de stået godt defensivt. Vi har vundet 3 kampe i træk inden i dag, og vores spillere har vist højt niveau. Det er bare op på hesten igen, og så ellers håbe at vi kan lave et resultat mod FCM/de andre smider point, så vi selv kan afgøre det mod Viborg.

Synes generelt den tilsvining af spillerne herinde er uværdig - men sådan har det jo altid været.
Enig
Pinligt at se de negative kommentarer . Vi har slet ikke været dårlige idag. Spillet lidt naivt og mødt en effektiv modstander
Men resultatet får altid folk herinde til at se totalt unuanceret på indsatsen
Vi har ikke været dårlige..

Kan du ikke lige nævne en reel chance?? Børstings overskud eller Meillingers tilbagelægning..

Beklager, men man kan simpelthen ikke betegne aftens indsats som OK..
OG NÅR AaB ikke leverer, så er det i orden at opføre sig retarderet herinde :thumbsup:
Beklager, jeg evner ikke at holde en så høj standard, som at kalde folk retarderet.. Beklager
nej det er tydeligt, at du har fået ilt til hjernen inden du poster
Høj standard!

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af tommas jensen » 6. mar 2017, 20:52

Har vi haft nogle skud på mål ?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Funky » 6. mar 2017, 20:52

doukas skrev:Før debatsiden.dk laver en selvdestruktiv nedsmeltning, så vil jeg gerne minde om, det er at der er sådan noget, der sker, når en ret stor del af holdet består af unge talenter. Der vil unægteligt være ups and downs, men jeg vil fandme ikke undvære spillere som MC, Mæhle og Tellufhsen for at have semigode udlændinge, som måske har et højere bundniveau....
Det ville du isoleret set nok godt hvis det havde givet AaB en sejr i aften, og adgang til top-6. Gætter jeg på ;)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Funky » 6. mar 2017, 20:53

tommas jensen skrev:Har vi haft nogle skud på mål ?
Jeg så 3 skud i retning af mål i 1. halvleg. 1 af dem endda inden for rammen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Wokee » 6. mar 2017, 20:54

NIN skrev:
Wokee skrev:OB har haft 5 skud på mål. Og på nuværende tidspunkt står der 4-0.

OB har været særdeles effektive i dag.
Vi havde seks mod Silkeborg.
Yes! Alt i alt er der lidt at besinde sig på - for vi har selv lige været der i den modsatte rolle - inden debatsiden laver en nedsmeltning.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Jakobsen » 6. mar 2017, 20:54

Remark skrev:Videre i teksten. Den her kamp kan vi ikke bruge til noget som helst.
Arh, sikker på man kan lære et par ting, såvel som man kunne i de to Silkeborg kampe.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.03.2017

Indlæg af Wokee » 6. mar 2017, 20:55

Funky skrev:
tommas jensen skrev:Har vi haft nogle skud på mål ?
Jeg så 3 skud i retning af mål i 1. halvleg. 1 af dem endda inden for rammen.
Flashscore.dk siger 3 inden for rammen. 2 mindre end OB.

Besvar