Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Pollack2 » 17. mar 2017, 12:20

Gnu skrev:
9000AA skrev:
martinaalborg skrev:....ja og så bare glæde sig over der kommer mange
AaB fans til kampen...
I stedet for at brokke dig over at DU ikke får noget ud af denne deal...
Synes bare det er træls at bruge penge på noget, som jeg intet kan bruge noget til.
Den nordjyske folkesjæl sammenfattet i én sætning.
Hæ hæ - det er i hvert fald halvdelen af folkesjælen. Det er også derfor jeg aldrig kommer på stadion: man kan jo ikke få pengene tilbage, når de spiller som lort, og jeg ikke kan bruge det til noget!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af 9000AaB » 17. mar 2017, 12:25

Pollack2 skrev:
Gnu skrev:
9000AA skrev:
martinaalborg skrev:....ja og så bare glæde sig over der kommer mange
AaB fans til kampen...
I stedet for at brokke dig over at DU ikke får noget ud af denne deal...
Synes bare det er træls at bruge penge på noget, som jeg intet kan bruge noget til.
Den nordjyske folkesjæl sammenfattet i én sætning.
Hæ hæ - det er i hvert fald halvdelen af folkesjælen. Det er også derfor jeg aldrig kommer på stadion: man kan jo ikke få pengene tilbage, når de spiller som lort, og jeg ikke kan bruge det til noget!
Tænk at selv når tingene er gratis er det svært at gør folk tilfreds.... det sku ikke nemt....

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af dyhrmaN » 17. mar 2017, 14:35

Det bliver vildt på søndag, og jeg glæder mig helt vildt til en kamp, hvor alle kampe spilles samtidig. Det gør spændningen meget større, at man kan stå på stadion og få meldninger om de forskellige kampe.

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 17. mar 2017, 14:46

dyhrmaN skrev:Det bliver vildt på søndag, og jeg glæder mig helt vildt til en kamp, hvor alle kampe spilles samtidig. Det gør spændningen meget større, at man kan stå på stadion og få meldninger om de forskellige kampe.
Netop. I øvrigt er der noget i den forbindelse, som har undret mig. Jeg var desværre ikke i Slagelse, da vi vandt i 2014 (prøv lige at spørg om Århus var død den aften, hvor AGF rykkede ned samtidig :P ), og på TV kunne man se, at AaB-supporterne hørte om FCK's mål før TV-speakerne, som var helt forvirrede. Er der nogen, som var tilstede den dag, som kan svare på hvordan? Det kan næsten ikke passe, at TV-speakerne ikke også sidder med en smartphone eller en radio.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af NIN » 17. mar 2017, 14:50

dyhrmaN skrev:Det bliver vildt på søndag, og jeg glæder mig helt vildt til en kamp, hvor alle kampe spilles samtidig. Det gør spændningen meget større, at man kan stå på stadion og få meldninger om de forskellige kampe.
Det vækker minder om gamle dage, hvor Sport på 3'eren først måtte sende fra 2. halvleg og alle kampe blev afviklet på samme tidspunkt. Og var der held i sprøjten, var der klip fra to kampe i søndagssporten.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af dyhrmaN » 17. mar 2017, 14:52

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
dyhrmaN skrev:Det bliver vildt på søndag, og jeg glæder mig helt vildt til en kamp, hvor alle kampe spilles samtidig. Det gør spændningen meget større, at man kan stå på stadion og få meldninger om de forskellige kampe.
Netop. I øvrigt er der noget i den forbindelse, som har undret mig. Jeg var desværre ikke i Slagelse, da vi vandt i 2014 (prøv lige at spørg om Århus var død den aften, hvor AGF rykkede ned samtidig :P ), og på TV kunne man se, at AaB-supporterne hørte om FCK's mål før TV-speakerne, som var helt forvirrede. Er der nogen, som var tilstede den dag, som kan svare på hvordan? Det kan næsten ikke passe, at TV-speakerne ikke også sidder med en smartphone eller en radio.
Tror det var radio og eller livescore. Og TV-speakerne kan givetvis ikke have siddet med noget af dette.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af AalBoyeBK » 17. mar 2017, 14:56

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
dyhrmaN skrev:Det bliver vildt på søndag, og jeg glæder mig helt vildt til en kamp, hvor alle kampe spilles samtidig. Det gør spændningen meget større, at man kan stå på stadion og få meldninger om de forskellige kampe.
Netop. I øvrigt er der noget i den forbindelse, som har undret mig. Jeg var desværre ikke i Slagelse, da vi vandt i 2014 (prøv lige at spørg om Århus var død den aften, hvor AGF rykkede ned samtidig :P ), og på TV kunne man se, at AaB-supporterne hørte om FCK's mål før TV-speakerne, som var helt forvirrede. Er der nogen, som var tilstede den dag, som kan svare på hvordan? Det kan næsten ikke passe, at TV-speakerne ikke også sidder med en smartphone eller en radio.
Der var en der stod med høretelefoner, som gav meldinger. Er ret sikker på det var via radio. Det var det samme i København i 2011 i øvrigt, og begge gange kom de første meldinger fra fyren med radioen. Kan dog ikke udelukke han har snakket i telefon med nogle der sad i Midtjylland, men tvivler.

Det er i øvrigt en af de absolut fedeste måder at vinde/overleve Superligaen på, når man står på stadion. For mig var 2011 dog endnu vildere end 2014, fordi vi trods alt stadig kunne afgøre det mod AGF der.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Breezer » 18. mar 2017, 00:07

AalBoyeBK skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
dyhrmaN skrev:Det bliver vildt på søndag, og jeg glæder mig helt vildt til en kamp, hvor alle kampe spilles samtidig. Det gør spændningen meget større, at man kan stå på stadion og få meldninger om de forskellige kampe.
Netop. I øvrigt er der noget i den forbindelse, som har undret mig. Jeg var desværre ikke i Slagelse, da vi vandt i 2014 (prøv lige at spørg om Århus var død den aften, hvor AGF rykkede ned samtidig :P ), og på TV kunne man se, at AaB-supporterne hørte om FCK's mål før TV-speakerne, som var helt forvirrede. Er der nogen, som var tilstede den dag, som kan svare på hvordan? Det kan næsten ikke passe, at TV-speakerne ikke også sidder med en smartphone eller en radio.
Der var en der stod med høretelefoner, som gav meldinger. Er ret sikker på det var via radio. Det var det samme i København i 2011 i øvrigt, og begge gange kom de første meldinger fra fyren med radioen. Kan dog ikke udelukke han har snakket i telefon med nogle der sad i Midtjylland, men tvivler.

Det er i øvrigt en af de absolut fedeste måder at vinde/overleve Superligaen på, når man står på stadion. For mig var 2011 dog endnu vildere end 2014, fordi vi trods alt stadig kunne afgøre det mod AGF der.
Husker selv tydeligt hvordan jeg var på vej ned på lokum, da jeg gik forbi en der hørte radio, og han sagde at der var hjørne til FCK. Han jublede bare lige pludselig, hvilket førte til alle os omkring gjorde det samme.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af MrBangDK » 18. mar 2017, 06:02

Jeg stod med hørebøffer og tårer i øjnene i parken i 2011..pludselig siges der noget lignende "og nu kommer der en melding der giver glæde hos AaBs fans"... jeg begyndte bare at råbe jaaaaaaaa. Og tænkte et splitsekund, at hvis de havde sagt noget forkert i radioen ville jeg blive slået ihjel.. og så gik tribunen ellers amok. Den oplevelse var den vildeste emotionelle rutchetur.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af alithebeast » 18. mar 2017, 06:56

MrBangDK skrev:Jeg stod med hørebøffer og tårer i øjnene i parken i 2011..pludselig siges der noget lignende "og nu kommer der en melding der giver glæde hos AaBs fans"... jeg begyndte bare at råbe jaaaaaaaa. Og tænkte et splitsekund, at hvis de havde sagt noget forkert i radioen ville jeg blive slået ihjel.. og så gik tribunen ellers amok. Den oplevelse var den vildeste emotionelle rutchetur.
Barcelona kan score 25 mål i overtiden. Tiden med vild jubel på udebaneafsnittet(hvor udsigten til banen iøvrigt var elendig) efter Esbjergs udligning er stadig det vildeste for mig.
Hader København!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Dalbjerg » 18. mar 2017, 08:36

Helt enig.. Kæft en mærkelig oplevelse.. Ingen kiggede ned på banen, men sad enten og lyttede, eller kiggede på en der lyttede..

Imens foretog FCK deres 4. Udskiftning fordi de havde fire spillere som stoppede..

Kæmpe jubel.. Vel første gang at hele parken har jublet samtidigt til en ikke-landskamp.. AaB overlevede og FCK skulle have deres guld..

På banen kiggede Rasmus W forvirret ud på bænken, da vi gik amok i jubel over at radioen fortalte, at kampen var over I Randers.. Hvorefter Rasmus faldte på knæ, selvom bolden stadig var i spil i parken..

Og så ellers lang jubel ned mod svendene og ikke mindst Lynge.. Derefter på stafetten til en "fald ned øl" på trods af eksamen dagen efter, syngende "rykker aldrig, aldrig aldrig ned, aldrig ned, aldrig ned, aaaaldrig neeeeed.. Aleeeez, vi rykker aldrig ned, rykker aldrig ned....."

Wauv en søndag.. Som aldrig behøves at blive gentaget, men aldrig bliver glemt..

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Maglau » 18. mar 2017, 11:02

Med alle genoplivede minder om kampe der er afgjort til vores fordel i sidste minut - får jeg sgu dårlig mave når jeg samtidig tænker over hvor relativt mange kampe med relevans for os der i denne korte halvsæson er blevet afgjort i sidste minut.
Som jeg lige kan komme på - os mod gf og FCM. Randers og gf. Gf og Sdr jysk.
Jeg jubler eller græder ikke i morgen før dommeren har fløjtet den sidste gang
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6389
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 18. mar 2017, 16:51

Så er truppen udtaget:

1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Markus Holgersson, 7 Thomas Enevoldsen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 11 Jakub Sylvestr, 14 Casper Sloth, 16 Magnus Christensen, 18 Rasmus Thellufsen, 20 Marco Meilinger, 22 Ivan Lucic, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 31 Joakim Mæhle og 32 Kasper Pedersen.

Mange muligheder i angrebet med Ene og Pohl tilbage.
- FlæskeFrank

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af white splash » 18. mar 2017, 20:39

Ingen bud på en startopstilling fra Nordjyske?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Lyngehoevdingen » 19. mar 2017, 01:35

white splash skrev:Ingen bud på en startopstilling fra Nordjyske?
Deres bud i søndagens avis lyder på en højreside med Meilinger foran Mæhle og naturligvis Würtz tilbage i stedet for Sloth. Resten som mod Midtjylland.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6389
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 19. mar 2017, 10:23

Overvejer stadig om bilen skal startes og køre til Viborg, men hvis ikke vil jeg købe kampen. På superstats hedder det Eurosport, men kigger man på Eurosport hedder det Eurosport 2. Hos Stofa kan jeg købe Eurosport 2 og Eurosport HD. Jeg gider ikke købe begge, selvom de kun koster 20 og 30 kr. for en måned.

Så mit spørgsmål er, er det altid Eurosport2 kampene sendes på, men i daglig tale omtales det blot som Eurosport ?
- FlæskeFrank

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Lyngehoevdingen » 19. mar 2017, 10:32

FlæskeFrank skrev:Overvejer stadig om bilen skal startes og køre til Viborg, men hvis ikke vil jeg købe kampen. På superstats hedder det Eurosport, men kigger man på Eurosport hedder det Eurosport 2. Hos Stofa kan jeg købe Eurosport 2 og Eurosport HD. Jeg gider ikke købe begge, selvom de kun koster 20 og 30 kr. for en måned.

Så mit spørgsmål er, er det altid Eurosport2 kampene sendes på, men i daglig tale omtales det blot som Eurosport ?
Jeg ved det, men du får det ikke at vide. Start du bare den bil.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af MrBangDK » 19. mar 2017, 10:39

FlæskeFrank skrev:Overvejer stadig om bilen skal startes og køre til Viborg, men hvis ikke vil jeg købe kampen. På superstats hedder det Eurosport, men kigger man på Eurosport hedder det Eurosport 2. Hos Stofa kan jeg købe Eurosport 2 og Eurosport HD. Jeg gider ikke købe begge, selvom de kun koster 20 og 30 kr. for en måned.

Så mit spørgsmål er, er det altid Eurosport2 kampene sendes på, men i daglig tale omtales det blot som Eurosport ?
Det er Eurosport2
Ska' vi hak'?

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af secone79 » 19. mar 2017, 10:53

Nogen indikationer om hvormange der tager til Viborg? Kan vi godt fylde endetribunen op?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14699
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Hanga » 19. mar 2017, 11:03

secone79 skrev:Nogen indikationer om hvormange der tager til Viborg? Kan vi godt fylde endetribunen op?
Har vi virkelig fået hele endetribunen, eller er det ikke mere ligesom f.eks. i 2014 hvor vi fik godt halvdelen? Det kan vi på en god dag godt fylde ud.

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar