Superligaen 16/17 Pulje 2

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Remark » 22. mar 2017, 12:05

Nå, vi skal jo til at lære det her med den opdelte superliga. Lad os håbe og regne med, at dette er den eneste gang, vi skal bruge tid her.

Mine bud:

Jeg forventer, at vi vinder gruppen.

Jeg forventer, at vi blot behøver fire point for at undgå plads 3-4

Jeg forventer moderate tilskuertal (4-6 tusinde pr.kamp)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af FlæskeFrank » 22. mar 2017, 13:13

Jeg forventer, at AaB sætter billetpriserne ned.
- FlæskeFrank

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af hje1980 » 22. mar 2017, 13:25

FlæskeFrank skrev:Jeg forventer, at AaB sætter billetpriserne ned.
Tror ikke det får flere på stadion... hvert fald ikke ret mange flere.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af NIN » 22. mar 2017, 13:39

FlæskeFrank skrev:Jeg forventer, at AaB sætter billetpriserne ned.
Sætter billetpriserne ned? Er du komplet vanvittig? I alle andre sportsgrene med slutspil stiger priserne. Og med trekløveret Viborg, AGF og Silkeborg bliver det højeksplosiv. Jeg forventer et tilskuerboom. Alt andet vil selvfølgelig også være underligt, med en ligastruktur, hvor alle kampe er betydningsfulde.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 22. mar 2017, 19:10

Så er kampprogrammet fastsat.

3 helligdage, 2 lørdage, og 1 enkelt mandagskamp til os... Jeg er vild med den nye struktur :-)

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Gnu » 22. mar 2017, 21:27

Jeg forventer en masse mavesure opstød om at medierne slet ikke interesserer sig nok for AaB. Og når rampelyset endelig drejer i den retning, er journalisterne nogle sensationsliderlige københavnersvin, som slet ikke taler pænt nok om AaB.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Dalbjerg » 22. mar 2017, 22:21

Man sætter da ikke prisen ned, bare fordi ens produkt er mindre attraktiv og objektivt set mindre værd..

Man kunne da aldrig forstille sig at AaB ville argumentere med, at de føler at de har et godt produkt, og derfor sætter priserne op..

Hmmmmm

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af jernskjorten » 23. mar 2017, 08:35

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:Så er kampprogrammet fastsat.

3 helligdage, 2 lørdage, og 1 enkelt mandagskamp til os... Jeg er vild med den nye struktur :-)
Til gengæld rases der andre steder i kongeriget.
OB: 5 hverdagskampe ud af 6.
AGF: 3 mandagskampe ud af 6.
Det er jo en hån.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. mar 2017, 09:35

Det værste man kan gøre er sgu at sætte priserne ned. Faktisk mener jeg at man skal sætte priserne for sæsonkort OP. De er så billige at folk køber dem og bliver væk og så er pladserne spærrede. Det er en dårlig udvikling.

Priserne på 130kr for en siddeplads er fine som de er.
Janteloven eksisterer IKKE!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Uldahl » 23. mar 2017, 12:10

Køllen I Møllen skrev:Det værste man kan gøre er sgu at sætte priserne ned. Faktisk mener jeg at man skal sætte priserne for sæsonkort OP. De er så billige at folk køber dem og bliver væk og så er pladserne spærrede. Det er en dårlig udvikling.

Priserne på 130kr for en siddeplads er fine som de er.
Enig i sæsonkortene er for billige og det spærre pladser. Jeg ville se mange flere kampe på stadion hvis ikke det var for de spærrede pladser. Jeg er dårlig gående, og kan ikke stå op så længe.

Jeg er ret sikker på at der er andre som jeg der så vælger at se kampene i TV. Det surt når man ser der er mange tomme pladser, og man gerne ville være der live. :aabfan:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Kristian » 23. mar 2017, 12:14

Uldahl skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det værste man kan gøre er sgu at sætte priserne ned. Faktisk mener jeg at man skal sætte priserne for sæsonkort OP. De er så billige at folk køber dem og bliver væk og så er pladserne spærrede. Det er en dårlig udvikling.

Priserne på 130kr for en siddeplads er fine som de er.
Enig i sæsonkortene er for billige og det spærre pladser. Jeg ville se mange flere kampe på stadion hvis ikke det var for de spærrede pladser. Jeg er dårlig gående, og kan ikke stå op så længe.

Jeg er ret sikker på at der er andre som jeg der så vælger at se kampene i TV. Det surt når man ser der er mange tomme pladser, og man gerne ville være der live. :aabfan:
Sorry at det her kan tolkes angribende.

Men hvorfor køber du ikke et sæsonkort og får dig en plads du er sikker på et godt sted på stadion. Om du så kommer 10 eller 16 gange på en sæson er der vist ingen der brokker sig over.
------------------
mvh Kristian

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Uldahl » 23. mar 2017, 12:20

Kristian skrev:
Uldahl skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det værste man kan gøre er sgu at sætte priserne ned. Faktisk mener jeg at man skal sætte priserne for sæsonkort OP. De er så billige at folk køber dem og bliver væk og så er pladserne spærrede. Det er en dårlig udvikling.

Priserne på 130kr for en siddeplads er fine som de er.
Enig i sæsonkortene er for billige og det spærre pladser. Jeg ville se mange flere kampe på stadion hvis ikke det var for de spærrede pladser. Jeg er dårlig gående, og kan ikke stå op så længe.

Jeg er ret sikker på at der er andre som jeg der så vælger at se kampene i TV. Det surt når man ser der er mange tomme pladser, og man gerne ville være der live. :aabfan:
Sorry at det her kan tolkes angribende.

Men hvorfor køber du ikke et sæsonkort og får dig en plads du er sikker på et godt sted på stadion. Om du så kommer 10 eller 16 gange på en sæson er der vist ingen der brokker sig over. Og dem skal vi til livs. :cheers:
Det tolkes skam ikke sådan. Men jeg bor i Spanien så hvis jeg køber et så vil jeg bare være med til at lave flere tomme pladser, når jeg ikke er i DK.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af hje1980 » 23. mar 2017, 12:52

Uldahl skrev:
Kristian skrev:
Uldahl skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det værste man kan gøre er sgu at sætte priserne ned. Faktisk mener jeg at man skal sætte priserne for sæsonkort OP. De er så billige at folk køber dem og bliver væk og så er pladserne spærrede. Det er en dårlig udvikling.

Priserne på 130kr for en siddeplads er fine som de er.
Enig i sæsonkortene er for billige og det spærre pladser. Jeg ville se mange flere kampe på stadion hvis ikke det var for de spærrede pladser. Jeg er dårlig gående, og kan ikke stå op så længe.

Jeg er ret sikker på at der er andre som jeg der så vælger at se kampene i TV. Det surt når man ser der er mange tomme pladser, og man gerne ville være der live. :aabfan:
Sorry at det her kan tolkes angribende.

Men hvorfor køber du ikke et sæsonkort og får dig en plads du er sikker på et godt sted på stadion. Om du så kommer 10 eller 16 gange på en sæson er der vist ingen der brokker sig over. Og dem skal vi til livs. :cheers:
Det tolkes skam ikke sådan. Men jeg bor i Spanien så hvis jeg køber et så vil jeg bare være med til at lave flere tomme pladser, når jeg ikke er i DK.
Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 23. mar 2017, 13:07

hje1980 skrev: Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Der er nu ikke noget som gode gammeldags restriktioner og forbud, når man skal nå ud til folk... Hvis folk har lyst til at stå, så lad dem da stå!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af jernskjorten » 23. mar 2017, 13:21

hje1980 skrev:Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Kom på stadion og bliv sat på plads! Bogstaveligt talt.
AaB kunne jo også sælge de ståpladser oppe bagved, og så få frigivet siddepladserne til nye kunder. Tror faktisk, at der er mange, der ville betale for en nummereret ståplads bag siddepladserne, f.eks. med et lille "bar-bord" til øllen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. mar 2017, 13:35

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
hje1980 skrev: Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Der er nu ikke noget som gode gammeldags restriktioner og forbud, når man skal nå ud til folk... Hvis folk har lyst til at stå, så lad dem da stå!
Det har du ret i. Men du kan også godt se at det ser "træls" ud at halvdelen af sæderne er tomme? Det er en svær ting at løse.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 23. mar 2017, 13:37

jernskjorten skrev:
hje1980 skrev:Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Kom på stadion og bliv sat på plads! Bogstaveligt talt.
AaB kunne jo også sælge de ståpladser oppe bagved, og så få frigivet siddepladserne til nye kunder. Tror faktisk, at der er mange, der ville betale for en nummereret ståplads bag siddepladserne, f.eks. med et lille "bar-bord" til øllen.
Hvis det er lovligt for brandmyndigheder, og hvad der ellers er af regler, så er det ikke en dum idé.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af martinaalborg » 23. mar 2017, 14:34

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
jernskjorten skrev:
hje1980 skrev:Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Kom på stadion og bliv sat på plads! Bogstaveligt talt.
AaB kunne jo også sælge de ståpladser oppe bagved, og så få frigivet siddepladserne til nye kunder. Tror faktisk, at der er mange, der ville betale for en nummereret ståplads bag siddepladserne, f.eks. med et lille "bar-bord" til øllen.
Hvis det er lovligt for brandmyndigheder, og hvad der ellers er af regler, så er det ikke en dum idé.

TILBAGE TIL EMNET !!!!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af hje1980 » 23. mar 2017, 14:45

jernskjorten skrev:
hje1980 skrev:Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Kom på stadion og bliv sat på plads! Bogstaveligt talt.
AaB kunne jo også sælge de ståpladser oppe bagved, og så få frigivet siddepladserne til nye kunder. Tror faktisk, at der er mange, der ville betale for en nummereret ståplads bag siddepladserne, f.eks. med et lille "bar-bord" til øllen.
Mange stadions har jo regler om du ikke om holde dig på arealerne udenfor tribunen under kampen... hvilket jeg synes er fint. Det er bedst for alle at stadion ser mere fyldt ud når sæderne bliver brugt.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 16/17 Pulje 2

Indlæg af jernskjorten » 23. mar 2017, 14:50

hje1980 skrev:
jernskjorten skrev:
hje1980 skrev:Mange af de tomme pladser skyldes også mange står oppe bagved under kampen. Disse burdes sendes ned på pladserne netop for at der bliver mere fyldt.
Kom på stadion og bliv sat på plads! Bogstaveligt talt.
AaB kunne jo også sælge de ståpladser oppe bagved, og så få frigivet siddepladserne til nye kunder. Tror faktisk, at der er mange, der ville betale for en nummereret ståplads bag siddepladserne, f.eks. med et lille "bar-bord" til øllen.
Mange stadions har jo regler om du ikke om holde dig på arealerne udenfor tribunen under kampen... hvilket jeg synes er fint. Det er bedst for alle at stadion ser mere fyldt ud når sæderne bliver brugt.
Det skulle ikke undre mig, hvis der er en regel imod det, men hvis man kan stå bag mål, kan man vel også stå på langsiden. Og så siger jeg ikke mere om ståpladser i denne tråd, martin. :)

Besvar