Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 08.04.2017

Indlæg af Martino » 11. apr 2017, 10:25

troelsh skrev:
Martino skrev:
FlæskeFrank skrev:
Holgersson har vist et meget lavt bundniveau, og det er skuffende. Jeg savner også Matovac, men mener faktisk, at hans sæson begynder at være OK. Jeg er mere bekymret for spilleren ved siden af ham.
Det er jeg faktisk også. Har længe troet på Blåbjerg, men det er som om han ikke rigtig rykker sig alverden. I Viborg kampen sover han lidt ved indkastet og skal altså fylde mere på sådan en standard situation. Han mangler noget højde indimellem, og når hans opspil så ikke er bedre, kompenserer det ikke rigtigt den anden vej. Han har spillet gode kampe på VB, men ser ham ikke som en naturlig venstreback i vores system, men på et hold som feks Viborg og Horsens osv ville han jo være en perfekt VB.
Så jeg ville også prioritere en dygtig forsvarsspiller til sommer. Vores næste upcoming star på den position er nok Anders Bærtelsen, som er rigtig dygtig med fødderne, men han er altså kun u17 ;) Så det kan stadig blive fugl eller fisk. På U19 er der Nikolaj Lyngø, men han er nok ikke i spil til en plads i truppen, så måske han rykker tilbage til Jammerbugt FC, hvor han kom fra.
Pierre Kanstrup har spillet pauvert i en rum tid i Sønderjyske, men han kunne godt være værd at hente, såfremt han ikke kræver en kæmpe løn og sign on.
ca. 40% af de mål vi har indkasseret er på hovedstød, det er jo helt vanvittigt, det bliver vi nødtil at forbedre næste sæson, derfor håber jeg Blåbjerg bliver skiftet ud med en større centerforsvarer, som gerne er bedre med fødderne end Holger.
Nicolaj Larsens bærer også et stort ansvar for alle de mål der er blevet lukket ind på standarder, hans helt store akilleshæl er hans evne eller mangel på samme, til at komme ud af boksen, det har modstanderne også luret.
Helt enig med dig Troels, og det må være noget Wieghorst også har i kikkerten - det håber jeg da i hvertfald.
Jeg savner Winsnes

Besvar