Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af troelsh » 23. apr 2017, 13:09

Martino skrev:Hverken Rasmus Wurtz eller Flores deltog i dagens træning, så de er nok yderst tvivlsomme til imorgen. Ligner en central midt med Risgård og MC.
Ærgerligt med Würtz, glæder mig dog til at se hvordan MC og Risgård konstellationen fungerer.
Hvem ser ud til at skulle starte på toppen? Og bliver det Mæhle eller Meilinger på kanten?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Martino » 23. apr 2017, 13:17

troelsh skrev:
Martino skrev:Hverken Rasmus Wurtz eller Flores deltog i dagens træning, så de er nok yderst tvivlsomme til imorgen. Ligner en central midt med Risgård og MC.
Ærgerligt med Würtz, glæder mig dog til at se hvordan MC og Risgård konstellationen fungerer.
Hvem ser ud til at skulle starte på toppen? Og bliver det Mæhle eller Meilinger på kanten?
De spillede ikke 11 mod 11, så det var lidt svært at lure. Tør faktisk ikke rigtig komme med et bud. Men tror helt sikkert ikke Meilinger starter.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Lindmark » 23. apr 2017, 13:28

troelsh skrev:
Martino skrev:Hverken Rasmus Wurtz eller Flores deltog i dagens træning, så de er nok yderst tvivlsomme til imorgen. Ligner en central midt med Risgård og MC.
Ærgerligt med Würtz, glæder mig dog til at se hvordan MC og Risgård konstellationen fungerer.
Hvem ser ud til at skulle starte på toppen? Og bliver det Mæhle eller Meilinger på kanten?
Mæhle på kant, Ene som hængende og Sylvestr på toppen. Er mit bud ud fra lørdagstræningen...
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Jakobsen » 23. apr 2017, 14:54

Lindmark skrev:
troelsh skrev:
Martino skrev:Hverken Rasmus Wurtz eller Flores deltog i dagens træning, så de er nok yderst tvivlsomme til imorgen. Ligner en central midt med Risgård og MC.
Ærgerligt med Würtz, glæder mig dog til at se hvordan MC og Risgård konstellationen fungerer.
Hvem ser ud til at skulle starte på toppen? Og bliver det Mæhle eller Meilinger på kanten?
Mæhle på kant, Ene som hængende og Sylvestr på toppen. Er mit bud ud fra lørdagstræningen...
Det er selvfølgelig bedre end at bruge Børsting som hængende. men magter ikke Ene og hans krukkede attitude, som han absolut intet har at have i.
Synes ikke vi skal spilde mere tid på en mand der mener han er for god til at være her og ikke har præsteret i 100 år.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Agge » 23. apr 2017, 17:35

Truppen er udtaget: 1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Markus Holgersson, 7 Thomas Enevoldsen, 9 Jannik Pohl, 11 Jakub Sylvestr, 14 Casper Sloth, 16 Magnus Christensen, 18 Rasmus Thellufsen, 20 Marco Meilinger, 21 Kasper Risgård, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 31 Joakim Mæhle, 32 Kasper Pedersen og U/19 Ligamålmand Nicolaj Jørgensen.''

Flores og Würtz meldes skadet... Der meldes ikke noget om Lucic, men han er ikke med i truppen(??).

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af swfc » 23. apr 2017, 18:29

Agge skrev:Truppen er udtaget: 1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Markus Holgersson, 7 Thomas Enevoldsen, 9 Jannik Pohl, 11 Jakub Sylvestr, 14 Casper Sloth, 16 Magnus Christensen, 18 Rasmus Thellufsen, 20 Marco Meilinger, 21 Kasper Risgård, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 31 Joakim Mæhle, 32 Kasper Pedersen og U/19 Ligamålmand Nicolaj Jørgensen.''

Flores og Würtz meldes skadet... Der meldes ikke noget om Lucic, men han er ikke med i truppen(??).
Hvad er der lige med Lucic? Han spiller ikke reserveholdskampe, og ikke i truppen til i morgen??
AaB i hjertet

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Martino » 23. apr 2017, 18:53

swfc skrev:
Agge skrev:Truppen er udtaget: 1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Markus Holgersson, 7 Thomas Enevoldsen, 9 Jannik Pohl, 11 Jakub Sylvestr, 14 Casper Sloth, 16 Magnus Christensen, 18 Rasmus Thellufsen, 20 Marco Meilinger, 21 Kasper Risgård, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 31 Joakim Mæhle, 32 Kasper Pedersen og U/19 Ligamålmand Nicolaj Jørgensen.''

Flores og Würtz meldes skadet... Der meldes ikke noget om Lucic, men han er ikke med i truppen(??).
Hvad er der lige med Lucic? Han spiller ikke reserveholdskampe, og ikke i truppen til i morgen??
Altså mig bekendt er han skadet i hoften, men jeg er ikke 100% sikker.
Jeg savner Winsnes

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Freddie » 23. apr 2017, 19:49

Martino skrev:
swfc skrev:
Agge skrev:Truppen er udtaget: 1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Markus Holgersson, 7 Thomas Enevoldsen, 9 Jannik Pohl, 11 Jakub Sylvestr, 14 Casper Sloth, 16 Magnus Christensen, 18 Rasmus Thellufsen, 20 Marco Meilinger, 21 Kasper Risgård, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 31 Joakim Mæhle, 32 Kasper Pedersen og U/19 Ligamålmand Nicolaj Jørgensen.''

Flores og Würtz meldes skadet... Der meldes ikke noget om Lucic, men han er ikke med i truppen(??).
Hvad er der lige med Lucic? Han spiller ikke reserveholdskampe, og ikke i truppen til i morgen??
Altså mig bekendt er han skadet i hoften, men jeg er ikke 100% sikker.
Fra aabsport.dk:
På skadeslisten hos AaB er Rasmus Würtz (baglår) og Edison Flores (hoftebøjer).
Hvis Lucic er skadet, har de glemt ham på skadeslisten.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Martino » 23. apr 2017, 20:53

Freddie skrev:
Martino skrev:
swfc skrev:
Agge skrev:Truppen er udtaget: 1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Markus Holgersson, 7 Thomas Enevoldsen, 9 Jannik Pohl, 11 Jakub Sylvestr, 14 Casper Sloth, 16 Magnus Christensen, 18 Rasmus Thellufsen, 20 Marco Meilinger, 21 Kasper Risgård, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 31 Joakim Mæhle, 32 Kasper Pedersen og U/19 Ligamålmand Nicolaj Jørgensen.''

Flores og Würtz meldes skadet... Der meldes ikke noget om Lucic, men han er ikke med i truppen(??).
Hvad er der lige med Lucic? Han spiller ikke reserveholdskampe, og ikke i truppen til i morgen??
Altså mig bekendt er han skadet i hoften, men jeg er ikke 100% sikker.
Fra aabsport.dk:
På skadeslisten hos AaB er Rasmus Würtz (baglår) og Edison Flores (hoftebøjer).
Hvis Lucic er skadet, har de glemt ham på skadeslisten.
Ja, men han trænede ikke med idag, og ved han har døjet en del med hoften, så gætter stadig på det er problemet.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Funky » 23. apr 2017, 21:33

Det gik jo meget godt med MC, sidst han skulle løfte opgaven fra Wurtz. Jeg er næsten mere ærgerlig over Flores, som jeg godtnok gerne snart ser have fysikken til at kæmpe om en fast plads.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Jakobsen » 23. apr 2017, 22:05

Flores's forløb i AaB minder mig efterhånden mest af alt om Beauchamps. En på papiret god spiller der burde forstærke os, men hvor det bare aldrig klikkede pga. skader og uheld. Når det er sagt undrer det mig, at Flores tilsyneladende kan stå distancen fint når han spiller landsholdsfodbold i Sydamerika, men tilsyneladende har meget svært ved at holde til spilletid og træning i Superligaen. Jeg begynder at miste troen på, at det her bliver godt og kan vi lave et fornuftigt salg til sommer er det fint med mig.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af frederikshavneren » 23. apr 2017, 23:59

Jakobsen skrev:Flores's forløb i AaB minder mig efterhånden mest af alt om Beauchamps. En på papiret god spiller der burde forstærke os, men hvor det bare aldrig klikkede pga. skader og uheld. Når det er sagt undrer det mig, at Flores tilsyneladende kan stå distancen fint når han spiller landsholdsfodbold i Sydamerika, men tilsyneladende har meget svært ved at holde til spilletid og træning i Superligaen. Jeg begynder at miste troen på, at det her bliver godt og kan vi lave et fornuftigt salg til sommer er det fint med mig.
Der spilles en anden type fodbold i Superligaen ift. det Flores er vant til, det vil uvægerligt kræve noget tilvænning. Derudover må det også være et antiklimaks at returnere fra landsholdsbold hvor modstanderne er spillere som Messi, Neymar, Suarez, Cavani mv. for få dage efter at spille mod en flok knoldesparkere fra eksempelvis Horsens.

Flores døjer med skader hvilket naturligvis er irriterende da det betyder at han får svært ved at finde ind i en rytme. Specielt overraskende er det nok ikke da det ifølge rygter var en af årsagerne til at de andre interesserede klubber valgte ham fra.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Jakobsen » 24. apr 2017, 00:10

frederikshavneren skrev:
Jakobsen skrev:Flores's forløb i AaB minder mig efterhånden mest af alt om Beauchamps. En på papiret god spiller der burde forstærke os, men hvor det bare aldrig klikkede pga. skader og uheld. Når det er sagt undrer det mig, at Flores tilsyneladende kan stå distancen fint når han spiller landsholdsfodbold i Sydamerika, men tilsyneladende har meget svært ved at holde til spilletid og træning i Superligaen. Jeg begynder at miste troen på, at det her bliver godt og kan vi lave et fornuftigt salg til sommer er det fint med mig.
Der spilles en anden type fodbold i Superligaen ift. det Flores er vant til, det vil uvægerligt kræve noget tilvænning. Derudover må det også være et antiklimaks at returnere fra landsholdsbold hvor modstanderne er spillere som Messi, Neymar, Suarez, Cavani mv. for få dage efter at spille mod en flok knoldesparkere fra eksempelvis Horsens.

Flores døjer med skader hvilket naturligvis er irriterende da det betyder at han får svært ved at finde ind i en rytme. Specielt overraskende er det nok ikke da det ifølge rygter var en af årsagerne til at de andre interesserede klubber valgte ham fra.
Jeg er med på, at der selvfølgelig vil være en tilvænningstid. Det der skræmmer mig er, at jeg ikke en gang synes at vi ser nogle individuelle kvaliteter af nævneværdig grad eller at pilen peger i en positiv retning. Ang. at kunne spille mod både Brasilien og Horsens så er det nu en gang det sidste han bliver betalt for. Kan han ikke sætte sig op til det er han ikke den rette spiller for AaB
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Funky » 24. apr 2017, 08:57

Jakobsen skrev: Jeg er med på, at der selvfølgelig vil være en tilvænningstid. Det der skræmmer mig er, at jeg ikke en gang synes at vi ser nogle individuelle kvaliteter af nævneværdig grad eller at pilen peger i en positiv retning. Ang. at kunne spille mod både Brasilien og Horsens så er det nu en gang det sidste han bliver betalt for. Kan han ikke sætte sig op til det er han ikke den rette spiller for AaB
Jeg synes nu godt, man kan se kvaliteterne, når endelig han spiller. Han virker til at have mere at byde ind med end Meilinger. Jeg håber fortsat på, eksperimentet bliver en succes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af NIN » 24. apr 2017, 09:50

frederikshavneren skrev:
Jakobsen skrev:Flores's forløb i AaB minder mig efterhånden mest af alt om Beauchamps. En på papiret god spiller der burde forstærke os, men hvor det bare aldrig klikkede pga. skader og uheld. Når det er sagt undrer det mig, at Flores tilsyneladende kan stå distancen fint når han spiller landsholdsfodbold i Sydamerika, men tilsyneladende har meget svært ved at holde til spilletid og træning i Superligaen. Jeg begynder at miste troen på, at det her bliver godt og kan vi lave et fornuftigt salg til sommer er det fint med mig.
Der spilles en anden type fodbold i Superligaen ift. det Flores er vant til, det vil uvægerligt kræve noget tilvænning. Derudover må det også være et antiklimaks at returnere fra landsholdsbold hvor modstanderne er spillere som Messi, Neymar, Suarez, Cavani mv. for få dage efter at spille mod en flok knoldesparkere fra eksempelvis Horsens.

Flores døjer med skader hvilket naturligvis er irriterende da det betyder at han får svært ved at finde ind i en rytme. Specielt overraskende er det nok ikke da det ifølge rygter var en af årsagerne til at de andre interesserede klubber valgte ham fra.
Det vanskeliggøre ofte tilvænningsprocessen, når du er Ugens Gæst.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 24. apr 2017, 10:40

Hvis ikke Risgård er fit fra start kunne Sloth og Magnus C jo danne midterakse igen. Der er vel rimelig enighed om, at de gjorde det godt sidst.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Califfen » 24. apr 2017, 11:00

Funky skrev:
Jakobsen skrev: Jeg er med på, at der selvfølgelig vil være en tilvænningstid. Det der skræmmer mig er, at jeg ikke en gang synes at vi ser nogle individuelle kvaliteter af nævneværdig grad eller at pilen peger i en positiv retning. Ang. at kunne spille mod både Brasilien og Horsens så er det nu en gang det sidste han bliver betalt for. Kan han ikke sætte sig op til det er han ikke den rette spiller for AaB
Jeg synes nu godt, man kan se kvaliteterne, når endelig han spiller. Han virker til at have mere at byde ind med end Meilinger. Jeg håber fortsat på, eksperimentet bliver en succes.
Jeg synes godt man kan sammenligne det med Christian Eriksens situation på landsholdet. Han kan ikke vinde en kamp ene mand. Han har brug for gode og kvikke spillere omkring sig for at blomstre. Det har han i Tottenham. På landsholdet har han William Kvist.

Flores ser jeg mere som en stærk kombinations- og pasningspiller end dribler, så er han er meget afhængig af at have dygtige spillere omkring sig.

Og Superligaens generelle mere fysiske spillestil hjælper heller ikke på det.

seamann

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af seamann » 24. apr 2017, 11:20

FlæskeFrank skrev:Hvis ikke Risgård er fit fra start kunne Sloth og Magnus C jo danne midterakse igen. Der er vel rimelig enighed om, at de gjorde det godt sidst.
Nej. Sloth var ringe i det meste af kampen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af jonas386 » 24. apr 2017, 11:45

Wieghorst må have tabt sutten hvis han igen prøver med PK/Mæhle i højresiden. Lad nu bare Mæhle tage den back og lad ham lære resten af året. Endnu engang vil jeg anbefale Pohl til kanten, og Thellufsen centralt. Muligvis på kanten, såfremt 10'eren ikke er Børsting. Desværre bliver det nok Thellufssen til venstre igen, og Børsting centralt. Det er stadig ikke en konstellation jeg ser specielt meget fremtid i, og jeg håber at MW snart får øjnene op.
Så gerne følgende



Muligvis Risgaard istedet for Sloth, eller Ene bagved Sylvestr, og med Thellufsen på kanten.

Jeg frygter vi stiller sådan op istedet



I så fald frygter jeg vi får samme billede som de sidste par kampe, hvor vi har haft mere end svært ved at skabe chancer, og hvor modstanderen bare lader os spille os ud i problemerne selv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af gravballe » 24. apr 2017, 11:58

Hvis børsting skal spille samme plads igen, så opgiver jeg sku morten wieghorst... Enhver kan se Børstin hverkan kan ramme målet, eller en medspiller, han kan bare løbe og mosle, så enten skal han være på kanten eller på bænken, og komme ind senere.. Thellufsen har virkelig stålet lige så snart han bevæger sig ind midt på banen...

Opgiv det nu bare og begynd at spil holdet sammen med Mæhle på back, og Thellufsen som hængene angriber.....

Besvar