Casper Sloth

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Casper Sloth

Indlæg af Klaus » 1. maj 2017, 17:37

Kunne man forestille sig, at Sloth render rundt med en kontrakt, hvor han skal have en bonus efter et bestemt antal spillede kampe??? Det her virker i hvert fald mystisk???

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Casper Sloth

Indlæg af swfc » 1. maj 2017, 18:49

Klaus skrev:Kunne man forestille sig, at Sloth render rundt med en kontrakt, hvor han skal have en bonus efter et bestemt antal spillede kampe??? Det her virker i hvert fald mystisk???
Det er jo Sloths golf dag i dag, så han meldte afbud til kampen
AaB i hjertet

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Casper Sloth

Indlæg af Patmand » 1. maj 2017, 18:56

Klaus skrev:Kunne man forestille sig, at Sloth render rundt med en kontrakt, hvor han skal have en bonus efter et bestemt antal spillede kampe??? Det her virker i hvert fald mystisk???
Du kan være sikker på én ting - enhver form for bonus er udelukkende relateret til førsteholdskampe.

Der er ikke noget mystisk i det. Sloth skal finde sig en ny klub.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Casper Sloth

Indlæg af Pastorius » 1. maj 2017, 19:13

swfc skrev:
Klaus skrev:Kunne man forestille sig, at Sloth render rundt med en kontrakt, hvor han skal have en bonus efter et bestemt antal spillede kampe??? Det her virker i hvert fald mystisk???
Det er jo Sloths golf dag i dag, så han meldte afbud til kampen
Det er faktisk fair nok. Golf er for vigtigt til at vige pladsen for arbejde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Casper Sloth

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. maj 2017, 20:20

Patmand skrev:
Klaus skrev:Kunne man forestille sig, at Sloth render rundt med en kontrakt, hvor han skal have en bonus efter et bestemt antal spillede kampe??? Det her virker i hvert fald mystisk???
Du kan være sikker på én ting - enhver form for bonus er udelukkende relateret til førsteholdskampe.

Der er ikke noget mystisk i det. Sloth skal finde sig en ny klub.
Jeg kan heller ikke se mystikken. Han er vel 4.-5. valg centralt og næsten lige så langt tilbage i køen på kanten. Det kan sagtens være endnu et vink med den berømte vognstang. Men det kan naturligvis også være endnu mere udramatisk - han kan være skadet.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Casper Sloth

Indlæg af 9000AaB » 5. jul 2017, 10:03

Nu ryger Sloth måske til Silkeborg med en 1 årig lejekontrakt men hvad med næste sommer.
Kunne man forestille sig en midtbane med Lesniak og Sloth (hvis han får spilletid med succes)?
Kan ikke helt se for mig om Sloth har en evt. fremtid eller om vi skal håbe på succes i Silkeborg og så et salg.
Ved godt folk siger at han ingen fremtid har nu, men hvis han når sit niveau fra AGF tiden kunne vi så bruge ham hvis hans attitude også ændre sig lidt?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Casper Sloth

Indlæg af Pastorius » 5. jul 2017, 10:06

9000AaB skrev:Nu ryger Sloth måske til Silkeborg med en 1 årig lejekontrakt men hvad med næste sommer.
Kunne man forestille sig en midtbane med Lesniak og Sloth (hvis han får spilletid med succes)?
Kan ikke helt se for mig om Sloth har en evt. fremtid eller om vi skal håbe på succes i Silkeborg og så et salg.
Ved godt folk siger at han ingen fremtid har nu, men hvis han når sit niveau fra AGF tiden kunne vi så bruge ham hvis hans attitude også ændre sig lidt?
Nej, man kunne ikke forestille sig en fremtid for Sloth i AaB, så var det sket forlængst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kidde
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 29. jan 2008, 19:18
Geografisk sted: København

Re: Casper Sloth

Indlæg af Kidde » 5. jul 2017, 23:40

I Midtjyllands Avis nedtoner SIFs træner deres interesse i CS noget.
Kidde

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Casper Sloth

Indlæg af Martino » 13. jul 2017, 16:27

Sloth til SIF. Nu officielt. Hørte om det ude på Hornevej, for 1 1/2 uge siden, men der var leje det mest sandsynlige. Mon der er nogle klausuler, hvis han klarer det godt dernede? Står bare han har fået ophævet kontrakten.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Casper Sloth

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 13. jul 2017, 16:44

Sloth har vel været det største fejlkøb i AaB's historie - sammen med Blomqvist, Holgersson, Flores og Zweijnenberg. Godt at der bliver ryddet op i de fejl, der er begået på indkøbssiden de sidste tre år. Skal man mon også se nærmere på dem med ansvaret for fejlene?
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Casper Sloth

Indlæg af Kristian » 13. jul 2017, 16:49

Godt der blev fundet en løsning omkring ham..held og lykke i SIF. Han passede ikke ind i AaB og modgang har han ikke kunne tåle.

Videre !!
------------------
mvh Kristian

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Casper Sloth

Indlæg af Yngvesson » 13. jul 2017, 16:54

AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth har vel været det største fejlkøb i AaB's historie - sammen med Blomqvist, Holgersson, Flores og Zweijnenberg. Godt at der bliver ryddet op i de fejl, der er begået på indkøbssiden de sidste tre år. Skal man mon også se nærmere på dem med ansvaret for fejlene?
Kan du ikke lige genopfriske for mig hvem der har ansvaret? Jeg har simpelthen glemt det....

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Casper Sloth

Indlæg af Martino » 13. jul 2017, 17:10

AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth har vel været det største fejlkøb i AaB's historie - sammen med Blomqvist, Holgersson, Flores og Zweijnenberg. Godt at der bliver ryddet op i de fejl, der er begået på indkøbssiden de sidste tre år. Skal man mon også se nærmere på dem med ansvaret for fejlene?
Alle de gange jeg har været på Hornevej, har Gaarde aldrig været for fin til en snak, så jeg synes du skal tage ud og snakke med ham i stedet for hele tiden at svine ham til herinde. De tog en chance med Sloth - en kalkuleret risiko - den gik så ikke af flere grunde men det er vel ikke bare Gaardes skyld?
Jeg savner Winsnes

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Casper Sloth

Indlæg af hje1980 » 13. jul 2017, 21:51

Yngvesson skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth har vel været det største fejlkøb i AaB's historie - sammen med Blomqvist, Holgersson, Flores og Zweijnenberg. Godt at der bliver ryddet op i de fejl, der er begået på indkøbssiden de sidste tre år. Skal man mon også se nærmere på dem med ansvaret for fejlene?
Kan du ikke lige genopfriske for mig hvem der har ansvaret? Jeg har simpelthen glemt det....
Mener det er samme person som har landet Okore, solgt en 1. års senior for 12 mio og lavet det største salg i AaBs historie... men det er nok ligegyldig i den ligning!!! :thumbsup:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Casper Sloth

Indlæg af Klaus » 13. jul 2017, 23:07

hje1980 skrev:
Yngvesson skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Sloth har vel været det største fejlkøb i AaB's historie - sammen med Blomqvist, Holgersson, Flores og Zweijnenberg. Godt at der bliver ryddet op i de fejl, der er begået på indkøbssiden de sidste tre år. Skal man mon også se nærmere på dem med ansvaret for fejlene?
Kan du ikke lige genopfriske for mig hvem der har ansvaret? Jeg har simpelthen glemt det....
Mener det er samme person som har landet Okore, solgt en 1. års senior for 12 mio og lavet det største salg i AaBs historie... men det er nok ligegyldig i den ligning!!! :thumbsup:
Og hvad Flores angår, har vi en etableret landsholdsspiller, der scorer jævnligt og er fast mand på landsholdet i et rimeligt anerkendt fodboldland i Sydamerika... Vi skal med andre ord selv få sparket ham i gang, for evnerne har han sgu...

Besvar