Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 26. apr 2017, 10:34

AK48hamas skrev:Larsen - Maehle, KP, Blaabjerg, PK - Flores, wurtz, risgaard, Ene - Theluffsen, Sylvestr
Hvornår har Risgård og Würtz startet inde sammen ?
- FlæskeFrank

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af AK48hamas » 26. apr 2017, 11:25

FlæskeFrank skrev:
AK48hamas skrev:Larsen - Maehle, KP, Blaabjerg, PK - Flores, wurtz, risgaard, Ene - Theluffsen, Sylvestr
Hvornår har Risgård og Würtz startet inde sammen ?
Ja det er dæleme længe siden, men vi skal have point mod Viborg. Så kan MC få kampene efter vi er sikret,

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Martin Bak » 26. apr 2017, 11:35

Kristian skrev:
9520AaB skrev:
le Cid skrev:Under normale omstændigheder ville jeg have taget turen til Viborg, men jeg kan ikke rigtig mærke den sædvanlige trang! :-/
Jeg har det stik modsat, den kamp vil jeg ikke undvære.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hør her guys!!

Det er sq nu der er behov for opbakning. Vi skal fandme have det ene point som minimum.

Vi er fans af klubben AaB og ikke enkelte spillere..

Alle mand til Viborg!!!
100 procent enig - ses dernede
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Hovedet » 26. apr 2017, 11:38

Kristian skrev:
9520AaB skrev:
le Cid skrev:Under normale omstændigheder ville jeg have taget turen til Viborg, men jeg kan ikke rigtig mærke den sædvanlige trang! :-/
Jeg har det stik modsat, den kamp vil jeg ikke undvære.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hør her guys!!

Det er sq nu der er behov for opbakning. Vi skal fandme have det ene point som minimum.

Vi er fans af klubben AaB og ikke enkelte spillere..

Alle mand til Viborg!!!
Opbakning til og interessen for AaB befinder sig på et lavpunkt, jeg ikke tidligere kan mindes. Det hænger dels sammen med den nye struktur, dels generel skuffelse over det årelange antiklimaks siden mesterskabet. Selv om AaB i kombination med en pjattet turneringsstruktur på besynderlig måde har formået at rode sig ud i regulær nedrykningsfare, vil det ikke være muligt at komme i den blotte nærhed af den stemning, vi oplevede tilbage i 2011.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af jernskjorten » 26. apr 2017, 12:25

Hovedet skrev:
Kristian skrev: Hør her guys!!

Det er sq nu der er behov for opbakning. Vi skal fandme have det ene point som minimum.

Vi er fans af klubben AaB og ikke enkelte spillere..

Alle mand til Viborg!!!
Opbakning til og interessen for AaB befinder sig på et lavpunkt, jeg ikke tidligere kan mindes. Det hænger dels sammen med den nye struktur, dels generel skuffelse over det årelange antiklimaks siden mesterskabet. Selv om AaB i kombination med en pjattet turneringsstruktur på besynderlig måde har formået at rode sig ud i regulær nedrykningsfare, vil det ikke være muligt at komme i den blotte nærhed af den stemning, vi oplevede tilbage i 2011.
"Årelangt antiklimaks"? Ja, ok - der er selvfølgelig snart gået tre år siden the double, men vi er altså ikke mesterskabsaspiranter hvert 3. år. Så mon ikke også det nordjyske fodboldfolks forkælede og kræsne tilgang til AaB spiller ind. Sammen med den afsindigt latterlige struktur, som alle undtagen stadiongængerne tiljubler.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Hovedet » 26. apr 2017, 12:33

jernskjorten skrev:
Hovedet skrev:
Kristian skrev: Hør her guys!!

Det er sq nu der er behov for opbakning. Vi skal fandme have det ene point som minimum.

Vi er fans af klubben AaB og ikke enkelte spillere..

Alle mand til Viborg!!!
Opbakning til og interessen for AaB befinder sig på et lavpunkt, jeg ikke tidligere kan mindes. Det hænger dels sammen med den nye struktur, dels generel skuffelse over det årelange antiklimaks siden mesterskabet. Selv om AaB i kombination med en pjattet turneringsstruktur på besynderlig måde har formået at rode sig ud i regulær nedrykningsfare, vil det ikke være muligt at komme i den blotte nærhed af den stemning, vi oplevede tilbage i 2011.
"Årelangt antiklimaks"? Ja, ok - der er selvfølgelig snart gået tre år siden the double, men vi er altså ikke mesterskabsaspiranter hvert 3. år. Så mon ikke også det nordjyske fodboldfolks forkælede og kræsne tilgang til AaB spiller ind. Sammen med den afsindigt latterlige struktur, som alle undtagen stadiongængerne tiljubler.
Nej, men derfra og så til at være nedrykningskandidater synes jeg nok aspirerer til titlen antiklimaks. De fleste havde vel håbet på mere, end det vi ser i øjeblikket, navnlig i betragtning af den økonomiske genopbygning af klubben.

Men ellers giver jeg dig ret. Det er i højere grad strukturen og dens pop og pjank, der udgør problemet. Under "normale" omstændigheder havde dette blot været en ualmindelig fesen omgang for AaB, hvorfor nedryknings"dramaet" simpelthen virker syntetisk og svært at tage helt alvorligt.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af jernskjorten » 26. apr 2017, 13:17

Hovedet skrev: Nej, men derfra og så til at være nedrykningskandidater synes jeg nok aspirerer til titlen antiklimaks. De fleste havde vel håbet på mere, end det vi ser i øjeblikket, navnlig i betragtning af den økonomiske genopbygning af klubben.

Men ellers giver jeg dig ret. Det er i højere grad strukturen og dens pop og pjank, der udgør problemet. Under "normale" omstændigheder havde dette blot været en ualmindelig fesen omgang for AaB, hvorfor nedryknings"dramaet" simpelthen virker syntetisk og svært at tage helt alvorligt.
Nej, følelsen af at skulle kæmpe for overlevelse er slet ikke til stede, og tilskuerne har trukket sig og venter på at BIF kommer forbi en et halvt års tid. Så må vi bare håbe, at det ikke bliver Helsingør i stedet.
Men lad os da håbe på, at vejret er godt søndag, og så er udebaneturene til Viborg trods alt ofte godt besøgt.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. apr 2017, 14:35

Hovedet skrev:
jernskjorten skrev:
Hovedet skrev:
Kristian skrev: Hør her guys!!

Det er sq nu der er behov for opbakning. Vi skal fandme have det ene point som minimum.

Vi er fans af klubben AaB og ikke enkelte spillere..

Alle mand til Viborg!!!
Opbakning til og interessen for AaB befinder sig på et lavpunkt, jeg ikke tidligere kan mindes. Det hænger dels sammen med den nye struktur, dels generel skuffelse over det årelange antiklimaks siden mesterskabet. Selv om AaB i kombination med en pjattet turneringsstruktur på besynderlig måde har formået at rode sig ud i regulær nedrykningsfare, vil det ikke være muligt at komme i den blotte nærhed af den stemning, vi oplevede tilbage i 2011.
"Årelangt antiklimaks"? Ja, ok - der er selvfølgelig snart gået tre år siden the double, men vi er altså ikke mesterskabsaspiranter hvert 3. år. Så mon ikke også det nordjyske fodboldfolks forkælede og kræsne tilgang til AaB spiller ind. Sammen med den afsindigt latterlige struktur, som alle undtagen stadiongængerne tiljubler.
Nej, men derfra og så til at være nedrykningskandidater synes jeg nok aspirerer til titlen antiklimaks. De fleste havde vel håbet på mere, end det vi ser i øjeblikket, navnlig i betragtning af den økonomiske genopbygning af klubben.

Men ellers giver jeg dig ret. Det er i højere grad strukturen og dens pop og pjank, der udgør problemet. Under "normale" omstændigheder havde dette blot været en ualmindelig fesen omgang for AaB, hvorfor nedryknings"dramaet" simpelthen virker syntetisk og svært at tage helt alvorligt.
Helt enig, og ser man nu et øjeblik bort fra gøglet med at vi har mødt andre modstandere end så mange andre, i de seneste 4 runder, så siger tallene jo også at vi kun har scoret 6 point færre end det hold som i øjeblikket ligger på 3. pladsen. Nedrykningssnakken er her udelukkende pga. strukturen, ellers havde det vel været en nogenlunde "normal" AaB sæson, hvor vi lå omkring 5-7.

Det største problem ved denne sæson er at den er så fandens kaotisk, både pga. indkøb som ikke har gjort det godt nok, trænerfyring, og nu en kunstigt skabt nedrykningstrussel som jeg nu stadig mener kun eksisterer som en frygt i vores hoved, med tanker tilbage til rædselssæsonen. Det store problem er at det også nemt kan sætte sig i spillernes hoveder, og dermed faktisk blive en reel fare. Jeg er nu stadig ikke specielt bange for at det kommer til at ske - vi skal fortsat tabe rigtigt mange kampe, men det er klart at det værst tænkelige kommer tættere og tættere på for hver gan præstationen er som i Aarhus...

Gamen

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Gamen » 26. apr 2017, 15:31

Jesper Schmidt skrev: Det største problem ved denne sæson er at den er så fandens kaotisk, både pga. indkøb som ikke har gjort det godt nok, trænerfyring, og nu en kunstigt skabt nedrykningstrussel som jeg nu stadig mener kun eksisterer som en frygt i vores hoved, med tanker tilbage til rædselssæsonen. Det store problem er at det også nemt kan sætte sig i spillernes hoveder, og dermed faktisk blive en reel fare. Jeg er nu stadig ikke specielt bange for at det kommer til at ske - vi skal fortsat tabe rigtigt mange kampe, men det er klart at det værst tænkelige kommer tættere og tættere på for hver gan præstationen er som i Aarhus...
Det altoverskyggende problem er da de tråde denne sæson trækker langt ind i næste sæson, dén hvor vi skal toppe (!) hvor der er et hav af spørgsmål der melder sig.
I denne sæson skulle vi have spillet os op, så det hele kunne kulminere næste sæson. Dér er vi ikke.
I denne sæson skulle vi gerne have set en række stærke indkøb, der kunne gøre op for den ungdommelige slagside truppen har - dét har vi fået, men de har ikke været i nærheden af at gøre den forskel både vi og ledelsen havde forventet.
I denne sæson skulle vi gerne have arbejdet noget mere målrettet imod at samle et fodboldhold, der også kan vinde kampe uden talismanen Würtz. Men vi evner det stadig ikke.

På målmandsposten, i centerforsvaret, på den centrale midtbane og i angrebet kan, og bør, der ske markante udskiftninger over den kommende halvanden sæson, af forskellige årsager. Det er sjældent et godt tegn for nogen fodboldklub, medmindre man har en forkromet plan for hvordan det skifte skal ske og i hvilket tempo.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1859
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af 634 » 26. apr 2017, 15:58

Ahlman er i karantæne
Rokkedal har ikke vist sig klar til den store scene
Bytyqi har spillet gode kampe, bare ikke fået debut for Liga-holdet, og det er svært at tro på han er klar til den store scene
Holgersson vil mange nok gerne have sat af, men det tror jeg bliver svært
Risgaard mener jeg blev spillet af i seneste kamp
Ene skal spille flere kampe før end der kommer styrke i ham, det samme er nok problemet med Risgaard
Flores vil jeg gerne starte med inde, men det er nok ikke nu han har 90 minuter til det
Patrick skal ikke spille i forsvaret mod Curth og Vestergaard
Meilinger virker meget læst af modstanderne, han skal udvikle sit spil med noget nyt

Hvordan kan det så blive?
Jeg tror mest på 3-4-3
Nikolai
Holgersson-Kasper P-Blåbjerg
Mæhle-Würtz-Magnus C-Abildgaard
Pohl-Thellufsen-Sylvestr

hvis ikke det fungerer solidt i forsvaret, må Nikolai kalde en midtbanespiller ned i forsvaret, d.v.s. Mæhle ned på højre back og skubbe midterforsvaret til venstre eller Abildgaard ned på venstre back og skubbe midterforsvaret til højre. Abildgaard har tildligere spillet venstre back hos reserve holdet og gjort det godt.
Gode indskiftere er Grønning-Bytyqi-Flores-Børsting og Ramkilde. Der er egentlig ikke andre jeg håber på spilletid til.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. apr 2017, 16:10

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Det største problem ved denne sæson er at den er så fandens kaotisk, både pga. indkøb som ikke har gjort det godt nok, trænerfyring, og nu en kunstigt skabt nedrykningstrussel som jeg nu stadig mener kun eksisterer som en frygt i vores hoved, med tanker tilbage til rædselssæsonen. Det store problem er at det også nemt kan sætte sig i spillernes hoveder, og dermed faktisk blive en reel fare. Jeg er nu stadig ikke specielt bange for at det kommer til at ske - vi skal fortsat tabe rigtigt mange kampe, men det er klart at det værst tænkelige kommer tættere og tættere på for hver gan præstationen er som i Aarhus...
Det altoverskyggende problem er da de tråde denne sæson trækker langt ind i næste sæson, dén hvor vi skal toppe (!) hvor der er et hav af spørgsmål der melder sig.
I denne sæson skulle vi have spillet os op, så det hele kunne kulminere næste sæson. Dér er vi ikke.
I denne sæson skulle vi gerne have set en række stærke indkøb, der kunne gøre op for den ungdommelige slagside truppen har - dét har vi fået, men de har ikke været i nærheden af at gøre den forskel både vi og ledelsen havde forventet.
I denne sæson skulle vi gerne have arbejdet noget mere målrettet imod at samle et fodboldhold, der også kan vinde kampe uden talismanen Würtz. Men vi evner det stadig ikke.

På målmandsposten, i centerforsvaret, på den centrale midtbane og i angrebet kan, og bør, der ske markante udskiftninger over den kommende halvanden sæson, af forskellige årsager. Det er sjældent et godt tegn for nogen fodboldklub, medmindre man har en forkromet plan for hvordan det skifte skal ske og i hvilket tempo.
Det er jeg ikke uenig i, det var også med henblik på fremtiden at jeg mente alt det kaotiske i denne sæson er et stort problem. Det eneste overordnet positive ved denne sæson er at vi ser nogle unge knægte slå til i en grad så man er sikker på de kommer til at spille en rolle på det fremtidige tophold som man forhåbentlig får bygget. Til gengæld er det svært at få øje på ret mange af de rutinerede og dyre kræfter som er i spil til det samme. Umiddelbart kan jeg i kølvandet på denne sæson ikke få øje på ret mange andre end Ahlmann, og muligvis Flores. Det bliver en svær opgave, også selv om man er lidt mere realistisk og ser frem mod 18/19 sæsonen, hvor chancerne for at de nuværende bærende spillere kan løfte opgaven som stamspillere er endnu mindre.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Nitten » 26. apr 2017, 16:55

Nordjyske skriver at Würtz ikke bliver klar så det betyder vel endnu et nederlag og at alt så afgøres i sidste kamp

seamann

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af seamann » 26. apr 2017, 17:05

Det bliver beton med beton på i håbet om en 0-0'er.

Måske tiden at MW sætter Holger op på midtbanen?

Det bliver nok noget i stil med:

Larsen

PK - Holger - KP - Blåbjerg
Børsting - MC - Risgård - Abildgaard
Thellufsen
Pohl

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af abbifar » 26. apr 2017, 18:24

Holgersson på midtbanen! Den er hjemme!
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af troelsh » 26. apr 2017, 18:25

abbifar skrev:Holgersson på midtbanen! Den er hjemme!
Hvad med en slags tank-centerforward?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Jakobsen » 26. apr 2017, 19:07

Jesper Schmidt skrev:
Hovedet skrev:
jernskjorten skrev:
Hovedet skrev:
Kristian skrev: Hør her guys!!

Det er sq nu der er behov for opbakning. Vi skal fandme have det ene point som minimum.

Vi er fans af klubben AaB og ikke enkelte spillere..

Alle mand til Viborg!!!
Opbakning til og interessen for AaB befinder sig på et lavpunkt, jeg ikke tidligere kan mindes. Det hænger dels sammen med den nye struktur, dels generel skuffelse over det årelange antiklimaks siden mesterskabet. Selv om AaB i kombination med en pjattet turneringsstruktur på besynderlig måde har formået at rode sig ud i regulær nedrykningsfare, vil det ikke være muligt at komme i den blotte nærhed af den stemning, vi oplevede tilbage i 2011.
"Årelangt antiklimaks"? Ja, ok - der er selvfølgelig snart gået tre år siden the double, men vi er altså ikke mesterskabsaspiranter hvert 3. år. Så mon ikke også det nordjyske fodboldfolks forkælede og kræsne tilgang til AaB spiller ind. Sammen med den afsindigt latterlige struktur, som alle undtagen stadiongængerne tiljubler.
Nej, men derfra og så til at være nedrykningskandidater synes jeg nok aspirerer til titlen antiklimaks. De fleste havde vel håbet på mere, end det vi ser i øjeblikket, navnlig i betragtning af den økonomiske genopbygning af klubben.

Men ellers giver jeg dig ret. Det er i højere grad strukturen og dens pop og pjank, der udgør problemet. Under "normale" omstændigheder havde dette blot været en ualmindelig fesen omgang for AaB, hvorfor nedryknings"dramaet" simpelthen virker syntetisk og svært at tage helt alvorligt.
Helt enig, og ser man nu et øjeblik bort fra gøglet med at vi har mødt andre modstandere end så mange andre, i de seneste 4 runder, så siger tallene jo også at vi kun har scoret 6 point færre end det hold som i øjeblikket ligger på 3. pladsen. Nedrykningssnakken er her udelukkende pga. strukturen, ellers havde det vel været en nogenlunde "normal" AaB sæson, hvor vi lå omkring 5-7.

Det største problem ved denne sæson er at den er så fandens kaotisk, både pga. indkøb som ikke har gjort det godt nok, trænerfyring, og nu en kunstigt skabt nedrykningstrussel som jeg nu stadig mener kun eksisterer som en frygt i vores hoved, med tanker tilbage til rædselssæsonen. Det store problem er at det også nemt kan sætte sig i spillernes hoveder, og dermed faktisk blive en reel fare. Jeg er nu stadig ikke specielt bange for at det kommer til at ske - vi skal fortsat tabe rigtigt mange kampe, men det er klart at det værst tænkelige kommer tættere og tættere på for hver gan præstationen er som i Aarhus...
Hvordan det var i andre sæsoner kan vi ikke bruge til så pokkers meget. I vores nuværende forfatning er det mere sandsynligt, at vi taber de næste to end at vi vinder dem. Der ikke en gang nogen lyspunkter at spore hos enkelte spillere eller positive tendenser i spillet. Derfor kan vi pludselig stå i ragnarok af playoff kampe det her hold SLET SLET ikke er gearet til. Vi har et svagt forsvar der ikke kan afvise dødbolde, hvilket givet vil blive et tema i sådan nogle kampe. Ligeledes har vi ingen spillere der kan gå ind at bære offensiven i så vigtige kampe. Dem vi kan have størst individuelle forventninger til er skræmmende nok de unge og det er helt urimeligt at forvente de unge kan redde os i sådan nogle kampe. Vi slår lige ved en rigtig grim afgrund og der skal ikke meget til før vi står med et ben ude over.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Freddie » 26. apr 2017, 19:17

Jakobsen skrev:
Hvordan det var i andre sæsoner kan vi ikke bruge til så pokkers meget. I vores nuværende forfatning er det mere sandsynligt, at vi taber de næste to end at vi vinder dem. Der ikke en gang nogen lyspunkter at spore hos enkelte spillere eller positive tendenser i spillet. Derfor kan vi pludselig stå i ragnarok af playoff kampe det her hold SLET SLET ikke er gearet til. Vi har et svagt forsvar der ikke kan afvise dødbolde, hvilket givet vil blive et tema i sådan nogle kampe. Ligeledes har vi ingen spillere der kan gå ind at bære offensiven i så vigtige kampe. Dem vi kan have størst individuelle forventninger til er skræmmende nok de unge og det er helt urimeligt at forvente de unge kan redde os i sådan nogle kampe. Vi slår lige ved en rigtig grim afgrund og der skal ikke meget til før vi står med et ben ude over.
Fortsæt du bare med at tage sorgerne på forskud. Jeg er altid optimistisk, så jeg bryder debatside-trenden. Selvfølgelig får AaB point i Viborg.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af gravballe » 26. apr 2017, 19:19

Jeg er faktisk nervøs for vi rykket ned, det var også min bekymring hvis vi endte uden for top 6. Kommer vi en playoff om at blive i ligaen, bliver det en kriger kamp som vi slet ikke magter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Jakobsen » 26. apr 2017, 19:30

Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
Hvordan det var i andre sæsoner kan vi ikke bruge til så pokkers meget. I vores nuværende forfatning er det mere sandsynligt, at vi taber de næste to end at vi vinder dem. Der ikke en gang nogen lyspunkter at spore hos enkelte spillere eller positive tendenser i spillet. Derfor kan vi pludselig stå i ragnarok af playoff kampe det her hold SLET SLET ikke er gearet til. Vi har et svagt forsvar der ikke kan afvise dødbolde, hvilket givet vil blive et tema i sådan nogle kampe. Ligeledes har vi ingen spillere der kan gå ind at bære offensiven i så vigtige kampe. Dem vi kan have størst individuelle forventninger til er skræmmende nok de unge og det er helt urimeligt at forvente de unge kan redde os i sådan nogle kampe. Vi slår lige ved en rigtig grim afgrund og der skal ikke meget til før vi står med et ben ude over.
Fortsæt du bare med at tage sorgerne på forskud. Jeg er altid optimistisk, så jeg bryder debatside-trenden. Selvfølgelig får AaB point i Viborg.
Jamen Freddie det holder jo ikke. Du har jo affærdiget den meste kritik af AaB de sidste par år med sortsyn. Det på trods af, at klubbens ledelse selv åbent erkender, at det ikke er godt. Der er jo ingen positive ting der tilsiger, at det her hold har styrke til at skulle klare nogle vind eller forsvind kampe. Det er det her hold slet slet ikke bygget til. Jeg er ikke pesimist, jeg er realist og det er bestemt realistisk, at den her sæson kan ende grimt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: Viborg - AaB, 30.04.2017

Indlæg af Freddie » 26. apr 2017, 19:41

Jakobsen skrev:
Freddie skrev:
Fortsæt du bare med at tage sorgerne på forskud. Jeg er altid optimistisk, så jeg bryder debatside-trenden. Selvfølgelig får AaB point i Viborg.
Jamen Freddie det holder jo ikke. Du har jo affærdiget den meste kritik af AaB de sidste par år med sortsyn. Det på trods af, at klubbens ledelse selv åbent erkender, at det ikke er godt. Der er jo ingen positive ting der tilsiger, at det her hold har styrke til at skulle klare nogle vind eller forsvind kampe. Det er det her hold slet slet ikke bygget til. Jeg er ikke pesimist, jeg er realist og det er bestemt realistisk, at den her sæson kan ende grimt.
Det har ikke noget med realisme at gøre. Det er frygt. Du hyler bare op sammen med de ulve du er iblandt. Det kan da ikke være rigtigt, at vi i Aalborg ikke er mandfolk nok til at tage lidt modgang. Tror du det her er Odense eller Aarhus? Bare til din orientering, så skal der spilles i Viborg søndag. Jeg håber godt nok at spillerne ser anderledes på det end du og andre gør.

Besvar