Træningskampe sommeren 2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe sommeren 2017

Indlæg af Martino » 12. jul 2017, 07:27

Hvordan gjorde Søren Tengstedt det? Og var de tidligere AaBere Asger og Laurits Bust, Laus Nielsen og Rokkedal med for Thisted? Kunne se Sonny Jakobsen scorede også.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Træningskampe sommeren 2017

Indlæg af Meelsen » 12. jul 2017, 09:37

Rokkedal var med. Fra min position gjorde han det udemærket uden at være prangende. Han virker lidt klejn fysisk. Det så ud til at han spillede kant. Thisted spillede faktisk en god omgang fodbold, selvom det selvfølgelig kom det til at se nemt ud for dem, i 2. halvleg, da det var 1. divison mod Danmarksserie. De helt unge manglede en del, kontra Thisted, i forhold til reaktionsevne, løbemønstre og generel boldbehandling. Jeg er udover dét enig i de betragtninger der ellers har været i tråden.

Meilingers attitude var en skændsel at se på. På et tidspunkt i 2. halvleg får han en spilning for sent og bliver dømt offside. Dette vælger han at reagere på ved at løfte bolden op og sparke den langt ud af banen med dertilhørende opgivende fagter. Sikke en anfører og rollemodel for de unge. Excellerer ligeledes ved at bruge en teatralsk kig-væk-finte da han fra kanten af eget felt skal aflevere ud til backen. Lige til Instagram.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Træningskampe sommeren 2017

Indlæg af Hanga » 12. jul 2017, 21:15

Simpelthen utroligt at vi skal blive ved med at høre om de her dårlige attituder, hos ikke bare én spiller, med hos en håndfuld. Hvad er det der går galt derude på Hornevej?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskampe sommeren 2017

Indlæg af Funky » 12. jul 2017, 23:12

Hanga skrev:Simpelthen utroligt at vi skal blive ved med at høre om de her dårlige attituder, hos ikke bare én spiller, med hos en håndfuld. Hvad er det der går galt derude på Hornevej?
1-2/en håndfuld?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Træningskampe sommeren 2017

Indlæg af Hanga » 12. jul 2017, 23:13

Funky skrev:
Hanga skrev:Simpelthen utroligt at vi skal blive ved med at høre om de her dårlige attituder, hos ikke bare én spiller, med hos en håndfuld. Hvad er det der går galt derude på Hornevej?
1-2/en håndfuld?
Spalvis, Ene, Sloth, Sylvestr, Larsen, Meilinger, etc.

Jeg er med på at meget sikkert er overdrevet eller måske direkte usandt, men der er rigtig mange meldinger om det, og det er ikke noget vi har haft et kontinuerligt problem med tidligere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskampe sommeren 2017

Indlæg af Funky » 13. jul 2017, 16:56

Hanga skrev:
Funky skrev:
Hanga skrev:Simpelthen utroligt at vi skal blive ved med at høre om de her dårlige attituder, hos ikke bare én spiller, med hos en håndfuld. Hvad er det der går galt derude på Hornevej?
1-2/en håndfuld?
Spalvis, Ene, Sloth, Sylvestr, Larsen, Meilinger, etc.

Jeg er med på at meget sikkert er overdrevet eller måske direkte usandt, men der er rigtig mange meldinger om det, og det er ikke noget vi har haft et kontinuerligt problem med tidligere.
Det er jeg sådant set med på. Og jeg tror desværre, det hænger sammen med den tidligere cheftræner. Til din liste kan man vel tilføje en fysisk træner som mente, han skulle have mere indflydelse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar