Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Kristian » 15. jul 2017, 18:08

Peter A. skrev:Rigtig stærk indsats af AaB, især efter pausen. Giver et kæmpe mentalt boost.

Vi fik bekræftet at Okore er en stor forstærkning, Pallesen også. Og desværre fik vi også bekræftet at vi mangler en klasseangriber. Pohl får den simpelthen ikke sat i kassen deroppe. Selvom han kæmper flot.

Jeg undrer mig over at Lesniak ikke får spilletid...burde vil være en mand der skulle være en forstærkning fra dag 1? Håber ikke det blev en ny Sloth-histore..

Det ser lyst ud langt om længe..
Roooolig nu med den vurdering af Lesniak.

Vi skulle jo score og dermed blev offensive spillere som Børsting og Sylvstr fundet som rigtige i dag :-)

MC spiller en rigtig god kamp og vel der han skulle have spillet.
------------------
mvh Kristian

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Martin Bak » 15. jul 2017, 18:11

Fanme stolt af drengene :aabfan:
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Forza » 15. jul 2017, 18:15

Peter A. skrev:Rigtig stærk indsats af AaB, især efter pausen. Giver et kæmpe mentalt boost.

Vi fik bekræftet at Okore er en stor forstærkning, Pallesen også. Og desværre fik vi også bekræftet at vi mangler en klasseangriber. Pohl får den simpelthen ikke sat i kassen deroppe. Selvom han kæmper flot.

Jeg undrer mig over at Lesniak ikke får spilletid...burde vil være en mand der skulle være en forstærkning fra dag 1? Håber ikke det blev en ny Sloth-histore..

Det ser lyst ud langt om længe..
Nej selvfølgelig er en mand fra Tottenhams ungdomsafdeling som ikke er vant til senior fodbold ikke en klar forstærkning fra dag 1. Forstår ikke hvorfor nogle mener det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af 9520AaB » 15. jul 2017, 18:16

Fedt at vide, at det hele falder tilbage på Gaarde


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Gaarde6 » 15. jul 2017, 18:25

Fuck en stærk indsats over hele linjen!
Okore og Pallesen er altså bare to KANON køb (Ja jeg ved godt det er tidligt)
Kan vi få sådan et par spillere i samme kaliber til offensiven.
Så bliver det her en sjov sæson.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af frederikshavneren » 15. jul 2017, 18:28

På den ene side føles det næsten som en sejr fordi udligningen faldt så sent, på den anden side er jeg skuffet over resultatet. Målt på chancer skulle vi ha' vundet kampen hvorfor jeg har lidt svært ved at glæde mig over resultatet.

FCK spillede uden tempo og idéer i deres spil, vi havde mere end nok chancer til at retfærdiggøre en sejr.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af FIDEL » 15. jul 2017, 18:34

Peter A. skrev:Rigtig stærk indsats af AaB, især efter pausen. Giver et kæmpe mentalt boost.

Vi fik bekræftet at Okore er en stor forstærkning, Pallesen også. Og desværre fik vi også bekræftet at vi mangler en klasseangriber. Pohl får den simpelthen ikke sat i kassen deroppe. Selvom han kæmper flot.

Jeg undrer mig over at Lesniak ikke får spilletid...burde vil være en mand der skulle være en forstærkning fra dag 1? Håber ikke det blev en ny Sloth-histore..

Det ser lyst ud langt om længe..
Det kunne blive meget spændende at se Pohl sammen med en ny boksangriber. Han kommer frem til en masse.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af martinaalborg » 15. jul 2017, 18:35

Ja, så må vi vist se og finde en afløser for Pohl.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af FIDEL » 15. jul 2017, 18:38

martinaalborg skrev:Ja, så må vi vist se og finde en afløser for Pohl.
Hvis vi skal lave indlæg hele tiden, så vil det hjælpe med en klog boksangriber, og så kan Pohl enten spille på kanten eller på top sammen med en ny .

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Legum Magister » 15. jul 2017, 18:39

Det er ikke så ofte, at man kan gå fra en kamp i Parken og nærmest være ærgerlig over, at det "kun" blev til ét point; men hold da op, hvor drengene sad på den kamp i anden halvleg.

Håber, at Okore blot har fået et sæbeøje og ikke en hjernerystelse (der så man i sidste sæson med Curth, hvor længe den slags kan skabe problemer).

Og hvor bliver vi farlige, hvis/når Pohl bliver lidt mere kølig i sine afslutninger, for han kommer godt nok frem til mange chancer.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Funky » 15. jul 2017, 18:39

Peter A. skrev:Rigtig stærk indsats af AaB, især efter pausen. Giver et kæmpe mentalt boost.

Vi fik bekræftet at Okore er en stor forstærkning, Pallesen også. Og desværre fik vi også bekræftet at vi mangler en klasseangriber. Pohl får den simpelthen ikke sat i kassen deroppe. Selvom han kæmper flot.

Jeg undrer mig over at Lesniak ikke får spilletid...burde vil være en mand der skulle være en forstærkning fra dag 1? Håber ikke det blev en ny Sloth-histore..

Det ser lyst ud langt om længe..
Lesniak er ikke blevet præsenteret som en mand der skal gå direkte ind i start-11'eren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af martinaalborg » 15. jul 2017, 18:42

Pohl er nutidens Jari P!...
Det bliver aldrig helt godt...

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af martinaalborg » 15. jul 2017, 18:43

Legum Magister skrev:Det er ikke så ofte, at man kan gå fra en kamp i Parken og nærmest være ærgerlig over, at det "kun" blev til ét point; men hold da op, hvor drengene sad på den kamp i anden halvleg.

Håber, at Okore blot har fået et sæbeøje og ikke en hjernerystelse (der så man i sidste sæson med Curth, hvor længe den slags kan skabe problemer).

Og hvor bliver vi farlige, hvis/når Pohl bliver lidt mere kølig i sine afslutninger, for han kommer godt nok frem til mange chancer.
- jeg er bange for at det aldrig sker

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Freddie » 15. jul 2017, 18:56

martinaalborg skrev:
- jeg er bange for at det aldrig sker
Men så erklærer jeg mig uenig. Jeg er sikker på at Pohl får sit gennembrud i denne sæson.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Martino » 15. jul 2017, 19:13

Freddie skrev:
martinaalborg skrev:
- jeg er bange for at det aldrig sker
Men så erklærer jeg mig uenig. Jeg er sikker på at Pohl får sit gennembrud i denne sæson.
Tror jeg også - suppleret med en bedre spiller end Sylvestr så skal det nok blive godt.
Jeg savner Winsnes

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Legum Magister » 15. jul 2017, 19:14

martinaalborg skrev:
- jeg er bange for at det aldrig sker
Det kan man bestemt godt frygte; men håbet er som bekendt eviggrønt. :)

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Klaus » 15. jul 2017, 19:21

Så ser man lige BTs karakterer. De giver både Pallesen og Flores 02. Man kan ikke lade være med at tænke den tanke, at de slet ikke har set kampen, eller måske givet karaktererne efter første halvleg. I øvrigt er det pisseiriterende, at hver gang noget hold er bedre end FCK skyldes det altid, at FCK var dårlige. Aldrig nogensinde er det fordi andre var gode. Måske lige på nær Brøndby der også altid er gode mod FCK uanset hvor ringe de spiller....

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Kristian » 15. jul 2017, 19:31

Klaus skrev:Så ser man lige BTs karakterer. De giver både Pallesen og Flores 02. Man kan ikke lade være med at tænke den tanke, at de slet ikke har set kampen, eller måske givet karaktererne efter første halvleg. I øvrigt er det pisseiriterende, at hver gang noget hold er bedre end FCK skyldes det altid, at FCK var dårlige. Aldrig nogensinde er det fordi andre var gode. Måske lige på nær Brøndby der også altid er gode mod FCK uanset hvor ringe de spiller....
Det er Morten Crone

Og det er dybt latterligt at give dem 02. Samme med Pohl.
Og de kalder sig eksperter.
------------------
mvh Kristian

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af Legum Magister » 15. jul 2017, 19:35

Kristian skrev:
Klaus skrev:Så ser man lige BTs karakterer. De giver både Pallesen og Flores 02. Man kan ikke lade være med at tænke den tanke, at de slet ikke har set kampen, eller måske givet karaktererne efter første halvleg. I øvrigt er det pisseiriterende, at hver gang noget hold er bedre end FCK skyldes det altid, at FCK var dårlige. Aldrig nogensinde er det fordi andre var gode. Måske lige på nær Brøndby der også altid er gode mod FCK uanset hvor ringe de spiller....
Det er Morten Crone

Og det er dybt latterligt at give dem 02. Samme med Pohl.
Og de kalder sig eksperter.
If the world should blow itself up, the last audible voice would be that of an expert saying it can't be done.
— Peter Ustinov

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 15. jul 2017, 19:35

Er det bedre på Ekstrabladet. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/6745230

Her stillede vi op i 4-4-2 med Okore på venstreback og Kasper P på højreback, mens Ahlmann og Pallesen udgjorde midterforsvaret. Så skal de skisme have dårlige karakter, for det var ikke der de opholdt sig mest.
- FlæskeFrank

Besvar