Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Remark » 30. jul 2017, 20:15

Vi er altså meget længere fra top 6 end jeg havde troet. Der er meget at arbejde på træningsbanen og i bestyrelsen desværre

Flores viser endelig i dag, hvilken spiller han kan blive for os. Og især i 3-5-2 udgaven, hvor også Risgård kom til sin ret. Manden er ikke angriber eller kant, og han må centralt med Würtz mød OB.

Derimod er jeg klar til at ofte Larsen nu. Første og tredje mål er simpelthen for ringe, og lad os give Lansing chancen de næste par kampe.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Klaus » 30. jul 2017, 20:17

Gaarde6 skrev: Spiller for spiller synes jeg vi ser sindssyg svage ud!
Vi har så mange huller og så lidt bredde og kvalitet i den her trup, at jeg ikke kan mindes det har set mere skidt ud.
Ja vi har købt 3 potentielle profiler og kommer der 3-4 mere i det her vindue, så tror jeg på det kan blive godt!
Men vi har altså igennem 2 sæsoner bevist at vi er et hold, som bare falder dybere og dybere. Så kan det ikke være tilfældigt mere.
Spørgsmålet er om de vågner op på hornevej eller om de lige som dig synes det ser fint ud med truppen.
I forsvaret undrede det mig, at vi solgte Holgersson. Men vi har altså Ahlmann og Okore som er tidligere landsholdsspillere. Vi har Blåbjerg, der har spillet læssevis af ungdomslandsholdskampe. Pallesen var vel MOM i halvdelen af Viborgs kampe i sidste sæson. Kasper Pedersen som efterhånden har spillet en del superligakampe og Bardhec Bytyqi som skulle være et talent ud over det sædvanlige.

På midtbanen har vi Lesniak der har spillet ungdomslandsholdsfodbold og været i periferien af Tottenhams førstehold. Så er der Wurtz og Risgaard, som vi ikke behøver kommentere. Børsting, Christensen og Thellufsen der alle har spillet på diverse ungdomslandshold. Meilinger der spillede på Østrigs ungdomslandshold, og Flores der er fast mand på Perus landshold.

I angrebet har Sylvestr spillet masser af ungdomslandsholdskampe og det samme har Pohl faktisk.

Der til kan vi lægge andre talenter som fx Abildgaard, og ikke mindst Ramkilde, som vi godt kan tillade os at have forventninger til.

Jeg ved godt, at fordi man er ungdomslandsholdsspiller behøver man ikke at bliver superligaprofil. Alligevel synes jeg, det fortæller lidt om det potentiale, der trods alt også er i vores klub. Vores trup er altså ikke så dårlig, som man gør den til, men potentialet er bestemt ikke blevet forløst. Og netop derfor synes jeg pilen også peger på vores trænerteam. Det er ikke fordi jeg nødvendigvis synes Wieghorst skal fyres, men noget skal der gøres. Og Kuhn ligner altså en person der kan give noget humør. Han fik da i hvert fald vendt bøtten efter Rioch.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Rams » 30. jul 2017, 20:37

Klaus skrev:
Gaarde6 skrev: Spiller for spiller synes jeg vi ser sindssyg svage ud!
Vi har så mange huller og så lidt bredde og kvalitet i den her trup, at jeg ikke kan mindes det har set mere skidt ud.
Ja vi har købt 3 potentielle profiler og kommer der 3-4 mere i det her vindue, så tror jeg på det kan blive godt!
Men vi har altså igennem 2 sæsoner bevist at vi er et hold, som bare falder dybere og dybere. Så kan det ikke være tilfældigt mere.
Spørgsmålet er om de vågner op på hornevej eller om de lige som dig synes det ser fint ud med truppen.
I forsvaret undrede det mig, at vi solgte Holgersson. Men vi har altså Ahlmann og Okore som er tidligere landsholdsspillere. Vi har Blåbjerg, der har spillet læssevis af ungdomslandsholdskampe. Pallesen var vel MOM i halvdelen af Viborgs kampe i sidste sæson. Kasper Pedersen som efterhånden har spillet en del superligakampe og Bardhec Bytyqi som skulle være et talent ud over det sædvanlige.

På midtbanen har vi Lesniak der har spillet ungdomslandsholdsfodbold og været i periferien af Tottenhams førstehold. Så er der Wurtz og Risgaard, som vi ikke behøver kommentere. Børsting, Christensen og Thellufsen der alle har spillet på diverse ungdomslandshold. Meilinger der spillede på Østrigs ungdomslandshold, og Flores der er fast mand på Perus landshold.

I angrebet har Sylvestr spillet masser af ungdomslandsholdskampe og det samme har Pohl faktisk.

Der til kan vi lægge andre talenter som fx Abildgaard, og ikke mindst Ramkilde, som vi godt kan tillade os at have forventninger til.

Jeg ved godt, at fordi man er ungdomslandsholdsspiller behøver man ikke at bliver superligaprofil. Alligevel synes jeg, det fortæller lidt om det potentiale, der trods alt også er i vores klub. Vores trup er altså ikke så dårlig, som man gør den til, men potentialet er bestemt ikke blevet forløst. Og netop derfor synes jeg pilen også peger på vores trænerteam. Det er ikke fordi jeg nødvendigvis synes Wieghorst skal fyres, men noget skal der gøres. Og Kuhn ligner altså en person der kan give noget humør. Han fik da i hvert fald vendt bøtten efter Rioch.
Vi skulle have snuppet Bo Zinck, da vi havde chancen.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Hanga » 30. jul 2017, 20:38

Enig med Klaus - jeg mener absolut stadig at der mangler 2-3 forstærkninger af vores trup, men SÅ dårlig er den altså heller ikke. Spiller for spiller er den langt bedre end Helsingør, Hobro, Horsens, Silkeborg, osv. Til gengæld hænger vi overhovedet ikke sammen som hold, her er vi utrolig langt fra at fungere, og er måske pt. ligaens absolut dårligste. Nærmest samtlige mand præsterer langt fra deres topniveau og den indbyrdes forståelse virker meget lav.

Det er uhyre vigtigt at fungere som en enhed, og at have et stærkt koncept som passer til holdet... så kommer man altså rigtig langt, bare se på Lyngby, der med en række forholdsvis ordinære spillere kan lege med helt i toppen.

Nu er Wieghorst begyndt at blive famlende og eksperimenterende, formentlig i erkendelsen af at det ikke har fungeret. Det er jo meget sigende at vi føler os nødsaget til at stille op i en 6-3-1 i Farum og parkere bussen. Han er ellers kendt som værende uhyre principfast omkring sin spillestil og filosofi, hvilket også blev fremhævet ved ansættelsen. Problemet er at hverken han eller LS har formået at få det her hold til at spille sammen eller få bygget et solidt fundament op.

Det er vores absolut største problem som jeg ser det - vi fungerer simpelthen ikke som hold. Ansvaret er i sidste ende Gaardes, for det er hans ansvar at samle et hold og et trænerteam, der har tilstrækkelig kvalitet og som fungerer sammen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Pollack2 » 30. jul 2017, 20:47

Klaus skrev:
Gaarde6 skrev: Spiller for spiller synes jeg vi ser sindssyg svage ud!
Vi har så mange huller og så lidt bredde og kvalitet i den her trup, at jeg ikke kan mindes det har set mere skidt ud.
Ja vi har købt 3 potentielle profiler og kommer der 3-4 mere i det her vindue, så tror jeg på det kan blive godt!
Men vi har altså igennem 2 sæsoner bevist at vi er et hold, som bare falder dybere og dybere. Så kan det ikke være tilfældigt mere.
Spørgsmålet er om de vågner op på hornevej eller om de lige som dig synes det ser fint ud med truppen.
I forsvaret undrede det mig, at vi solgte Holgersson. Men vi har altså Ahlmann og Okore som er tidligere landsholdsspillere. Vi har Blåbjerg, der har spillet læssevis af ungdomslandsholdskampe. Pallesen var vel MOM i halvdelen af Viborgs kampe i sidste sæson. Kasper Pedersen som efterhånden har spillet en del superligakampe og Bardhec Bytyqi som skulle være et talent ud over det sædvanlige.

På midtbanen har vi Lesniak der har spillet ungdomslandsholdsfodbold og været i periferien af Tottenhams førstehold. Så er der Wurtz og Risgaard, som vi ikke behøver kommentere. Børsting, Christensen og Thellufsen der alle har spillet på diverse ungdomslandshold. Meilinger der spillede på Østrigs ungdomslandshold, og Flores der er fast mand på Perus landshold.

I angrebet har Sylvestr spillet masser af ungdomslandsholdskampe og det samme har Pohl faktisk.

Der til kan vi lægge andre talenter som fx Abildgaard, og ikke mindst Ramkilde, som vi godt kan tillade os at have forventninger til.

Jeg ved godt, at fordi man er ungdomslandsholdsspiller behøver man ikke at bliver superligaprofil. Alligevel synes jeg, det fortæller lidt om det potentiale, der trods alt også er i vores klub. Vores trup er altså ikke så dårlig, som man gør den til, men potentialet er bestemt ikke blevet forløst. Og netop derfor synes jeg pilen også peger på vores trænerteam. Det er ikke fordi jeg nødvendigvis synes Wieghorst skal fyres, men noget skal der gøres. Og Kuhn ligner altså en person der kan give noget humør. Han fik da i hvert fald vendt bøtten efter Rioch.
Men hvad kan vi bruge deres meritter til, hvis de slet ikke fungerer/præsterer i AaB? Det er meget svært at få et hold til at fungere, hvis dem der er købt til at være de bærende kræfter over en kam fejler. Væk med Sloth, Holger - fint, men hvad med Meilinger og Sylvestre? Meilinger har ikke fået eet minut i denne sæson. Og så må vi forlade os på spillere som Blåbjerg, KP og Børsting - de kan bare ikke løfte det her hold. Samtidig sidder man og kigger på de hold vi gerne vil sammenligne os med, og kan se de henter profiler, som alle ville pynte hos.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 20:47

Funky skrev:
Legum Magister skrev:Kan vi ikke snart få en ny keeper? Nu har Larsen været stærkt impliceret i 2 mål i dag. :thumbsdown:
Det bli'r spændende om det bliver Lansing i mål næste kamp. Hvis det mener det seriøst med al det snak om, at han presser Larsen, så er det måske ved at være relevant at forsøge sig.
Lansing viste vildt gode reflekser og rigtig hurtige fødder under opvarmningen. Slet ikke tung og gumpet som NL.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Elscorpio » 30. jul 2017, 20:53

Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.

Tror desværre vi går en dyster fremtid imøde sportsligt hvis der ikke bliver ændret på de her to ting (+ vi skal have to profiler og ikke affald fra andre klubber). Hvem der har skylden for det, er et godt spørgsmål.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Martino » 30. jul 2017, 20:57

Elscorpio skrev:Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.
Taler du om DS-træneren eller hvem mener du?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Elscorpio » 30. jul 2017, 21:06

Martino skrev:
Elscorpio skrev:Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.
Taler du om DS-træneren eller hvem mener du?
Andenholdet er vel andenholdet, der kan vel ikke være to andenhold.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af troelsh » 30. jul 2017, 21:10

Vi har brug for nogle af de unge spillere tager et step up og bliver profiler, før vi igen kan blive et hold der spiller med hvor det er sjovt, hvis vi skulle købe os til den kvalitet Nordsjælland har i øjeblikket, skulle vi jo bruge 50 mio eller sådan noget.
Dermed ikke sagt vi ikke skal bruge flere penge på truppen for det skal vi! I hvert fald hvis vi ikke vil havne i endnu et nedrykningsdrama.
Vores klubs succes afhænger bare så meget af vores talenter, og vi har vel reelt set ikke skabt nogle profiler siden Kusk og Thomsen, hvilket er en smule skuffende og noget spillet også har båret præg af, jeg ser dog potentialet i Thellufsen, og forhåbentlig er både Ramkilde og Lyngø Kommende profiler.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2017, 21:10

Elscorpio skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.
Taler du om DS-træneren eller hvem mener du?
Andenholdet er vel andenholdet, der kan vel ikke være to andenhold.
Træneren for reserveholdet er Jakob Friis. Så wieghorst taler ikke sammen med sin assistentræner? Det er fanme mærkeligt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2017, 21:12

troelsh skrev:Vi har brug for nogle af de unge spillere tager et step up og bliver profiler, før vi igen kan blive et hold der spiller med hvor det er sjovt, hvis vi skulle købe os til den kvalitet Nordsjælland har i øjeblikket, skulle vi jo bruge 50 mio eller sådan noget.
Dermed ikke sagt vi ikke skal bruge flere penge på truppen for det skal vi! I hvert fald hvis vi ikke vil havne i endnu et nedrykningsdrama.
Vores klubs succes afhænger bare så meget af vores talenter, og vi har vel reelt set ikke skabt nogle profiler siden Kusk og Thomsen, hvilket er en smule skuffende og noget spillet også har båret præg af, jeg ser dog potentialet i Thellufsen, og forhåbentlig er både Ramkilde og Lyngø Kommende profiler.
Stammen på holdet er ikke god nok til at de unge kan udfolde sig.
Desværre har Gaarde ikke formået at sørge for et glidende generationsskifte i truppen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Buzz Killington » 30. jul 2017, 21:16

FIDEL skrev:
Elscorpio skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.
Taler du om DS-træneren eller hvem mener du?
Andenholdet er vel andenholdet, der kan vel ikke være to andenhold.
Træneren for reserveholdet er Jakob Friis. Så wieghorst taler ikke sammen med sin assistentræner? Det er fanme mærkeligt.
Det er da også noget sludder. De sidder røv mod røv under kampen og snakker hele tiden. Det er jo ikke en børnehave for fanden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Kempes » 30. jul 2017, 21:19

BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
Legum Magister skrev:Kan vi ikke snart få en ny keeper? Nu har Larsen været stærkt impliceret i 2 mål i dag. :thumbsdown:
Det bli'r spændende om det bliver Lansing i mål næste kamp. Hvis det mener det seriøst med al det snak om, at han presser Larsen, så er det måske ved at være relevant at forsøge sig.
Lansing viste vildt gode reflekser og rigtig hurtige fødder under opvarmningen. Slet ikke tung og gumpet som NL.
Kan slet ikke genkende kritikken af NL (efter den her kamp). Tror det første mål rammer Okore og ændrer lidt retning. Ved det tredje mål står Marcondes fuldstændig fri og det er Okore der header den bolden hen til ham.

Til gengæld havde NL 3 rigtigt gode redninger i 1. halvleg, som mange målmænd ikke ville have nået.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Martino » 30. jul 2017, 21:20

Elscorpio skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:Har hørt rygter om at Wieghorst og andenholdstræneren slet ikke snakker sammen, det synes jeg er et større problem, for hvad nu hvis nogen på 2. holdet gør det rigtig godt?

Synes ikke dem der er på førsteholdet bliver presset nok og vi fungerer slet ikke som en enhed, det er som den indbyrdes forståelse bare er helt væk.
Taler du om DS-træneren eller hvem mener du?
Andenholdet er vel andenholdet, der kan vel ikke være to andenhold.
Kommer vel an på om du ser DS som andetholdet eller reserveligaen som vores andethold, men disse spillere findes jo stort set alle i 1.holdstruppen.
Jeg savner Winsnes

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 21:28

Kempes skrev:
BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
Legum Magister skrev:Kan vi ikke snart få en ny keeper? Nu har Larsen været stærkt impliceret i 2 mål i dag. :thumbsdown:
Det bli'r spændende om det bliver Lansing i mål næste kamp. Hvis det mener det seriøst med al det snak om, at han presser Larsen, så er det måske ved at være relevant at forsøge sig.
Lansing viste vildt gode reflekser og rigtig hurtige fødder under opvarmningen. Slet ikke tung og gumpet som NL.
Kan slet ikke genkende kritikken af NL (efter den her kamp). Tror det første mål rammer Okore og ændrer lidt retning. Ved det tredje mål står Marcondes fuldstændig fri og det er Okore der header den bolden hen til ham.

Til gengæld havde NL 3 rigtigt gode redninger i 1. halvleg, som mange målmænd ikke ville have nået.
NL skal have deres første mål, hvis han vil kalde sig superligakeeper. Den sidder midt i målet og den ændrer knap retning. Jeg stod lige bagved, og den bør en serie 3-keeper tage.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Dampbarn
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. feb 2017, 20:28

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Dampbarn » 30. jul 2017, 21:32

NL har et par reaktions redninger lige på ham, og en han fint henter ude i siden.
Men han hjælper ikke forsvaret på noget tidspunkt i kampen. Han kommer ikke ud og tager trykket af presset.
Og igen igen igen bokser han en svag bold ud til en modstander, som igen igen igen scorer på den..
Enten skal man have en målmand der kan tage en bold i 2 m. højde i feltet, eller også skal vi have 3-4 nye defensive spillere over 1,90 m, som kan kompensere for NL manglende evner i det lille felt.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Tyskeren » 30. jul 2017, 21:34

Så desværre ikke kampen - hvordan spillede Lesniak?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Halil » 30. jul 2017, 21:38

Tyskeren skrev:Så desværre ikke kampen - hvordan spillede Lesniak?
Meget sikker i sine afleveringer, enkelte gode offensive lange bolde(blandt andet til Edison, der får en stor chance) og han tilbyder sig meget.

Skal være lidt bedre i sine defensive placeringer sammen med Pølsen, men det var en fin indsats.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Farum - AaB, 30.07.2017

Indlæg af Hanga » 30. jul 2017, 21:39

Halil skrev:
Tyskeren skrev:Så desværre ikke kampen - hvordan spillede Lesniak?
Meget sikker i sine afleveringer, enkelte gode offensive lange bolde(blandt andet til Edison, der får en stor chance) og han tilbyder sig meget.

Skal være lidt bedre i sine defensive placeringer sammen med Pølsen, men det var en fin indsats.
Sjovt som man kan se tingene forskelligt, jeg synes han var meget anonym og fyldte alt alt for lidt på midtbanen. Fik også kritik af kommentatorerne. Men ok, ingen pånær Flores strålede i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar