Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af martinaalborg » 6. aug 2017, 17:47

Poker-One-Kenobi skrev:Det er simpelthen 3 point der ryger fordi vi ikke har en god nok angriber. Kom så med noget kvalitet, og giv Pohl en sæson med 20 mål på andetholdet istedet, Gaarde!!!
.....eller et VUC kursus og så ud og køre bus

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 6. aug 2017, 17:48

Gamen skrev:Allan Gaarde kan godt begynde at regne på hvad det har kostet i point, at han stadig ikke har evnet at finde en angriber. Skandale!!!
Det burde allerede havde kostet ham jobbet, man kan da håbe bestyrrelsen snart vågner op.....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af swfc » 6. aug 2017, 17:48

Egentlig dejlig at se Meilinger på banen igen. Det kan ikke passe han er så ringe at han ikke skal spille bare lidt
AaB i hjertet

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Tyskeren » 6. aug 2017, 17:54

Pohl er vel i top tre over de ringeste angribere nogensinde i AaB? Rent spillemæssigt er han slet ikke Superliga materiale.. Og SLET ikke farlig!

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af swfc » 6. aug 2017, 17:55

Tyskeren skrev:Pohl er vel i top tre over de ringeste angribere nogensinde i AaB? Rent spillemæssigt er han slet ikke Superliga materiale.. Og SLET ikke farlig!
Uh, pas nu på. Nu kommer alle Pohliebers på banen
AaB i hjertet

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Alpa Chino » 6. aug 2017, 17:57

Isoleret set er 1 point i odense aldrig skidt. Vi skal bare tage de 3 point mod Hobro!

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Tyskeren » 6. aug 2017, 17:57

swfc skrev:
Tyskeren skrev:Pohl er vel i top tre over de ringeste angribere nogensinde i AaB? Rent spillemæssigt er han slet ikke Superliga materiale.. Og SLET ikke farlig!
Uh, pas nu på. Nu kommer alle Pohliebers på banen
:@ :@

Helt enig.. Han har fart - han er pågående - det skal nok komme.. Amen stop nu bare! Han er røv dårlig og spillemæssigt har han så store mangler..

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 6. aug 2017, 17:57

Røvsyg kamp atter igen, eneste plusser er forsvaret holder tæt for første gang også er der lovende tagter fra Flores og Lesniak.

Pohl høre ingen steder til på det hold, han fik pladsen og mulighederne idag, men når han virker ikke til at ha evnerne til højeste nieveu i DK. jeg fatter ikke sylvestr ikke snart får muligheden for at vise sig frem istedet, med mindre han ikke er klar til at spille?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Dalbjerg » 6. aug 2017, 17:58

Tjaaaa, den skulle vi vel have vundet (dog ikke glemme OBs stolpeskud..)

Og så er jeg ved at være klar til at droppe Pohl-eksperimentet.. Han har et flot antrit.. Men jeg synes det udvikler sig i den forkerte retning..

Aab84
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 5. aug 2017, 16:40
Favoritspiller: En der scorre mål

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Aab84 » 6. aug 2017, 17:58

Hmm må ikke snart man skal se på træner og sportsdirektør en af dem burde vel ryge når de ikke kan få det til køre.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Dalbjerg » 6. aug 2017, 17:59

Alpa Chino skrev:Isoleret set er 1 point i odense aldrig skidt. Vi skal bare tage de 3 point mod Hobro!
Bare?? Bare?

Vi skal godt nok passe på i næste runde, og jeg sidder lidt og frygter det.. Fordi tab den kamp, og så er vi i problem er..

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af KJ » 6. aug 2017, 17:59

Glimrende organisation idag. Risgård bør dog snart ryge på bænken. Flores spillede vel sin bedste kamp hidtil. Brasilianeren var noget rusten men havde fart i stængerne og enkelte gode offensive afleveringer. Vigtigt at sætte prop i hullet.

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Rasmus » 6. aug 2017, 18:00

Vi mangler 2 angribere :| Hold kæft det er forfærdeligt at se på!

Det positive:
Lesniak, Flores og at forsvaret + NL holder rent bur
/ Rasmus

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Alpa Chino » 6. aug 2017, 18:00

Dalbjerg skrev:
Alpa Chino skrev:Isoleret set er 1 point i odense aldrig skidt. Vi skal bare tage de 3 point mod Hobro!
Bare?? Bare?

Vi skal godt nok passe på i næste runde, og jeg sidder lidt og frygter det.. Fordi tab den kamp, og så er vi i problem er..
Med det spil vi viser idag, kan vi sgu godt slå Hobro.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2017, 18:05

Blandet følelse - jeg synes kampen idag var en oprejsning ovenpå de sidste to ugers blamager. Det var ikke perfekt nej, men vi holder fast i konceptet og spiller bedre end de to sidste kampe. Flores viser igen igen fremgang og Leniak viser lovende takter og den defensive organisation hænger nogenlunde sammen idag. Synes egentlig også Meilinger gjorde et ok indhop idag. Undrer mig lidt, at Blåbjerg skulle ind til sidst som en direkte udskiftning på VB. Havde nok næsten hellere givet Sylvestr de sidste minutter når nu Pohl ikke rammer noget som helst.

Det er skuffende, at Pohl endnu ikke viser fremgang i sit spil eller begynder at score mål. Pohl kan måske være en fin støttespiller for en førsteangriber, men han er slet slet ikke dygtig nok til at være ene topangriber. Derudover synes jeg også at Risgård på offensiv midt er betænkeligt - han har slet ikke dynamik nok i sit spil til den plads og laver heller ikke de angriber der for alvor åbner en modstander. Rolims indhop var heller ikke specielt godt. Han bakker ikke sin holdkammerat op da Pohl mister bolden ved hjørneflaget og han smed mange bolde væk uprovokeret. Han skal selvfølgelig have mere snor end de 20 minutter idag, men alligevel skuffende at han ikke viste mere end hvad Rasmus Thellufsen kunne have bidraget med.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 6. aug 2017, 18:07

Alpa Chino skrev:
Dalbjerg skrev:
Alpa Chino skrev:Isoleret set er 1 point i odense aldrig skidt. Vi skal bare tage de 3 point mod Hobro!
Bare?? Bare?

Vi skal godt nok passe på i næste runde, og jeg sidder lidt og frygter det.. Fordi tab den kamp, og så er vi i problem er..
Med det spil vi viser idag, kan vi sgu godt slå Hobro.
Det kræver vi kan score.... desuden har Hobro 3 gange så mange point som os so far, jeg har svært ved at se vi er bedre end dem i noget som helst for tiden....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af gravballe » 6. aug 2017, 18:08

Pohl har fået nok chancer, han tog mange forkerte beslutninger, men jeg har svært ved at se hvem man skal bruge som alternativ. Risgård skal skifte plads med wurst, og så må han ud. Han er godt nok faldet i kvalitet.

Flores og lestinak gjorde det godt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2017, 18:11

Tyskeren skrev:Pohl er vel i top tre over de ringeste angribere nogensinde i AaB? Rent spillemæssigt er han slet ikke Superliga materiale.. Og SLET ikke farlig!
Arh, top 3 lige frem.

Hvad med Daniel Hoch, Marcelinho og Kiwomya? En type som Shelton imponerede heller ikke just. Det ligner dog desværre at Pohl nærmere laver en Augu end en Spalvis selvom jeg godt kan se potentialet i ham. Han skal have en kamp eller to til fra start, men viser han ikke snart noget er det helt ok hvis vores nye angriber erstatter Pohl fremfor at spille ved siden af ham.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Alpa Chino » 6. aug 2017, 18:12

Mr. Larsen skrev:
Alpa Chino skrev:
Dalbjerg skrev:
Alpa Chino skrev:Isoleret set er 1 point i odense aldrig skidt. Vi skal bare tage de 3 point mod Hobro!
Bare?? Bare?

Vi skal godt nok passe på i næste runde, og jeg sidder lidt og frygter det.. Fordi tab den kamp, og så er vi i problem er..
Med det spil vi viser idag, kan vi sgu godt slå Hobro.
Det kræver vi kan score.... desuden har Hobro 3 gange så mange point som os so far, jeg har ved at se vi er bedre end dem i noget som helst for tiden....
Vi er bedre end Hobro til mange ting. 90% herinde troede også at vi ville tabe 4-0 til OB.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: OB - AaB, 06.08.2017

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2017, 18:21

Alpa Chino skrev:
Mr. Larsen skrev:
Alpa Chino skrev:
Dalbjerg skrev:
Alpa Chino skrev:Isoleret set er 1 point i odense aldrig skidt. Vi skal bare tage de 3 point mod Hobro!
Bare?? Bare?

Vi skal godt nok passe på i næste runde, og jeg sidder lidt og frygter det.. Fordi tab den kamp, og så er vi i problem er..
Med det spil vi viser idag, kan vi sgu godt slå Hobro.
Det kræver vi kan score.... desuden har Hobro 3 gange så mange point som os so far, jeg har ved at se vi er bedre end dem i noget som helst for tiden....
Vi er bedre end Hobro til mange ting. 90% herinde troede også at vi ville tabe 4-0 til OB.
Problemet er bare, at Hobro er væsentlig bedre end os til at spille den kamp, hvor de bare står derhjemme og venter. Jeg tror vi får en kamp, hvor vi har bolden en masse, men Hobro er nådesløse på kontra og dødbolde.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar