Mascis skrev:Indtil videre også en dårlig kamp af vore nye angriber. Nogen yderst underlige beslutninger han tager..
Det er jo ikke rigtigt. Han har gjort utrolig meget godt i første halvleg især. Modtager og holder godt i bolden samt skaber plads.
Mascis skrev:Indtil videre også en dårlig kamp af vore nye angriber. Nogen yderst underlige beslutninger han tager..
BassogogsVen skrev:Mascis skrev:Indtil videre også en dårlig kamp af vore nye angriber. Nogen yderst underlige beslutninger han tager..
Det er jo ikke rigtigt. Han har gjort utrolig meget godt i første halvleg især. Modtager og holder godt i bolden samt skaber plads.
Mascis skrev:BassogogsVen skrev:Mascis skrev:Indtil videre også en dårlig kamp af vore nye angriber. Nogen yderst underlige beslutninger han tager..
Det er jo en vurderingssag.. jeg synes ikke han har været god, han har også ødelægt flere fine angreb ved at skille sig dårligt af med bolden.
dyhrmaN skrev:lovende start
BassogogsVen skrev:Det bedste, der er at sige om denne kamp, er at Wieghorst har hævet sit pointgennemsnit fra 0,842/kamp til 0,850/kamp.
Det værste er nok, at det er ret tydeligt, at trods stor aktivitet på transfermarkedet, er kvaliteten ikke blevet en millimeter bedre.
What the fuck to do?
Funky skrev:BassogogsVen skrev:Det bedste, der er at sige om denne kamp, er at Wieghorst har hævet sit pointgennemsnit fra 0,842/kamp til 0,850/kamp.
Det værste er nok, at det er ret tydeligt, at trods stor aktivitet på transfermarkedet, er kvaliteten ikke blevet en millimeter bedre.
What the fuck to do?
Ikke helt enig, jeg sad i lange stræk og tog mig selv i at være mærkbart mindre nervøs over vores forsvarsspil. En røvkedelig konstatering, men på et tidspunkt kommer det altså også til at give pote.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster