En overkommelig modstander som vi selvfølgelig skal slå. Det behøver ikke at blive lige så spændende som mod Viborg, og vi skal gerne vinde uden de store problemer.
Forsvaret synes jeg næsten giver sig selv, hvor det vel bare gælder om at få Okore og Rinne spillet ind på holdet. Måske Blåbjerg kunne rykkes ud på backen istedet for Ahlmann. Ellers ser jeg gerne Kakeeto få muligheden efter de pæne indhop på det sidste, ligesom det kunne være en fin mulighed for at se lidt til Rolim.
Jeg kunne forestille mig at spillere som Lesniak, Safrenko (hvis han er skadet) og Flores kommer til at starte ude. Men det er ikke andet end en formodning. Tror/håber opstillingen bliver:
En alternativ variant kunne være Sylvestr i angrebet, og Rolim på kanten istedet for Børsting. Jeg håber hvertfald han får tiden, Rolim. Jeg tror han kan blive et helt positivt bekendtskab.
Hvis Risgaard ikke er klar spiller Lesniak nok, ellers skal vi vel have fat i Abildgaard (hvis ikke han også er skadet). Magnus og Würtz bliver næppe klar.
Succeskriteriet må, udover videre avancement, være nogle kasser til Pohl.