Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af birk » 19. sep 2017, 06:15

Tror deres straf blev på - 12 point , her er stilling
https://da.m.wikipedia.org/wiki/2._divi ... d)#Pulje_2

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af le Cid » 19. sep 2017, 08:59

birk skrev:Tror deres straf blev på - 12 point , her er stilling
https://da.m.wikipedia.org/wiki/2._divi ... d)#Pulje_2
Prøv her i stedet
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

brantdk
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. sep 2017, 20:05

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af brantdk » 19. sep 2017, 10:33

Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af PeterS » 19. sep 2017, 10:56

brantdk skrev:Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart
Øv, mere :thumbsdown: i viasats retning. Men tak for info.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af BassogogsVen » 19. sep 2017, 11:00

PeterS skrev:
brantdk skrev:Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart
Øv, mere :thumbsdown: i viasats retning. Men tak for info.
Næ, vi fodboldelskere skal forkæles med en kamp mellem BIF og et danmarksseriehold!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Yankee » 19. sep 2017, 12:15

Lyngehoevdingen skrev: Hvorfor rykkede de i følge dig ikke op sidste år, når de var det klart bedste hold? Skader? Tilfældigheder?
Fordi de startede med minus 12 point og derfor lige nøjagtig ikke gik i oprykningsspillet.

Det er måske også en tilsnigelse at de var det klart bedste hold, for Thisted var mindst på samme niveau. Jeg synes dog Middelfart var og er klart stærkere end Brabrand og Kolding, eksempelvis.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Kenneth K » 19. sep 2017, 14:06

brantdk skrev:Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart
Jeg har lige modtaget en mail fra DBU om, at man kan streame Kjellerup - Silkeborg live på deres hjemmeside. Har Viasat evt. ændret holdning, og måske også givet jer lov til at streame denne kamp?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af jernskjorten » 19. sep 2017, 15:09

Kenneth K skrev:
brantdk skrev:Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart
Jeg har lige modtaget en mail fra DBU om, at man kan streame Kjellerup - Silkeborg live på deres hjemmeside. Har Viasat evt. ændret holdning, og måske også givet jer lov til at streame denne kamp?
Hm, mener da at Middelfart - AaB var på sofabold.dks liste i sidste uge over kampen, der kunne streames på dbu.dk. Men den er væk nu - også fra dbu.dk, hvor Kjellerup - SIF til gengæld fremgår, så jeg tror, at den er god nok - at den ikke streames.
Men hvorfor skulle Viasat sige nej, hvis de ikke selv vil vise de? Skulle det være fordi, at Middelfart selv ville streame den og ikke DBU?

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Tyskeren » 19. sep 2017, 15:40

Med Kasper P, Safranko og Ahlmann ude, kunne det blive:

Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - PK
Meillinger - Kakeeto - Lesniak - Flores
Pohl - Rolim

Den kamp skal bare lukkes hurtigt og gerne i første halvleg!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Funky » 19. sep 2017, 15:54

Tyskeren skrev:Med Kasper P, Safranko og Ahlmann ude, kunne det blive:

Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - PK
Meillinger - Kakeeto - Lesniak - Flores
Pohl - Rolim

Den kamp skal bare lukkes hurtigt og gerne i første halvleg!
Er Kasper P og Ahlmann ude?
Tror Børsting står foran Meilinger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Martino » 19. sep 2017, 15:55

Tyskeren skrev:Med Kasper P, Safranko og Ahlmann ude, kunne det blive:

Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - PK
Meillinger - Kakeeto - Lesniak - Flores
Pohl - Rolim

Den kamp skal bare lukkes hurtigt og gerne i første halvleg!
Håber at Lukas Klitten får spilletid. Virkelig dygtig venstre back. Ellers enig.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Jakobsen » 19. sep 2017, 16:06

Kunsten er jo, at sparre spillere men stadig have et tilpas stærkere hold end Middelfart. Umiddelbart ville jeg nok gøre sådan her

Jacob Rinne

Patrick Kristensen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg, Lukas Klitten

Frederik Børsting, Oliver Abildgaard, Marco Meilinger, Rasmus Thellufsen

Yann Rolim,

Jakub Sylvestr

Med Patrick, Okore og Blåbjerg får vi en solid bagkade der er på et meget højere niveau end 2. division. Jeg vil gerne se Klitten fra start da ha forhåbentlig også kan give noget offensiv. Skal Klitten have støtte kan vi evt. bytte Børsting og Thellufsen. Yann trænger til at komme i form og mon ikke en god time mod Middelfart vil gavne.

Pohl har en fysisk krævende spillestil og skal Sylvestr have nogen fremtid i AaB skal han kunne performe mod et 2. divisionshold. Derfor synes jeg vi skal sparre Pohl. Leniak bruger ligesom Pohl mange kræfter på at løbe og bør derfor også sparres så gassen ikke går af balonen i bedste Zorninger stil. Jeg vil ligeledes gerne sparre Kakeeto da vi ikke ligefrem har masser af centrale midtbanespillere og mod Middelfart bør Meilinger eller Børsting være så overlegne at en af dem kan tage central midt.
Lyngø kan man bytte med enten Blåbberen; Okore eller Klitten senere i kampen. Synes det ville være lidt for arrogant at starte med to ungdomsspillere i forsvaret.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af Gamling » 19. sep 2017, 17:04

Ud over ahlmann og kp's småskavanker ser det ud til at Flores og Safranko spares. Safranko står ikke opført som skadet selv om nogen herinde har skrevet at det er tilfældet og det har ikke været nævnt andre steder.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

brantdk
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. sep 2017, 20:05

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af brantdk » 19. sep 2017, 17:28

jernskjorten skrev:
Kenneth K skrev:
brantdk skrev:Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart
Jeg har lige modtaget en mail fra DBU om, at man kan streame Kjellerup - Silkeborg live på deres hjemmeside. Har Viasat evt. ændret holdning, og måske også givet jer lov til at streame denne kamp?
Hm, mener da at Middelfart - AaB var på sofabold.dks liste i sidste uge over kampen, der kunne streames på dbu.dk. Men den er væk nu - også fra dbu.dk, hvor Kjellerup - SIF til gengæld fremgår, så jeg tror, at den er god nok - at den ikke streames.
Men hvorfor skulle Viasat sige nej, hvis de ikke selv vil vise de? Skulle det være fordi, at Middelfart selv ville streame den og ikke DBU?
Middelfart normalt streamer alle deres kampe men vi har fået at ved fra DBU at det er ikke tilladt. Det er kun DBU eller Viasat som må sende pokal kampe

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af jonas386 » 19. sep 2017, 17:43

brantdk skrev:
jernskjorten skrev:
Kenneth K skrev:
brantdk skrev:Kampen bliver ikke streamet da det er viasat som har rettigheder over pokalkampen og vi få ikke lov til det. Men Middelfart vil lave højdepunkter fra kampen som man kan se via deres hjemmeside og Facebook

Entré til pokalkampen:
voksne: 50 kr. - Pensionister og unge 15-18 år: 30 kr. - Under 15 år: GRATIS - Billetter købes ved indgangen.

Middelfart Stadion
Adlerhusvej 3
5500 Middelfart
Jeg har lige modtaget en mail fra DBU om, at man kan streame Kjellerup - Silkeborg live på deres hjemmeside. Har Viasat evt. ændret holdning, og måske også givet jer lov til at streame denne kamp?
Hm, mener da at Middelfart - AaB var på sofabold.dks liste i sidste uge over kampen, der kunne streames på dbu.dk. Men den er væk nu - også fra dbu.dk, hvor Kjellerup - SIF til gengæld fremgår, så jeg tror, at den er god nok - at den ikke streames.
Men hvorfor skulle Viasat sige nej, hvis de ikke selv vil vise de? Skulle det være fordi, at Middelfart selv ville streame den og ikke DBU?
Middelfart normalt streamer alle deres kampe men vi har fået at ved fra DBU at det er ikke tilladt. Det er kun DBU eller Viasat som må sende pokal kampe
Det er godt nok dumt. Jeg kunne forstå det hvis Viasat/DBU alligevel sendte kampen, men når de alligevel ikke gider sende den, så virker det jo bare arrogant at klubberne ikke selv må streame den.

Hvorfor prøver de decideret at ødelægge deres eget produkt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 19. sep 2017, 18:01

6 mand ude med skader og to som står over. Ja, den sky må også gerne begynde at lette.

Hvis man kigger på holdkortet så tror jeg mest på denne opstilling:


Tror ikke Tamati står. Pallesen bør få en pause. Børsting kan byttes med Thelufsen og Rolim kan måske ende med at vige pladsen for Flores
- FlæskeFrank

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af jernskjorten » 19. sep 2017, 19:50

jonas386 skrev:
brantdk skrev: Middelfart normalt streamer alle deres kampe men vi har fået at ved fra DBU at det er ikke tilladt. Det er kun DBU eller Viasat som må sende pokal kampe
Det er godt nok dumt. Jeg kunne forstå det hvis Viasat/DBU alligevel sendte kampen, men når de alligevel ikke gider sende den, så virker det jo bare arrogant at klubberne ikke selv må streame den.

Hvorfor prøver de decideret at ødelægge deres eget produkt?
Jeg kunne så til dels forstå det, hvis Viasat viste en anden kamp kl 16.30, men det er jo ikke tilfældet.
Røvere...

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af 9000AaB » 19. sep 2017, 20:07

FlæskeFrank skrev:6 mand ude med skader og to som står over. Ja, den sky må også gerne begynde at lette.

Hvis man kigger på holdkortet så tror jeg mest på denne opstilling:


Tror ikke Tamati står. Pallesen bør få en pause. Børsting kan byttes med Thelufsen og Rolim kan måske ende med at vige pladsen for Flores
Vil sku hellere ha Safranko og Pohl i angrebet istedet for sylvestr og håber Rolim kommer på kanten istedet for Meillinger og så Flores istedet for Børsring. Offensiven skal ha tanket så meget selvtillid som muligt, og med det Rolim skaber er han den perfekte kant lige pt.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af white splash » 19. sep 2017, 20:16

9000AaB skrev:
FlæskeFrank skrev:6 mand ude med skader og to som står over. Ja, den sky må også gerne begynde at lette.

Hvis man kigger på holdkortet så tror jeg mest på denne opstilling:


Tror ikke Tamati står. Pallesen bør få en pause. Børsting kan byttes med Thelufsen og Rolim kan måske ende med at vige pladsen for Flores
Vil sku hellere ha Safranko og Pohl i angrebet istedet for sylvestr og håber Rolim kommer på kanten istedet for Meillinger og så Flores istedet for Børsring. Offensiven skal ha tanket så meget selvtillid som muligt, og med det Rolim skaber er han den perfekte kant lige pt.
Safranko er ikke i truppen
1 2 3 Jimmy er en mur!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: DBU Pokalen Middelfart - AaB, 20.09.2017

Indlæg af jonas386 » 19. sep 2017, 20:29

jernskjorten skrev:
jonas386 skrev:
brantdk skrev: Middelfart normalt streamer alle deres kampe men vi har fået at ved fra DBU at det er ikke tilladt. Det er kun DBU eller Viasat som må sende pokal kampe
Det er godt nok dumt. Jeg kunne forstå det hvis Viasat/DBU alligevel sendte kampen, men når de alligevel ikke gider sende den, så virker det jo bare arrogant at klubberne ikke selv må streame den.

Hvorfor prøver de decideret at ødelægge deres eget produkt?
Jeg kunne så til dels forstå det, hvis Viasat viste en anden kamp kl 16.30, men det er jo ikke tilfældet.
Røvere...
Enig, det kunne være en anden forklaring.
Det er dog decideret dårlig stil fra DBUs/Viasats side. Hvad mener de helt præcis de taber på det, udover at flere har muligheden for at følge med i pokalen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar