Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af OmkringAarhus » 24. sep 2017, 16:54

Lindmark skrev:
dyhrmaN skrev:det der mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-målscorer lyder virkeligt kavt!
Ja, det var især helt godnat ved 3-0, men i det hele taget burde stadionspeakeren skrue lidt ned for Hede-charmen...

Dog positivt at der nu går lidt længere tid - til spontan jubel - imellem selve målene og opråb af målscorerne.

... og hvor er det fedt at det er sådan en ting vi kan brokke os over efter en ganske sikker hjemmesejr over sidste sæsons nr. 3.
Enig. Lad os bare tage Ikast-stilen med os videre, hvis bare det giver en sejr i Ikast næste runde. Det tror jeg efterhånden på, selv om det bliver svært. I øvrigt utroligt hvad der et sket med Kakeeto de sidste to uger.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af seamann » 24. sep 2017, 16:55

JacobKoustrup skrev:Nå så kom Sylvestr ind istedet for Safranko. Stakkels Rolim får heller ikke minutter i dag..
Nej, det fik han så i pokalen i onsdags. Uden at vise noget, der berettiger til spilletid.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af OmkringAarhus » 24. sep 2017, 16:56

seamann skrev:
BassogogsVen skrev:Glimrende første halvleg, ekstremt elendig anden halvleg. Et stort held, at vi spiller mod så ringe en modspiller, ellers var den vendt i anden halvleg. Og så har jeg simpelthen så svært ved at forstå Wieghorsts indskiftninger, så snart vi oplever noget modtryk. Det bliver så defensivt, men ikke mere sikkert. Og jeg synes han generelt har en tendens til at skifte meget defensivt ind.

Rinne er fantastisk!
Så du at Magnus dræbte kampen?
Ja ham Magnus Sidelæns er da det kedeligste drys, AaB's talentafdeling nogensinde har leveret...

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af troelsh » 24. sep 2017, 17:00

OmkringAarhus skrev:
Lindmark skrev:
dyhrmaN skrev:det der mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-målscorer lyder virkeligt kavt!
Ja, det var især helt godnat ved 3-0, men i det hele taget burde stadionspeakeren skrue lidt ned for Hede-charmen...

Dog positivt at der nu går lidt længere tid - til spontan jubel - imellem selve målene og opråb af målscorerne.

... og hvor er det fedt at det er sådan en ting vi kan brokke os over efter en ganske sikker hjemmesejr over sidste sæsons nr. 3.
Enig. Lad os bare tage Ikast-stilen med os videre, hvis bare det giver en sejr i Ikast næste runde. Det tror jeg efterhånden på, selv om det bliver svært. I øvrigt utroligt hvad der et sket med Kakeeto de sidste to uger.
Ikke for at smide malurt i bægret, men jeg tror det bliver en meget svær kamp, mod et hold der står dårligt til os, de spiller på fysik og lange bolde efter de to store oppe foran, som Lyngby i 2.halveg.
Men måske hjælper det med en Okore i forsvaret

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 720
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af 9800 » 24. sep 2017, 17:01

Virkelig fed 1. Halveg, lort i 2. Vi burde have lavet to mere i første.
Jeg tager de positive briller på og vælger at sige at vi har spillet 3/4 af de sværeste udekampe, at vores forsvar lukker af og at vi på trods af en lang skadesliste er ubesejrede i lang tid. Flores fungerer bedre og bedre, og jeg tror at Kakeeto og Lesniak har så tilpas meget evne til at spille fremad at jeg tror det blir vanskeligt for Wurtz og MC at komme på hold igen.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af OmkringAarhus » 24. sep 2017, 17:03

troelsh skrev:
OmkringAarhus skrev:
Lindmark skrev:
dyhrmaN skrev:det der mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-målscorer lyder virkeligt kavt!
Ja, det var især helt godnat ved 3-0, men i det hele taget burde stadionspeakeren skrue lidt ned for Hede-charmen...

Dog positivt at der nu går lidt længere tid - til spontan jubel - imellem selve målene og opråb af målscorerne.

... og hvor er det fedt at det er sådan en ting vi kan brokke os over efter en ganske sikker hjemmesejr over sidste sæsons nr. 3.
Enig. Lad os bare tage Ikast-stilen med os videre, hvis bare det giver en sejr i Ikast næste runde. Det tror jeg efterhånden på, selv om det bliver svært. I øvrigt utroligt hvad der et sket med Kakeeto de sidste to uger.
Ikke for at smide malurt i bægret, men jeg tror det bliver en meget svær kamp, mod et hold der står dårligt til os, de spiller på fysik og lange bolde efter de to store oppe foran, som Lyngby i 2.halveg.
Men måske hjælper det med en Okore i forsvaret
Vi kan dog spille frit. Vi er kommet opnå gear og har fået vigtige sejre. Vi kan se frem mod Helsingør efter et evt nederlag i Ikast. Det kan skabe noget ro til spillerne, der måske gør, at offensiven præsterer bedre end set længe.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af BassogogsVen » 24. sep 2017, 17:09

OmkringAarhus skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:Glimrende første halvleg, ekstremt elendig anden halvleg. Et stort held, at vi spiller mod så ringe en modspiller, ellers var den vendt i anden halvleg. Og så har jeg simpelthen så svært ved at forstå Wieghorsts indskiftninger, så snart vi oplever noget modtryk. Det bliver så defensivt, men ikke mere sikkert. Og jeg synes han generelt har en tendens til at skifte meget defensivt ind.

Rinne er fantastisk!
Så du at Magnus dræbte kampen?
Ja ham Magnus Sidelæns er da det kedeligste drys, AaB's talentafdeling nogensinde har leveret...
Har jeg kritiseret Magnus Christensen for sit kvarter på banen i denne kamp? Eller er det bare I to, der er komplette idioter?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af seamann » 24. sep 2017, 17:12

BassogogsVen skrev:
OmkringAarhus skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:Glimrende første halvleg, ekstremt elendig anden halvleg. Et stort held, at vi spiller mod så ringe en modspiller, ellers var den vendt i anden halvleg. Og så har jeg simpelthen så svært ved at forstå Wieghorsts indskiftninger, så snart vi oplever noget modtryk. Det bliver så defensivt, men ikke mere sikkert. Og jeg synes han generelt har en tendens til at skifte meget defensivt ind.

Rinne er fantastisk!
Så du at Magnus dræbte kampen?
Ja ham Magnus Sidelæns er da det kedeligste drys, AaB's talentafdeling nogensinde har leveret...
Har jeg kritiseret Magnus Christensen for sit kvarter på banen i denne kamp? Eller er det bare I to, der er komplette idioter?
Nej, det var din tidligere udtalelse, der var helt og aldeles idiotisk.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af BassogogsVen » 24. sep 2017, 17:15

seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
OmkringAarhus skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:Glimrende første halvleg, ekstremt elendig anden halvleg. Et stort held, at vi spiller mod så ringe en modspiller, ellers var den vendt i anden halvleg. Og så har jeg simpelthen så svært ved at forstå Wieghorsts indskiftninger, så snart vi oplever noget modtryk. Det bliver så defensivt, men ikke mere sikkert. Og jeg synes han generelt har en tendens til at skifte meget defensivt ind.

Rinne er fantastisk!
Så du at Magnus dræbte kampen?
Ja ham Magnus Sidelæns er da det kedeligste drys, AaB's talentafdeling nogensinde har leveret...
Har jeg kritiseret Magnus Christensen for sit kvarter på banen i denne kamp? Eller er det bare I to, der er komplette idioter?
Nej, det var din tidligere udtalelse, der var helt og aldeles idiotisk.
Den står da vist ikke mål med denne infantile "Tøhø"-mentalitet, som I to byder ind med. Ja, Magnus Christensen scorede et mål i dag. Og var på banen i et kvarter. Det var skønt og dejligt. Men det ændrer da ikke på noget i forhold til hans generelle spillestil, hvor jeg mener, at han er alt for defensivt tænkende og ikke bidrager til offensivt spil - tværtimod.
Men at prøve med stikpiller på et generelt billede, fordi han scorer i dag, vidner i dén grad om manglende intellekt - eller manglende evne til at udøve stikpiller.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af frederikshavneren » 24. sep 2017, 17:46

Martin Bak skrev:
frederikshavneren skrev:Nu gentager jeg mig selv men fremmødet på stadion er godt nok pinligt[/


Hvor på stadion sidder du frederikshavner?
Står på vesttribunen hvor der var meget tomt. 5,2 kilo til en søndagskamp er godt nok ringe hvis man spørger mig

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af NIN » 24. sep 2017, 17:54

frederikshavneren skrev:
Martin Bak skrev:
frederikshavneren skrev:Nu gentager jeg mig selv men fremmødet på stadion er godt nok pinligt[/


Hvor på stadion sidder du frederikshavner?
Står på vesttribunen hvor der var meget tomt. 5,2 kilo til en søndagskamp er godt nok ringe hvis man spørger mig
Hård konkurrence. Hockey og CL håndbold.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af frederikshavneren » 24. sep 2017, 17:57

Vigtig sejr og vi fortsætter den ubesejrede stime.
Det er vel ret beset det mest positive der er at sige om en dårlig kamp mellem to hold som smed bolden væk på skift.
Er enig i at de første 30 minutter var udmærket, den resterende time derimod var ekstremt ringe. Det er skuffende at vi blev så passive og på intet tidspunkt evnede at sætte et par afleveringer sammen, en bedre modstander havde straffet det.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af aaballday » 24. sep 2017, 18:07

NIN skrev:
frederikshavneren skrev:
Martin Bak skrev:
frederikshavneren skrev:Nu gentager jeg mig selv men fremmødet på stadion er godt nok pinligt[/


Hvor på stadion sidder du frederikshavner?
Står på vesttribunen hvor der var meget tomt. 5,2 kilo til en søndagskamp er godt nok ringe hvis man spørger mig
Hård konkurrence. Hockey og CL håndbold.
Enig. Synes tallet er OK set ift konkurrence, ikke en populær modstander + nærmest ingen udefans.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Klaus » 24. sep 2017, 18:17

De første 30 minutter var noget af det bedste vi har spillet i lang tid. Den sidste time var til gengæld virkelig dårlig. I dag havde vi lidt af det held, vi tidligere har manglet. Vi taber samtlige statistikker på nær den der virkelig gælder, men ret beset kunne vores 2. Halvleg sagtens have kostet point. Vi skal glæde os over en helt fantastisk målmand, og en offensiv med et højt topniveau. Nu er der gratis kamp i Herning. Måske kan 3 centrale forsvarsspillere igen gøre ondt på en bedre modstander. Og så kunne man jo håbe, at Pohl i lige nøjagtig den kamp putter en enkelt ind - det skylder han vist. Men det er nok ikke en kamp vi skal budgettere med point i...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af jonas386 » 24. sep 2017, 19:01

Nogen der kan sætte et par ord på præstationen?

Hvordan gjorde Kakeeto det? Virker han til at være blevet en stabil spiller vi kan regne med?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af dyhrmaN » 24. sep 2017, 19:03

jonas386 skrev:Nogen der kan sætte et par ord på præstationen?

Hvordan gjorde Kakeeto det? Virker han til at være blevet en stabil spiller vi kan regne med?
Han faldt lidt sammen med resten af truppen efter den første halve time, men intet der spillede ham af holdet i større grad end alle de andre. Han er stadig den af vores midtbanespillere, som virkede mest offensivt orienteret.
Han kan sagtens starte inde næste gang også og spillet bliver givetvis kun bedre og bedre.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af seamann » 24. sep 2017, 19:10

BassogogsVen skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
OmkringAarhus skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:Glimrende første halvleg, ekstremt elendig anden halvleg. Et stort held, at vi spiller mod så ringe en modspiller, ellers var den vendt i anden halvleg. Og så har jeg simpelthen så svært ved at forstå Wieghorsts indskiftninger, så snart vi oplever noget modtryk. Det bliver så defensivt, men ikke mere sikkert. Og jeg synes han generelt har en tendens til at skifte meget defensivt ind.

Rinne er fantastisk!
Så du at Magnus dræbte kampen?
Ja ham Magnus Sidelæns er da det kedeligste drys, AaB's talentafdeling nogensinde har leveret...
Har jeg kritiseret Magnus Christensen for sit kvarter på banen i denne kamp? Eller er det bare I to, der er komplette idioter?
Nej, det var din tidligere udtalelse, der var helt og aldeles idiotisk.
Den står da vist ikke mål med denne infantile "Tøhø"-mentalitet, som I to byder ind med. Ja, Magnus Christensen scorede et mål i dag. Og var på banen i et kvarter. Det var skønt og dejligt. Men det ændrer da ikke på noget i forhold til hans generelle spillestil, hvor jeg mener, at han er alt for defensivt tænkende og ikke bidrager til offensivt spil - tværtimod.
Men at prøve med stikpiller på et generelt billede, fordi han scorer i dag, vidner i dén grad om manglende intellekt - eller manglende evne til at udøve stikpiller.
:kiss:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 19:15

Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Klaus » 24. sep 2017, 19:31

Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 19:36

Klaus skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar