Fan diaglog-møde

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Gamen

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Gamen » 25. sep 2017, 23:23

BassogogsVen skrev: Så vil man gøre noget for sit barn for at få dem til at huske stadionoplevelserne, så gør man det bedre ved at dyrke fællesskabet, passionen, historien, fanscenen end ved at lade dem stå model til det ene platte lort efter det andet.
Dagens mest velskrevne linier! Min far tog mig med på Vest, da jeg var 4, og jeg har elsket det lige siden.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Kokkefar » 25. sep 2017, 23:29

Gamen skrev:Speakerproblemet blev ikke taget op. Jeg overvejede egentlig at gøre det, men tænkte også lidt at når folk A: Ikke aktivt gider sende spørgsmålet ind eller B: Dukke op til mødet, så kan det ikke være mit ansvar.
Der blev dog til gengæld spurgt til mange andre ting. Streaming, Flores' kontrakt osv.
Gaarde fortalte om alle overvejelser vedr. de nye spillere, samt forløbet da man hentede dem.
Spændende. Jeg har optaget de sidste par timer af mødet som lydfil, men kan ikke helt finde ud om det er specielt lytbart.
AaB sender selv en video ud fra mødet og formentlig også et referat.

En skam at så få dukker op. 95 % af dem der dukkede op er folk der er aktive i fanmiljøet. Måske der var brugt noget grimt sprogbrug i invitationen...
Hvis det er bare det mindste lytbart vil jeg sætte stor pris på om du gad smide det op.

Gamen

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Gamen » 25. sep 2017, 23:52

Kokkefar skrev: Hvis det er bare det mindste lytbart vil jeg sætte stor pris på om du gad smide det op.
Den fylder pt. over 50 mb. så jeg skal lige have fundet af hvordan jeg får det lagt op, uden at kvaliteten bliver ringere...

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Breezer » 26. sep 2017, 00:06

Gamen skrev:
Kokkefar skrev: Hvis det er bare det mindste lytbart vil jeg sætte stor pris på om du gad smide det op.
Den fylder pt. over 50 mb. så jeg skal lige have fundet af hvordan jeg får det lagt op, uden at kvaliteten bliver ringere...
Kunne SoundCloud være en mulighed, der ligger Ripdosten bl.a. deres podcast op.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Jakobsen » 26. sep 2017, 00:17

Gamen skrev:
Kokkefar skrev: Hvis det er bare det mindste lytbart vil jeg sætte stor pris på om du gad smide det op.
Den fylder pt. over 50 mb. så jeg skal lige have fundet af hvordan jeg får det lagt op, uden at kvaliteten bliver ringere...
Alternativt kan du dele den via Public folder på Dropbox, hvis du bruger Dropbox.

Super fedt initiativ i øvrigt. Havde dælme gerne brugt en aften på det, hvis jeg stadig boede i Aalborg.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af jonas386 » 26. sep 2017, 00:53

Blev der sagt noget angående streaming? Eller det blev måske ikke bragt op.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Hovedet » 26. sep 2017, 00:56

BassogogsVen skrev:Ja tak til at tage speakeren op. Og helt op. Kan nogen spørge, om vi kan skifte spillere ud med et tørt "Ud går med nummer 11 Bo Elvar Jørgensen, Aalborg Boilers - og ind kommer med nummer 9 Anders Sundstrup Ida Rengøring"?

Det samme ved målscoringer (når det sker). Lidt mindre Herning, lidt mere værdighed.
Kloge ord; hvis man så lige kunne droppe sponsornavnene, ville det blive helt perfekt, selv om jeg med en vis veneration og en forræderisk tåre i øjenkrogen husker tilbage til dagene, hvor "kampbolden blev sponseret af Anna Berglinds Efterfølger".

Det undrer mig, at lige præcis stadionspeakeren ikke bringes på bane til det omtalte dialogmøde, for vurderet på i hvert fald Debatsiden fylder det jo rigtig meget. Nej, der kommer nok ikke flere tilskuere af en værdig stadionspeaker, ligesom han vel heller ikke ligefrem holder folk væk. Men det medvirker i høj grad til at give AaB et bøvet bonderøvsimage, hvilket gør ekstra ondt i betragtning af at klubben i min ungdom i de sene firsere og starten af halvfemserne var den klub i landet med det - klart - højeste hjemmebanetilskuersnit, og at Aalborg Stadions cementgryde ansås for datidens heksekeddel.

Dengang havde man selvfølgelig ikke den organiserede fankultur, som vi i øvrigt også var de første til at introducere - af uransagelige årsager til en TOTO Cup - kamp mod Saarbrücken - tilbage i 1992. Før den tid var det kun børn og udviklingshæmmede, der rendte rundt med tørklæder og lignende, og spillertrøjer eksisterede slet ikke på tribunerne. Ikke desto mindre var der i den tid - eller sådan husker jeg det - en langt mere autentisk stemning på stadion, der kunne koge helt over, når begivenhederne på banen berettigede det; og tilsvarende kunne man ved lejligheder gå forbi Aalborg Stadion med 10.000 tilskuere og høre en knappenål falde til jorden, når Ikast førte 2-0 midt i 2. halvleg, og folk havde glemt alt om kampen.

Paradoksalt nok var det også i årene derefter, at vi blev fuldstændig distanceret af FCK og navnlig Brøndby på tilskuerområdet. Tænk sig, ved Superligaens begyndelse havde det været utænkeligt, at en klub kunne samle flere tilskuere hjemme end AaB! Jeg er med på, at vi aldrig kommer til opnå landets højeste tilskuersnit igen, og det er også fair nok i betragtning af, at Brøndby og FCK selvfølgelig har større opland at trække på.

AaB, der engang var knytnæven fra Nord på tribunerne, er ved at udvikle sig til en slags kæmpeudgave af Aalborg DH, og det er pinligt at overvære.

1) Råb af efternavne ved startopstillinger

Det har aldrig - som i ALDRIG - fungeret, og det er gudhjælpemig gået fra slemt til værre. Det er pinagtigt at høre på, og jeg begriber ikke, hvorfor AaB vil blive ved med at lægge navn til det fis. Det er lige så overbevisende, som når en speaker i håndboldhallerne opfordrer publikum til TO gange at råbe efternavnet på en spiller, der lige har reduceret til 22-31 i sidste minut! Og ja, det har fundet sted ...

I stedet for stædigt at fastholde en taberstrategi i årtier, så erkend dog, at den mentalitet bare ikke eksisterer i Danmark eller i hvert fald ikke i Aalborg.

2) Cirkus ved scoringer til AaB

Jeg kan gå med til, at publikum råber efternavnet på målscoreren - EN gang! Folk er trods alt positive efter en AaB-scoring. Men det her idiotiske "måååålscorer for AaB" og det endnu værre efterfølgende menageri med "tak og selv tak og ny stilling og ingen årsag" er simpelthen så uværdigt, at jeg ikke kan finde ord for det. Og tænk nu, hvis AaB en dag reducerer til 1-3 fem minutter før tid mod SønderjyskE, og vi stakkels betalende tilskuere skal trækkes med en stadionspeaker på speed, der ved hver scoring agerer, som om vi har scoret det afgørende mål i overtiden i sidste spillerunde mod FCK og vundet mesterskabet.

AaB har simpelthen introduceret en taberstrategi på tilskuerområdet og insisterer på at fastholde den helt uden sans for virkelighedens verden. Effekten har været katastrofal. Hvordan kan vi igen skabe et AaB, der står respekt om, og som atter kan indtage rollen som knytnæven fra Nord?

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Meelsen » 26. sep 2017, 06:28

jonas386 skrev:Blev der sagt noget angående streaming? Eller det blev måske ikke bragt op.
Ledelsen følte pt ikke at der var ressourcer nok til at varetage opgaven ligesom de var i tvivl om hvorvidt interessen var stor nok til det.

Jeg foreslog at det kamera de brugte til at filme reserveholdskampene med, kunne linkes op til at streame samtidigt. Det kamera er dog sat op på en måde så man har hele banen i billedet samtidigt, for derfor at kunne se hvordan eksempelvis forsvarslinjen agerer under et angreb i modsatte ende.

Brian Andersen tog det til efterretning og streaming af reserveholdskampene er ikke udelukket.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Nitten » 26. sep 2017, 07:15

Hovedet skrev:
BassogogsVen skrev:Ja tak til at tage speakeren op. Og helt op. Kan nogen spørge, om vi kan skifte spillere ud med et tørt "Ud går med nummer 11 Bo Elvar Jørgensen, Aalborg Boilers - og ind kommer med nummer 9 Anders Sundstrup Ida Rengøring"?

Det samme ved målscoringer (når det sker). Lidt mindre Herning, lidt mere værdighed.
Kloge ord; hvis man så lige kunne droppe sponsornavnene, ville det blive helt perfekt, selv om jeg med en vis veneration og en forræderisk tåre i øjenkrogen husker tilbage til dagene, hvor "kampbolden blev sponseret af Anna Berglinds Efterfølger".

Det undrer mig, at lige præcis stadionspeakeren ikke bringes på bane til det omtalte dialogmøde, for vurderet på i hvert fald Debatsiden fylder det jo rigtig meget. Nej, der kommer nok ikke flere tilskuere af en værdig stadionspeaker, ligesom han vel heller ikke ligefrem holder folk væk. Men det medvirker i høj grad til at give AaB et bøvet bonderøvsimage, hvilket gør ekstra ondt i betragtning af at klubben i min ungdom i de sene firsere og starten af halvfemserne var den klub i landet med det - klart - højeste hjemmebanetilskuersnit, og at Aalborg Stadions cementgryde ansås for datidens heksekeddel.

Dengang havde man selvfølgelig ikke den organiserede fankultur, som vi i øvrigt også var de første til at introducere - af uransagelige årsager til en TOTO Cup - kamp mod Saarbrücken - tilbage i 1992. Før den tid var det kun børn og udviklingshæmmede, der rendte rundt med tørklæder og lignende, og spillertrøjer eksisterede slet ikke på tribunerne. Ikke desto mindre var der i den tid - eller sådan husker jeg det - en langt mere autentisk stemning på stadion, der kunne koge helt over, når begivenhederne på banen berettigede det; og tilsvarende kunne man ved lejligheder gå forbi Aalborg Stadion med 10.000 tilskuere og høre en knappenål falde til jorden, når Ikast førte 2-0 midt i 2. halvleg, og folk havde glemt alt om kampen.

Paradoksalt nok var det også i årene derefter, at vi blev fuldstændig distanceret af FCK og navnlig Brøndby på tilskuerområdet. Tænk sig, ved Superligaens begyndelse havde det været utænkeligt, at en klub kunne samle flere tilskuere hjemme end AaB! Jeg er med på, at vi aldrig kommer til opnå landets højeste tilskuersnit igen, og det er også fair nok i betragtning af, at Brøndby og FCK selvfølgelig har større opland at trække på.

AaB, der engang var knytnæven fra Nord på tribunerne, er ved at udvikle sig til en slags kæmpeudgave af Aalborg DH, og det er pinligt at overvære.

1) Råb af efternavne ved startopstillinger

Det har aldrig - som i ALDRIG - fungeret, og det er gudhjælpemig gået fra slemt til værre. Det er pinagtigt at høre på, og jeg begriber ikke, hvorfor AaB vil blive ved med at lægge navn til det fis. Det er lige så overbevisende, som når en speaker i håndboldhallerne opfordrer publikum til TO gange at råbe efternavnet på en spiller, der lige har reduceret til 22-31 i sidste minut! Og ja, det har fundet sted ...

I stedet for stædigt at fastholde en taberstrategi i årtier, så erkend dog, at den mentalitet bare ikke eksisterer i Danmark eller i hvert fald ikke i Aalborg.

2) Cirkus ved scoringer til AaB

Jeg kan gå med til, at publikum råber efternavnet på målscoreren - EN gang! Folk er trods alt positive efter en AaB-scoring. Men det her idiotiske "måååålscorer for AaB" og det endnu værre efterfølgende menageri med "tak og selv tak og ny stilling og ingen årsag" er simpelthen så uværdigt, at jeg ikke kan finde ord for det. Og tænk nu, hvis AaB en dag reducerer til 1-3 fem minutter før tid mod SønderjyskE, og vi stakkels betalende tilskuere skal trækkes med en stadionspeaker på speed, der ved hver scoring agerer, som om vi har scoret det afgørende mål i overtiden i sidste spillerunde mod FCK og vundet mesterskabet.

AaB har simpelthen introduceret en taberstrategi på tilskuerområdet og insisterer på at fastholde den helt uden sans for virkelighedens verden. Effekten har været katastrofal. Hvordan kan vi igen skabe et AaB, der står respekt om, og som atter kan indtage rollen som knytnæven fra Nord?

Det altid godt at se tilbage på dengang for mange år siden. Det er som om man kun husker det gode fra tidligere tider.

Der er jo mange andre forskelle fra dengang til idag end bare stadionspeakeren og den vigtigste tror jeg er at langsiden stod op og tit meget tætpakket. For det var nok ikke den manglende ketchup til pølserne

Når nu så mange brokker sig over stadionspeakeren og mener det er bøvet så kig lige på ham med trommen på vest. Det er da mindst ligeså bøvet og tåbeligt at stå og banke på tromme en hel kamp.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af sulakvelidze » 26. sep 2017, 07:59

Hovedet skrev:
BassogogsVen skrev:Ja tak til at tage speakeren op. Og helt op. Kan nogen spørge, om vi kan skifte spillere ud med et tørt "Ud går med nummer 11 Bo Elvar Jørgensen, Aalborg Boilers - og ind kommer med nummer 9 Anders Sundstrup Ida Rengøring"?

Det samme ved målscoringer (når det sker). Lidt mindre Herning, lidt mere værdighed.
Kloge ord; hvis man så lige kunne droppe sponsornavnene, ville det blive helt perfekt, selv om jeg med en vis veneration og en forræderisk tåre i øjenkrogen husker tilbage til dagene, hvor "kampbolden blev sponseret af Anna Berglinds Efterfølger".

Det undrer mig, at lige præcis stadionspeakeren ikke bringes på bane til det omtalte dialogmøde, for vurderet på i hvert fald Debatsiden fylder det jo rigtig meget. Nej, der kommer nok ikke flere tilskuere af en værdig stadionspeaker, ligesom han vel heller ikke ligefrem holder folk væk. Men det medvirker i høj grad til at give AaB et bøvet bonderøvsimage, hvilket gør ekstra ondt i betragtning af at klubben i min ungdom i de sene firsere og starten af halvfemserne var den klub i landet med det - klart - højeste hjemmebanetilskuersnit, og at Aalborg Stadions cementgryde ansås for datidens heksekeddel.

Dengang havde man selvfølgelig ikke den organiserede fankultur, som vi i øvrigt også var de første til at introducere - af uransagelige årsager til en TOTO Cup - kamp mod Saarbrücken - tilbage i 1992. Før den tid var det kun børn og udviklingshæmmede, der rendte rundt med tørklæder og lignende, og spillertrøjer eksisterede slet ikke på tribunerne. Ikke desto mindre var der i den tid - eller sådan husker jeg det - en langt mere autentisk stemning på stadion, der kunne koge helt over, når begivenhederne på banen berettigede det; og tilsvarende kunne man ved lejligheder gå forbi Aalborg Stadion med 10.000 tilskuere og høre en knappenål falde til jorden, når Ikast førte 2-0 midt i 2. halvleg, og folk havde glemt alt om kampen.

Paradoksalt nok var det også i årene derefter, at vi blev fuldstændig distanceret af FCK og navnlig Brøndby på tilskuerområdet. Tænk sig, ved Superligaens begyndelse havde det været utænkeligt, at en klub kunne samle flere tilskuere hjemme end AaB! Jeg er med på, at vi aldrig kommer til opnå landets højeste tilskuersnit igen, og det er også fair nok i betragtning af, at Brøndby og FCK selvfølgelig har større opland at trække på.

AaB, der engang var knytnæven fra Nord på tribunerne, er ved at udvikle sig til en slags kæmpeudgave af Aalborg DH, og det er pinligt at overvære.

1) Råb af efternavne ved startopstillinger

Det har aldrig - som i ALDRIG - fungeret, og det er gudhjælpemig gået fra slemt til værre. Det er pinagtigt at høre på, og jeg begriber ikke, hvorfor AaB vil blive ved med at lægge navn til det fis. Det er lige så overbevisende, som når en speaker i håndboldhallerne opfordrer publikum til TO gange at råbe efternavnet på en spiller, der lige har reduceret til 22-31 i sidste minut! Og ja, det har fundet sted ...

I stedet for stædigt at fastholde en taberstrategi i årtier, så erkend dog, at den mentalitet bare ikke eksisterer i Danmark eller i hvert fald ikke i Aalborg.

2) Cirkus ved scoringer til AaB

Jeg kan gå med til, at publikum råber efternavnet på målscoreren - EN gang! Folk er trods alt positive efter en AaB-scoring. Men det her idiotiske "måååålscorer for AaB" og det endnu værre efterfølgende menageri med "tak og selv tak og ny stilling og ingen årsag" er simpelthen så uværdigt, at jeg ikke kan finde ord for det. Og tænk nu, hvis AaB en dag reducerer til 1-3 fem minutter før tid mod SønderjyskE, og vi stakkels betalende tilskuere skal trækkes med en stadionspeaker på speed, der ved hver scoring agerer, som om vi har scoret det afgørende mål i overtiden i sidste spillerunde mod FCK og vundet mesterskabet.

AaB har simpelthen introduceret en taberstrategi på tilskuerområdet og insisterer på at fastholde den helt uden sans for virkelighedens verden. Effekten har været katastrofal. Hvordan kan vi igen skabe et AaB, der står respekt om, og som atter kan indtage rollen som knytnæven fra Nord?
Enig i det meste. Dog må jeg indrømme, at jeg har lært at kunne lide gimmicken med at råbe »NUL« for modstandernes mål, også selv om det er et mål til 1-3. Da det i sin tid blev indført, fandt jeg det håbløst. Det behøver dog ikke ske med en speaker på speed.

Og så må jeg korrigere. Det var Brøndby, der var først om at have klubfankultur i Danmark. Det skriver Ekstra Bladet i hvert fald i deres Brøndby Bibel, har jeg set en reklame for. Og så må det jo være rigtigt.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af aaballday » 26. sep 2017, 08:23

Hvem kan give er resume?

Sportsligt?

Fantiltag?

Gamen

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Gamen » 26. sep 2017, 08:30

Så er det oppe - jeg håber I får noget ud af det. Anbefaler at skrue helt op for lyden. Og hvis det er fuldstændig umuligt at høre noget, så giv lige lyd fra jer :-) Så tager jeg det ned igen.

https://soundcloud.com/user848161047/tracks

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Buzz Killington » 26. sep 2017, 09:19

Gamen skrev:Så er det oppe - jeg håber I får noget ud af det. Anbefaler at skrue helt op for lyden. Og hvis det er fuldstændig umuligt at høre noget, så giv lige lyd fra jer :-) Så tager jeg det ned igen.

https://soundcloud.com/user848161047/tracks
Det er helt ok kvalitet. Godt gået Gamen, major props!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Hanga » 26. sep 2017, 10:14

Gamen skrev:Så er det oppe - jeg håber I får noget ud af det. Anbefaler at skrue helt op for lyden. Og hvis det er fuldstændig umuligt at høre noget, så giv lige lyd fra jer :-) Så tager jeg det ned igen.

https://soundcloud.com/user848161047/tracks
Stærkt! Og tak for referaterne generelt, dejligt for os der ikke har kunnet deltage.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Kokkefar » 26. sep 2017, 12:52

Gamen skrev:Så er det oppe - jeg håber I får noget ud af det. Anbefaler at skrue helt op for lyden. Og hvis det er fuldstændig umuligt at høre noget, så giv lige lyd fra jer :-) Så tager jeg det ned igen.

https://soundcloud.com/user848161047/tracks
Fedt, tak for det!

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Dr. Holst » 26. sep 2017, 14:20

Gamen skrev:Så er det oppe - jeg håber I får noget ud af det. Anbefaler at skrue helt op for lyden. Og hvis det er fuldstændig umuligt at høre noget, så giv lige lyd fra jer :-) Så tager jeg det ned igen.

https://soundcloud.com/user848161047/tracks
Ja, tak for det. Også udmærkede spørgsmål og betragtninger fra din (eller en tæt på din mike) side.
Enig i at vi skal prøve at finde tilbage til rødderne. Dem jeg har slæbt med på stadion igennem tiden, har været smittet af min begejstring, mine historier om ture og oplevelser på og udenfor banen. Det er kernen, fællesskabet, følelsen af at være med i noget større, og de oplevelser man kan dele.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Mascis » 28. sep 2017, 13:18

Mht. Stadionspeakeren så synes jeg ikke det er så stort et problem. Jaja, det kan lyde lidt bøvet ved scoringer, men sgu hellere det end at spille en eller anden åndssvag lyd som de gør i Herning. Derudover synes jeg nu også at der altid er god vokal på når der råbes navne osv. op, ihvertfald hørt fra stadion. Dog 100% enig i at det er underligt ved udskiftningerne, og her virker det nemlig også tit som om folk ikke gider det.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Flower » 28. sep 2017, 13:50

Mascis skrev:Mht. Stadionspeakeren så synes jeg ikke det er så stort et problem. Jaja, det kan lyde lidt bøvet ved scoringer, men sgu hellere det end at spille en eller anden åndssvag lyd som de gør i Herning. Derudover synes jeg nu også at der altid er god vokal på når der råbes navne osv. op, ihvertfald hørt fra stadion. Dog 100% enig i at det er underligt ved udskiftningerne, og her virker det nemlig også tit som om folk ikke gider det.
For mit vedkommende er det ikke kun det bøvede efter scoring/udskiftnings-hajs, men manden mangler alt form for timing. Han roder rundt i spillernavnene. Sommetider lyder det til at han ikke er klar over hvor han befinder sig, når han skal sige Aalborg Portland Park. I pausen til Lyngbykampen, blev han ved med at sige mor, om ham der skød efter webergrillen selvom det var hans far der stod på banen.

Jeg har hørt at han er god til håndboldkampene, hvilket jeg stadig har til gode at opleve - men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst IKKE har rystet på hovedet af ham, fordi han kludrer i tingene.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 960
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Popnizzen » 28. sep 2017, 20:55

Hvad blev der sagt om:
1. Flores kontrakt?

2. Tanken bag de indkøbte spillere, manglende spillere?
„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Fan diaglog-møde

Indlæg af Meelsen » 29. sep 2017, 11:15

Popnizzen skrev:Hvad blev der sagt om:
1. Flores kontrakt?

2. Tanken bag de indkøbte spillere, manglende spillere?
Det blev bekræftet at vi kun får 60 procent ved et eventuelt videresalg. Ligeledes at der var en købsoption på de resterende 40.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Besvar