DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af frederikshavneren » 3. dec 2017, 22:42

Vi fik en fantastisk lodtrækning som vi skal udnytte til videre avancement, der er ingen grund til at ændre for meget på holdet da vi skal gå videre.

Rinne
KP - Okore - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Risgård - Flores - Thellufsen
Rolim
Pohl

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af jonas386 » 3. dec 2017, 22:57

Har du Thellufsen som back?
Jeg tror iøvrigt vi spiller 4-4-2, nu hvor vi er på hjemmebane. Jeg håber det bliver



Hvis Pallesen er klar, spiller han istedet for Patrick. Hvis Ahlmann er ude, så bliver det med Blåbjerg på backen og Kasper P i midten.
Der er vel ikke så meget at sige. Vi skal selvfølgelig gå videre. Ingen tvivl om det. Alt andet vil være en enorm skuffelse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 3. dec 2017, 23:43

Jeg tror også Würtz bliver sparet. Hvem det bliver centralt af Kakeeto, Risgård og Lesniak afhænger nok af, hvor slidt Lesniak er.

Var det ikke noget med, at Pohl også var lidt tvivlsom op til Lyngby-kampen. Det kunne måske også betyde, at han står over her.



Kan vel også række til en sejr mod Helsingør?!
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Martino » 4. dec 2017, 00:14

Jeg forventer at der måske bliver roteret en smule og så at vi fortsætter i den 343 formation.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Jakobsen » 4. dec 2017, 01:17

frederikshavneren skrev:Vi fik en fantastisk lodtrækning som vi skal udnytte til videre avancement, der er ingen grund til at ændre for meget på holdet da vi skal gå videre.

Rinne
KP - Okore - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Risgård - Flores - Thellufsen
Rolim
Pohl
Det var da noget af en FIFA formation. Flores er slet ikke bygget til at være central midtbanespiller og at sætte Thellufsen på en wing back er da at stække ham totalt. Han kommer alt for langt væk fra feltet, hvor han er bedst og han kommer til at bruge alt for meget krudt på det defensive som han ikke er god til.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Kunji » 4. dec 2017, 07:14

Jeg håber virkelig, vi fortsætter med 3-4-3. Det er tydeligt, at vores forsvar fungerer godt sådant, hvilket Okore også har sagt. Desuden fungerede både Thellufsen og Flores godt som indadvendte wings. Næh, erstat Børsting med Pallesen, og så er det det.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af gravballe » 4. dec 2017, 09:30

Kunji skrev:Jeg håber virkelig, vi fortsætter med 3-4-3. Det er tydeligt, at vores forsvar fungerer godt sådant, hvilket Okore også har sagt. Desuden fungerede både Thellufsen og Flores godt som indadvendte wings. Næh, erstat Børsting med Pallesen, og så er det det.
Hørt!

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af MrDomoon » 4. dec 2017, 09:52

Kunji skrev:Jeg håber virkelig, vi fortsætter med 3-4-3. Det er tydeligt, at vores forsvar fungerer godt sådant, hvilket Okore også har sagt. Desuden fungerede både Thellufsen og Flores godt som indadvendte wings. Næh, erstat Børsting med Pallesen, og så er det det.
:thumbsup:
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af 9000AaB » 4. dec 2017, 10:11

MrDomoon skrev:
Kunji skrev:Jeg håber virkelig, vi fortsætter med 3-4-3. Det er tydeligt, at vores forsvar fungerer godt sådant, hvilket Okore også har sagt. Desuden fungerede både Thellufsen og Flores godt som indadvendte wings. Næh, erstat Børsting med Pallesen, og så er det det.
:thumbsup:
Håber os vi får samme opstilling som sidst og begynder at arbejde med et fast koncept.

Rinne
Blåbjerg - Okore - Pedersen
Ahlman - Lesniak - Wurtz- Rolim
Thellufsen - Pohl - Flores

Skal der roteres så skal det være Børstig med Rolim og ellers Ahlman, Würtz og Thellfusen som kunne udskiftes også.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af aaballday » 4. dec 2017, 13:33

Tror Wieghorst skifter minimalt ud. Han har ingen han skal spare for der er kun to kampe tilbage. Og en god oplevelse mod Helsingør kan give endnu mer selvtillid inden FCK.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Halil » 4. dec 2017, 14:20

Håber Børsting bliver hvilet. Han har været svag mod Helsingør og Lyngby.
Uden Synd Ingen Frelse

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Gamling » 4. dec 2017, 16:08

Børsting er nr 3 på vores topscorerliste og klart det offensive kort med bedste mål pr antal chancer statistik, så han skal da helt klart være i start 11´eren.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Jakobsen » 4. dec 2017, 16:23

9000AaB skrev:
MrDomoon skrev:
Kunji skrev:Jeg håber virkelig, vi fortsætter med 3-4-3. Det er tydeligt, at vores forsvar fungerer godt sådant, hvilket Okore også har sagt. Desuden fungerede både Thellufsen og Flores godt som indadvendte wings. Næh, erstat Børsting med Pallesen, og så er det det.
:thumbsup:
Håber os vi får samme opstilling som sidst og begynder at arbejde med et fast koncept.

Rinne
Blåbjerg - Okore - Pedersen
Ahlman - Lesniak - Wurtz- Rolim
Thellufsen - Pohl - Flores

Skal der roteres så skal det være Børstig med Rolim og ellers Ahlman, Würtz og Thellfusen som kunne udskiftes også.
Undskyld sproget, men det er da helt væk at foreslå Rolim som wingback. Wingbacks skal være løbestærke dynamiske spillere som både forstår at forsvare og angribe. Der er intet der tyder på, at Rolim har løbepensummet eller forståelse af hvordan man forsvarer som back. Det er en offensiv midtbanespiller, som vi tilmed har fået at vide døjer med formen. Han skal da aldrig sættes ud på den mest løbe-krævende plads på hele holdet.

Folk er altså enten uvidende eller arrgoante når typer som Thellufsen og Rolim foreslås som wingbacks. Enten er det arrogance fordi man ikke anser Helsingør for noget, hvilket vil være en kæmpe fejl eller også forstår man ikke hvor krævende det er at spille wingback. Det i siger svarer til at vi havde bedt Lucas eller Kusk om at spille den type back som Henrik Dalsgaard spillede.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Halil » 4. dec 2017, 16:24

Gamling skrev:Børsting er nr 3 på vores topscorerliste og klart det offensive kort med bedste mål pr antal chancer statistik, så han skal da helt klart være i start 11´eren.
Nå ja. Så skal han spille resten af sæsonen, hver gang, med sine 2 mål på trods af at han spiller dårligt og kanonerer bolden ud af stadion for tiden.
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af FIDEL » 4. dec 2017, 16:46

Denne kamp håber jeg giver masser af spilletid til Safranko, pohl og Rolim. Så kan de forhåbentlig tanke selvtillid. Kunne være fedt at score mindst 3 mål for en gangs skyld...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 4. dec 2017, 17:14

FIDEL skrev:Kunne være fedt at score mindst 3 mål for en gangs skyld...
Straks AaB har lavet to mål i samme kamp, råber pøbelen efter 3 mål. Its hard to be a nissemand :thumbsup:

Jeg håber, at vi slår Helsingør og får minimum 1 point mod FCK, for så har vi rigtig meget at bygge videre på - og skal ikke på debatforaet bruge hele vinteren på for og imod Wieghorst.
- FlæskeFrank

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af 9520AaB » 4. dec 2017, 17:43

Med den tiltro folk har til Rolim herinde, baseret på ca 1 førsteholdskamp og nogle på reserveholdet, så kommer han til at skuffe max. Just saying.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Pastorius » 4. dec 2017, 17:51

FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:Kunne være fedt at score mindst 3 mål for en gangs skyld...
Straks AaB har lavet to mål i samme kamp, råber pøbelen efter 3 mål. Its hard to be a nissemand :thumbsup:

Jeg håber, at vi slår Helsingør og får minimum 1 point mod FCK, for så har vi rigtig meget at bygge videre på - og skal ikke på debatforaet bruge hele vinteren på for og imod Wieghorst.
Vi lavede da væsenligt mere end tre mål i seneste pokalkamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Gnu » 4. dec 2017, 18:47

Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:Kunne være fedt at score mindst 3 mål for en gangs skyld...
Straks AaB har lavet to mål i samme kamp, råber pøbelen efter 3 mål. Its hard to be a nissemand :thumbsup:

Jeg håber, at vi slår Helsingør og får minimum 1 point mod FCK, for så har vi rigtig meget at bygge videre på - og skal ikke på debatforaet bruge hele vinteren på for og imod Wieghorst.
Vi lavede da væsenligt mere end tre mål i seneste pokalkamp.
Nej.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

seamann

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af seamann » 4. dec 2017, 18:59

Gnu skrev:
Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:Kunne være fedt at score mindst 3 mål for en gangs skyld...
Straks AaB har lavet to mål i samme kamp, råber pøbelen efter 3 mål. Its hard to be a nissemand :thumbsup:

Jeg håber, at vi slår Helsingør og får minimum 1 point mod FCK, for så har vi rigtig meget at bygge videre på - og skal ikke på debatforaet bruge hele vinteren på for og imod Wieghorst.
Vi lavede da væsenligt mere end tre mål i seneste pokalkamp.
Nej.
Måske noget AI der får 2 til at blive mere end 3.

Besvar