Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af FIDEL » 12. feb 2018, 11:43

Halil skrev:Kraftedeme uacceptabel opførsel af Blåbjerg.

Kors i skuret, hvor er det dog bizart dårligt.

1-0 målet er han svag fysisk og mentalt. Smid dig sgu da og få et frispark. Eller stå meget bedre imod fysisk. ØV!

3-2 målet er det kun guderne der petervæltende ved, hvad helvede han tænker på! Fuck, hvor var det dog ringe.
Jeg er også stadig rasende over den måde Blåbjerg/AaB faktisk giver 3 mål væk!
Jeg er også mopset over reaktionen på Silkeborgs pres i 2. halvleg. Der kunne vi ikke stå imod defensivt, da vores forsvarere simpelthen er for svage mand-mand!
Hvordan helvede vil Wieghorst lykkes med at spille possesion med de spillere vi har til rådighed pt? Det kan jo ikke lade sig gøre med Blåbjerg, PK, Würtz, delvist Lesniak, Børsting. Styrken ved at spille possesion er bl.a. at kunne køre bolden rundt i egne rækker og lave temposkift, selvom modstanderen presser. Dette har Wieghorst slet ikke formået at få udviklet - og det må også være mere end svært med så ringe tekniske spillere som vi har på nogle pladser.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. feb 2018, 12:10

Halil skrev:Kraftedeme uacceptabel opførsel af Blåbjerg.

Kors i skuret, hvor er det dog bizart dårligt.

1-0 målet er han svag fysisk og mentalt. Smid dig sgu da og få et frispark. Eller stå meget bedre imod fysisk. ØV!

3-2 målet er det kun guderne der petervæltende ved, hvad helvede han tænker på! Fuck, hvor var det dog ringe.
Han virker udpræget til at mangle evnen til at stramme op i kernen ved 1-0.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Yankee » 12. feb 2018, 12:24

raekkeettre skrev: Hvis du ser kampen og måske har lidt forståelse, taktisk set. Kan du se at AaB kun spiller med en defensiv midt og 2 8'ere....Lesniak og Flores havde samme positioner i hver sin side. Så opstillingen i går var historisk offensiv. Som så også gjorde vores backs blev lidt udstillet. Men en god kamp i går...mange chancer til AaB men tabt på personlige fejl som MW ikke kan gøre meget ved andet end at håbe det var en engangsforestilling. Med Almann tilbage...puha...Det bliver godt.
Jeg er helt uenig i at Lesniak spillede 8'er. Når vi ikke har bolden ligger Lesniak nogle gange ret højt i presset, men når vi har bolden så ligger han ved siden af Kasper P i opbygningsspillet og han kommer ikke i feltet én eneste gang. Han tager ingen offensive løb uden bold og er hele tiden balancespiller. Det er ingen kritik af Lesniak, men det er helt forkert at karakterisere ham som 8'er sådan som vi spiller i lørdags. Han er en klokkeklar, moderne 6'er.

Flores spiller 8'er i søndags. Han får bolden på modstanderens banehalvdel og tager mange løb i mellemrummet og kommer også i feltet. Han lykkes ikke med ret meget, men ift. sin position, så er han klart 8'er.

Würtz spillede også 6'er, men på en lidt anden måde end Lesniak. Han er mere aggressiv i presset og er mere bolderobrer end balancespiller.

Da Risgård kommer ind, spiller vi med to 8'ere - og så giver din analyse mening. Han er netop god til at blive retvendt i mellemrummet og fylde op i feltet. Det var dog også stærkt hjulpet af Rolim, der endnu engang leverede et strålende indhop. Det er mig en gåde hvordan man kan blive ved med at holde de to ude af startopstillingen. De giver så meget dynamik til vores spil og hver gang vi spiller, sidder jeg bare og glæder mig til at de kommer på banen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af FIDEL » 12. feb 2018, 12:32

Yankee skrev:
raekkeettre skrev: Hvis du ser kampen og måske har lidt forståelse, taktisk set. Kan du se at AaB kun spiller med en defensiv midt og 2 8'ere....Lesniak og Flores havde samme positioner i hver sin side. Så opstillingen i går var historisk offensiv. Som så også gjorde vores backs blev lidt udstillet. Men en god kamp i går...mange chancer til AaB men tabt på personlige fejl som MW ikke kan gøre meget ved andet end at håbe det var en engangsforestilling. Med Almann tilbage...puha...Det bliver godt.
Jeg er helt uenig i at Lesniak spillede 8'er. Når vi ikke har bolden ligger Lesniak nogle gange ret højt i presset, men når vi har bolden så ligger han ved siden af Kasper P i opbygningsspillet og han kommer ikke i feltet én eneste gang. Han tager ingen offensive løb uden bold og er hele tiden balancespiller. Det er ingen kritik af Lesniak, men det er helt forkert at karakterisere ham som 8'er sådan som vi spiller i lørdags. Han er en klokkeklar, moderne 6'er.

Flores spiller 8'er i søndags. Han får bolden på modstanderens banehalvdel og tager mange løb i mellemrummet og kommer også i feltet. Han lykkes ikke med ret meget, men ift. sin position, så er han klart 8'er.

Würtz spillede også 6'er, men på en lidt anden måde end Lesniak. Han er mere aggressiv i presset og er mere bolderobrer end balancespiller.

Da Risgård kommer ind, spiller vi med to 8'ere - og så giver din analyse mening. Han er netop god til at blive retvendt i mellemrummet og fylde op i feltet. Det var dog også stærkt hjulpet af Rolim, der endnu engang leverede et strålende indhop. Det er mig en gåde hvordan man kan blive ved med at holde de to ude af startopstillingen. De giver så meget dynamik til vores spil og hver gang vi spiller, sidder jeg bare og glæder mig til at de kommer på banen.
Vores træner vil åbenbart ikke have dynamik. Han vil have kontrol - også selvom vi ikke skaber så mange chancer, fordi det gør modstanderen heller ikke så. Det er virkelig en kedelig filosofi, og det er en af grundene til at folk bliver hjemme fra Aalborg stadion.

Det er jo generelt sådan med kontrol, at man kan ikke altid kontrollere og styre det der sker omkring én, og fokuserer man meget på hele tiden at være i kontrol, så er man meget sårbar når der ikke er kontrol. Man skal generelt lære at fungere godt i det ukontrollérbare.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Gnu » 12. feb 2018, 13:14

Pastorius skrev:
troelsh skrev:
Pastorius skrev:
raekkeettre skrev: Hvis du ser kampen og måske har lidt forståelse, taktisk set. Kan du se at AaB kun spiller med en defensiv midt og 2 8'ere....Lesniak og Flores havde samme positioner i hver sin side. Så opstillingen i går var historisk offensiv. Som så også gjorde vores backs blev lidt udstillet. Men en god kamp i går...mange chancer til AaB men tabt på personlige fejl som MW ikke kan gøre meget ved andet end at håbe det var en engangsforestilling. Med Almann tilbage...puha...Det bliver godt.
Jeg mener altså ikke vi kun taber på personlige fejl. I en kamp som vi dominerer total må enkeltstående personlige fejl aldrig blive så dyre. Vi står elendigt i forsvaret, og det er altså for nemt for modstanderne, hvis det er nok at vinde en enkelt mand-mand duel for at komme til scoring.
Igår forsøgte vi at være spildominerende, og gå væk fra det pindsvinebold vi praktiserede i efteråret, det har bare den naturlige konsekvens at man bliver sårbar overfor omstillinger, dermed bliver de personligefejl også bare langt dyrere for os end for Silkeborg.
Jep, men der er ingen der har sagt at vi skal spille helt uden at tænke defensivt.

Hvis en spiller som Børsting fx skal have sin berettigelse i startopstillingen, så skal han fx være balancespiller, og være mere defensiv, når de kreative kræfter angriber. Det nytter ikke han lægger længere fremme end angriberne.

...og selvom vi satser meget offensivt, og nærmest har bolden hele tiden, så er der intet som helst bid i den offensiv.

Alt det der er måske meget naturligt, når vi nu har brugt hele efteråret på at spille på en helt anden måde. Det der sker nu, er lige nøjagtig det jeg kritiserede Wieghorst for i efteråret. Vi spiller på en helt anden måde, og er nødt til at starte forfra, for vi kan ikke bygge på noget som helst af det vi gjorde i efteråret.

Jeg mener stadig at vi har spillere til at levere langt bedre resultater end vi gør. Det er træneren der er problemet, og jeg har svært ved at se, at det kan blive anderledes uden at skifte ham ud. Det må gerne ske med det samme.
Det kan godt være, at det giver mening at skifte træneren, men det gør mig rædselsslagen, at det er Gaarde, der skal træffe den beslutning mens Glen Riddersholm er ledig på markedet. Det må under ingen omstændigheder ske.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Funky » 12. feb 2018, 13:45

Hvad skulle man i øvrigt lige have 4 hobbyknive med for?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... AaB-fanbus
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Gamen » 12. feb 2018, 13:58

Funky skrev:Hvad skulle man i øvrigt lige have 4 hobbyknive med for?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... AaB-fanbus
Ja, nu står der jo at der var nødblus med, så hvad tror du selv? Forklaringen er ligetil, hvis man har håndteret et blus før. Og burde også være selvom man ikke har.

I øvrigt en svinestreg af politiet at ransage en bus midt under kampen, uden at have nogen nævneværdig grund til det.

Har kun prøvet det én gang før i de 15 år jeg er gået til fodbold. I Sønderjyske for mange år siden.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af abbifar » 12. feb 2018, 14:23

Gamen skrev:
Funky skrev:Hvad skulle man i øvrigt lige have 4 hobbyknive med for?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... AaB-fanbus
Ja, nu står der jo at der var nødblus med, så hvad tror du selv? Forklaringen er ligetil, hvis man har håndteret et blus før. Og burde også være selvom man ikke har.

I øvrigt en svinestreg af politiet at ransage en bus midt under kampen, uden at have nogen nævneværdig grund til det.

Har kun prøvet det én gang før i de 15 år jeg er gået til fodbold. I Sønderjyske for mange år siden.
Mon ikke den nævneværdige grund kom, da man valgte at tænde en stak blus v. 1-1-udligningen.

Jeg synes blus og pyro giver fin stemning, men så længe det er forbudt, så er det reelt at give politiet grund til ransagning, når de fyres af.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Gamen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Gamen » 12. feb 2018, 14:31

abbifar skrev: Mon ikke den nævneværdige grund kom, da man valgte at tænde en stak blus v. 1-1-udligningen.

Jeg synes blus og pyro giver fin stemning, men så længe det er forbudt, så er det reelt at give politiet grund til ransagning, når de fyres af.
Så man ransager en bus midt under kampen, for at forhindre det pyro der ER taget med ind? Giver ingen mening.
Mig bekendt er der ingen hjemmel i lovgivningen til bare at ransage uden en dommerkendelse, medmindre der er en gyldig grund. Og fyrværkeri er ikke en gyldig grund. Det er ikke ulovligt at være i besiddelse af fyrværkeri. Så kan man selvfølgelig opfinde sine egne grunde...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Funky » 12. feb 2018, 14:40

Gamen skrev:
Funky skrev:Hvad skulle man i øvrigt lige have 4 hobbyknive med for?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... AaB-fanbus
Ja, nu står der jo at der var nødblus med, så hvad tror du selv? Forklaringen er ligetil, hvis man har håndteret et blus før. Og burde også være selvom man ikke har.
Beklager, det er sort snak for mig, så oplys mig gerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af abbifar » 12. feb 2018, 14:50

Gamen skrev:
abbifar skrev: Mon ikke den nævneværdige grund kom, da man valgte at tænde en stak blus v. 1-1-udligningen.

Jeg synes blus og pyro giver fin stemning, men så længe det er forbudt, så er det reelt at give politiet grund til ransagning, når de fyres af.
Så man ransager en bus midt under kampen, for at forhindre det pyro der ER taget med ind? Giver ingen mening.
Mig bekendt er der ingen hjemmel i lovgivningen til bare at ransage uden en dommerkendelse, medmindre der er en gyldig grund. Og fyrværkeri er ikke en gyldig grund. Det er ikke ulovligt at være i besiddelse af fyrværkeri. Så kan man selvfølgelig opfinde sine egne grunde...
... men det er ulovligt at fyre det af.

Igen - jeg sympatiserer ikke med ransagningen, men ulovlig affyring af fyrværkeri er en lovovertrædelse og dermed gyldig grund til at ransage for, om der skulle være mere fyrværkeri.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Dalbjerg » 12. feb 2018, 15:02

Funky skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:Hvad skulle man i øvrigt lige have 4 hobbyknive med for?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... AaB-fanbus
Ja, nu står der jo at der var nødblus med, så hvad tror du selv? Forklaringen er ligetil, hvis man har håndteret et blus før. Og burde også være selvom man ikke har.
Beklager, det er sort snak for mig, så oplys mig gerne.
Jeg sidder også og undrer mig.. Er det til at få pakken op, hvor blusset er i? Så burde en eller to vel være nok..

Eller er det fordi man skærer noget overflødigt væk, en del af pappet på selve blusset? Men igen, hvorfor er fire nødvendigt for det?

Og hvis det er overstående, hvorfor så ikke gøre det hjemmefra?

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Sanchez94 » 12. feb 2018, 15:06

abbifar skrev:
Gamen skrev:
abbifar skrev: Mon ikke den nævneværdige grund kom, da man valgte at tænde en stak blus v. 1-1-udligningen.

Jeg synes blus og pyro giver fin stemning, men så længe det er forbudt, så er det reelt at give politiet grund til ransagning, når de fyres af.
Så man ransager en bus midt under kampen, for at forhindre det pyro der ER taget med ind? Giver ingen mening.
Mig bekendt er der ingen hjemmel i lovgivningen til bare at ransage uden en dommerkendelse, medmindre der er en gyldig grund. Og fyrværkeri er ikke en gyldig grund. Det er ikke ulovligt at være i besiddelse af fyrværkeri. Så kan man selvfølgelig opfinde sine egne grunde...
... men det er ulovligt at fyre det af.

Igen - jeg sympatiserer ikke med ransagningen, men ulovlig affyring af fyrværkeri er en lovovertrædelse og dermed gyldig grund til at ransage for, om der skulle være mere fyrværkeri.
Nu var det bare sådan at ransagningen foregik i 1. halvleg, og som jeg bemærkede på stadion var det først i 2. halvleg af der var pyroteknik

Gamen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Gamen » 12. feb 2018, 15:10

abbifar skrev: Igen - jeg sympatiserer ikke med ransagningen, men ulovlig affyring af fyrværkeri er en lovovertrædelse og dermed gyldig grund til at ransage for, om der skulle være mere fyrværkeri.
Midt under kampen? En ganske normal fanbus, hvor alle typer fans er repræsenteret?
Det har intet andet formål end chikane, når man gennemroder tasker, jakker og andet og efterlader det hulter til bulter, og derefter opfinder en grund.
Desuden får man det til at lyde som om en alm. fanbus medbringer knive til en fodboldkamp, hvilket er uhyrligt. Det er et ganske normalt redskab til bl.a. at skære tape over ved banneropsætning osv.
Som sagt, jeg har kun prøvet én gang før at politi har tiltvunget sig adgang til en tom bus midt under en kamp for at ransage den. Det er højst usædvanlig praksis.

Hvis det var for at undgå fyrværkeri, hvad er pointen så med at gøre det UNDER kampen?
At folk går ud og henter det efter kampen, og fyrer det af? Jeg er desuden ret sikker på, at man ikke må ransage køretøjer for så minimale lovovertrædelser som overtrædelse af fyrværkerilovgivningen.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Remark » 12. feb 2018, 15:48

Tilbage til kampen, der aldrig burde være tabt.

Jeg er som andre af de gode folk her på siden helt og aldeles enig i, at kampen forleden med al tydelighed viser udfordringerne med trupsammensætningen. Det er som om, at vi er fanget mellem to strategier.

Strategi 1 med spillere fra nordjysk muld forstærket med dygtige udenbys folk (16-strategien)
Strategi 2 med spillere fra nordjysk muld suppleret med lovende udenbys folk (17-strategien)

Strategi 1 fejlede big time, og kun Flores er tilbage fra transfervinduet fra helvede. Men den spildte sæson 16/17 betød også, at vi skulle starte helt forfra i 17.

Strategi 2 betyder nødvendigvis en masse udsving, hvor vi skal vente på genopblomstring (Okore, Rinne, Kusk) og videreudvikling (Lesniak, Rolim, Safranko) og samtidig se de unge spillere fra nordjysk muld tage næste skridt. Det er nok her, vi er mest sårbare. Den nyere generation (årgang

Derfor kan vi stadig tabe i Silkeborg - simpelthen fordi der mangler en fast rygrad på holdet.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Pastorius » 12. feb 2018, 16:03

Gnu skrev: Det kan godt være, at det giver mening at skifte træneren, men det gør mig rædselsslagen, at det er Gaarde, der skal træffe den beslutning mens Glen Riddersholm er ledig på markedet. Det må under ingen omstændigheder ske.
Jeg tror under ingen omstændigheder på at Gaarde kunne finde på at vælge Riddersholm, så lige den er jeg ikke så nervøs for.

Resultaterne af Gaardes trænerjagt har været pauvre, men vi ved jo faktisk ikke hvilke muligheder han har haft. Måske har han blot valgt det mindst ringe der var tilgængeligt. Alt det her selvfølgelig fraset Kuhn, som af en eller anden grund ikke lader til at være en mulighed i AaB - det i en grad at jeg faktisk ikke tror at Gaarde ville få lov at ansætte ham, selv hvis han ville.

Kuhn ville dog alligevel være min løsning, og så man få sat et team op omkring ham til at kompensere for de svagheder han evt. har. Der er i hvert fald ingen tvivl om at stort set alt det han har været involveret i som træner har kastet succes af sig, selvom den for ham åbenbart ikke har været stor nok til at være blivende.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. feb 2018, 16:10

Pastorius skrev:
Gnu skrev: Det kan godt være, at det giver mening at skifte træneren, men det gør mig rædselsslagen, at det er Gaarde, der skal træffe den beslutning mens Glen Riddersholm er ledig på markedet. Det må under ingen omstændigheder ske.
Jeg tror under ingen omstændigheder på at Gaarde kunne finde på at vælge Riddersholm, så lige den er jeg ikke så nervøs for.

Resultaterne af Gaardes trænerjagt har været pauvre, men vi ved jo faktisk ikke hvilke muligheder han har haft. Måske har han blot valgt det mindst ringe der var tilgængeligt. Alt det her selvfølgelig fraset Kuhn, som af en eller anden grund ikke lader til at være en mulighed i AaB - det i en grad at jeg faktisk ikke tror at Gaarde ville få lov at ansætte ham, selv hvis han ville.

Kuhn ville dog alligevel være min løsning, og så man få sat et team op omkring ham til at kompensere for de svagheder han evt. har. Der er i hvert fald ingen tvivl om at stort set alt det han har været involveret i som træner har kastet succes af sig, selvom den for ham åbenbart ikke har været stor nok til at være blivende.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få at vide, hvad det er, der har bevirket, at Kuhn nærmest er en paria som træner i AaB. Du mistænker, at det er hele organisationen over Gaarde, der ikke ønsker det. Ikke, at vi nogensinde får det at vide, men jeg gad fandme godt vide det.

Trænere som Søndergaard og Wieghorst over Kuhn er mig stadig en gåde.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af Pastorius » 12. feb 2018, 16:13

BassogogsVen skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få at vide, hvad det er, der har bevirket, at Kuhn nærmest er en paria som træner i AaB. Du mistænker, at det er hele organisationen over Gaarde, der ikke ønsker det. Ikke, at vi nogensinde får det at vide, men jeg gad fandme godt vide det.

Trænere som Søndergaard og Wieghorst over Kuhn er mig stadig en gåde.
Jeg ved kun at mindst et af bestyrelsesmedlemerne og Gaarde har udtalt at AaB ikke ser Kuhn som cheftræner, og som du nævner så er det jo ikke just fordi dem der er valgt foran ham, har en track-record der bare tilnærmelsesvis kommer i nærheden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. feb 2018, 16:59

Pastorius skrev:
BassogogsVen skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få at vide, hvad det er, der har bevirket, at Kuhn nærmest er en paria som træner i AaB. Du mistænker, at det er hele organisationen over Gaarde, der ikke ønsker det. Ikke, at vi nogensinde får det at vide, men jeg gad fandme godt vide det.

Trænere som Søndergaard og Wieghorst over Kuhn er mig stadig en gåde.
Jeg ved kun at mindst et af bestyrelsesmedlemerne og Gaarde har udtalt at AaB ikke ser Kuhn som cheftræner, og som du nævner så er det jo ikke just fordi dem der er valgt foran ham, har en track-record der bare tilnærmelsesvis kommer i nærheden.
Nej, det kan virke ret besynderligt, hvad det er, der er på spil her.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, 10.02.2018

Indlæg af FIDEL » 12. feb 2018, 17:01

Man kan sige en masse om Kuhn, men fakta er, at AaB har været rent lort siden han forlod skuden. Et tilfælde? Det ved jeg ikke.

Besvar