Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af frederikshavneren » 11. feb 2018, 13:26

Vi er presset efter gårsdagens elendige resultat i Silkeborg, det skal revancheres med en sejr mod Brøndbyernes IF.

Jeg tror at MW vælger at gardere defensiven:

Rinne
Patrick - KP - Okore - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Børsting
Pohl

Jeg ser gerne at Rolim får chancen fra start men jeg tvivler på at det bliver tilfældet

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 11. feb 2018, 13:47

frederikshavneren skrev:Vi er presset efter gårsdagens elendige resultat i Silkeborg, det skal revancheres med en sejr mod Brøndbyernes IF.

Jeg tror at MW vælger at gardere defensiven:

Rinne
Patrick - KP - Okore - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - Würtz - Lesniak - Børsting
Pohl

Jeg ser gerne at Rolim får chancen fra start men jeg tvivler på at det bliver tilfældet
Rolim har den fordel at han laver mål . Han har et højt snit
Pohl og Safranko er elendige . Derfor mener jeg faktisk vi skal spille med Rolim på toppen. Så betyder hans dårlige defensive arbejde ikke meget . Som en slags falsk 9’er

Rinne
Palle - okore - kp - ahlman
Lensiak wurtz
Kusk - Flores - bærsting
Rolim
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FIDEL » 11. feb 2018, 16:26

Mon ikke vi stiller op i en 3-4-3 formation. Tvivler på at Rolim starter.
Det kunne være fedt at se Safranko fra start og Pohl på kanten. Men der skal selvfølgelig være plads til pøleren.
Det vil være ganske uansvarligt at sætte Blåbjerg ud på den back igen. Han var en katastrofe igår og i pre season.

Alternativt kan vi stille op i en 4-4-2 med Safranko og Pohl på top for at presse højt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 11. feb 2018, 17:16

Jeg føler mig ret overbevist om at Wieghorst spiller en sprudlende 5-5-0 opstilling med henblik på at jagte nullet i begge ender.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af 634 » 11. feb 2018, 18:42

Rinne
Pohl-KP-Blåbjerg-Ahlman
Kusk-Wurtz-Lesniak-Eddie
Børsting-Rolim

Pohl på højre siden fordi det ligger mest ligetil for ham og han er ikke rutineret nok til at spille andet
Okore ude fordi han sejler rundt
angrebet fordi de sammen med Wessam ikke kan lade være med at score mål med jævne mellem. Safranko skal kun have spilletid hvis han accepterer at spille forreste mand
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 11. feb 2018, 18:48

634 skrev:Rinne
Pohl-KP-Blåbjerg-Ahlman
Kusk-Wurtz-Lesniak-Eddie
Børsting-Rolim

Pohl på højre siden fordi det ligger mest ligetil for ham og han er ikke rutineret nok til at spille andet
Okore ude fordi han sejler rundt
angrebet fordi de sammen med Wessam ikke kan lade være med at score mål med jævne mellem. Safranko skal kun have spilletid hvis han accepterer at spille forreste mand
Det er ikke seriøst det der, vel?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af 634 » 11. feb 2018, 19:22

BassogogsVen skrev:
634 skrev:Rinne
Pohl-KP-Blåbjerg-Ahlman
Kusk-Wurtz-Lesniak-Eddie
Børsting-Rolim

Pohl på højre siden fordi det ligger mest ligetil for ham og han er ikke rutineret nok til at spille andet
Okore ude fordi han sejler rundt
angrebet fordi de sammen med Wessam ikke kan lade være med at score mål med jævne mellem. Safranko skal kun have spilletid hvis han accepterer at spille forreste mand
Det er ikke seriøst det der, vel?
Jeg ved godt det ikke er tæt på at blive sådan, men jo jeg ville ønske, at disse spillere havde spillet de seneste kampe
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Nitten » 11. feb 2018, 20:03

634 skrev:
BassogogsVen skrev:
634 skrev:Rinne
Pohl-KP-Blåbjerg-Ahlman
Kusk-Wurtz-Lesniak-Eddie
Børsting-Rolim

Pohl på højre siden fordi det ligger mest ligetil for ham og han er ikke rutineret nok til at spille andet
Okore ude fordi han sejler rundt
angrebet fordi de sammen med Wessam ikke kan lade være med at score mål med jævne mellem. Safranko skal kun have spilletid hvis han accepterer at spille forreste mand
Det er ikke seriøst det der, vel?
Jeg ved godt det ikke er tæt på at blive sådan, men jo jeg ville ønske, at disse spillere havde spillet de seneste kampe
Du laver fis, ikk ? For det der er jo ikke seriøst

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af 634 » 11. feb 2018, 20:31

Nitten skrev:
634 skrev:
BassogogsVen skrev:
634 skrev:Rinne
Pohl-KP-Blåbjerg-Ahlman
Kusk-Wurtz-Lesniak-Eddie
Børsting-Rolim

Pohl på højre siden fordi det ligger mest ligetil for ham og han er ikke rutineret nok til at spille andet
Okore ude fordi han sejler rundt
angrebet fordi de sammen med Wessam ikke kan lade være med at score mål med jævne mellem. Safranko skal kun have spilletid hvis han accepterer at spille forreste mand
Det er ikke seriøst det der, vel?
Jeg ved godt det ikke er tæt på at blive sådan, men jo jeg ville ønske, at disse spillere havde spillet de seneste kampe
Du laver fis, ikk ? For det der er jo ikke seriøst
Skriver jeg ikke med skarphed og tydelighed
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Funky » 12. feb 2018, 20:26

Er det ikke mere relevant at gætte på, hvordan tabellen ser ud efter næste runde, når vi efter al sandsynlighed har fået smæk af Brøndby, og derudfra diskutere mulighederne for at nå top-6? Jeg kan virkelig ikke se, at vi kan sætte næsen op efter noget som helst, uanset hvordan holdkortet ser ud, når man tænker på, hvor svag defensiven har vist sig at være, og hvor ringe holdet i det hele taget er til at håndtere modstandere som lægger lidt pres på. Jeg synes, vi så det i Gøteborg-kampen, i kampen mod nogle japanere, i kampen mod Thisted, og i kampen mod SIF. I alle kampe giver holdet store chancer væk, og ser i perioder nærmest hjælpeløst ud.

Så skal det selvfølgelig nok passe (og det håber jeg da virkelig på), at vi alligevel formår at hive et godt resultat hjem mod BIF, men det vil ikke ændre på, at det generelle billede fra optakten her ikke har været særligt overbevisende. Det pæneste udtryk, jeg kan bruge om AaB's hold, er, at vi stadig fremstår som et hold der er midt i en "proces", men der er intet i vores spil som virker særligt tillidsvækkende eller effektivt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Pastorius » 12. feb 2018, 21:49

Funky skrev:Er det ikke mere relevant at gætte på, hvordan tabellen ser ud efter næste runde, når vi efter al sandsynlighed har fået smæk af Brøndby, og derudfra diskutere mulighederne for at nå top-6? Jeg kan virkelig ikke se, at vi kan sætte næsen op efter noget som helst, uanset hvordan holdkortet ser ud, når man tænker på, hvor svag defensiven har vist sig at være, og hvor ringe holdet i det hele taget er til at håndtere modstandere som lægger lidt pres på. Jeg synes, vi så det i Gøteborg-kampen, i kampen mod nogle japanere, i kampen mod Thisted, og i kampen mod SIF. I alle kampe giver holdet store chancer væk, og ser i perioder nærmest hjælpeløst ud.

Så skal det selvfølgelig nok passe (og det håber jeg da virkelig på), at vi alligevel formår at hive et godt resultat hjem mod BIF, men det vil ikke ændre på, at det generelle billede fra optakten her ikke har været særligt overbevisende. Det pæneste udtryk, jeg kan bruge om AaB's hold, er, at vi stadig fremstår som et hold der er midt i en "proces", men der er intet i vores spil som virker særligt tillidsvækkende eller effektivt.
Det er aldrig relevant at kigge på hvordan tingene måske kan ende med at se ud. Det eneste der betyder noget er hvad vi gør og hvad vi kan påvirke.

Det er slet ikke umuligt at vi kan gøre noget ved Brøndby, de står meget bedre til os, end hold der stiller sig lavt og lader os have bolden. Derfra er der et stykke vej til at kalde os favoritter.

Hvad det kan ende med er slet ikke til at forudse. Det er da ikke givet vi ikke når top-6. Jeg synes bare ikke det er særlig relevant. Det er relevant at vi finder en måde at spille fodbold på, som både er effektiv og underholdende. Det har vi et antal kampe til at finde frem + et slutspil i enten den sjove eller kedelige ende. Denne her sæson er en parentes, uanset hvordan vi vender og drejer det.

Man kan så diskutere hvor længe Wieghorst har til at finde frem til den stil, inden vi mister tilliden til ham og finder en anden. Jeg tror på ingen måde han er manden der kan hjælpe os den rette vej.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FIDEL » 12. feb 2018, 21:59

Det bliver en helt anden kamp imod Brøndby end mod SIF. Vi skal stå kompakt og skabe chancer på omstillinger.
Pohl gav Bifs forsvar problemer i Brøndby, og kan gøre det igen. Men jeg synes vi skal starte med både Pohl og Safranko, og så med kusk og Flores på kanterne. MW tør jo alligevel ikke bringe Rolim fra start.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 12. feb 2018, 22:06

FIDEL skrev:Det bliver en helt anden kamp imod Brøndby end mod SIF. Vi skal stå kompakt og skabe chancer på omstillinger.
Pohl gav Bifs forsvar problemer i Brøndby, og kan gøre det igen. Men jeg synes vi skal starte med både Pohl og Safranko, og så med kusk og Flores på kanterne. MW tør jo alligevel ikke bringe Rolim fra start.
Chancen for at Wieghorst bruger to angribere er lig 0. Rolim har heller ikke en kinamands chance for at starte inde. Vi stiller op med 11 mand bag bolden og håber vi kan få en kontra til Pohl og spille til 0.

Hvis vi så har en rigtig god kamp, kan vi trille bolden lidt til side på midten af banen så vi får en god possesion i statistikken.

Når vi er bagud med et mål eller to venter vi så til det 80 minut med at smide Rolim på banen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Kristian » 12. feb 2018, 22:37

Forza skrev:
FIDEL skrev:Det bliver en helt anden kamp imod Brøndby end mod SIF. Vi skal stå kompakt og skabe chancer på omstillinger.
Pohl gav Bifs forsvar problemer i Brøndby, og kan gøre det igen. Men jeg synes vi skal starte med både Pohl og Safranko, og så med kusk og Flores på kanterne. MW tør jo alligevel ikke bringe Rolim fra start.
Chancen for at Wieghorst bruger to angribere er lig 0. Rolim har heller ikke en kinamands chance for at starte inde. Vi stiller op med 11 mand bag bolden og håber vi kan få en kontra til Pohl og spille til 0.

Hvis vi så har en rigtig god kamp, kan vi trille bolden lidt til side på midten af banen så vi får en god possesion i statistikken.

Når vi er bagud med et mål eller to venter vi så til det 80 minut med at smide Rolim på banen.
Wow hvor er det utroligt at læse de intetsigende indlæg i kommer med i igen og igen.
Jeg tror den er feset ind at man ikke er tilfredse.

Så negativ er ikke sundt..
------------------
mvh Kristian

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 12. feb 2018, 22:41

Kristian skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:Det bliver en helt anden kamp imod Brøndby end mod SIF. Vi skal stå kompakt og skabe chancer på omstillinger.
Pohl gav Bifs forsvar problemer i Brøndby, og kan gøre det igen. Men jeg synes vi skal starte med både Pohl og Safranko, og så med kusk og Flores på kanterne. MW tør jo alligevel ikke bringe Rolim fra start.
Chancen for at Wieghorst bruger to angribere er lig 0. Rolim har heller ikke en kinamands chance for at starte inde. Vi stiller op med 11 mand bag bolden og håber vi kan få en kontra til Pohl og spille til 0.

Hvis vi så har en rigtig god kamp, kan vi trille bolden lidt til side på midten af banen så vi får en god possesion i statistikken.

Når vi er bagud med et mål eller to venter vi så til det 80 minut med at smide Rolim på banen.
Wow hvor er det utroligt at læse de intetsigende indlæg i kommer med i igen og igen.
Jeg tror den er feset ind at man ikke er tilfredse.

Så negativ er ikke sundt..
Istedet for at fortælle andre om de skal være negative eller positive kunne du jo prøve selv at komme med noget der bidrager til debatten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Funky » 12. feb 2018, 22:55

Pastorius skrev:
Funky skrev:Er det ikke mere relevant at gætte på, hvordan tabellen ser ud efter næste runde, når vi efter al sandsynlighed har fået smæk af Brøndby, og derudfra diskutere mulighederne for at nå top-6? Jeg kan virkelig ikke se, at vi kan sætte næsen op efter noget som helst, uanset hvordan holdkortet ser ud, når man tænker på, hvor svag defensiven har vist sig at være, og hvor ringe holdet i det hele taget er til at håndtere modstandere som lægger lidt pres på. Jeg synes, vi så det i Gøteborg-kampen, i kampen mod nogle japanere, i kampen mod Thisted, og i kampen mod SIF. I alle kampe giver holdet store chancer væk, og ser i perioder nærmest hjælpeløst ud.

Så skal det selvfølgelig nok passe (og det håber jeg da virkelig på), at vi alligevel formår at hive et godt resultat hjem mod BIF, men det vil ikke ændre på, at det generelle billede fra optakten her ikke har været særligt overbevisende. Det pæneste udtryk, jeg kan bruge om AaB's hold, er, at vi stadig fremstår som et hold der er midt i en "proces", men der er intet i vores spil som virker særligt tillidsvækkende eller effektivt.
Det er aldrig relevant at kigge på hvordan tingene måske kan ende med at se ud. Det eneste der betyder noget er hvad vi gør og hvad vi kan påvirke.

Det er slet ikke umuligt at vi kan gøre noget ved Brøndby, de står meget bedre til os, end hold der stiller sig lavt og lader os have bolden. Derfra er der et stykke vej til at kalde os favoritter.
Men det synes jeg netop ikke har været billedet her i ‘18. Når vores modstandere går i offensiven og presser os, så ser det skrøbeligt ud. Alle høje bolde ind i vores felt er dødfarlige, modstanderne kan finde plads foran vores centerforsvar, og køre særligt en af vores backs rundt i manegen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Kristian » 12. feb 2018, 23:02

Forza skrev:
Kristian skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:Det bliver en helt anden kamp imod Brøndby end mod SIF. Vi skal stå kompakt og skabe chancer på omstillinger.
Pohl gav Bifs forsvar problemer i Brøndby, og kan gøre det igen. Men jeg synes vi skal starte med både Pohl og Safranko, og så med kusk og Flores på kanterne. MW tør jo alligevel ikke bringe Rolim fra start.
Chancen for at Wieghorst bruger to angribere er lig 0. Rolim har heller ikke en kinamands chance for at starte inde. Vi stiller op med 11 mand bag bolden og håber vi kan få en kontra til Pohl og spille til 0.

Hvis vi så har en rigtig god kamp, kan vi trille bolden lidt til side på midten af banen så vi får en god possesion i statistikken.

Når vi er bagud med et mål eller to venter vi så til det 80 minut med at smide Rolim på banen.
Wow hvor er det utroligt at læse de intetsigende indlæg i kommer med i igen og igen.
Jeg tror den er feset ind at man ikke er tilfredse.

Så negativ er ikke sundt..
Istedet for at fortælle andre om de skal være negative eller positive kunne du jo prøve selv at komme med noget der bidrager til debatten.
Det skal jeg skam gerne.

Generelt synes jeg slet ikke to angribere fungere under MW. Typer som Flores og Rolim skal ind og ligge midt i banen. Og derfor kommer MW ikke til at spille med to angribere mod BIF.

Det bliver en kamp hvor AaB skal stå solidt og forsøge at have deres momenter i kampen. Vi taber big time, hvis vi forsøger at stå med høje backs, men vi må heller ikke stå for lavt.

Til netop den her kamp ville det nok være Pohl igen og så skal presspillet fra Lesniak og Wurtz sidde i skabet hvis Kusk/Flores skal sættes op i kontraspillet. Brøndby kommer for at angribe for guldet og AaB skal nok få deres chancer.

Jeg håber at Rolim får lov, mem det kræver at han levere samme tilbageløb som Børsting er garant for. Der skal satses lidt og kunne godt se det store i Ahlmann og Rolim i den venstre side.

MW skal sq holde fast i den 4-2-3-1 nu og få Kusk i spil.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Jakobsen » 13. feb 2018, 12:21



Da toolet ikke har en 3-4-3 grafik bliver det tegnet som 3-5-2. Dog skal Flores op foran og så skal Lesniak og Würtz sideordnes.
Blåbjerg får genvalg fordi der ikke er andre stoppere og vi i den her kamp er nødt til at murre vores forsvar til. Den skal kriges hjem i bestræbelserne på top 6 og ædeløggelse af Viasats guldfest.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 13. feb 2018, 12:26

Jakobsen skrev:

Da toolet ikke har en 3-4-3 grafik bliver det tegnet som 3-5-2. Dog skal Flores op foran og så skal Lesniak og Würtz sideordnes.
Blåbjerg får genvalg fordi der ikke er andre stoppere og vi i den her kamp er nødt til at murre vores forsvar til. Den skal kriges hjem i bestræbelserne på top 6 og ædeløggelse af Viasats guldfest.
Jeg syntes den er god den opstilling

Vi har kun 1 god forsvar i okore . Derfor må vi spille med 3 så KP og Blåberg kan kompensere hinanden

Både Pohl og Safranko er elendige . Så Flores - Rolim - kusk vil være et lækkert bevægeligt angreb med kreativitet
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af troelsh » 13. feb 2018, 12:42

Hvis vi kan spille mere direkte og udnytte de muligheder der kommer for omstillinger, mod et Brøndbyhold der formentlig vil forsøge med et højt pres, så ser jeg bestemt muligheder for at hente point i denne kamp, for vi har nogle spillere der kan gøre ondt på Brøndby.

Kusk er klasse i omstillingsspillet og kan drive bolden frem, det samme kan Rolim men det kræver selvfølgelig man tør bruge ham, desværre vejer Børstings defensive kvaliteter formentlig mere end Rolims offensive kvaliteter, jeg håber dog alligevel på følgende;


Besvar