Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 13. feb 2018, 13:08

Jakobsen skrev:

Da toolet ikke har en 3-4-3 grafik bliver det tegnet som 3-5-2. Dog skal Flores op foran og så skal Lesniak og Würtz sideordnes.
Blåbjerg får genvalg fordi der ikke er andre stoppere og vi i den her kamp er nødt til at murre vores forsvar til. Den skal kriges hjem i bestræbelserne på top 6 og ædeløggelse af Viasats guldfest.
Altså, du vil spille uden en decideret angriber? Ikke at det gør nogen forskel med de nuværende...
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Jakobsen » 13. feb 2018, 13:14

BassogogsVen skrev:
Jakobsen skrev:

Da toolet ikke har en 3-4-3 grafik bliver det tegnet som 3-5-2. Dog skal Flores op foran og så skal Lesniak og Würtz sideordnes.
Blåbjerg får genvalg fordi der ikke er andre stoppere og vi i den her kamp er nødt til at murre vores forsvar til. Den skal kriges hjem i bestræbelserne på top 6 og ædeløggelse af Viasats guldfest.
Altså, du vil spille uden en decideret angriber? Ikke at det gør nogen forskel med de nuværende...
Ja, eller min tanke er at Rolim får en Marcondes agtig fri rolle som den midterste af de tre forreste.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 13. feb 2018, 13:16

Jakobsen skrev:
BassogogsVen skrev:
Jakobsen skrev:

Da toolet ikke har en 3-4-3 grafik bliver det tegnet som 3-5-2. Dog skal Flores op foran og så skal Lesniak og Würtz sideordnes.
Blåbjerg får genvalg fordi der ikke er andre stoppere og vi i den her kamp er nødt til at murre vores forsvar til. Den skal kriges hjem i bestræbelserne på top 6 og ædeløggelse af Viasats guldfest.
Altså, du vil spille uden en decideret angriber? Ikke at det gør nogen forskel med de nuværende...
Ja, eller min tanke er at Rolim får en Marcondes agtig fri rolle som den midterste af de tre forreste.
Rolim starter ikke inde. Wieghorst må jo have et eller andet issue med ham, siden vores mest målfarlige spiller (og en af dem, der kan lidt uventet og fremadrettet) sidder på bænken. Det er vel et spørgsmål om tid, før Kusk joiner ham, da han er lidt for offensiv.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Bundgaard » 13. feb 2018, 14:05

syntes godtnok ikke at blåbjerg fortjener genvalg
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Yankee » 13. feb 2018, 14:33

Man hører tit at nøglen til at slå Zornigers Brøndby er at spille sig ud af deres førstepres - men hvad betyder det? Jeg synes deres pokalderby i sidste weekend var et skoleeksempel på hvad man skal gøre og hvad man ikke skal gøre.

Når FCK byggede op nedefra slog de mange direkte bolde op centralt i banen. Det var en meget dårlig strategi, fordi Brøndby har nogle ekstremt luftstærke stoppere. Det skal man ikke gøre.

Når FCK kom til gennembrud, så var det ved at være hurtige til at skifte side. Brøndbys pres er især "horisontalt" i den forstand at de sideforskyder helt enormt meget. Når Pierre Bengtsson førte bolden frem overfaldt Brøndby ham og Rasmus Falk med 4-5 spillere og det havde FCK meget svært ved at løse. Når de endelig løste det, så var det ved at Bengtsson fik lagt et godt skift over på Robert Skov i modsatte side, hvor han især i 1. halvleg nogle gange havde ekstremt meget plads. Det skal man gøre.

Det vil sige at AaB skal sørge for at have nogle yderspillere, der holder sig yderligt - både ift. målspark og diagonaler, men også ift. at kunne spille sig ud af deres sideforskydninger og udnytte den plads, de efterlader i modsatte side. Vi skal komme til gennembrud på siden af deres stoppere og skabe chancer via flade indlæg eller cut-backs.

Hvis vi spiller 4-5-1 skal vi derfor skubbe begge backs højt op ELLER holde backs tilbage og så til gengæld have to høje, brede kanter, der kan angribe på ydersiden. Derudover skal Pohl søge ud på Brøndbys backs når vi spiller direkte, så han undgår dueller med deres stoppere og så vi får flyttet andenboldspillet ud i siden af banen, hvor de to kanter igen skal være meget aggressive og brede. Midt på banen skal vi have maksimal duel- og andenboldsstyrke samt nogle løb op i de rum, som Pohl efterlader i det direkte spil - derfor håber jeg Risgård starter frem for Flores.

Brøndby skubber altid bagkæden højt op og ligger derudover med en balancespiller i Nørgaard, så der bliver minimalt med plads til småspil i mellemrummet. Det skal vi anerkende og i stedet satse på at finde Kusk og Rolim bag deres backs og så få fyldt op i boksen. Det vil også overraske Brøndby hvis Kusk pludselig ligger i venstre side.


Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. feb 2018, 15:00

Yankee skrev:Man hører tit at nøglen til at slå Zornigers Brøndby er at spille sig ud af deres førstepres - men hvad betyder det? Jeg synes deres pokalderby i sidste weekend var et skoleeksempel på hvad man skal gøre og hvad man ikke skal gøre.

Når FCK byggede op nedefra slog de mange direkte bolde op centralt i banen. Det var en meget dårlig strategi, fordi Brøndby har nogle ekstremt luftstærke stoppere. Det skal man ikke gøre.

Når FCK kom til gennembrud, så var det ved at være hurtige til at skifte side. Brøndbys pres er især "horisontalt" i den forstand at de sideforskyder helt enormt meget. Når Pierre Bengtsson førte bolden frem overfaldt Brøndby ham og Rasmus Falk med 4-5 spillere og det havde FCK meget svært ved at løse. Når de endelig løste det, så var det ved at Bengtsson fik lagt et godt skift over på Robert Skov i modsatte side, hvor han især i 1. halvleg nogle gange havde ekstremt meget plads. Det skal man gøre.

Det vil sige at AaB skal sørge for at have nogle yderspillere, der holder sig yderligt - både ift. målspark og diagonaler, men også ift. at kunne spille sig ud af deres sideforskydninger og udnytte den plads, de efterlader i modsatte side. Vi skal komme til gennembrud på siden af deres stoppere og skabe chancer via flade indlæg eller cut-backs.

Hvis vi spiller 4-5-1 skal vi derfor skubbe begge backs højt op ELLER holde backs tilbage og så til gengæld have to høje, brede kanter, der kan angribe på ydersiden. Derudover skal Pohl søge ud på Brøndbys backs når vi spiller direkte, så han undgår dueller med deres stoppere og så vi får flyttet andenboldspillet ud i siden af banen, hvor de to kanter igen skal være meget aggressive og brede. Midt på banen skal vi have maksimal duel- og andenboldsstyrke samt nogle løb op i de rum, som Pohl efterlader i det direkte spil - derfor håber jeg Risgård starter frem for Flores.

Brøndby skubber altid bagkæden højt op og ligger derudover med en balancespiller i Nørgaard, så der bliver minimalt med plads til småspil i mellemrummet. Det skal vi anerkende og i stedet satse på at finde Kusk og Rolim bag deres backs og så få fyldt op i boksen. Det vil også overraske Brøndby hvis Kusk pludselig ligger i venstre side.

Lækker opstilling. Jeg er på!
Jeg er iøvrigt sikker på at vores `14-hold ville kunne splitte Brøndby fuldstændigt ad ved at "spille sig ud af deres pres" fordi vi var så boldsikre. Det kan vi ikke med det hold vi har idag så den taktik du skriver om kunne meget vel give god mening. Jeg tror bare at Wieghorst foretrækker en fysisk spiller som Børsting til at spille mod Brøndby som har et ekstremt fysisk hold. Og så sælger man muligheden for at være offensiv trussel i den side (ja ja, jeg ved godt han har scoret nogle mål).
D
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af doukas » 13. feb 2018, 15:25

Hvis ikke der stilles med 5 i bagkæden, så inkasserer vi mindst 2-3 mål.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2018, 15:32

doukas skrev:Hvis ikke der stilles med 5 i bagkæden, så inkasserer vi mindst 2-3 mål.
Det sagde de fleste af os nok også inden kampen i Brøndby, hvor vi dog kun tillod meget få halve chancer og stod godt på banen.
Holdet har noget at bevise, så mon ikke de gør en god figur, jeg tror det.
Jeg gad godt at MW tør at satse på både Pohl og Safranko fra start.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af doukas » 13. feb 2018, 17:35

FIDEL skrev:
doukas skrev:Hvis ikke der stilles med 5 i bagkæden, så inkasserer vi mindst 2-3 mål.
Det sagde de fleste af os nok også inden kampen i Brøndby, hvor vi dog kun tillod meget få halve chancer og stod godt på banen.
Holdet har noget at bevise, så mon ikke de gør en god figur, jeg tror det.
Jeg gad godt at MW tør at satse på både Pohl og Safranko fra start.
Og hvor mange stillede vi med i bagkæden imod Brøndby sidst?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. feb 2018, 17:50

doukas skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:Hvis ikke der stilles med 5 i bagkæden, så inkasserer vi mindst 2-3 mål.
Det sagde de fleste af os nok også inden kampen i Brøndby, hvor vi dog kun tillod meget få halve chancer og stod godt på banen.
Holdet har noget at bevise, så mon ikke de gør en god figur, jeg tror det.
Jeg gad godt at MW tør at satse på både Pohl og Safranko fra start.
Og hvor mange stillede vi med i bagkæden imod Brøndby sidst?
Ifølge Wieghorst 5. Ifølge medierne 10. Sandheden er nok et sted midtimellem.
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af 9520AaB » 13. feb 2018, 19:33

Køllen I Møllen skrev:
doukas skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:Hvis ikke der stilles med 5 i bagkæden, så inkasserer vi mindst 2-3 mål.
Det sagde de fleste af os nok også inden kampen i Brøndby, hvor vi dog kun tillod meget få halve chancer og stod godt på banen.
Holdet har noget at bevise, så mon ikke de gør en god figur, jeg tror det.
Jeg gad godt at MW tør at satse på både Pohl og Safranko fra start.
Og hvor mange stillede vi med i bagkæden imod Brøndby sidst?
Ifølge Wieghorst 5. Ifølge medierne 10. Sandheden er nok et sted midtimellem.
Var det ikke mere en storgrædende Brøndbyspiller der sagde 10?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. feb 2018, 20:08

9520AaB skrev:
Køllen I Møllen skrev:
doukas skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:Hvis ikke der stilles med 5 i bagkæden, så inkasserer vi mindst 2-3 mål.
Det sagde de fleste af os nok også inden kampen i Brøndby, hvor vi dog kun tillod meget få halve chancer og stod godt på banen.
Holdet har noget at bevise, så mon ikke de gør en god figur, jeg tror det.
Jeg gad godt at MW tør at satse på både Pohl og Safranko fra start.
Og hvor mange stillede vi med i bagkæden imod Brøndby sidst?
Ifølge Wieghorst 5. Ifølge medierne 10. Sandheden er nok et sted midtimellem.
Var det ikke mere en storgrædende Brøndbyspiller der sagde 10?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg skal ærligt indrømme at jeg nogle gange har umådeligt svært ved at adskille medierne og det officielle Brøndby. Det er sådan lidt Same-Same.
Janteloven eksisterer IKKE!

Dampbarn
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. feb 2017, 20:28

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Dampbarn » 13. feb 2018, 21:59

R.

Pohl Okore KP Ahlmann

Kusk Lesniak Würtz Abildgaard Rolim

?

Pohl arbejder som en gal, men han kan ikke score mål, om så hans liv afhænger af det.
Der mangler fart og fysik i bagkæden, så smid ham der ned. Der kan man få glæde af hans løbearbejde, og det samme kan Kusk i den side.

3 centrale midtbanespillere, gør, at der bør være plads til kanter til at tænke offensivt.

Angriber..? Der er ikke nogen der kan score mål af dem man har så evt. børsting eller måske Abou
Man kan også prøve med Safranko, og så fortælle ham, at er han ikke i feltet, når AaB er i angreb, så bliver hans kontakt ophævet :-)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2018, 22:42

Dampbarn skrev:R.

Pohl Okore KP Ahlmann

Kusk Lesniak Würtz Abildgaard Rolim

?

Pohl arbejder som en gal, men han kan ikke score mål, om så hans liv afhænger af det.
Der mangler fart og fysik i bagkæden, så smid ham der ned. Der kan man få glæde af hans løbearbejde, og det samme kan Kusk i den side.

3 centrale midtbanespillere, gør, at der bør være plads til kanter til at tænke offensivt.

Angriber..? Der er ikke nogen der kan score mål af dem man har så evt. børsting eller måske Abou
Man kan også prøve med Safranko, og så fortælle ham, at er han ikke i feltet, når AaB er i angreb, så bliver hans kontakt ophævet :-)
Så du foreslår at Pohl tager højre back? Han har aldrig spillet pladsen før, og så imod Brøndby. Det er en ommer.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af 9520AaB » 14. feb 2018, 07:21

FIDEL skrev:
Dampbarn skrev:R.

Pohl Okore KP Ahlmann

Kusk Lesniak Würtz Abildgaard Rolim

?

Pohl arbejder som en gal, men han kan ikke score mål, om så hans liv afhænger af det.
Der mangler fart og fysik i bagkæden, så smid ham der ned. Der kan man få glæde af hans løbearbejde, og det samme kan Kusk i den side.

3 centrale midtbanespillere, gør, at der bør være plads til kanter til at tænke offensivt.

Angriber..? Der er ikke nogen der kan score mål af dem man har så evt. børsting eller måske Abou
Man kan også prøve med Safranko, og så fortælle ham, at er han ikke i feltet, når AaB er i angreb, så bliver hans kontakt ophævet :-)
Så du foreslår at Pohl tager højre back? Han har aldrig spillet pladsen før, og så imod Brøndby. Det er en ommer.
Logikken må være, Pohl scorer ikke mål, ned på højreback med ham.
Blåbjerg spiller ikke godt på venstre back, Børsting tager over der.
Rinne lavede en fejl, Safranko scorer ikke, måske han skal på mål.
Rolim scorer efter behag, han overtager alle offensive positioner.

Skide være med kontinuitet.

Eneste ændringer i mit univers er Ahlmann ind. Og måske bytte Flores/Rolim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Jakobsen » 14. feb 2018, 11:19

Køllen I Møllen skrev:
Yankee skrev:Man hører tit at nøglen til at slå Zornigers Brøndby er at spille sig ud af deres førstepres - men hvad betyder det? Jeg synes deres pokalderby i sidste weekend var et skoleeksempel på hvad man skal gøre og hvad man ikke skal gøre.

Når FCK byggede op nedefra slog de mange direkte bolde op centralt i banen. Det var en meget dårlig strategi, fordi Brøndby har nogle ekstremt luftstærke stoppere. Det skal man ikke gøre.

Når FCK kom til gennembrud, så var det ved at være hurtige til at skifte side. Brøndbys pres er især "horisontalt" i den forstand at de sideforskyder helt enormt meget. Når Pierre Bengtsson førte bolden frem overfaldt Brøndby ham og Rasmus Falk med 4-5 spillere og det havde FCK meget svært ved at løse. Når de endelig løste det, så var det ved at Bengtsson fik lagt et godt skift over på Robert Skov i modsatte side, hvor han især i 1. halvleg nogle gange havde ekstremt meget plads. Det skal man gøre.

Det vil sige at AaB skal sørge for at have nogle yderspillere, der holder sig yderligt - både ift. målspark og diagonaler, men også ift. at kunne spille sig ud af deres sideforskydninger og udnytte den plads, de efterlader i modsatte side. Vi skal komme til gennembrud på siden af deres stoppere og skabe chancer via flade indlæg eller cut-backs.

Hvis vi spiller 4-5-1 skal vi derfor skubbe begge backs højt op ELLER holde backs tilbage og så til gengæld have to høje, brede kanter, der kan angribe på ydersiden. Derudover skal Pohl søge ud på Brøndbys backs når vi spiller direkte, så han undgår dueller med deres stoppere og så vi får flyttet andenboldspillet ud i siden af banen, hvor de to kanter igen skal være meget aggressive og brede. Midt på banen skal vi have maksimal duel- og andenboldsstyrke samt nogle løb op i de rum, som Pohl efterlader i det direkte spil - derfor håber jeg Risgård starter frem for Flores.

Brøndby skubber altid bagkæden højt op og ligger derudover med en balancespiller i Nørgaard, så der bliver minimalt med plads til småspil i mellemrummet. Det skal vi anerkende og i stedet satse på at finde Kusk og Rolim bag deres backs og så få fyldt op i boksen. Det vil også overraske Brøndby hvis Kusk pludselig ligger i venstre side.

Lækker opstilling. Jeg er på!
Jeg er iøvrigt sikker på at vores `14-hold ville kunne splitte Brøndby fuldstændigt ad ved at "spille sig ud af deres pres" fordi vi var så boldsikre. Det kan vi ikke med det hold vi har idag så den taktik du skriver om kunne meget vel give god mening. Jeg tror bare at Wieghorst foretrækker en fysisk spiller som Børsting til at spille mod Brøndby som har et ekstremt fysisk hold. Og så sælger man muligheden for at være offensiv trussel i den side (ja ja, jeg ved godt han har scoret nogle mål).
D
Spændende formation. Jeg kome godt være hooked på at smide Rolim ind centralt for at køre rundt med deres tunge stoppere og så sætte Pohl ud på kanten, hvor han kan løbe i det rum som Johan Larsson efterlader.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af FIDEL » 14. feb 2018, 12:58

Mit bud på startopstillingen er at vi starter i en 3-4-3 formation ligesom i Brøndby, hvor det jo gik fint nok, og vi kunne sagtens have vundet den kamp.
Så kan vi forsvare med 5 i forsvaret og angribe med 5 mand plus støtte fra den centrale midtbane (not).
Jeg tror Pohl starter i front, og at Kusk tager højre kant og Flores venstre kant, da han arbejder ok defensivt også.

Men hvor ville det dog overraske mig positivt hvis vi starter med både Pohl og Safranko i en f.eks. 4-5-1 formation.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 14. feb 2018, 13:33

Jeg tror det bliver

Rinne
KP - Okore - Blåberg
Børsting - Lesniak - Wurtz - Ahlman
Kusk - Pohl - Flores

Jeg gad dog stadig godt ligesom andre Rolim fra start, da han er vores klart bedste offensive kort og mest målfarlige spiller. Enten i stedet for Pohl eller Flores.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af Forza » 14. feb 2018, 17:58

andreasaab89 skrev:Jeg tror det bliver

Rinne
KP - Okore - Blåberg
Børsting - Lesniak - Wurtz - Ahlman
Kusk - Pohl - Flores

Jeg gad dog stadig godt ligesom andre Rolim fra start, da han er vores klart bedste offensive kort og mest målfarlige spiller. Enten i stedet for Pohl eller Flores.
Jeg tror du har ret. Dog med den ændring at Wieghorst smider Patrick eller Pallesen ud på HB.

Jeg vil dog også for alt i verdenen gerne have Rolim ind.

I denne kamp ville jeg vælge følgende opstilling:

Rinne
KP - Okore - Blå
Pallesen - Würtz - Ahlmann
Kusk - Flores - Rolim
Pohl

Flores ville selvfølgelig skulle trække med tilbage når vi er uden bold og agere central midtbane.

Jeg synes ikke Lesniak bidrager med andet end et godt løbe pensum og samtidig dræber det alt fremadrettet hvis vi spiller med 5 i bagkæden og 2 6’ere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 18.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 14. feb 2018, 18:36

Forza skrev:
andreasaab89 skrev:Jeg tror det bliver

Rinne
KP - Okore - Blåberg
Børsting - Lesniak - Wurtz - Ahlman
Kusk - Pohl - Flores

Jeg gad dog stadig godt ligesom andre Rolim fra start, da han er vores klart bedste offensive kort og mest målfarlige spiller. Enten i stedet for Pohl eller Flores.
Jeg tror du har ret. Dog med den ændring at Wieghorst smider Patrick eller Pallesen ud på HB.

Jeg vil dog også for alt i verdenen gerne have Rolim ind.

I denne kamp ville jeg vælge følgende opstilling:

Rinne
KP - Okore - Blå
Pallesen - Würtz - Ahlmann
Kusk - Flores - Rolim
Pohl

Flores ville selvfølgelig skulle trække med tilbage når vi er uden bold og agere central midtbane.

Jeg synes ikke Lesniak bidrager med andet end et godt løbe pensum og samtidig dræber det alt fremadrettet hvis vi spiller med 5 i bagkæden og 2 6’ere.
Jeg tror trygt, man kan regne med, at vi netop kommer med 5 i bagkæden samt to 6'ere. Og Børsting...
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar