Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Gamen » 25. feb 2018, 14:32

Hanga skrev: Nu ved du lidt om hvad der rører sig på tribunen... Hvornår flyder bægeret over og man begynder at protesterer mod det der foregår i klubben? Jeg må sige jeg synes støtten og tålmodigheden har været flot og langt større end hvad man ville have set i 00'erne, men har vi ikke nået et punkt hvor klubben er kommet i så dårlig stand, at man bør markere sig?

Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Linen er meget længere end den var under vores tid, hvilket vel både er godt og skidt. Jeg tror ikke der sker noget lige foreløbigt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 25. feb 2018, 14:33

Hvis ikke vi snart får ændret på en masse ting i denne kamp så bliver det årets letteste sejr for FCN. Men lyder jo til at Friis mente de skulle holde sig til deres gameplan.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Martino » 25. feb 2018, 14:34

Forza skrev:
Kunji skrev:
Forza skrev:
Kunji skrev:Det er så vildt, hvor meget den her klubs identitet er blevet smadret de sidste år. Det må fandme snart være slut for Gaarde og/eller Wieghorst.[/
Du mener vel Wieghorst og/eller Gaarde?
Ligegyldighed, men nej. Jeg mener faktisk, at truppen rummer mere end hvad Wieghorst præsterer, så han skal afgjort væk. Gaarde er jeg heller ikke imponeret af, men han kommer altså i 2. række i min verden.

En ny sportsdirektør vil sikkert løse nogle ting, men vi bliver ikke spændende at se på, så længe Wieghorst er her. Det betragter jeg som værende stensikkert.
Okay, jeg er helt enig! Wieghorst har ikke udviklet holdet overhovedet. Tværtimod.
Jeg har opgivet Wieghorst - og det egentlig siden engang i efteråret. Gaarde har jeg større fidus til. At starte med Blåbjerg og Børsting er simpelthen bare ikke ok, hvis man vil dyrke possesion og kreativt spil på den sidste tredjedel.
Pohl har vel været bedste mand so far.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 25. feb 2018, 14:36

Martino skrev:
Forza skrev:
Kunji skrev:
Forza skrev:
Kunji skrev:Det er så vildt, hvor meget den her klubs identitet er blevet smadret de sidste år. Det må fandme snart være slut for Gaarde og/eller Wieghorst.[/
Du mener vel Wieghorst og/eller Gaarde?
Ligegyldighed, men nej. Jeg mener faktisk, at truppen rummer mere end hvad Wieghorst præsterer, så han skal afgjort væk. Gaarde er jeg heller ikke imponeret af, men han kommer altså i 2. række i min verden.

En ny sportsdirektør vil sikkert løse nogle ting, men vi bliver ikke spændende at se på, så længe Wieghorst er her. Det betragter jeg som værende stensikkert.
Okay, jeg er helt enig! Wieghorst har ikke udviklet holdet overhovedet. Tværtimod.
Jeg har opgivet Wieghorst - og det egentlig siden engang i efteråret. Gaarde har jeg større fidus til. At starte med Blåbjerg og Børsting er simpelthen bare ikke ok, hvis man vil dyrke possesion og kreativt spil på den sidste tredjedel.
Pohl har vel været bedste mand so far.
At Blåbjerg så også er dårlig i den anden ende gør det ikke ligefrem bedre.

Og ja, Pohl er den eneste der har markeret sig positivt indtil videre i denne ørkenvandring af en kamp.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2003
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af 9520AaB » 25. feb 2018, 14:38

Det er lige før at Anders Randrup på højre back ville være en forstærkning


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Gamen » 25. feb 2018, 14:38

Imponerende at kunne have tiltro til en mand, der nærmest egenhændigt har forvaltet AaB’s største transferbudget i mands minde meget, meget dårligt, og har ansat to trænere der har vist sig at være fejlcastede.

At man ikke har evnerne fritager jo ikke nogen for ansvar. Det sker mig bekendt ikke nogen steder i det private erhvervsliv, at man kører et stort projekt i sænk og bagefter kan undskylde sig med at man har aldrig har anet et hak om projektledelse.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 25. feb 2018, 14:43

Hvad er den taktiske gameplan i denne kamp fra trænerteamet? Vi gør det SÅ let for FCN at lukrere på vores utallige fejl og vi håber på solo aktioner fra Kusk og Pohl.

Blåbjerg, Lesniak og Børsting bør aldrig være faste startede for vores hold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Pastorius » 25. feb 2018, 14:44

Det er ufatteligt at Wieghorst ikke har pillet Pallesen ud endnu.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af gravballe » 25. feb 2018, 14:44

Hvordan fanden kan man blive ved med at spille med Børsting når man ønsker at spille bolden rundt og ikke bare mosle? Konstante fejl afleveringer fra manden.. For fanden MW så stram dig dog an...

Det sagt så er det godt nok elendigt fra mange af dem på banen.

Ud med Børsting, Blåbjerg og lestinak.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13643
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Funky » 25. feb 2018, 14:45

Huha, dårlig kamp af Pallesen indtil videre. Men hvor er vores centrale midtbane overhovedet henne??
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Pastorius » 25. feb 2018, 14:46

Nå ja, og Børsting også.
JEg synes ikke Blaabjerg har været så skidt.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af troelsh » 25. feb 2018, 14:46

Der er så mange muligheder for at straffe dem i omstillingerne, men vi fortsætter med en aflevering frem og to tilbage stilen..

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Martino » 25. feb 2018, 14:47

Forza skrev:Hvad er den taktiske gameplan i denne kamp fra trænerteamet? Vi gør det SÅ let for FCN at lukrere på vores utallige fejl og vi håber på solo aktioner fra Kusk og Pohl.

Blåbjerg, Lesniak og Børsting bør aldrig være faste startede for vores hold.
Det er i hvertfald svært at se hvad planen er, andet end at kanterne skal trække ind - hvorefter det hele så blive lukket ned :thumbsdown:

Kan egentlig godt lide Lesniak, men som jeg skrev inden kampen, virker han som en spiller der vil have godt af en tur på bænken - husk på at han er også er en ung fyr.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13643
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Funky » 25. feb 2018, 14:47

troelsh skrev:Der er så mange muligheder for at straffe dem i omstillingerne, men vi fortsætter med en aflevering frem og to tilbage stilen..
Du antyder dermed, at vi er i stand til at sætte 3 afleveringer sammen. Det er jo løwn.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Nitten » 25. feb 2018, 14:48

Pastorius skrev:Nå ja, og Børsting også.
JEg synes ikke Blaabjerg har været så skidt.


Sent from my iPad using Tapatalk
Børsting har faktisk formået at bidrag med nul og niks i 45 min. Imponerede

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 25. feb 2018, 14:49

Martino skrev:
Forza skrev:Hvad er den taktiske gameplan i denne kamp fra trænerteamet? Vi gør det SÅ let for FCN at lukrere på vores utallige fejl og vi håber på solo aktioner fra Kusk og Pohl.

Blåbjerg, Lesniak og Børsting bør aldrig være faste startede for vores hold.
Det er i hvertfald svært at se hvad planen er, andet end at kanterne skal trække ind - hvorefter det hele så blive lukket ned :thumbsdown:

Kan egentlig godt lide Lesniak, men som jeg skrev inden kampen, virker han som en spiller der vil have godt af en tur på bænken - husk på at han er også er en ung fyr.
Det er også svært at være kant når vores backs ikke evner at komme i overlaps.

Jeg kan ikke se hvad Lesniak kan, udover at løbe solen sort. Hans pasningsspil er dårligt, han er oftest helt usynlig defensivt og han fylder intet på midtbanen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 25. feb 2018, 14:50

Der er dem, der altid mener, at AaB spiller bedre, når de møder modstandere, der vil spille bold, så AaB ikke skal skabe kampen. Okay...

Og puha, hvor er Pallesen dog en ringe fodboldspiller.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Salle17 » 25. feb 2018, 14:51

Wieghorst må da snart erkende, at to sekser ikke fungerer. Vi skaber intet, og jeg gentager intet fremadrettet. Vores midtbane er virkelig en stor akillessene. FCN spiller ikke engang prangende og alligevel virker det som om at point er langt væk lige pt.. :thumbsdown:

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af troelsh » 25. feb 2018, 14:52

Funky skrev:
troelsh skrev:Der er så mange muligheder for at straffe dem i omstillingerne, men vi fortsætter med en aflevering frem og to tilbage stilen..
Du antyder dermed, at vi er i stand til at sætte 3 afleveringer sammen. Det er jo løwn.
Så må vi prøve med to, bare det bliver mod deres mål.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 25. feb 2018, 14:52

Salle17 skrev:Wieghorst må da snart erkende, at to sekser ikke fungerer. Vi skaber intet, og jeg gentager intet fremadrettet. Vores midtbane er virkelig en stor akillessene. FCN spiller ikke engang prangende og alligevel virker det som om at point er langt væk lige pt.. :thumbsdown:
Billede
?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar