Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af BoT » 27. feb 2018, 15:35

Jeg mener, vi bør tage konsekvensen af, at vi pt. ikke har backs, der lykkes med at spille en offensiv rolle. Derfor bør vi rent taktisk settle med en 4-backkæde, der udelukkende har defensive pligter og i stedet spille med en ekstra decideret angriber, der kan udnytte Pohls ravage.

Altså:

4 spillere med primært defensive pligter, 2 med kontrollerende/fordelende pligter, og 4 med offensive pligter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af FIDEL » 27. feb 2018, 16:07

BoT skrev:Jeg mener, vi bør tage konsekvensen af, at vi pt. ikke har backs, der lykkes med at spille en offensiv rolle. Derfor bør vi rent taktisk settle med en 4-backkæde, der udelukkende har defensive pligter og i stedet spille med en ekstra decideret angriber, der kan udnytte Pohls ravage.

Altså:

4 spillere med primært defensive pligter, 2 med kontrollerende/fordelende pligter, og 4 med offensive pligter.
Det vil AaB og Wieghorst ikke.
Modstanderne har dog læst AaB og slår ofte boldene ned bag vores backs når vi har mistet bolden...
Jeg er godt nok spændt på at se hvordan Wieghorst stiller op torsdag.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Hovedet » 27. feb 2018, 16:13

FIDEL skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
raekkeettre skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev:Var der nogen der så Sønderjyskes kamp i går? Jeg hører at banen var ret dårlig og at bolden var svær at styre. Hvis det er tilfældet vil det jo nok få betydning for vores spil og måden vi griber kampen an på.
Banen så ret skidt ud. Det blev ikke nogen køn kamp. Fint resultat for os dog. Men vi skal selvfølgelig snart have sejre, og kampen mod Horsens er blevet en must-win.

AGF havde stort held med højt pres i kampen mod Sønderjyske. Udeholdet havde nærmest ikke ét angreb de første 25.
Men er Sønderjyske ikke et omstillingshold - med en Pohl type på toppen, og så kun hurtige angreb. Vil så et højt pres give mening? Jeg tænker en 4-4-2 hvor vi stiller os tilbage og lader Sønderjyske prøve at kombinere sig igennem, og så når vi får bolden, er det bare en over nakken op til Pohl og Safranko......
Skal vi spille med højt pres så skal det fanme gøres konsekvent, og det har vi ikke set endnu, så du har nok ret i, at vi skal fokusere på at stå kompakt, og så sørge for at få flere mand med frem på omstillinger. Safranko tror jeg sgu ikke Wieghorst bringer i spil før i 85. minut. Men Rolim længere fremme sammen med Pohl kan blive giftigt. Pohl virker til at være i rigtig god form, og er ubehagelig at spille imod pt. Men jeg kan sgu godt unde ham at score et flot mål, som han selv skaber. Han har virkelig nogle spidskompetencer, som modstanderne ikke rigtig kan lukke ned. Det er jo vanvittigt, at så ung en spiller har så store spidskompetencer og ærgerrighed. Pohl når langt med sin karriere - hvis ikke som angriber, så som kantspiller.

Vi bør altså være i stand til at skabe nok chancer til en sejr med spillere i offensiven som Rolim, Pohl, Kusk og forhåbentligt Flores.

En helt anden ting er, at AaB ikke engang har et meget bedre hold på papiret end Sønderjyske... Jeg ville gerne se f.eks. Luijckx og Zinckernagel på AaBs hold.
Luijckx ja tak - lidt en libero type på nogle punkter. Zinckernagel er ok, men ikke en jeg som sådan drømmer om. AaB har stadig et bedre hold, hvis ellers Wieghorst gider spille med de bedste spillere. Har vi nogen i karantæne?
Nej det mener jeg ikke.

Tænk hvis vi havde haft en anden træner end MW. Så tror jeg faktisk at vi ville ligge ganske lunt til i top 6 på en 5. plads. Men ak ak ak. :S

Det ville iøvrigt være en fin ide at bringe Safranko fra start, så han kan hjælpe til på dødbolde.
Hehe, pudsig formulering, Fidel; vi ligger faktisk blot 1 point fra den 5. plads, der ikke ville have placeret os "lunere i svinget" end, at der ville have været 1 point til den sorteperposition, vi selv indtager pt. Der er godt nok rift om pladserne og i grunden pænt utroligt, at vi stadig ligger så godt til med 3 uafgjorte og 1 nederlag de seneste 4 kampe. Generelt taber vi meget sjældent, men har beklageligvis lige så svært ved at vinde kampe. Det er sigende, at vores 6 sejre alle har været med hiv og sving og lodder og trisser, jf, eksempelvis de 2 kampe mod Helsingør, som vi gudskelov fik presset 6 point ud af.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Forza » 27. feb 2018, 18:36

Hovedet skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
raekkeettre skrev:
Gamen skrev:
Banen så ret skidt ud. Det blev ikke nogen køn kamp. Fint resultat for os dog. Men vi skal selvfølgelig snart have sejre, og kampen mod Horsens er blevet en must-win.

AGF havde stort held med højt pres i kampen mod Sønderjyske. Udeholdet havde nærmest ikke ét angreb de første 25.
Men er Sønderjyske ikke et omstillingshold - med en Pohl type på toppen, og så kun hurtige angreb. Vil så et højt pres give mening? Jeg tænker en 4-4-2 hvor vi stiller os tilbage og lader Sønderjyske prøve at kombinere sig igennem, og så når vi får bolden, er det bare en over nakken op til Pohl og Safranko......
Skal vi spille med højt pres så skal det fanme gøres konsekvent, og det har vi ikke set endnu, så du har nok ret i, at vi skal fokusere på at stå kompakt, og så sørge for at få flere mand med frem på omstillinger. Safranko tror jeg sgu ikke Wieghorst bringer i spil før i 85. minut. Men Rolim længere fremme sammen med Pohl kan blive giftigt. Pohl virker til at være i rigtig god form, og er ubehagelig at spille imod pt. Men jeg kan sgu godt unde ham at score et flot mål, som han selv skaber. Han har virkelig nogle spidskompetencer, som modstanderne ikke rigtig kan lukke ned. Det er jo vanvittigt, at så ung en spiller har så store spidskompetencer og ærgerrighed. Pohl når langt med sin karriere - hvis ikke som angriber, så som kantspiller.

Vi bør altså være i stand til at skabe nok chancer til en sejr med spillere i offensiven som Rolim, Pohl, Kusk og forhåbentligt Flores.

En helt anden ting er, at AaB ikke engang har et meget bedre hold på papiret end Sønderjyske... Jeg ville gerne se f.eks. Luijckx og Zinckernagel på AaBs hold.
Luijckx ja tak - lidt en libero type på nogle punkter. Zinckernagel er ok, men ikke en jeg som sådan drømmer om. AaB har stadig et bedre hold, hvis ellers Wieghorst gider spille med de bedste spillere. Har vi nogen i karantæne?
Nej det mener jeg ikke.

Tænk hvis vi havde haft en anden træner end MW. Så tror jeg faktisk at vi ville ligge ganske lunt til i top 6 på en 5. plads. Men ak ak ak. :S

Det ville iøvrigt være en fin ide at bringe Safranko fra start, så han kan hjælpe til på dødbolde.
Hehe, pudsig formulering, Fidel; vi ligger faktisk blot 1 point fra den 5. plads, der ikke ville have placeret os "lunere i svinget" end, at der ville have været 1 point til den sorteperposition, vi selv indtager pt. Der er godt nok rift om pladserne og i grunden pænt utroligt, at vi stadig ligger så godt til med 3 uafgjorte og 1 nederlag de seneste 4 kampe. Generelt taber vi meget sjældent, men har beklageligvis lige så svært ved at vinde kampe. Det er sigende, at vores 6 sejre alle har været med hiv og sving og lodder og trisser, jf, eksempelvis de 2 kampe mod Helsingør, som vi gudskelov fik presset 6 point ud af.
Det er da klart vi har svært ved at vinde når trænerteamet konsekvent stiller sig tilfredse og skiftet defensivt ind når kampen er uafgjort i 2. Halvleg.

De er tilsyneladende mere bange for at tabe end de er klar til at vinde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af FIDEL » 27. feb 2018, 19:13

Hovedet skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
raekkeettre skrev:
Gamen skrev:
Banen så ret skidt ud. Det blev ikke nogen køn kamp. Fint resultat for os dog. Men vi skal selvfølgelig snart have sejre, og kampen mod Horsens er blevet en must-win.

AGF havde stort held med højt pres i kampen mod Sønderjyske. Udeholdet havde nærmest ikke ét angreb de første 25.
Men er Sønderjyske ikke et omstillingshold - med en Pohl type på toppen, og så kun hurtige angreb. Vil så et højt pres give mening? Jeg tænker en 4-4-2 hvor vi stiller os tilbage og lader Sønderjyske prøve at kombinere sig igennem, og så når vi får bolden, er det bare en over nakken op til Pohl og Safranko......
Skal vi spille med højt pres så skal det fanme gøres konsekvent, og det har vi ikke set endnu, så du har nok ret i, at vi skal fokusere på at stå kompakt, og så sørge for at få flere mand med frem på omstillinger. Safranko tror jeg sgu ikke Wieghorst bringer i spil før i 85. minut. Men Rolim længere fremme sammen med Pohl kan blive giftigt. Pohl virker til at være i rigtig god form, og er ubehagelig at spille imod pt. Men jeg kan sgu godt unde ham at score et flot mål, som han selv skaber. Han har virkelig nogle spidskompetencer, som modstanderne ikke rigtig kan lukke ned. Det er jo vanvittigt, at så ung en spiller har så store spidskompetencer og ærgerrighed. Pohl når langt med sin karriere - hvis ikke som angriber, så som kantspiller.

Vi bør altså være i stand til at skabe nok chancer til en sejr med spillere i offensiven som Rolim, Pohl, Kusk og forhåbentligt Flores.

En helt anden ting er, at AaB ikke engang har et meget bedre hold på papiret end Sønderjyske... Jeg ville gerne se f.eks. Luijckx og Zinckernagel på AaBs hold.
Luijckx ja tak - lidt en libero type på nogle punkter. Zinckernagel er ok, men ikke en jeg som sådan drømmer om. AaB har stadig et bedre hold, hvis ellers Wieghorst gider spille med de bedste spillere. Har vi nogen i karantæne?
Nej det mener jeg ikke.

Tænk hvis vi havde haft en anden træner end MW. Så tror jeg faktisk at vi ville ligge ganske lunt til i top 6 på en 5. plads. Men ak ak ak. :S

Det ville iøvrigt være en fin ide at bringe Safranko fra start, så han kan hjælpe til på dødbolde.
Hehe, pudsig formulering, Fidel; vi ligger faktisk blot 1 point fra den 5. plads, der ikke ville have placeret os "lunere i svinget" end, at der ville have været 1 point til den sorteperposition, vi selv indtager pt. Der er godt nok rift om pladserne og i grunden pænt utroligt, at vi stadig ligger så godt til med 3 uafgjorte og 1 nederlag de seneste 4 kampe. Generelt taber vi meget sjældent, men har beklageligvis lige så svært ved at vinde kampe. Det er sigende, at vores 6 sejre alle har været med hiv og sving og lodder og trisser, jf, eksempelvis de 2 kampe mod Helsingør, som vi gudskelov fik presset 6 point ud af.
Jeg mener bare at vi med en anden træner havde haft 6-8 points mere.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Halil » 27. feb 2018, 19:27

Hvis forholdene er som i Horsens - gf, så blir det 90 minutter med lort.

Så vil jeg gerne se SuperPøleren ligge og tonse rundt fra start. Fight og pølen er en kvalitet i kampe der blir lort.
Uden Synd Ingen Frelse

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af raekkeettre » 27. feb 2018, 19:59

Halil skrev:Hvis forholdene er som i Horsens - gf, så blir det 90 minutter med lort.

Så vil jeg gerne se SuperPøleren ligge og tonse rundt fra start. Fight og pølen er en kvalitet i kampe der blir lort.
Tænkte det samme!!! Jeg tror sgu vi skal have typer ind som vil give alt og vil være pisse ligeglad med vejret...derfor ser jeg hverken Rolim eller Flores have en chance i den her kamp. Det skal være tonserne over hele banen...Pohl på toppen og Pølsen og Lesniak lige bagved - hvor de bare skal tæske frem og tilbage..MC som 6'er...kusk i højre og Børsting i venstre og så skal 4 back kæden ikke komme over midten....så...4-1-4-1....og så bare FULD SKRUE!!! Men shit...alle tæsker jo alle og der er jo 7 hold om de sidste 2 pladser nu....fuldstændig vildt....så shit en vigtig kamp...igen..Vi skal bare ikke tabe...1 point her og så 3 mod Randers og 3 mod Horsens og 1 mod AGF...så er vi videre...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af FIDEL » 27. feb 2018, 22:21

Det kunne fanme være lækkert med 3 points i Haderslev. Vi har selvfølgelig brug for det i tabellen, men også for at løsne op for pres, forventninger og tro på egne evner.
Jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg tror vi tager sejren.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Martino » 28. feb 2018, 12:09

Jeg tror virkelig at Pohl er på vej til at træde i karakter! Man skal nok heller ikke undervurdere det faktum at han ret pludseligt mistede sin mor og samtidig have et kæmpe forventningspres på sine skuldre qua han er vores bedste angriber(som jeg ser det, Wessam og Ramkilde skal også nok komme).
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Pastorius » 28. feb 2018, 12:17

Martino skrev:Jeg tror virkelig at Pohl er på vej til at træde i karakter! Man skal nok heller ikke undervurdere det faktum at han ret pludseligt mistede sin mor og samtidig have et kæmpe forventningspres på sine skuldre qua han er vores bedste angriber(som jeg ser det, Wessam og Ramkilde skal også nok komme).
Som han har vist sig frem i de to seneste kampe, så bør han være stensikker mand på holdkortet. Han har været virkelig god.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Jakobsen » 28. feb 2018, 13:30

Fortsætter vejret sådan her skal vi sætter et figther hold på Torsdag. Frostgrader, SønderjyskEs bane som nok er dårligere end normalt og det at vi møder SønderjyskE i en situation der er mere på deres præmisser end vores. Derfor ser jeg gerne denne opstilling.



3-5-2 fordi vi simpelthen ikke har ordentlige backs. Derfor vil jeg gerne have Børsting som den ene wingback og så må vores tre stoppere lukke af som vi ved de kan. Blåbjerg skal i hvert fald under ingen som helst omstædingheder være back. Er Ahlmann klar og fit kan Børsting ryge over i højre side, men ellers giver jeg pladsen til Patrick. Det Pallesen lavede i søndags var simeptlehn så jammerligt det ikke må give genvalg. Kusk skal selvfølgelig ligge i en fri rolle blandt de tre forreste og må trække derhen hvor han vil. Safranko skal ind og styrke os fysisk og Pohl skal skabe skabe ravage.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Halil » 28. feb 2018, 13:38

Børsting på venstrewingback er en katastrofe.

Der skal han simpelthen ikke spille under nogle omstændigheder.

Og iøvrigt: Der skrives Pallesen ikke skal med pga. sit spil mod Nordsjælland. Hvis man skal holde den tankerække, så skal Børsting heller ikke starte. Han var elendig mod Nordsjælland.
Uden Synd Ingen Frelse

seamann

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af seamann » 28. feb 2018, 14:16

Halil skrev:Børsting på venstrewingback er en katastrofe.

Der skal han simpelthen ikke spille under nogle omstændigheder.

Og iøvrigt: Der skrives Pallesen ikke skal med pga. sit spil mod Nordsjælland. Hvis man skal holde den tankerække, så skal Børsting heller ikke starte. Han var elendig mod Nordsjælland.
Den bliver lang tankerækken. Næste mand på banken pba seneste præstation er vel Okore.

Det er fuldstændig gak hvis der spilles fodbold i SL i aften og i morgen aften. Se nu bare at få flyttet resten af denne runde.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af frederikshavneren » 28. feb 2018, 14:45

Flores bliver ikke klar til kampen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Jakobsen » 28. feb 2018, 15:07

frederikshavneren skrev:Flores bliver ikke klar til kampen
Er det ikke en meget god runde at undvære ham i? Jeg tror ikke på de her forhold ligger til Flores som spiller.
Halil skrev:Børsting på venstrewingback er en katastrofe.

Der skal han simpelthen ikke spille under nogle omstændigheder.

Og iøvrigt: Der skrives Pallesen ikke skal med pga. sit spil mod Nordsjælland. Hvis man skal holde den tankerække, så skal Børsting heller ikke starte. Han var elendig mod Nordsjælland.
Ahlmann er klar så håber han tager VB. Børsting ser jeg som en vigtig spiller i en kamp, hvor vi skal møde SønnderjyskE under omstændigheder der nok tilgodeser dem mere end os. I alt fairness skal det siges omkring Pallesen, at der ikke just var mange spillemuligheder alle de gange han høvlede bolden mærkelige steder hen.

1 Jacob Rinne

25 Frederik Børsting, 32 Kasper Pedersen, 5 Jores Okore, 4 Jakob Blåbjerg, 3 Jakob Ahlmann

8 Rasmus Würtz, 21 Kasper Risgård,

17 Kasper Kusk

14 Pavol Safranko, 9 Jannik Pohl,

2 Patrick Kristensen
6 Kristoffer Pallesen
16 Magnus Christensen
22 Michael Lansing
23 Filip Lesniak
26 Robert Kakeeto
27 Oliver Abildgaard
28 Yann Rolim
30 Wessam Abou Ali,
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: RE: Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Super Hansen » 28. feb 2018, 16:13

Jakobsen skrev:
frederikshavneren skrev:Flores bliver ikke klar til kampen
Er det ikke en meget god runde at undvære ham i? Jeg tror ikke på de her forhold ligger til Flores som spiller.
Halil skrev:Børsting på venstrewingback er en katastrofe.

Der skal han simpelthen ikke spille under nogle omstændigheder.

Og iøvrigt: Der skrives Pallesen ikke skal med pga. sit spil mod Nordsjælland. Hvis man skal holde den tankerække, så skal Børsting heller ikke starte. Han var elendig mod Nordsjælland.
Ahlmann er klar så håber han tager VB. Børsting ser jeg som en vigtig spiller i en kamp, hvor vi skal møde SønnderjyskE under omstændigheder der nok tilgodeser dem mere end os. I alt fairness skal det siges omkring Pallesen, at der ikke just var mange spillemuligheder alle de gange han høvlede bolden mærkelige steder hen.

1 Jacob Rinne

25 Frederik Børsting, 32 Kasper Pedersen, 5 Jores Okore, 4 Jakob Blåbjerg, 3 Jakob Ahlmann

8 Rasmus Würtz, 21 Kasper Risgård,

17 Kasper Kusk

14 Pavol Safranko, 9 Jannik Pohl,

2 Patrick Kristensen
6 Kristoffer Pallesen
16 Magnus Christensen
22 Michael Lansing
23 Filip Lesniak
26 Robert Kakeeto
27 Oliver Abildgaard
28 Yann Rolim
30 Wessam Abou Ali,
Jeg syntes altså folk helt glemmer Thellufsen som har gjort det ok på kanten i efteråret, og han må da vraa meget sulten efter at vise hvad han kan.

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Jakobsen » 28. feb 2018, 18:41

Odense er ved at slå Lyngby. Vinder vi ikke i denne runde tror jeg desværre løbet er kørt. Så må vi bare håbe, at Gaardes pullerværk af en trup ikke går i baglås som sidste år og vi ender i de grimme play off kampe.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af 9800 » 28. feb 2018, 18:48

Jakobsen skrev:Odense er ved at slå Lyngby. Vinder vi ikke i denne runde tror jeg desværre løbet er kørt. Så må vi bare håbe, at Gaardes pullerværk af en trup ikke går i baglås som sidste år og vi ender i de grimme play off kampe.
Næh. Jeg tror stadig at den sidste plads er et ophør mellem Horsens og AaB. Vi skal have et point i Haderslev, og så skal vi have tre i den næste.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af Gnu » 28. feb 2018, 19:12

9800 skrev: Næh. Jeg tror stadig at den sidste plads er et ophør mellem Horsens og AaB. Vi skal have et point i Haderslev, og så skal vi have tre i den næste.
Det er dér vi er med AaB anno 2018. Forhåbningen er ét point i Haderslev.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 01.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 28. feb 2018, 21:12

Gnu skrev:
9800 skrev: Næh. Jeg tror stadig at den sidste plads er et ophør mellem Horsens og AaB. Vi skal have et point i Haderslev, og så skal vi have tre i den næste.
Det er dér vi er med AaB anno 2018. Forhåbningen er ét point i Haderslev.
Det er så trist...
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar