Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Forza » 16. mar 2018, 17:47

Medmindre vi får skader offensivt vil det for mig være den største falliterklæring af Wieghorst hvis Rolim, Kusk, Flores og Pohl starter inde i denne kamp.

Han har foretaget mange hovedrystende beslutninger i sin tid i klubben, men selv han må kunne se at sidste kamp har været det eneste glimt af en offensiv der rent faktisk kan noget.

At vi så er mange der længe har skreget på det (også inden Kusk kom tilbage) er så en anden sag....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Halil » 16. mar 2018, 17:56

Forza skrev:Medmindre vi får skader offensivt vil det for mig være den største falliterklæring af Wieghorst hvis Rolim, Kusk, Flores og Pohl starter inde i denne kamp.

Han har foretaget mange hovedrystende beslutninger i sin tid i klubben, men selv han må kunne se at sidste kamp har været det eneste glimt af en offensiv der rent faktisk kan noget.

At vi så er mange der længe har skreget på det (også inden Kusk kom tilbage) er så en anden sag....
Du mangler et “ikke” et sted i dit indlæg for at dit indlæg skal give mening.
Uden Synd Ingen Frelse

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af jonas386 » 16. mar 2018, 18:47

FlæskeFrank: Jeg vil mene at vi har et bedre materiale end AGF. Umiddelbart er der ikke mange GF'ere jeg ønsker i AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Kristian » 16. mar 2018, 19:33

Årets udebanetur..max gas og 3 point.

Vi vinder 3-2 på mål af Pohl, Rolim og Okore
------------------
mvh Kristian

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 16. mar 2018, 19:35

jonas386 skrev:FlæskeFrank: Jeg vil mene at vi har et bedre materiale end AGF. Umiddelbart er der ikke mange GF'ere jeg ønsker i AaB.
Dejligt, så er vi jo enige om, at AaB burde vinde kampen.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 16. mar 2018, 19:36

FlæskeFrank skrev:De negative tendenser virker til, at det enten er fordi,
- At I gerne vil have fjernet Wieghorst eller også fordi
- At I ikke vil indrømme det går væsentlig bedre og dommedag måske er kommet lidt længere ud i horisonten.

For fakta er vel ikke rigtig relevant for jeres tro. AGF har godt lavet lige så mange point som os i foråret, men ellers er det intet som tyder på bedre resultat til AGF end AaB.

Jamen, de har jo David Nielsen!? Han har i sin AGF-tid følgende trackrecord: 14 kampe, 3 sejre, 5 uafgjorte og 6 nederlag og 14 point. Wieghorst har i samme periode: 14 kampe, 6 sejre, 5 uafgjorte og 3 nederlag og altså 23 point.

Jeg er også blevet skuffet mange gange før, men har svært ved at se, at vi ikke kan hente en sejr dernede. Vi har i de sidste 10 kampe en lige statistik med AGF, dog viser det, at vi skal lave mål dernede, hvis vi skal have point.
Tak for psykoanalysen. Nu giver det hele meget mere mening.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Forza » 16. mar 2018, 21:37

Halil skrev:
Forza skrev:Medmindre vi får skader offensivt vil det for mig være den største falliterklæring af Wieghorst hvis Rolim, Kusk, Flores og Pohl starter inde i denne kamp.

Han har foretaget mange hovedrystende beslutninger i sin tid i klubben, men selv han må kunne se at sidste kamp har været det eneste glimt af en offensiv der rent faktisk kan noget.

At vi så er mange der længe har skreget på det (også inden Kusk kom tilbage) er så en anden sag....
Du mangler et “ikke” et sted i dit indlæg for at dit indlæg skal give mening.
Ja, det gik tydeligvis lidt for stærkt ;-) godt du fangede pointen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af jonas386 » 16. mar 2018, 22:44

FlæskeFrank skrev:
jonas386 skrev:FlæskeFrank: Jeg vil mene at vi har et bedre materiale end AGF. Umiddelbart er der ikke mange GF'ere jeg ønsker i AaB.
Dejligt, så er vi jo enige om, at AaB burde vinde kampen.
Bestemt.
Jeg er dog heller ikke voldsomt imponerede over GF', eller OB for den sags skyld
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af sulakvelidze » 17. mar 2018, 08:37

BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:De negative tendenser virker til, at det enten er fordi,
- At I gerne vil have fjernet Wieghorst eller også fordi
- At I ikke vil indrømme det går væsentlig bedre og dommedag måske er kommet lidt længere ud i horisonten.

For fakta er vel ikke rigtig relevant for jeres tro. AGF har godt lavet lige så mange point som os i foråret, men ellers er det intet som tyder på bedre resultat til AGF end AaB.

Jamen, de har jo David Nielsen!? Han har i sin AGF-tid følgende trackrecord: 14 kampe, 3 sejre, 5 uafgjorte og 6 nederlag og 14 point. Wieghorst har i samme periode: 14 kampe, 6 sejre, 5 uafgjorte og 3 nederlag og altså 23 point.

Jeg er også blevet skuffet mange gange før, men har svært ved at se, at vi ikke kan hente en sejr dernede. Vi har i de sidste 10 kampe en lige statistik med AGF, dog viser det, at vi skal lave mål dernede, hvis vi skal have point.
Tak for psykoanalysen. Nu giver det hele meget mere mening.
Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal være positiv eller negativ. Jeg synes, der kommer gode argumenter fra begge sider, så jeg er nok mest af alt håbefuld.

Men det er klart, at vi nu er tæt på afslutningen af endnu en sæson, der ikke har været god nok. Resultatmæssigt er det, hvis vi kommer i mesterskabsspillet, ikke direkte skandaløst, men 6. pladsen er heller ikke til at juble over. Og spillemæssigt har det igen været en ørkenvandring. Det kan dog nås at reddes endnu i sæsonens sidste måneder.

Men det er også klart, at man ikke flytter sig fra det elendige til det sublime på kort tid. Så i første omgang må man nøjes med de små fremskridt og glæde sig over de positive tegn. Og de er der trods alt, først og fremmest med Jannik Pohl, men også på andre punkter. Det kan sagtens vise sig, at det er noget lort igen om nogle uger, men en sejr over AGF vil gøre foråret indtil nu absolut godkendt.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af andreasaab89 » 17. mar 2018, 10:10

Det største issue er jo at hvis vi mister både Rolim og Flores til sommer , så skal vi nærmest til at bygge offensiven op forfra. Og jeg har lav tiltro til at gaarde kan erstatte de to spillere 1-1
Det naturlige og sikre ville måske være at kigge mod en Nikolaj Thomsen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af 9000AaB » 17. mar 2018, 10:21

andreasaab89 skrev:Det største issue er jo at hvis vi mister både Rolim og Flores til sommer , så skal vi nærmest til at bygge offensiven op forfra. Og jeg har lav tiltro til at gaarde kan erstatte de to spillere 1-1
Det naturlige og sikre ville måske være at kigge mod en Nikolaj Thomsen
Enig! Dog ikke i forgold til NT tror ikke han kan gøre en forskel for os pt.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af andreasaab89 » 17. mar 2018, 10:36

9000AaB skrev:
andreasaab89 skrev:Det største issue er jo at hvis vi mister både Rolim og Flores til sommer , så skal vi nærmest til at bygge offensiven op forfra. Og jeg har lav tiltro til at gaarde kan erstatte de to spillere 1-1
Det naturlige og sikre ville måske være at kigge mod en Nikolaj Thomsen
Enig! Dog ikke i forgold til NT tror ikke han kan gøre en forskel for os pt.
NT kan selvfølgelig ikke erstatte en Rolim offensivt
Til gengæld giver han fight og løbepensum . Nærmest en god udgave af Børsting.. kan vi beholde Rolim og bytte Flores med Thomsen vil jeg ihvertfald være fint tilfreds
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Debatjuntaen » 17. mar 2018, 11:50

Vi prøver igen... DETTE ER EN KAMPTRÅD!

Venligst hold jer til emnet og flyt diskussionen om alt muligt andet over i relevante tråde.

/Debatjuntaen

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Lyngehoevdingen » 17. mar 2018, 14:46

Debatjuntaen skrev:Vi prøver igen... DETTE ER EN KAMPTRÅD!

Venligst hold jer til emnet og flyt diskussionen om alt muligt andet over i relevante tråde.

/Debatjuntaen
Hvorfor det så vigtigt, at man ikke breder diskussionen lidt? Hvad er der galt med ar tage en mere langsigtet diskussion, bare fordi den tager udspring i en betragtning eller bekymring, man har op til denne kamp?

Det blokerer jo ikke for diskussion om selve kampen. Den er der masser af. Og den kommmer helt naturligt til at fylde det hele, når vi når frem til selve kampdagen.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 17. mar 2018, 20:49

1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Jores Okore, 6 Kristoffer Pallesen, 8 Rasmus Würtz, 9 Jannik Pohl, 10 Edison Flores, 14 Pavol Safranko, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 21 Kasper Risgård, 22 Michael Lansing, 23 Filip Lesniak, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 28 Yann Rolim, 30 Wessam Abou Ali og 32 Kasper Pedersen.
Kan se, at Wessam Abou Ali er udtaget igen - godt nok er der udtaget 20 mand og der skal vel sies 1-2 fra inden kampstart, men det tyder på, at han nok skal få spilletid i foråret.

I øvrigt står der intet om Ramkilde, så måske han også snart kan få en trupplads.
- FlæskeFrank

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af JonasK » 18. mar 2018, 07:55

Nordjyske gætter på samme opstilling som mod hestene

Rinne
PK - Okore - Kasper P - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Magnus - Flores
Rolim
Pohl

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Nitten » 18. mar 2018, 07:57

På Kusk lyder det til at vi igen stiller op med ham, Rolim, Flores og Pohl :thumbsup:

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Tyskeren » 18. mar 2018, 08:39

Nogle som har et link så man kan se kampen hvis man er i England?

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af OmkringAarhus » 18. mar 2018, 08:46

JonasK skrev:Nordjyske gætter på samme opstilling som mod hestene

Rinne
PK - Okore - Kasper P - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Magnus - Flores
Rolim
Pohl
Alt andet ville også være tude tosset.

MC skal bare lige undgå et tidligt gult kort...

Er sikker på Pohl scorer i Aarhus.

2-2 er godkendt resultat

FlemmingMG
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13. maj 2017, 17:46
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlemmingMG » 18. mar 2018, 09:51

Endelig viser Wieghorst lidt nosser. Dejligt hvis offensiven fra sidste kamp får genvalg. Havde frugtet at Børsting/Abildgaard skulle ind istedet for Flores... lad nu den offensive kvintet blive spillet ordentligt sammen. Så kan han jonglere lidt mere med sammensætningen af den centrale midtbane.
Ved godt at sejren over Randers var på en billig baggrund - Randers er helt til rotterne - men jeg tror på at det offensive forkløver har evner og potentiale til at gøre ondt på et hvilket som helst Superliga forsvar. Jeg tror sgu på en sejr idag!! Så kan vi se frem til et medalje slutspil, hvor der ganske giver ikke er meget på spil for AaB, men hvor til gengæld forhåbentligt vill se et hold, der kan spille uden et kæmpe pres på skuldrene. Kunne vi nu være med til at spille guldet udenom FCM, så er det sgu også noget værd

Besvar