Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hovedet » 18. mar 2018, 10:41

FlemmingMG skrev:Endelig viser Wieghorst lidt nosser. Dejligt hvis offensiven fra sidste kamp får genvalg. Havde frugtet at Børsting/Abildgaard skulle ind istedet for Flores... lad nu den offensive kvintet blive spillet ordentligt sammen. Så kan han jonglere lidt mere med sammensætningen af den centrale midtbane.
Ved godt at sejren over Randers var på en billig baggrund - Randers er helt til rotterne - men jeg tror på at det offensive forkløver har evner og potentiale til at gøre ondt på et hvilket som helst Superliga forsvar. Jeg tror sgu på en sejr idag!! Så kan vi se frem til et medalje slutspil, hvor der ganske giver ikke er meget på spil for AaB, men hvor til gengæld forhåbentligt vill se et hold, der kan spille uden et kæmpe pres på skuldrene. Kunne vi nu være med til at spille guldet udenom FCM, så er det sgu også noget værd
Fuldstændig enig, bortset fra jeg ikke ved, hvor fedt det er at spille guldet i hænderne på Brøndby, hvilket efter al sandsynlighed vil være konsekvensen, dersom FCM ikke vinder guld. Kære venner, forestil jer lige den danske presse i tilfælde af Brøndbyguld ...

Jeg tror på uafgjort i dag og gætter på the usual suspects, altså 0-0 eller 1-1. AGF har virkelig fået styr på defensiven og lukker meget få mål ind, men scorer tilsvarende lidt. De er i færd med den samme proces, der kendetegnede AaB i efteråret. En lille joker i spillet er vores potente trio i offensiven; jeg er spændt på at se deres effekt på AGF-holdet, og om vi skal til at vænne os til, at AaB regelmæssigt begynder at score 2,3 og 4 mål i kampene :-)

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af troelsh » 18. mar 2018, 10:44

JonasK skrev:Nordjyske gætter på samme opstilling som mod hestene

Rinne
PK - Okore - Kasper P - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Magnus - Flores
Rolim
Pohl
Plusser til Wieghorst for umiddelbart ikke at gå efter at fedte en uafgjort hjem, det bliver spændende hvordan denne opstilling klarer det mod en væsentlig stærkere modstander

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af gravballe » 18. mar 2018, 10:44

JonasK skrev:Nordjyske gætter på samme opstilling som mod hestene

Rinne
PK - Okore - Kasper P - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Magnus - Flores
Rolim
Pohl
Hva satan.. Jeg var sikker på han ville gå efter en deffensiv opstilling for at fedte det ene point hjem...

FlemmingMG
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13. maj 2017, 17:46
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlemmingMG » 18. mar 2018, 10:48

Kan simpelthen ikke udstå FCM!! Brøndby er næsten ligeså trælse, men dog ikke helt på samme niveau som bønderne fra heden. Ud af to onder, vil jeg dog foretrække Brøndby som mester - selvom jeg godt ved at den danske verdenspresse vil svømme over i lovprisninger og Brøndby kærlighed :@

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af 9520AaB » 18. mar 2018, 10:55

FlemmingMG skrev:Kan simpelthen ikke udstå FCM!! Brøndby er næsten ligeså trælse, men dog ikke helt på samme niveau som bønderne fra heden. Ud af to onder, vil jeg dog foretrække Brøndby som mester - selvom jeg godt ved at den danske verdenspresse vil svømme over i lovprisninger og Brøndby kærlighed :@
Hmmm. Min hadeliste er:
1 AGF
2 FCM
3 ?????

Derfor vil jeg satans gerne have sejr i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hanga » 18. mar 2018, 11:17

Super hvis Nordjyske har ret - selvfølgelig skal vi starte med samme hold, når nu vi endelig så en god præstation. En af udfordringerne i dag bliver at holde kampen fra at blive én stor slåskamp, for der er AGF dygtige. Forhåbentlig kan vi sætte vores eget spil i perioder og komme ud at løbe lidt med AGFs bagkæde.

Husk de lange underhylere, det bliver koldt igen igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 18. mar 2018, 11:50

Hanga skrev:Super hvis Nordjyske har ret - selvfølgelig skal vi starte med samme hold, når nu vi endelig så en god præstation. En af udfordringerne i dag bliver at holde kampen fra at blive én stor slåskamp, for der er AGF dygtige. Forhåbentlig kan vi sætte vores eget spil i perioder og komme ud at løbe lidt med AGFs bagkæde.
Jeg tror, at man skal bemærke, at Spelmann på det seneste ikke nødvendigvis er første mand på holdkortet hos AGF. Så måske vil de godt andet end fight.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Funky » 18. mar 2018, 13:30

Hovedet skrev:
FlemmingMG skrev:Endelig viser Wieghorst lidt nosser. Dejligt hvis offensiven fra sidste kamp får genvalg. Havde frugtet at Børsting/Abildgaard skulle ind istedet for Flores... lad nu den offensive kvintet blive spillet ordentligt sammen. Så kan han jonglere lidt mere med sammensætningen af den centrale midtbane.
Ved godt at sejren over Randers var på en billig baggrund - Randers er helt til rotterne - men jeg tror på at det offensive forkløver har evner og potentiale til at gøre ondt på et hvilket som helst Superliga forsvar. Jeg tror sgu på en sejr idag!! Så kan vi se frem til et medalje slutspil, hvor der ganske giver ikke er meget på spil for AaB, men hvor til gengæld forhåbentligt vill se et hold, der kan spille uden et kæmpe pres på skuldrene. Kunne vi nu være med til at spille guldet udenom FCM, så er det sgu også noget værd
Fuldstændig enig, bortset fra jeg ikke ved, hvor fedt det er at spille guldet i hænderne på Brøndby, hvilket efter al sandsynlighed vil være konsekvensen, dersom FCM ikke vinder guld. Kære venner, forestil jer lige den danske presse i tilfælde af Brøndbyguld ...

Jeg tror på uafgjort i dag og gætter på the usual suspects, altså 0-0 eller 1-1. AGF har virkelig fået styr på defensiven og lukker meget få mål ind, men scorer tilsvarende lidt. De er i færd med den samme proces, der kendetegnede AaB i efteråret. En lille joker i spillet er vores potente trio i offensiven; jeg er spændt på at se deres effekt på AGF-holdet, og om vi skal til at vænne os til, at AaB regelmæssigt begynder at score 2,3 og 4 mål i kampene :-)
Jeg ser langt hellere guldet gå til BIF end FCM. Og hvis det bliver resultatet pga AaB-indblanding i guldstriden, så meget desto bedre. Selvfølgelig håber jeg på, at AaB slår dem begge.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af tommas jensen » 18. mar 2018, 13:55

9520AaB skrev:
FlemmingMG skrev:Kan simpelthen ikke udstå FCM!! Brøndby er næsten ligeså trælse, men dog ikke helt på samme niveau som bønderne fra heden. Ud af to onder, vil jeg dog foretrække Brøndby som mester - selvom jeg godt ved at den danske verdenspresse vil svømme over i lovprisninger og Brøndby kærlighed :@
Hmmm. Min hadeliste er:
1 AGF
2 FCM
3 ?????

Derfor vil jeg satans gerne have sejr i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min hade liste hedder
1 BIF
2 BIF
3 BIF

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Mascis » 18. mar 2018, 13:58

Hey til jer der ikke kan se kampen, så har Eurosport lige nu 14 dage gratis inde på deres streamingtjeneste: https://dk.eurosportplayer.com/ :)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hovedet » 18. mar 2018, 15:25

Funky skrev:
Hovedet skrev:
FlemmingMG skrev:Endelig viser Wieghorst lidt nosser. Dejligt hvis offensiven fra sidste kamp får genvalg. Havde frugtet at Børsting/Abildgaard skulle ind istedet for Flores... lad nu den offensive kvintet blive spillet ordentligt sammen. Så kan han jonglere lidt mere med sammensætningen af den centrale midtbane.
Ved godt at sejren over Randers var på en billig baggrund - Randers er helt til rotterne - men jeg tror på at det offensive forkløver har evner og potentiale til at gøre ondt på et hvilket som helst Superliga forsvar. Jeg tror sgu på en sejr idag!! Så kan vi se frem til et medalje slutspil, hvor der ganske giver ikke er meget på spil for AaB, men hvor til gengæld forhåbentligt vill se et hold, der kan spille uden et kæmpe pres på skuldrene. Kunne vi nu være med til at spille guldet udenom FCM, så er det sgu også noget værd
Fuldstændig enig, bortset fra jeg ikke ved, hvor fedt det er at spille guldet i hænderne på Brøndby, hvilket efter al sandsynlighed vil være konsekvensen, dersom FCM ikke vinder guld. Kære venner, forestil jer lige den danske presse i tilfælde af Brøndbyguld ...

Jeg tror på uafgjort i dag og gætter på the usual suspects, altså 0-0 eller 1-1. AGF har virkelig fået styr på defensiven og lukker meget få mål ind, men scorer tilsvarende lidt. De er i færd med den samme proces, der kendetegnede AaB i efteråret. En lille joker i spillet er vores potente trio i offensiven; jeg er spændt på at se deres effekt på AGF-holdet, og om vi skal til at vænne os til, at AaB regelmæssigt begynder at score 2,3 og 4 mål i kampene :-)
Jeg ser langt hellere guldet gå til BIF end FCM. Og hvis det bliver resultatet pga AaB-indblanding i guldstriden, så meget desto bedre. Selvfølgelig håber jeg på, at AaB slår dem begge.
Der er noget gyldent over Brøndbys lange mesterskabspause og det faktum, at vi har vundet skabet 2 gange plus en pokal og haft tre europæiske gruppespil og videre avancement fra de to af dem, hvor det for Brøndbys vedkommende hedder 0 over hele linjen.

Brøndby ér et mere ædrueligt og sympatisk foretagende i dag, nu hvor det omsider er lykkedes for klubben at engagere en smule hjerne og fornuft i kraft af Troels Bech og Zorniger, samtidig med at Oscar rimeligvis er placeret i baggrunden og kun leverer kontanter; omvendt har jeg svært ved at kapere Brøndby for den helt formatløse måde, som klubben agerede på i en lang årrække. For FCMs vedkommende ligger kiksetheden jo latent i klubbens DNA, som man siger, og fra den kant forventer man jo ligefrem en masse sniksnak om KPI, computere og DNA osv. Ellers er det jo ikke FCM :-)

Jyden
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Jyden » 18. mar 2018, 15:55

Mascis skrev:Hey til jer der ikke kan se kampen, så har Eurosport lige nu 14 dage gratis inde på deres streamingtjeneste: https://dk.eurosportplayer.com/ :)
Mange tak og god kamp!


Sent from my iPhone using Tapatalk

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af frederikshavneren » 18. mar 2018, 16:07

Startopstillingen er som forventet:

Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Würtz - MC - Rolim
Flores
Pohl


Reserver:

Lansing
Blåbjerg
Risgård
Lesniak
Abildgaard
Safranko
Børsting

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af jonas386 » 18. mar 2018, 16:27

Er Pallesen skadet siden han ikke er med på bænken?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Nitten » 18. mar 2018, 16:29

Hvordan er det nu lige i pokalen ?

Vi har Fredericia i kvartfinalen men er det bestemt videre frem fra hvilken af de andre kvartfinaler vi skal møde i en semifinale hvis vi vinder.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Nitten » 18. mar 2018, 16:32

jonas386 skrev:Er Pallesen skadet siden han ikke er med på bænken?
Han var udtaget til 20 mands truppen så mon ikke har er siet fra her lige inden

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hinsur » 18. mar 2018, 16:33

Nitten skrev:Hvordan er det nu lige i pokalen ?

Vi har Fredericia i kvartfinalen men er det bestemt videre frem fra hvilken af de andre kvartfinaler vi skal møde i en semifinale hvis vi vinder.
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... owid=60284

Nederst på siden.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Nitten » 18. mar 2018, 16:40

Hinsur skrev:
Nitten skrev:Hvordan er det nu lige i pokalen ?

Vi har Fredericia i kvartfinalen men er det bestemt videre frem fra hvilken af de andre kvartfinaler vi skal møde i en semifinale hvis vi vinder.
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... owid=60284

Nederst på siden.
Tak
Men det var det videre forløb efter kvartfinalen jeg er tvivl om
Er der udtrukket hvilke kvartfinaler vindere der skal møde hinanden ?
Jeg synes at have læst et sted at hvis vi vinder i Fredericia bliver det vinderen af Randers-sif vi skal have

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Salle17 » 18. mar 2018, 16:43

Det er da godtnok en jammerlig omgang optakt på canal 9 :thumbsdown:

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af andreasaab89 » 18. mar 2018, 16:46

Salle17 skrev:Det er da godtnok en jammerlig omgang optakt på canal 9 :thumbsdown:
Syntes du ???

30 min fokus på AaB
30 mik fokus på AGF

Ingen snak om BIF eller FCK

Jeg syntes ikke det kunne blive bedre :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Besvar