Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 23. mar 2018, 18:34

Pastorius skrev: Så er vi tilbage til at ham der startede diskussionen er fuld af løgn, eller hvad?
Læs nu efter.
Hvis du ser videoen fra kampen som netop er blevet lagt op, så kan du tydeligt se at der dumpes to blus ned på helt tomme rækker EFTER folk har forladt området. Man orienterer sig selvfølgelig, hvis man gør den slags. Der er altså IKKE nogen der kaster nogen blus ned i mængden.

Jeg medgiver, at det kan se ud som om der ryger nogle gløder ned fra et af de første blus der tændes ude i højre side, men ikke meget mere end det. Når folk går ud til siden er det selvfølgelig sikkert også fordi der ryger en masse aske ud af blussene, som er lidt træls fordi det sætter sig i tøj, hår mm. - ja, og så i ens øl hvis man har sådan en.

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 23. mar 2018, 18:39

Frygah skrev:Måske kunne det hjælpe den stemningsskabende fanscene at man meldte ud at man gjorde noget ved dem der kastede/tabte/whatever aktive lys ned på det nedre afsnit? I stedet for fokusere alt kritik over på dem der har en anden holdning (og først snakke om det altså kun var aske, og så derefter går over til at de altså bare blev droppet ned hvor der ikke sad nogle andre fans da der var billedbevis for netop dette), så melde ud af de 2 bøverter/uheldige personer der ikke kunne håndtere pyro, har fået en skideballe eller hvordan man nu håndterer det?
Men igen, der blev IKKE kastet lys ned hvor der sad folk. Der kan have røget enkelte gløder ned, det sker, de kan også sagtens hvirvle rundt i luften. Det er selvfølgelig beklageligt, at enkelte har fået små brændmærker på tøjet.
Der bliver smidt to lys ned på tomme rækker, hvor der ikke sidder folk i nærheden. Gruppen der sidder ovenfor sidder under taget, og altså ikke i risiko for hverken det ene eller det andet.

Og nu vil jeg undlade at diskutere mere herinde. Jeg håber du dukker op til mødet - jo flere, jo bedre. Ikke mindst fordi den nye SLO kommer, og fordi det kun kan gavne tribunen at vi bliver klogere på hinanden.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Ala » 23. mar 2018, 18:40

Pastorius skrev:
Ala skrev: Der er ikke kaster blus ned på dem der sad nedenunder. Det har jeg lige understreget lidt længere oppe i tråden. Det er dog indskærpet, at man selvfølgelig tager hensyn til medfans.
Så er vi tilbage til at ham der startede diskussionen er fuld af løgn, eller hvad?
Hvis vedkommende påstod at der er kastet blus efter egne fans, så ja!


Besvar