Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hanga » 14. mar 2018, 12:16

Pastorius skrev:
Alpa Chino skrev:
Pastorius skrev:
9800 skrev:Jeg smider sgu 500 på Oddset på at AaB ikke kommer i slutspillet. Det gir 46 gange igen, så kan jeg da trøste mig med at drikke mig fuld for 23.000 hvis vi Ikke ender i medalje slutspil.
Den taktik har jeg også fulgt.
Synes ikke jeg kan finde noget sted, hvor dette odds er muligt?

Det er sgu en god ide lige at lave en Win-Win situation :D
Danskespil.dk
Er det et "vinderspil" eller en alm. oddset kupon med de 3 kampe?

Husk at Horsens godt kan overhale os med uafgjort hvis vi taber tilstrækkeligt stort.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Pastorius » 14. mar 2018, 12:30

Hanga skrev:
Pastorius skrev:
Alpa Chino skrev:
Pastorius skrev:
9800 skrev:Jeg smider sgu 500 på Oddset på at AaB ikke kommer i slutspillet. Det gir 46 gange igen, så kan jeg da trøste mig med at drikke mig fuld for 23.000 hvis vi Ikke ender i medalje slutspil.
Den taktik har jeg også fulgt.
Synes ikke jeg kan finde noget sted, hvor dette odds er muligt?

Det er sgu en god ide lige at lave en Win-Win situation :D
Danskespil.dk
Er det et "vinderspil" eller en alm. oddset kupon med de 3 kampe?

Husk at Horsens godt kan overhale os med uafgjort hvis vi taber tilstrækkeligt stort.
Det er bare de tre kampe spillet ligepå.

...hvis vi taber så stort er jeg alligevel selvmordstruet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FIDEL » 14. mar 2018, 13:54

Come on. Hav nu lidt tro på drengene! Vi har lige vundet 4-0, og offensiven kom igang. Godt nok imod et hold i krise, men kampene skal spilles og bolden skal sparkes i mål før der kan sættes points på kontoen.
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne vinde i Århus, eller i det mindste få uafgjort. Hvis Agf vil noget fremad banen har vi efterhånden 3-4 spillere i offensiven, der kan straffe dem via en omstilling.
Og jeg har meget svært ved at se Hobro lave sensationen i Brøndby. Dertil har Brøndby for meget på spil, og jeg tror ikke Hobro kan dæmme op for Brøndbys pres. Horsens vinder nok i Lyngby, men vi skal nok komme med i top 6. :cheers:

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Brodernumsi » 14. mar 2018, 15:32

FIDEL skrev:Come on. Hav nu lidt tro på drengene! Vi har lige vundet 4-0, og offensiven kom igang. Godt nok imod et hold i krise, men kampene skal spilles og bolden skal sparkes i mål før der kan sættes points på kontoen.
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne vinde i Århus, eller i det mindste få uafgjort. Hvis Agf vil noget fremad banen har vi efterhånden 3-4 spillere i offensiven, der kan straffe dem via en omstilling.
Og jeg har meget svært ved at se Hobro lave sensationen i Brøndby. Dertil har Brøndby for meget på spil, og jeg tror ikke Hobro kan dæmme op for Brøndbys pres. Horsens vinder nok i Lyngby, men vi skal nok komme med i top 6. :cheers:
Jeg har også meget svært ved at bevare pessimismen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Halil » 14. mar 2018, 15:58

Hvis nu Wieghorst ser nogle forhindringer og ændrer i det taktiske oplæg i forbindelse med video gennemgangen af gfs seneste kampe så kan det være at Wieghorst vurderer at der skal laves en holdopstilling hvor AaB skal krige og pøle kampen hjem med masser af fysik og løbevillighed mod den ulidelige Spellman og udseendesmæssig ikke klassisske suppespiller Amini & og alle de andre gæve svende fra gf der vel spiller om at komme i den rigtige pulje hvis de overhovedet kan ændre noget.

Jeg forsøger efter bedste evne at give holdopstillingen på baggrund af det oplæg et skud men andre kan selvfølgelig også prøve.

Rinne

Pallesen - Kasper P - Okore - Ahlmann

Børsting - Rissi - Pølsen - MC - Abildgaard

Safranko
Uden Synd Ingen Frelse

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 14. mar 2018, 16:01

Halil skrev:Hvis nu Wieghorst ser nogle forhindringer og ændrer i det taktiske oplæg i forbindelse med video gennemgangen af gfs seneste kampe så kan det være at Wieghorst vurderer at der skal laves en holdopstilling hvor AaB skal krige og pøle kampen hjem med masser af fysik og løbevillighed mod den ulidelige Spellman og udseendesmæssig ikke klassisske suppespiller Amini & og alle de andre gæve svende fra gf der vel spiller om at komme i den rigtige pulje hvis de overhovedet kan ændre noget.

Jeg forsøger efter bedste evne at give holdopstillingen på baggrund af det oplæg et skud men andre kan selvfølgelig også prøve.

Rinne

Pallesen - Kasper P - Okore - Ahlmann

Børsting - Rissi - Pølsen - MC - Abildgaard

Safranko
Hvorfor hader du kommaer?

Og hvorfor er det, at dine bud altid er pøleopstillinger, også når det er mod en svagere modstander, vi skal spille ud, ikke pøle ud? Du tænker jo som Wieghorst!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Uldahl » 14. mar 2018, 16:06

Brodernumsi skrev:
FIDEL skrev:Come on. Hav nu lidt tro på drengene! Vi har lige vundet 4-0, og offensiven kom igang. Godt nok imod et hold i krise, men kampene skal spilles og bolden skal sparkes i mål før der kan sættes points på kontoen.
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne vinde i Århus, eller i det mindste få uafgjort. Hvis Agf vil noget fremad banen har vi efterhånden 3-4 spillere i offensiven, der kan straffe dem via en omstilling.
Og jeg har meget svært ved at se Hobro lave sensationen i Brøndby. Dertil har Brøndby for meget på spil, og jeg tror ikke Hobro kan dæmme op for Brøndbys pres. Horsens vinder nok i Lyngby, men vi skal nok komme med i top 6. :cheers:
Jeg har også meget svært ved at bevare pessimismen.
Samme her. Nu har vi spillerne til en spille stil hvor det bare gælder om at score et mål mere end modstanderen. Med den offensiv vi har nu skal det da være den nye spillestil for de røde. :aabfan:

Vi skal ride videre på den sejr, og optimismen der nu er blandt spillerne. Så vi skal gå efter en sejr, det tror jeg også på, hvis Morten stiller i samme opstilling som sidst. Vi skal gå efter 4 pladsen, og med FCK's udfald er det ikke umuligt. Samt selvfølgelig pokalen. :aabfan:

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Halil » 14. mar 2018, 16:06

BassogogsVen skrev:
Halil skrev:Hvis nu Wieghorst ser nogle forhindringer og ændrer i det taktiske oplæg i forbindelse med video gennemgangen af gfs seneste kampe så kan det være at Wieghorst vurderer at der skal laves en holdopstilling hvor AaB skal krige og pøle kampen hjem med masser af fysik og løbevillighed mod den ulidelige Spellman og udseendesmæssig ikke klassisske suppespiller Amini & og alle de andre gæve svende fra gf der vel spiller om at komme i den rigtige pulje hvis de overhovedet kan ændre noget.

Jeg forsøger efter bedste evne at give holdopstillingen på baggrund af det oplæg et skud men andre kan selvfølgelig også prøve.

Rinne

Pallesen - Kasper P - Okore - Ahlmann

Børsting - Rissi - Pølsen - MC - Abildgaard

Safranko
Hvorfor hader du kommaer?

Og hvorfor er det, at dine bud altid er pøleopstillinger, også når det er mod en svagere modstander, vi skal spille ud, ikke pøle ud? Du tænker jo som Wieghorst!
Det er efter det nye komma.

Som Steve-Dave altid siger så er det vigtigt at få forskellige holdopstillinger frem. Vurdere hvad der er bedst. Have en plan klar. I denne førkampstråd så er der plads til det.
Uden Synd Ingen Frelse

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 14. mar 2018, 16:09

Halil skrev:
BassogogsVen skrev:
Halil skrev:Hvis nu Wieghorst ser nogle forhindringer og ændrer i det taktiske oplæg i forbindelse med video gennemgangen af gfs seneste kampe så kan det være at Wieghorst vurderer at der skal laves en holdopstilling hvor AaB skal krige og pøle kampen hjem med masser af fysik og løbevillighed mod den ulidelige Spellman og udseendesmæssig ikke klassisske suppespiller Amini & og alle de andre gæve svende fra gf der vel spiller om at komme i den rigtige pulje hvis de overhovedet kan ændre noget.

Jeg forsøger efter bedste evne at give holdopstillingen på baggrund af det oplæg et skud men andre kan selvfølgelig også prøve.

Rinne

Pallesen - Kasper P - Okore - Ahlmann

Børsting - Rissi - Pølsen - MC - Abildgaard

Safranko
Hvorfor hader du kommaer?

Og hvorfor er det, at dine bud altid er pøleopstillinger, også når det er mod en svagere modstander, vi skal spille ud, ikke pøle ud? Du tænker jo som Wieghorst!
Det er efter det nye komma.

Som Steve-Dave altid siger så er det vigtigt at få forskellige holdopstillinger frem. Vurdere hvad der er bedst. Have en plan klar. I denne førkampstråd så er der plads til det.
Steve-Dave siger primært, at du bliver mere og mere forrykt at læse på dette forum.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Steve-Dave » 14. mar 2018, 16:56

BassogogsVen skrev: Steve-Dave siger primært, at du bliver mere og mere forrykt at læse på dette forum.
Halil og forstand
Er som olie og vand
Dog mestrer han det nye komma flot ,

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hovedet » 14. mar 2018, 17:28

Steve-Dave skrev:
BassogogsVen skrev: Steve-Dave siger primært, at du bliver mere og mere forrykt at læse på dette forum.
Halil og forstand
Er som olie og vand
Dog mestrer han det nye komma flot ,
Næsten da. Hvis vi endda ser bort fra et punktum eller to, som unægtelig havde pyntet i indlægget, skulle der under alle omstændigheder have været et komma efter den uendeligt lange bisætning, der indleder tiraden.

I ovenstående indlæg - der pudsigt nok også indledes med et "hvis" og således en bisætning, skulle der have været ét komma - før "skulle" - såfremt det nye komma var blevet anvendt.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Rams » 14. mar 2018, 17:38

Hovedet skrev:
Steve-Dave skrev:
BassogogsVen skrev: Steve-Dave siger primært, at du bliver mere og mere forrykt at læse på dette forum.
Halil og forstand
Er som olie og vand
Dog mestrer han det nye komma flot ,
Næsten da. Hvis vi endda ser bort fra et punktum eller to, som unægtelig havde pyntet i indlægget, skulle der under alle omstændigheder have været et komma efter den uendeligt lange bisætning, der indleder tiraden.

I ovenstående indlæg - der pudsigt nok også indledes med et "hvis" og således en bisætning, skulle der have været ét komma - før "skulle" - såfremt det nye komma var blevet anvendt.
Der er mange grunde til, at Dansk Sprognævn deporteres til det danske svar på Sibirien - Bogense. Det nye komma er en af grundene.
In verbis simus faciles

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 14. mar 2018, 17:49

Rams skrev:
Hovedet skrev:
Steve-Dave skrev:
BassogogsVen skrev: Steve-Dave siger primært, at du bliver mere og mere forrykt at læse på dette forum.
Halil og forstand
Er som olie og vand
Dog mestrer han det nye komma flot ,
Næsten da. Hvis vi endda ser bort fra et punktum eller to, som unægtelig havde pyntet i indlægget, skulle der under alle omstændigheder have været et komma efter den uendeligt lange bisætning, der indleder tiraden.

I ovenstående indlæg - der pudsigt nok også indledes med et "hvis" og således en bisætning, skulle der have været ét komma - før "skulle" - såfremt det nye komma var blevet anvendt.
Der er mange grunde til, at Dansk Sprognævn deporteres til det danske svar på Sibirien - Bogense. Det nye komma er en af grundene.
Det nye komma er grundEN. INGEN, udover idioter, benytter det.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Hovedet » 14. mar 2018, 19:38

BassogogsVen skrev:
Rams skrev:
Hovedet skrev:
Steve-Dave skrev:
BassogogsVen skrev: Steve-Dave siger primært, at du bliver mere og mere forrykt at læse på dette forum.
Halil og forstand
Er som olie og vand
Dog mestrer han det nye komma flot ,
Næsten da. Hvis vi endda ser bort fra et punktum eller to, som unægtelig havde pyntet i indlægget, skulle der under alle omstændigheder have været et komma efter den uendeligt lange bisætning, der indleder tiraden.

I ovenstående indlæg - der pudsigt nok også indledes med et "hvis" og således en bisætning, skulle der have været ét komma - før "skulle" - såfremt det nye komma var blevet anvendt.
Der er mange grunde til, at Dansk Sprognævn deporteres til det danske svar på Sibirien - Bogense. Det nye komma er en af grundene.
Det nye komma er grundEN. INGEN, udover idioter, benytter det.
Jeg sværger også i den grad til det agtværdige tyskerkomma :-)

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Legum Magister » 14. mar 2018, 19:44

Danni skrev:
Legum Magister skrev:
troelsh skrev:
Hanga skrev:
Yankee skrev:Altså scenariet for at vi ikke går i mesterskabsspillet er:

1) AaB taber ude mod AGF
2) Horsens vinder ude over Lyngby
3) Hobro vinder ude over Brøndby

Alle tre skal gå hjem medmindre vi taber med mindst 4 mod AGF - så kan Horsens klare sig med uafgjort. Det går ikke galt.
De første to anser jeg ikke som værende usandsynlige og man kan jo frygte at Hobro pludselig skulle lave en overraskelse... Men lad os nu bare selv afgøre det! Lidt for ofte gennem tiden har vi været afhængige af andre resultater.

Genvalg til de 11 fra i søndags.
Jeg sad og så Hobros kamp mod Silkeborg, de har virkelig ikke meget at komme med udover enmands aktioner fra Kirkevold, at de skulle vinde på udebane mod Brøndby i deres nuværende forfatning har jeg yderst svært ved at forestille mig, men selvfølgelig er bolden rund og alt det der.

Når det er sagt skal vi selvfølgelig aldrig lade andre afgøre vores skæbne, vi skal ned og vise vi hører til i top 6 og afgøre det selv
Selvfølgelig vil det være dejligt, hvis vi selv kan sørge for at få det afgjort, det vil også være rart for spillerne, hvis de for en gangs skyld kan strikke flere positive resultater sammen i streg.

Når det er sagt, så tror jeg faktisk, at det er en kæmpe fordel for AaB, at Brøndby i den grad underpræsterede mod Horsens. Jeg forventer, at Zorniger har gjort det meget klart, at han forventer en helt anden indstilling og indsats i kampen mod Hobro. Hertil kommer den åbenlyse motivation Brøndby har i forhold til ikke at sætte point til i forhold til Midtjylland.

Så skulle gymnasiasterne mod forventning kunne stikke en kæp i hjulet for AaB, er jeg overbevist om, at det højst kommer til at betyde, at Horsens tager 5. pladsen og AaB må nøjes med 6. pladsen. Og selvom det vil være træls, vil jeg alt i alt kunne leve med den udgang på tingene, særligt som sæsonen har formet sig hidtil.
For en gang skyld kan strikke flere positive resultater sammen i streg? Det gør vi da allerede. Vi er ubesejret i de sidste 5 kampe og har fået 30 point for de sidste 18 kampe.
Jeg tror, at vi grundlæggende har en forskellig opfattelse af, hvad der kan betegnes som positive resultater. Jeg synes i hvert fald ikke, at det at være ubesejret i 5 kampe i streg, eller det at have et pointsnit på et stykke under 2 (1,667) pr. kamp er positivt. Men alt er selvfølgelig relativt; og AaB har bestemt været dårligere kørende end de er pt. :)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af le Cid » 14. mar 2018, 19:53

Med 1,667 point i snit over hele sæsonen, så havde vi ligget over PSE nu. Det er vel ret OK?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 14. mar 2018, 21:26

Legum Magister skrev:
Danni skrev:For en gang skyld kan strikke flere positive resultater sammen i streg? Det gør vi da allerede. Vi er ubesejret i de sidste 5 kampe og har fået 30 point for de sidste 18 kampe.
Jeg tror, at vi grundlæggende har en forskellig opfattelse af, hvad der kan betegnes som positive resultater. Jeg synes i hvert fald ikke, at det at være ubesejret i 5 kampe i streg, eller det at have et pointsnit på et stykke under 2 (1,667) pr. kamp er positivt. Men alt er selvfølgelig relativt; og AaB har bestemt været dårligere kørende end de er pt. :)
le Cid skrev:Med 1,667 point i snit over hele sæsonen, så havde vi ligget over PSE nu. Det er vel ret OK?
Jeg er enig i, at vi skal nyde der endelig er lidt medvind på cykelstien. Det ligner altså et forår, som vi faktisk kan nyde.

Der er med kampen på søndag tilsammen 27 mulige udfald af Horsens, Hobro og vores kampe. De 25 udfald sender os i slutspillet, den 27. gør ikke. Den 26. Horsens uafgjort, vi taber og Hobro vinder, kan både være godt og skidt for os. Lad os håbe at det en af de 25 udfald, som bliver en realitet søndag.

Og lige til "Legum Magister". At kimse over et snit på 1,667 er altså noget forkælet. Det vil med 36 kampe giver 60 point. Eller det gamle 33 kampe - 55 point. Det er der altså ikke mange hold, som er forvænt med. Det vil de sidste mange sæsoner give en 3. eller 4. plads.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 14. mar 2018, 23:31

FlæskeFrank skrev:
Jeg er enig i, at vi skal nyde der endelig er lidt medvind på cykelstien. Det ligner altså et forår, som vi faktisk kan nyde.
Nyde? Vi skulle have haft et færdigudviklet hold nu jf. strategiplanen, og det er vi ikke i nærheden af. Vi har endnu et par vigtige vinduer foran os, og at vi med nød og næppe indfrier målsætningen efter sidste sæsons katastrofale resultat må ikke være en sovepude. Der er stadig massive udfordringer i AaB, og stadig noget vej igen før vi har noget der ligner en konkurrencedygtig trup, der kan udfordre FCN og andre ifht. den sidste plads i top 4.
Til tider skandaløst ringe ageren på transfermarkedet har kostet boksen, så lad os håbe vi får penge for Flores efter VM, der kan lukke et par af de sidste udtalte huller vi har.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Danni » 15. mar 2018, 00:13

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev:
Jeg er enig i, at vi skal nyde der endelig er lidt medvind på cykelstien. Det ligner altså et forår, som vi faktisk kan nyde.
Nyde? Vi skulle have haft et færdigudviklet hold nu jf. strategiplanen, og det er vi ikke i nærheden af. Vi har endnu et par vigtige vinduer foran os, og at vi med nød og næppe indfrier målsætningen efter sidste sæsons katastrofale resultat må ikke være en sovepude. Der er stadig massive udfordringer i AaB, og stadig noget vej igen før vi har noget der ligner en konkurrencedygtig trup, der kan udfordre FCN og andre ifht. den sidste plads i top 4.
Til tider skandaløst ringe ageren på transfermarkedet har kostet boksen, så lad os håbe vi får penge for Flores efter VM, der kan lukke et par af de sidste udtalte huller vi har.
Den der skandaløse ageren har mig bekendt givet et rimeligt stort overskud...
Længe leve arbejderklassen!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 15. mar 2018, 00:44

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev:
Jeg er enig i, at vi skal nyde der endelig er lidt medvind på cykelstien. Det ligner altså et forår, som vi faktisk kan nyde.
Nyde? Vi skulle have haft et færdigudviklet hold nu jf. strategiplanen, og det er vi ikke i nærheden af. Vi har endnu et par vigtige vinduer foran os, og at vi med nød og næppe indfrier målsætningen efter sidste sæsons katastrofale resultat må ikke være en sovepude. Der er stadig massive udfordringer i AaB, og stadig noget vej igen før vi har noget der ligner en konkurrencedygtig trup, der kan udfordre FCN og andre ifht. den sidste plads i top 4.
Til tider skandaløst ringe ageren på transfermarkedet har kostet boksen, så lad os håbe vi får penge for Flores efter VM, der kan lukke et par af de sidste udtalte huller vi har.
Det er næsten AllanPedersen-retorik. Det lyder som om, at du er blevet snydt i stadionboden i 1997 og stadig er sur på AaB over det.

Vi har her i foråret vendt rigtig mange af udfordringer holdet havde i efteråret. Jeg har tidligere nævnt, at vi er svære at slå og der faktisk kommer noget ud af vores dødbolde. Der er flere lyspunkter.

Men du vælger linjen - AaB har snydt os for et år med den miserable indsats, de gav sidste år. Derfor kan jeg ikke acceptere at det faktisk går fremad.

Mht transfervinduerne, så går jeg ikke ud fra, at du hverken mener, at vinter2018-vinduet eller sommer2017 var katastrofale ? Vi er enige i, at sommeren2016 ikke var i orden, men tror ikke, at du mener, at de to seneste transfervinduer er.
- FlæskeFrank

Besvar