Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af sulakvelidze » 19. mar 2018, 16:49

Sanchez94 skrev:
PeterS skrev:
Brodernumsi skrev:
"jamen, du kan da sige dig selv, at du ikke skal sætte dig på nogle af de 400 pladser der"...Jøsses, et tåbeligt argument.

De eneste der bør bruge deres hoveder og sunde fornuft, er de fjolser der står og kaster med alt muligt lort, ned i nakken på medfans.

Jeg afholder mig heller ikke fra, at køre under en motorvejsbro, fordi der kan være risiko for, at jeg får en sten gennem min forrude.
Min sunde fornuft siger mig, at langt de fleste af mine medmennesker, afholder sig fra, at udsætte andre for fare.
Hvis man står deroppe og med fuldt overlæg prøver at ramme en menneske mængde lige nedenunder, tror du så egentlig ikke de ville have ramt en anelse bedre? Jeg er ret sikker på at alle mennesker på den tribune der, er enige i, at man ikke skal kaste sådan noget efter sine medfans. Så synes det er tåbeligt at antage det som det første.
Enig, det er fuldstændig utopi at tro man bevist ville ramme folk..
Burde det ikke også være fuldstændig utopi at komme til at gøre det ved et uheld?

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Bundgaard » 19. mar 2018, 17:33

Syntes bare at man skal lade være med at kaste
Det, det er jo der de farlige situationer opstår
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Uldahl » 19. mar 2018, 18:12

hje1980 skrev:
Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Er det kultur at gemme sig bag masker og skader andre folks tøj?

Jeg ødelægger ikke noget. Jeg opretholder det du selv mener jeg skal gøre. Selvjustits... jeg sender det til AaB da det er dem der er ansvars holder for deres egne fans. Om de vil gå videre med det må være op til dem.
Hvis du kender dem der brugte det pyro. Så kan du jo lige forklare dem at det eneste de fik ud af det var ødelagt tøj hos nogle andre fans.

Vil gerne medgive at pyroteknik er flot og giver god stemning. Uden KONTROLLEREDE FORHOLD... det er ikke kontrolleret når det foregår bag maskeret ansigt og skader andre.
Det ikke kun det ødelagte tøj( det slemt nok) og risikoen for alvorligere brandskader. Men må vel også være nogle hensyn til at røgen ikke kan være sundt at indånde.

Ja det er festeligt, men det skal ske under ordnede forhold. Det burde ikke være til diskussion. Godt det blev sendt til AaB så det op til dem. :thumbsup:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af le Cid » 19. mar 2018, 19:42

Uldahl skrev:
hje1980 skrev:
Sanchez94 skrev:
hje1980 skrev:Det positive:
Okore - sikke et monster og i den grad ved at være i form. KLASSE indkøb
Top 6 - så godt. Giver ro til viderebygning af holdet.

Det negativ:
DE TÅBER der fyrer det lort af i 1. halvleg. Det flyver med brændende gløder ned på os der sidder nedenunder. Så flere med brandmærker i tøjet.
Glad for jeg fik taget en del billede hvor man kan se flere ansigter. Disse er sendt til AaB, og håber i DEN GRAD det giver livskarantæne fra stadion!!!
Eftersom Juntaen mener jeg er gået overstregen med mit sprog mod den her tidligere, så forsøger jeg at formulere mig anderledes.
Hvad får du ud af at sende sådan noget til AaB?, Vil du ødelægge en allerede haltende fankultur i Aalborg?
Er det kultur at gemme sig bag masker og skader andre folks tøj?

Jeg ødelægger ikke noget. Jeg opretholder det du selv mener jeg skal gøre. Selvjustits... jeg sender det til AaB da det er dem der er ansvars holder for deres egne fans. Om de vil gå videre med det må være op til dem.
Hvis du kender dem der brugte det pyro. Så kan du jo lige forklare dem at det eneste de fik ud af det var ødelagt tøj hos nogle andre fans.

Vil gerne medgive at pyroteknik er flot og giver god stemning. Uden KONTROLLEREDE FORHOLD... det er ikke kontrolleret når det foregår bag maskeret ansigt og skader andre.
Det ikke kun det ødelagte tøj( det slemt nok) og risikoen for alvorligere brandskader. Men må vel også være nogle hensyn til at røgen ikke kan være sundt at indånde.

Ja det er festeligt, men det skal ske under ordnede forhold. Det burde ikke være til diskussion. Godt det blev sendt til AaB så det op til dem. :thumbsup:
...og så kan det koste ens højtelskede klub betragtelige bøder og andre sanktioner.
With friends like these - who needs enemies?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 20:18

le Cid skrev: ...og så kan det koste ens højtelskede klub betragtelige bøder og andre sanktioner.
With friends like these - who needs enemies?
Hvad er det for noget at lire af? Typisk, at der skal sidde nogle nørder fra Holstebro, Herlev og andre steder, der kommer til en brøkdel af kampene og svine aktive medfans til.
Der er desuden møder med klubben eller dialog via SLO hvor kritik kan tages op.
Jeg foretrækker at tage drøftelserne i et forum med folk jeg kan sætte ansigt på, og som jeg i øvrigt ikke ringeagter, tak.

Hvor var klubben hvis ingen bakkede dem op? Hvis ingen lavede tifoer, brugte tid og penge på at støtte klubben overalt, gjorde sådan så DU kan sidde på din flade og nyde AaB blive støttet visuelt og vokalt.
Du skulle skamme dig.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af MrBangDK » 19. mar 2018, 20:24

Gamen skrev:
le Cid skrev: ...og så kan det koste ens højtelskede klub betragtelige bøder og andre sanktioner.
With friends like these - who needs enemies?
Hvad er det for noget at lire af? Typisk, at der skal sidde nogle nørder fra Holstebro, Herlev og andre steder, der kommer til en brøkdel af kampene og svine aktive medfans til.
Der er desuden møder med klubben eller dialog via SLO hvor kritik kan tages op.

Hvor var klubben hvis ingen bakkede dem op? Hvis ingen lavede tifoer, brugte tid og penge på at støtte klubben overalt, gjorde sådan så DU kan sidde på din flade og nyde AaB blive støttet visuelt og vokalt.
Du skulle skamme dig.
Og så lige endnu et indlæg, hvor du bliver personlig... Hyggelig måde at "debattere" på !!
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 20:31

MrBangDK skrev: Og så lige endnu et indlæg, hvor du bliver personlig... Hyggelig måde at "debattere" på !!
Det var en generel konstatering - puds brillerne. Det irriterer mig, at jeg skal sidde og diskutere med nogle jeg ikke aner hvem er. Hvis jeg er træls overfor BoT eller Køllen I Møllen, så kan jeg tage en snak med dem næste gang jeg støder på dem. Men jeg synes ikke det er fair, at skulle forholde mig til en latterlig kritik fra nogen, som jeg ikke kender, og som i øvrigt ikke løfter kritikken når der er mulighed for at gøre det. Det er altid kendte ansigter der dukker op til f.eks. dialogmøder - I sender ikke engang spørgsmål ind. Løft holdningen i et forum hvor den hører til, eller stik piben ind.
Det andet der er så klassisk dansk - at have en mening om alt og alle -, selvom man absolut intet gør aktivt selv.

Du er velkommen til at have din mening, jeg er velkommen til at sige at jeg ikke gider lytte til den, når du ikke løfter den i et forum hvor det giver mening, men bare vrisser løs herinde.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af MrBangDK » 19. mar 2018, 20:37

Gamen skrev:
MrBangDK skrev: Og så lige endnu et indlæg, hvor du bliver personlig... Hyggelig måde at "debattere" på !!
Det var en generel konstatering - puds brillerne. Det irriterer mig, at jeg skal sidde og diskutere med nogle jeg ikke aner hvem er. Hvis jeg er træls overfor BoT eller Køllen I Møllen, så kan jeg tage en snak med dem næste gang jeg støder på dem. Men jeg synes ikke det er fair, at skulle forholde mig til en latterlig kritik fra nogen, som jeg ikke kender, og som i øvrigt ikke løfter kritikken når der er mulighed for at gøre det. Det er altid kendte ansigter der dukker op til f.eks. dialogmøder - I sender ikke engang spørgsmål ind. Løft holdningen i et forum hvor den hører til, eller stik piben ind.
Det andet der er så klassisk dansk - at have en mening om alt og alle -, selvom man absolut intet gør aktivt selv.
Hvilket du ikke har en snus anelse om, om vi gør.. Fred være med det. Gider ikke bruge tid på at høre på, at jeg skal stikke piben ind og min kritik er latterlig, blot fordi den ikke lige flugter med DIN måde at gå til fodbold på.

Over and out !
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af le Cid » 19. mar 2018, 20:37

Gamen skrev:
le Cid skrev: ...og så kan det koste ens højtelskede klub betragtelige bøder og andre sanktioner.
With friends like these - who needs enemies?
Hvad er det for noget at lire af? Typisk, at der skal sidde nogle nørder fra Holstebro, Herlev og andre steder, der kommer til en brøkdel af kampene og svine aktive medfans til.
Der er desuden møder med klubben eller dialog via SLO hvor kritik kan tages op.
Jeg foretrækker at tage drøftelserne i et forum med folk jeg kan sætte ansigt på, og som jeg i øvrigt ikke ringeagter, tak.

Hvor var klubben hvis ingen bakkede dem op? Hvis ingen lavede tifoer, brugte tid og penge på at støtte klubben overalt, gjorde sådan så DU kan sidde på din flade og nyde AaB blive støttet visuelt og vokalt.
Du skulle skamme dig.
Du aner INTET om, hvor mange gange jeg ser AaB på et år, så stik venligst piben ind!

Jeg synes også, at pyro giver en fed stemning. Men kom nu ikke og sig, at I gør det for andres skyld end jeres egen. Hvis I spurgte jeres højtelskede klub, ville de helt sikkert have sig den kærlighedserklæring venligst frabedt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 20:47

le Cid skrev: Jeg synes også, at pyro giver en fed stemning. Men kom nu ikke og sig, at I gør det for andres skyld end jeres egen. Hvis I spurgte jeres højtelskede klub, ville de helt sikkert have sig den kærlighedserklæring venligst frabedt!
Der er ikke noget I her - jeg taler på egne vegne.

Hvorfor skulle man bruge tusindvis af kroner for egen skyld? Det er da 100 % for klubbens skyld.

Jakob Michelsen udtalte sig om dette spørgsmål i svensk presse: https://www.fotbollskanalen.se/lundhs-p ... -stamning/

Og et flertal af spillere der blev spurgt i en undersøgelse i 2015 var også for det.
Og her endnu en artikel:
https://nyheter24.se/sport/fotboll/alls ... r-spelarna

Spillere og trænere elsker dét det giver til kampene, de må bare ikke sige det herhjemme, og det må klubberne heller ikke tilkendegive i deres markedsføring. Men hvis de kunne uden at blive straffet ville de formodentlig gøre det. Som det sker i vores nabolande.
Og det er dem der betyder noget, ikke hvad Ole på 47, der kommer 2 gange om året på stadion tænker om det. Det er da bedøvende ligegyldigt. Det er ikke ham man rejser rundt og følger i ind- og udland.

Og nu vil jeg ikke diskutere det mere - herinde. Lad os tage det op, når der kommer en passende lejlighed - eller meld din kritik videre til SLO'en. Det er de kanaler du kan bruge.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af le Cid » 19. mar 2018, 20:55

Gamen skrev:
le Cid skrev: Jeg synes også, at pyro giver en fed stemning. Men kom nu ikke og sig, at I gør det for andres skyld end jeres egen. Hvis I spurgte jeres højtelskede klub, ville de helt sikkert have sig den kærlighedserklæring venligst frabedt!
Der er ikke noget I her - jeg taler på egne vegne.

Hvorfor skulle man bruge tusindvis af kroner for egen skyld? Det er da 100 % for klubbens skyld.

Jakob Michelsen udtalte sig om dette spørgsmål i svensk presse: https://www.fotbollskanalen.se/lundhs-p ... -stamning/

Og et flertal af spillere der blev spurgt i en undersøgelse i 2015 var også for det.
Og her endnu en artikel:
https://nyheter24.se/sport/fotboll/alls ... r-spelarna

Spillere og trænere elsker dét det giver til kampene, de må bare ikke sige det herhjemme, og det må klubberne heller ikke tilkendegive i deres markedsføring. Men hvis de kunne uden at blive straffet ville de formodentlig gøre det. Som det sker i vores nabolande.
Og det er dem der betyder noget, ikke hvad Ole på 47, der kommer 2 gange om året på stadion tænker om det. Det er da bedøvende ligegyldigt. Det er ikke ham man rejser rundt og følger i ind- og udland.
Jeg hedder ikke Ole. Jeg er ikke 47, og jeg kommer ike 2 gange om året på stadion. Du (ikke I) bruger pyro, fordi DU synes det er fedt - det er mit bedste bud.

Jeg respekterer din store viden om andre ligaer - jeg synes det er fedt, at du gør alt for at støtte AaB, og jeg synes du har rigtig meget at byde på i mange diskussioner her på siden. Du bør dog stadig lære at trække vejret dybt et par gange, når du støder på folk, der ikke er 100% enige i alt hvad du skriver! Din måde at blive personlig på går jo fra 0 til 100 på 2 sekunder, og det er altså uklædeligt.

Fortsat god aften!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 21:09

le Cid skrev: Jeg hedder ikke Ole. Jeg er ikke 47, og jeg kommer ike 2 gange om året på stadion. Du (ikke I) bruger pyro, fordi DU synes det er fedt - det er mit bedste bud.

Jeg respekterer din store viden om andre ligaer - jeg synes det er fedt, at du gør alt for at støtte AaB, og jeg synes du har rigtig meget at byde på i mange diskussioner her på siden. Du bør dog stadig lære at trække vejret dybt et par gange, når du støder på folk, der ikke er 100% enige i alt hvad du skriver! Din måde at blive personlig på går jo fra 0 til 100 på 2 sekunder, og det er altså uklædeligt.

Fortsat god aften!
Jeg er tilhænger af pyro, fordi det gør en forskel for spillerne. Som visuelt redskab er det eminent.
I Sverige, hvor jeg har set meget fodbold, der er det en kæmpe katalysator for stemningen og spillerne elsker det, hvilket de ikke lægger skjul på. Og så er det jo altså i øvrigt ikke nyt - skal vi ikke lige huske på hvor mange nødblus der under ukontrollerede forhold blev fyret af i 90'erne, hvor man havde væsentligt mindre styr over hvem de blev uddelegeret til? Det synes jeg mange glemmer i den her diskussion. Det er ikke nyt fænomen, og sammenlignet med gamle dage er der væsentligt mere "kontrol" med at det er de rigtige der blusser, end der var dengang hvor enhver pattestiv idiot kunne købe dem.

Det var ikke min hensigt at støde dig på manchetterne, jeg burde måske have holdt mig fra at nævne dig. Jeg har respekt for at du, og andre, bevæger jer for at se AaB spille. Tak for det.

Jeg lod mig hidse op af din bemærkning - for når alt kommer til alt, så må man ikke undervurdere den indsats de her fans gør for AaB. Også i mange andre henseender end hvad der lige er synligt for den enkelte debattør herinde.

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Bum » 19. mar 2018, 21:15

Gamen skrev: Det irriterer mig, at jeg skal sidde og diskutere med nogle jeg ikke aner hvem er. Hvis jeg er træls overfor BoT eller Køllen I Møllen, så kan jeg tage en snak med dem næste gang jeg støder på dem. Men jeg synes ikke det er fair, at skulle forholde mig til en latterlig kritik fra nogen, som jeg ikke kender...
Måske er et internetforum bare ikke det rigtige sted for dig så. Der er som regel mennesker, man ikke kender, og de er ikke altid enige med en selv.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af le Cid » 19. mar 2018, 21:16

Gamen skrev:
le Cid skrev: Jeg hedder ikke Ole. Jeg er ikke 47, og jeg kommer ike 2 gange om året på stadion. Du (ikke I) bruger pyro, fordi DU synes det er fedt - det er mit bedste bud.

Jeg respekterer din store viden om andre ligaer - jeg synes det er fedt, at du gør alt for at støtte AaB, og jeg synes du har rigtig meget at byde på i mange diskussioner her på siden. Du bør dog stadig lære at trække vejret dybt et par gange, når du støder på folk, der ikke er 100% enige i alt hvad du skriver! Din måde at blive personlig på går jo fra 0 til 100 på 2 sekunder, og det er altså uklædeligt.

Fortsat god aften!
Jeg er tilhænger af pyro, fordi det gør en forskel for spillerne. Som visuelt redskab er det eminent.
I Sverige, hvor jeg har set meget fodbold, der er det en kæmpe katalysator for stemningen og spillerne elsker det, hvilket de ikke lægger skjul på. Og så er det jo altså i øvrigt ikke nyt - skal vi ikke lige huske på hvor mange nødblus der under ukontrollerede forhold blev fyret af i 90'erne, hvor man havde væsentligt mindre styr over hvem de blev uddelegeret til? Det synes jeg mange glemmer i den her diskussion. Det er ikke nyt fænomen, og sammenlignet med gamle dage er der væsentligt mere "kontrol" med at det er de rigtige der blusser, end der var dengang hvor enhver pattestiv idiot kunne købe dem.

Det var ikke min hensigt at støde dig på manchetterne, jeg burde måske have holdt mig fra at nævne dig. Jeg har respekt for at du, og andre, bevæger jer for at se AaB spille. Tak for det.

Jeg lod mig hidse op af din bemærkning - for når alt kommer til alt, så må man ikke undervurdere den indsats de her fans gør for AaB. Også i mange andre henseender end hvad der lige er synligt for den enkelte debattør herinde.
Peace!
Jeg synes også, at det er dumt, at romerlys ikke er tilladte under kontrollerede forhold. Lige nu gør forbudet det bare mere farligt for alle. Og så længe der er forbud og potentiel straf for brugen, kunne jeg ikke finde på selv at bruge pyro.

PS: Det så ikke ud til at hjælpe spillerne ret meget i går, på trods af en ganske anseelig mængde krudt! ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af doukas » 19. mar 2018, 21:25

le Cid skrev:
Gamen skrev:
le Cid skrev: Jeg hedder ikke Ole. Jeg er ikke 47, og jeg kommer ike 2 gange om året på stadion. Du (ikke I) bruger pyro, fordi DU synes det er fedt - det er mit bedste bud.

Jeg respekterer din store viden om andre ligaer - jeg synes det er fedt, at du gør alt for at støtte AaB, og jeg synes du har rigtig meget at byde på i mange diskussioner her på siden. Du bør dog stadig lære at trække vejret dybt et par gange, når du støder på folk, der ikke er 100% enige i alt hvad du skriver! Din måde at blive personlig på går jo fra 0 til 100 på 2 sekunder, og det er altså uklædeligt.

Fortsat god aften!
Jeg er tilhænger af pyro, fordi det gør en forskel for spillerne. Som visuelt redskab er det eminent.
I Sverige, hvor jeg har set meget fodbold, der er det en kæmpe katalysator for stemningen og spillerne elsker det, hvilket de ikke lægger skjul på. Og så er det jo altså i øvrigt ikke nyt - skal vi ikke lige huske på hvor mange nødblus der under ukontrollerede forhold blev fyret af i 90'erne, hvor man havde væsentligt mindre styr over hvem de blev uddelegeret til? Det synes jeg mange glemmer i den her diskussion. Det er ikke nyt fænomen, og sammenlignet med gamle dage er der væsentligt mere "kontrol" med at det er de rigtige der blusser, end der var dengang hvor enhver pattestiv idiot kunne købe dem.

Det var ikke min hensigt at støde dig på manchetterne, jeg burde måske have holdt mig fra at nævne dig. Jeg har respekt for at du, og andre, bevæger jer for at se AaB spille. Tak for det.

Jeg lod mig hidse op af din bemærkning - for når alt kommer til alt, så må man ikke undervurdere den indsats de her fans gør for AaB. Også i mange andre henseender end hvad der lige er synligt for den enkelte debattør herinde.
Peace!
Jeg synes også, at det er dumt, at romerlys ikke er tilladte under kontrollerede forhold. Lige nu gør forbudet det bare mere farligt for alle. Og så længe der er forbud og potentiel straf for brugen, kunne jeg ikke finde på selv at bruge pyro.

PS: Det så ikke ud til at hjælpe spillerne ret meget i går, på trods af en ganske anseelig mængde krudt! ;-)
Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Halil » 19. mar 2018, 22:36

Hvis jeg er træls overfor BoT eller Køllen I Møllen, så kan jeg tage en snak med dem næste gang jeg støder på dem.
Jeg blev slået af BoT sidst jeg så ham.

Det var meget ubehageligt.
Uden Synd Ingen Frelse

Dampbarn
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. feb 2017, 20:28

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Dampbarn » 19. mar 2018, 23:06

Er der nogen beviser på, at pyro giver flere point, end kampe hvor det ikke bliver brugt..?
Ellers kan man jo ikke bruge det som argument, at det er for klubbens skyld.
Og hvis en bøde fra DBU koster 100 x årskort til AaB, så tjener AaB mere på ham der kommer 2 gange om året og køber en øl og en pølse, end på fjolset der er skyld i bøden, eller dem der støtter det.
Jeg har set flere brandskader på folk pga. af pyro, så jeg mener at det kun skal bruges under kontrollede forhold, og det er det ikke imellem en tætpakket folkemasse, hvor mange også er påvirket af alkohol. Giv folk 1 års karantæne første gang de fyrer det af, og livstids karantæne anden gang.

HJEMME
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 19. jan 2017, 14:02

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af HJEMME » 19. mar 2018, 23:12

Halil skrev:
Hvis jeg er træls overfor BoT eller Køllen I Møllen, så kan jeg tage en snak med dem næste gang jeg støder på dem.
Jeg blev slået af BoT sidst jeg så ham.

Det var meget ubehageligt.
As it happened

Billede

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 23:31

Dampbarn skrev:Er der nogen beviser på, at pyro giver flere point, end kampe hvor det ikke bliver brugt..?
Ellers kan man jo ikke bruge det som argument, at det er for klubbens skyld.
Og hvis en bøde fra DBU koster 100 x årskort til AaB, så tjener AaB mere på ham der kommer 2 gange om året og køber en øl og en pølse, end på fjolset der er skyld i bøden, eller dem der støtter det.
Jeg har set flere brandskader på folk pga. af pyro, så jeg mener at det kun skal bruges under kontrollede forhold, og det er det ikke imellem en tætpakket folkemasse, hvor mange også er påvirket af alkohol. Giv folk 1 års karantæne første gang de fyrer det af, og livstids karantæne anden gang.
Er der noget bevis for at det giver flere point at levere vokal opbakning bag mål?
Ellers kan man jo ikke sige at man er der for klubbens skyld.
Elendig argumentation.

Jeg har set 2 brandskader på de par årtier jeg har gået til fodbold - uanset om det har været her eller andetsteds i ind- og udland. Den ene var selvforskyldt.

Ingen kan tjekke validiteten af dit udsagn, så det er nyttesløst at komme med. Jeg vil dog tillade mig at tvivle mere end kraftigt på det.

Gamen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 18.03.2018

Indlæg af Gamen » 19. mar 2018, 23:34

Bum skrev: Måske er et internetforum bare ikke det rigtige sted for dig så. Der er som regel mennesker, man ikke kender, og de er ikke altid enige med en selv.
... hvorfor jeg også skriver, at jeg gerne tager den i et forum, hvor det er mere passende end herinde. Der er rigeligt med muligheder for det i løbet af et kalenderår.

Besvar