Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af doukas » 2. apr 2018, 19:37

Hvis resultatet 0-3 holder, skal vi til at høre på, at i 2 halvleg "var vi det bedste hold" eller "holdte vi dem fra chancer" eller andet taberagtigt crap.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 19:37

Forza skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Forza skrev:Wieghorst: “nu skal vi ikke udstilles”

Hvis det betyder at vi allerede nu pakker os kan vi lige smide endnu en falliterklæring til samlingen fra trænerteamets side.
Han må være fortid. Den udtalelse og ingen udskiftninger.
Der er da ikke noget i vejen med den udtalelse. Det er jo fuldstændig rigtigt. At han ikke skifter ud, tja, det kan godt tænkes at være damage control i forhold til de to unge midtbanefolk, som har været totalt væk. Skal man flå dem ud, eller vise dem tillid? Det er ikke første gang i verdenshistorien at en træner vælger det sidste.

Det er da komplet mangel på ambitioner og decideret pinligt at man blot accepterer nederlaget med 45 min igen og vælger intet at foretage sig.

At man så var millimeter fra at tage vores bedste (og eneste nogenlunde spillende) markspiller fra banen med den første og eneste udskiftning er næsten tragikomisk.
Arh, man kan altså godt sætte de samme 11 på banen og stadig 'foretage sig noget'.
Synes du det ligner der foretaget nogen ændring? Udover Brøndby er på cruise control.
Det er jo ikke noget argument for, at man ikke kan ændre på tingene med de samme 11 spillere, at du ikke kan se den store ændring i denne kamp. Der er altså en del trænere som bruger det dér med IKKE lige at skifte 1-2 spillere i pausen, selv om man er bagude og har spillet dårligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2003
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af 9520AaB » 2. apr 2018, 19:38

Forza skrev:
andreasaab89 skrev:Har Pohl nogensinde forsægt at sparke højt i målet på sine afslutninger
Han tøver altid så længe som muligt inden han triller den lige på. Utroligt man ikke kan lære ham at sparke anderledes.
Det var decideret en dårlig beslutning. En Graulund havde sparket tidligere, og været ligeglad om det var med tåen.
Med Pohl skal den lige ligge lidt bedre altid. Han ejer ikke killerinstiktet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af NIN » 2. apr 2018, 19:40

Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev: Han må være fortid. Den udtalelse og ingen udskiftninger.
Der er da ikke noget i vejen med den udtalelse. Det er jo fuldstændig rigtigt. At han ikke skifter ud, tja, det kan godt tænkes at være damage control i forhold til de to unge midtbanefolk, som har været totalt væk. Skal man flå dem ud, eller vise dem tillid? Det er ikke første gang i verdenshistorien at en træner vælger det sidste.

Det er da komplet mangel på ambitioner og decideret pinligt at man blot accepterer nederlaget med 45 min igen og vælger intet at foretage sig.

At man så var millimeter fra at tage vores bedste (og eneste nogenlunde spillende) markspiller fra banen med den første og eneste udskiftning er næsten tragikomisk.
Arh, man kan altså godt sætte de samme 11 på banen og stadig 'foretage sig noget'.
Synes du det ligner der foretaget nogen ændring? Udover Brøndby er på cruise control.
Det er jo ikke noget argument for, at man ikke kan ændre på tingene med de samme 11 spillere, at du ikke kan se den store ændring i denne kamp. Der er altså en del trænere som bruger det dér med IKKE lige at skifte 1-2 spillere i pausen, selv om man er bagude og har spillet dårligt.
Hvis vi ikke skal ruske op i holdet, tilskuere og heeeeele Nordjylland med en udskiftning eller to, efter at have været spillet ud af banen på røv og albuer hvornår så? Og hvilken træner skifter ikke, med 0-3 på hjemmebane efter 45 min?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 19:41

BassogogsVen skrev:Man må jo bare konstatere, at BIF i nuværende form er milevidt foran AaB i niveau. Ren klasseforskel.
Jeg ved egentlig ikke, om de spiller for spiller burde være så meget foran, at der er så meget forskel i niveau.
Men i hvert fald ser man et sammentømret hold, man ser aggressivitet, man ser vilje, man ser ild i øjnene på dem. Alt det, man ikke ser hos AaB, som bare fortsætter den kønsløse fodbold og indstilling.

Jeg tror, at det man primært ser på den bane i dag, er forskellen på Zorniger og Wieghorst.
Brøndby er da et bedre hold en AaB denne sæson. Det kan vi lige så godt indrømme. Der går altså sølvpapirshat i den hvis det skal til at bortforklares med, at det alt sammen er Wieghorsts skyld.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Forza » 2. apr 2018, 19:41

9520AaB skrev:
Forza skrev:
andreasaab89 skrev:Har Pohl nogensinde forsægt at sparke højt i målet på sine afslutninger
Han tøver altid så længe som muligt inden han triller den lige på. Utroligt man ikke kan lære ham at sparke anderledes.
Det var decideret en dårlig beslutning. En Graulund havde sparket tidligere, og været ligeglad om det var med tåen.
Med Pohl skal den lige ligge lidt bedre altid. Han ejer ikke killerinstiktet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
En habil Danmarksserie angriber havde afsluttet bedre end Pohl på den
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Forza » 2. apr 2018, 19:42

NIN skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Der er da ikke noget i vejen med den udtalelse. Det er jo fuldstændig rigtigt. At han ikke skifter ud, tja, det kan godt tænkes at være damage control i forhold til de to unge midtbanefolk, som har været totalt væk. Skal man flå dem ud, eller vise dem tillid? Det er ikke første gang i verdenshistorien at en træner vælger det sidste.

Det er da komplet mangel på ambitioner og decideret pinligt at man blot accepterer nederlaget med 45 min igen og vælger intet at foretage sig.

At man så var millimeter fra at tage vores bedste (og eneste nogenlunde spillende) markspiller fra banen med den første og eneste udskiftning er næsten tragikomisk.
Arh, man kan altså godt sætte de samme 11 på banen og stadig 'foretage sig noget'.
Synes du det ligner der foretaget nogen ændring? Udover Brøndby er på cruise control.
Det er jo ikke noget argument for, at man ikke kan ændre på tingene med de samme 11 spillere, at du ikke kan se den store ændring i denne kamp. Der er altså en del trænere som bruger det dér med IKKE lige at skifte 1-2 spillere i pausen, selv om man er bagude og har spillet dårligt.
Hvis vi ikke skal ruske op i holdet, tilskuere og heeeeele Nordjylland med en udskiftning eller to, efter at have været spillet ud af banen på røv og albuer hvornår så? Og hvilken træner skifter ikke, med 0-3 på hjemmebane efter 45 min?
Spot on. Der er stor forskel på om man er bagud 1-0 efter en lige kamp eller om man er blevet spillet ud af stadion og bagud 0-3 på hjemmebane.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af doukas » 2. apr 2018, 19:42

Så blev MC skifter ud. Bare vi nu ikke har smadret hans selvtillid :'(
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af andreasaab89 » 2. apr 2018, 19:43

Kaketo flere afleveriger fremad i banen på 3 min end MC og lesniak havde hele kampen tilsammen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 19:44

NIN skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Der er da ikke noget i vejen med den udtalelse. Det er jo fuldstændig rigtigt. At han ikke skifter ud, tja, det kan godt tænkes at være damage control i forhold til de to unge midtbanefolk, som har været totalt væk. Skal man flå dem ud, eller vise dem tillid? Det er ikke første gang i verdenshistorien at en træner vælger det sidste.

Det er da komplet mangel på ambitioner og decideret pinligt at man blot accepterer nederlaget med 45 min igen og vælger intet at foretage sig.

At man så var millimeter fra at tage vores bedste (og eneste nogenlunde spillende) markspiller fra banen med den første og eneste udskiftning er næsten tragikomisk.
Arh, man kan altså godt sætte de samme 11 på banen og stadig 'foretage sig noget'.
Synes du det ligner der foretaget nogen ændring? Udover Brøndby er på cruise control.
Det er jo ikke noget argument for, at man ikke kan ændre på tingene med de samme 11 spillere, at du ikke kan se den store ændring i denne kamp. Der er altså en del trænere som bruger det dér med IKKE lige at skifte 1-2 spillere i pausen, selv om man er bagude og har spillet dårligt.
Hvis vi ikke skal ruske op i holdet, tilskuere og heeeeele Nordjylland med en udskiftning eller to, efter at have været spillet ud af banen på røv og albuer hvornår så? Og hvilken træner skifter ikke, med 0-3 på hjemmebane efter 45 min?
Tilskuerne, og hele Nordjylland? Okay..... Det lyder lidt symbolpolitik-agtigt, og hvis - HVIS - Wieghorst har tænkt, at der var en selvstændig pointe i at give de unge på midten en ekstra chance for at vise noget, i stedet for at give dem en skurkerolle, så fint med mig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Gaarde6 » 2. apr 2018, 19:44

På P3 siger han, da tilskuere tallet bliver råbt op.
Ja dem der er her, sidder ikke lige frem, og ser på et hold, som så topper næste sæson.
Meget sigende.. Der er lang vej til et top hold.

Bisgaard
1. div
1. div
Indlæg: 416
Tilmeldt: 5. aug 2007, 18:01
Geografisk sted: Støvring

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Bisgaard » 2. apr 2018, 19:45

BassogogsVen skrev:Man må jo bare konstatere, at BIF i nuværende form er milevidt foran AaB i niveau. Ren klasseforskel.
Jeg ved egentlig ikke, om de spiller for spiller burde være så meget foran, at der er så meget forskel i niveau.
Men i hvert fald ser man et sammentømret hold, man ser aggressivitet, man ser vilje, man ser ild i øjnene på dem. Alt det, man ikke ser hos AaB, som bare fortsætter den kønsløse fodbold og indstilling.

Jeg tror, at det man primært ser på den bane i dag, er forskellen på Zorniger og Wieghorst.
Der er jeg så ikke helt enig. Spillere som MC, Lesniak, PK, Abildgaard og nu Kaketo vil ALDRIG være i nærheden af at komme på hold i Brøndby. Brøndby har altså et bedre hold end os.... Sorry
Kom nu igang AaB!!!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af andreasaab89 » 2. apr 2018, 19:45

andreasaab89 skrev:Kaketo flere afleveriger fremad i banen på 3 min end MC og lesniak havde hele kampen tilsammen
Kaketo flot assist til Pohl der
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 19:45

andreasaab89 skrev:Kaketo flere afleveriger fremad i banen på 3 min end MC og lesniak havde hele kampen tilsammen
Jeg er stadig fan af Kakeeto, og synes, han burde få mange flere chancer frem for de to, som har været usynlige på midtbanen i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af birk » 2. apr 2018, 19:46

Hold kæft nogle pis afslutninger af Pohl. Håbløs angriber.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af NIN » 2. apr 2018, 19:46

Funky skrev:
NIN skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Forza skrev:

Det er da komplet mangel på ambitioner og decideret pinligt at man blot accepterer nederlaget med 45 min igen og vælger intet at foretage sig.

At man så var millimeter fra at tage vores bedste (og eneste nogenlunde spillende) markspiller fra banen med den første og eneste udskiftning er næsten tragikomisk.
Arh, man kan altså godt sætte de samme 11 på banen og stadig 'foretage sig noget'.
Synes du det ligner der foretaget nogen ændring? Udover Brøndby er på cruise control.
Det er jo ikke noget argument for, at man ikke kan ændre på tingene med de samme 11 spillere, at du ikke kan se den store ændring i denne kamp. Der er altså en del trænere som bruger det dér med IKKE lige at skifte 1-2 spillere i pausen, selv om man er bagude og har spillet dårligt.
Hvis vi ikke skal ruske op i holdet, tilskuere og heeeeele Nordjylland med en udskiftning eller to, efter at have været spillet ud af banen på røv og albuer hvornår så? Og hvilken træner skifter ikke, med 0-3 på hjemmebane efter 45 min?
Tilskuerne, og hele Nordjylland? Okay..... Det lyder lidt symbolpolitik-agtigt, og hvis - HVIS - Wieghorst har tænkt, at der var en selvstændig pointe i at give de unge på midten en ekstra chance for at vise noget, i stedet for at give dem en skurkerolle, så fint med mig.
Vi har ikke noget at gøre på banen, det er erkender træneren jo selv. Så der er kun symbolpolitik tilbage og MW's er en parodi. Hvis det er en skurke-rolle at blive skiftet ud, er der mange hver weekend og man skulle måske overveje et andet erhverv.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Hinrup85 » 2. apr 2018, 19:47

Pastorius skrev:
Hinrup85 skrev:Pausen må give 2 udskiftninger, alle andre end rinne og Rolim vil kunne skiftes, ud uden at det ville gøre nogen forskel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vores udskiftninger skulle jo gerne gøre en forskel.

Jeg synes det er bekymrende at Wieghorst overhovedet kan finde på at stille med den midtbane.
Jeg kan godt se at jeg fik formuleret mig forkert. Jeg mente at alle andre end de 2 nævnte ikke ville blive savnet hvis de røg ud i pausen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2018, 19:47

doukas skrev:Så blev MC skifter ud. Bare vi nu ikke har smadret hans selvtillid :'(
Det ligner ikke, at der skulle slåes hårdt for at ødelægge den. Han har da heller ikke meget at have den i.
Med venlig Hilsen
--
Robert

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af CphAab » 2. apr 2018, 19:48

Fjollet at sige mand for mand er vi lige gode med Big.

Halvdelen af vores start 11er ville sidde på bænken i Brøndby..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 19:49

NIN skrev: Vi har ikke noget at gøre på banen, det er erkender træneren jo selv. Så der er kun symbolpolitik tilbage og MW's er en parodi. Hvis det er en skurke-rolle at blive skiftet ud, er der mange hver weekend og man skulle måske overveje et andet erhverv.
Ja, det er den ene tilgang, det er jeg helt med på. Jeg siger bare, at der er en anden, hvor man placerer ansvaret lidt mere kollektivt, og måske i særlig grad, når det handler om 2 unge folk.
Som jeg husker det, så var Kent eks. også meget uvillig til at skifte folk ved pausen, uanset hvor håbløst det så ud. Men det er måske bare min hukommelse, som spiller mig et puds.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar