Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 24. mar 2018, 11:47

Slutspillet indledes med en hjemmekamp mod Brøndbyernes IF. Vi har revanche til gode fra den elendige kamp mod Brøndby IF i februar hvor vi intet skabte trods en time i overtal.

Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Lesniak - MC - Rolim
Flores
Pohl

Würtz har karantæne

Bøfs Benedikt Röcker som nettede i opgøret i februar har ligeledes karantæne

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af troelsh » 24. mar 2018, 14:36

Flores og Rolim skal bytte plads, ellers er jeg enig i opstillingen :-)

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af andreasaab89 » 25. mar 2018, 20:07

troelsh skrev:Flores og Rolim skal bytte plads, ellers er jeg enig i opstillingen :-)

Det er fordelen ved kusk Rolim og Flores sammen. De kan bytte pladser og er meget forskellige typer hvilket kan skabe ravage .. kan dog bedst lide Flores centralt da han ikke er hurtig eller driblestærk men god i vendinger og aflejringer mv
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af dyhrmaN » 26. mar 2018, 10:26

troelsh skrev:Flores og Rolim skal bytte plads, ellers er jeg enig i opstillingen :-)
Mig bekendt foretrækker begge spillere at spille central offensiv midt, men på et langsomt AaB hold er det nok bedst med Rolim på fløjen, da han har mere gennembrudsstyrke

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Halil » 26. mar 2018, 11:28

Flores skal vel lige hjem fra Peru først og ikke have de sædvanlige “hamring i flyet” sygdomme eller hvorfor han så tit er fraværende efter en tur til Sydamerika.

SuperPøleren er klar!
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2018, 11:40

Halil skrev:Flores skal vel lige hjem fra Peru først og ikke have de sædvanlige “hamring i flyet” sygdomme eller hvorfor han så tit er fraværende efter en tur til Sydamerika.

SuperPøleren er klar!
Kampen blev spillet i Miami, så han er ikke de berømte 96 timer undervejs!
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 31. mar 2018, 11:15

Vi smadrer dem. I hørte det her først.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 31. mar 2018, 11:57

FlæskeFrank skrev:Vi smadrer dem. I hørte det her først.
Der er motivationen til forskel og det tror jeg godt kan blive afgørende.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af sulakvelidze » 31. mar 2018, 12:50

frederikshavneren skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi smadrer dem. I hørte det her først.
Der er motivationen til forskel og det tror jeg godt kan blive afgørende.
Som jeg læser det, virker FlæskeFrank da forholdsvis motiveret?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Hovedet » 31. mar 2018, 19:05

sulakvelidze skrev:
frederikshavneren skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi smadrer dem. I hørte det her først.
Der er motivationen til forskel og det tror jeg godt kan blive afgørende.
Som jeg læser det, virker FlæskeFrank da forholdsvis motiveret?
Så længe Flæske Frank har den rette indstilling, skal det nok gå. AaB vinder 1-0. Bemærk, jeg har haft ret i alle forudsigelser med undtagelse af 3-1 sejren over Lyngby i september. Det skal dog retfærdigvis nævnes, at jeg altid har skudt på 0-0 eller 1-1 og nu bevæger mig ud på en markant mere vovet vej...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Pastorius » 31. mar 2018, 20:21

Hvis det kniber med motivationen, så kan man da læse den her artikel, der allerede giver guldet til Brøndby.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ns/7098889

Hele den her motivationssank er ude af proportioner. Man bliver ikke fodboldspiller på det her niveau, hvis ikke vinderinstinktet sidder dybt i én allerede.
Det eneste sted det kan gør en forskel, er ved holdsammensætning, hvis der er mange kampe for holdene, så man sparer en spiller eller to i den mindst vigtige turnering.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af troelsh » 31. mar 2018, 21:14

Pastorius skrev:Hvis det kniber med motivationen, så kan man da læse den her artikel, der allerede giver guldet til Brøndby.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ns/7098889

Hele den her motivationssank er ude af proportioner. Man bliver ikke fodboldspiller på det her niveau, hvis ikke vinderinstinktet sidder dybt i én allerede.
Det eneste sted det kan gør en forskel, er ved holdsammensætning, hvis der er mange kampe for holdene, så man sparer en spiller eller to i den mindst vigtige turnering.
Okore snakkede om at jagte fck på den fjerdeplads, og selvom det mildt sagt virker ualmindelig svært at nå den fjerdeplads, så kan jeg godt li’ mentaliteten bag den udtalelelse, og den vidner om at spillerne ikke mangler motivationen før slutspillet

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Hovedet » 31. mar 2018, 22:37

troelsh skrev:
Pastorius skrev:Hvis det kniber med motivationen, så kan man da læse den her artikel, der allerede giver guldet til Brøndby.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ns/7098889

Hele den her motivationssank er ude af proportioner. Man bliver ikke fodboldspiller på det her niveau, hvis ikke vinderinstinktet sidder dybt i én allerede.
Det eneste sted det kan gør en forskel, er ved holdsammensætning, hvis der er mange kampe for holdene, så man sparer en spiller eller to i den mindst vigtige turnering.
Okore snakkede om at jagte fck på den fjerdeplads, og selvom det mildt sagt virker ualmindelig svært at nå den fjerdeplads, så kan jeg godt li’ mentaliteten bag den udtalelelse, og den vidner om at spillerne ikke mangler motivationen før slutspillet
Selvfølgelig er AaB da også motiverede i den forstand, at de er professionelle fodboldspillere og næppe finder det fedt at levere 10 kampe med et par uafgjorte og 8 nederlag eller lignende. Det ville også være en pænt dårlig charmeoffensiv over for tilhængerskaren.

Det kan dog kun marginalt skjule det faktum, at AaB reelt ikke har en dyt at spille for. Hullet op til FCK på 4. pladsen blev for stort mod slutningen af grundspillet, til at 4. pladsen er værd at beskæftige sig med, og alt derover er fucking miles away og mere til.

Jeg er spændt på at se udviklingen og fremtidsperspektiverne i AaBs spil mod de bedste modstandere og kan selvfølgelig også finde en spænding i, at AaB i teorien kan frarøve Brøndby guld i sidste spillerunde. Men AaBs rolle i slutspillet er og bliver perifær og indirekte, og sæsonen er i praksis slut, hvis AaB ryger ud af pokalen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Pastorius » 1. apr 2018, 01:03

Hovedet skrev: Det kan dog kun marginalt skjule det faktum, at AaB reelt ikke har en dyt at spille for. Hullet op til FCK på 4. pladsen blev for stort mod slutningen af grundspillet, til at 4. pladsen er værd at beskæftige sig med, og alt derover er fucking miles away og mere til.
Selvfølgelig har vi da noget at spille for. Stolthed og ære for at starte et sted. Det er rigeligt til at der bliver spillet igennem.
Vi kan også sagtens miste 5. pladsen.

...og selvfølgelig skal vi da gå efter den 4. plads. Vi kan starte med at slå FCK et par gange, så er der to point op.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Hovedet » 1. apr 2018, 01:52

Pastorius skrev:
Hovedet skrev: Det kan dog kun marginalt skjule det faktum, at AaB reelt ikke har en dyt at spille for. Hullet op til FCK på 4. pladsen blev for stort mod slutningen af grundspillet, til at 4. pladsen er værd at beskæftige sig med, og alt derover er fucking miles away og mere til.
Selvfølgelig har vi da noget at spille for. Stolthed og ære for at starte et sted. Det er rigeligt til at der bliver spillet igennem.
Vi kan også sagtens miste 5. pladsen.

...og selvfølgelig skal vi da gå efter den 4. plads. Vi kan starte med at slå FCK et par gange, så er der to point op.
Skulle vi miste den 5. plads, giver det næppe anledning til landesorg i det ganske Nordjylland. Dem har vi en ganske habil samling af i forvejen :-)

Selvfølgelig skal vi da gå efter det hele, men jeg betragter det som usandsynligt, at vi skulle hente 8 point på FCK på 10 kampe og som helt på månen, at vi skulle nå FCN og selvfølgelig Brøndby og FCM. Jeg vil blive dybt forbløffet, om vi i det hele taget skulle hente flere point end nogle af de førnævnte i slutspillet som sådan. Ikke fordi vi er specielt dårlige, men FCK og de 3 øvrige hold foran os er i øjeblikket på et niveau over os.

Stolthed og almindelig professionel ære findes til gengæld i rigt mål, som jeg jo også påpegede i mit indlæg. Et køligt og nøgternt blik på den nuværende stilling afslører imidlertid, at forårets vigtigste kamp finder sted den 11. april mod Fredericia.

Slutspillet er for mig først og fremmest et pejlemærke på, hvordan vi står i forhold til næste sæson.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af AK48hamas » 1. apr 2018, 03:05

Håber virkelig på en sejr. Magter ikke at høre på mine bekendte Brøndby fans hvis de vinder mesterskabet.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af doukas » 2. apr 2018, 08:46

En kamptråd med Brøndby, der går 7 dage tilbage. 16 indlæg. Euforien omkring det der Mesterskabsslutspil er ikke til at tage fejl af.

Det går amok kl.18.00
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 2. apr 2018, 08:57

doukas skrev:En kamptråd med Brøndby, der går 7 dage tilbage. 16 indlæg. Euforien omkring det der Mesterskabsslutspil er ikke til at tage fejl af.

Det går amok kl.18.00
Som jeg har skrevet før er mesterskabsslutspillet for AaBs vedkommende 10 træningskampe. Selvfølgelig er det fint at vi er i slutspillet, men et hurtigt kig på tabellen viser at vi ikke har noget at spille for. Der venter interessante modstandere i slutspillet, desto ærligere er det at vi er ubehjælpeligt sat før slutspillet overhovedet er startet.

Slutspillet skal bruges som optakt til næste sæson, den eneste rest af spænding der er tilbage i denne sæson er i pokalen.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af MrBangDK » 2. apr 2018, 09:18

doukas skrev:En kamptråd med Brøndby, der går 7 dage tilbage. 16 indlæg. Euforien omkring det der Mesterskabsslutspil er ikke til at tage fejl af.

Det går amok kl.18.00
Folk har haft for travlt med at bitche i andre tråde.. læg dertil den massive mængde tømmermænd i påsken. Det er dømt til ikke at give nogen lang tråd.

Man kunne vende det om og sige - ville der have været 5-6 siders indlæg, hvis ikke vi havde et mesterskabsslutspil og vi blot skulle møde limsnifferne i en ordinær kamp i påsken?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af MrBangDK » 2. apr 2018, 09:20

frederikshavneren skrev:
doukas skrev:En kamptråd med Brøndby, der går 7 dage tilbage. 16 indlæg. Euforien omkring det der Mesterskabsslutspil er ikke til at tage fejl af.

Det går amok kl.18.00
Som jeg har skrevet før er mesterskabsslutspillet for AaBs vedkommende 10 træningskampe. Selvfølgelig er det fint at vi er i slutspillet, men et hurtigt kig på tabellen viser at vi ikke har noget at spille for. Der venter interessante modstandere i slutspillet, desto ærligere er det at vi er ubehjælpeligt sat før slutspillet overhovedet er startet.

Slutspillet skal bruges som optakt til næste sæson, den eneste rest af spænding der er tilbage i denne sæson er i pokalen.
Der er så meget at hente i de kampe, så blot ar kvalificere dem som træningskampe, er en holdning jeg ikke håber der er mange der deler!
Ska' vi hak'?

Besvar