Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af strangecap » 4. apr 2018, 07:23

BassogogsVen skrev:
CphAab skrev:
FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.
Som det har set ud indtil nu, ville det da være herligt, hvis Pallesen og Safranko bad om at måtte skifte klub. Endnu to af Gaardes fejlkøb, som ikke har tilbudt dette hold noget som helst, der ikke var i forvejen. Og trænerteamet er jo tilsyneladende af samme mening.
Hold nu op du siger Safranko ikke tilbyder holdet noget det ikke har i forvejen; hvad er det for en angriber vi har i den statur med hans kompentancer vi har der løber rundt og gemmer sig, i mine øjne bliver han bare brugt forkert af MW

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 4. apr 2018, 08:07

strangecap skrev:
BassogogsVen skrev:
CphAab skrev:
FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.
Som det har set ud indtil nu, ville det da være herligt, hvis Pallesen og Safranko bad om at måtte skifte klub. Endnu to af Gaardes fejlkøb, som ikke har tilbudt dette hold noget som helst, der ikke var i forvejen. Og trænerteamet er jo tilsyneladende af samme mening.
Hold nu op du siger Safranko ikke tilbyder holdet noget det ikke har i forvejen; hvad er det for en angriber vi har i den statur med hans kompentancer vi har der løber rundt og gemmer sig, i mine øjne bliver han bare brugt forkert af MW
Hvad er det for nogle kompetencer? Dem har jeg vitterligt svært ved at få øje på, men jeg er meget åben for input.

Fun fact: Safranko er den angriber i ligaen, der med mere end 400 afleveringer har været dårligst til at ramme en medspiller.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af De Fem » 4. apr 2018, 11:35

Kampene betyder tæt på intet, så jeg ville ønske at man udnyttede foråret til at prøve noget af. Ikke alt på en gang, en et af de her forsøg:
- Børsting som højre back.
- 4-4-3 over flere kampe, gerne med Pohl på den ene side i en Rommefar-rolle. Det er trods alt en DBU man der kører det.
- Alternativer til Blåbjerg og KP i midterforsvaret.

Kampene betyder intet, som da Dalsgaard blev omskolet et forår. Kun pokalen har betydning for næste sæson. Kunne være rart hvis der kom lidt ud af det.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af PeterS » 4. apr 2018, 11:48

De Fem skrev:Kampene betyder tæt på intet, så jeg ville ønske at man udnyttede foråret til at prøve noget af. Ikke alt på en gang, en et af de her forsøg:
- Børsting som højre back.
- 4-4-3 over flere kampe, gerne med Pohl på den ene side i en Rommefar-rolle. Det er trods alt en DBU man der kører det.
- Alternativer til Blåbjerg og KP i midterforsvaret.

Kampene betyder intet, som da Dalsgaard blev omskolet et forår. Kun pokalen har betydning for næste sæson. Kunne være rart hvis der kom lidt ud af det.
Synes nu ikke Rinne har spillet sig af, omvendt vil det selvfølgelige være at prøve noget helt nyt ;)

Tilgengæld har vi den måske sidste men forhåbentlig ikke sidste kamp på onsdag i fredericia, som bør have meget mere fokus, end turen til plastic skøjtebanen.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af strangecap » 4. apr 2018, 12:33

BassogogsVen skrev:
strangecap skrev:
BassogogsVen skrev:
CphAab skrev:
FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.
Som det har set ud indtil nu, ville det da være herligt, hvis Pallesen og Safranko bad om at måtte skifte klub. Endnu to af Gaardes fejlkøb, som ikke har tilbudt dette hold noget som helst, der ikke var i forvejen. Og trænerteamet er jo tilsyneladende af samme mening.
Hold nu op du siger Safranko ikke tilbyder holdet noget det ikke har i forvejen; hvad er det for en angriber vi har i den statur med hans kompentancer vi har der løber rundt og gemmer sig, i mine øjne bliver han bare brugt forkert af MW
Hvad er det for nogle kompetencer? Dem har jeg vitterligt svært ved at få øje på, men jeg er meget åben for input.

Fun fact: Safranko er den angriber i ligaen, der med mere end 400 afleveringer har været dårligst til at ramme en medspiller.
Han skal heller ikke ramme medspillere men ramme målet men det hjælper ikke når han skal ned og hente bolden næsten nede ved Rinne det er jo ikke Messi :)

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af De Fem » 4. apr 2018, 13:36

PeterS skrev:
De Fem skrev:Kampene betyder tæt på intet, så jeg ville ønske at man udnyttede foråret til at prøve noget af. Ikke alt på en gang, en et af de her forsøg:
- Børsting som højre back.
- 4-4-3 over flere kampe, gerne med Pohl på den ene side i en Rommefar-rolle. Det er trods alt en DBU man der kører det.
- Alternativer til Blåbjerg og KP i midterforsvaret.

Kampene betyder intet, som da Dalsgaard blev omskolet et forår. Kun pokalen har betydning for næste sæson. Kunne være rart hvis der kom lidt ud af det.
Synes nu ikke Rinne har spillet sig af, omvendt vil det selvfølgelige være at prøve noget helt nyt ;)

Tilgengæld har vi den måske sidste men forhåbentlig ikke sidste kamp på onsdag i fredericia, som bør have meget mere fokus, end turen til plastic skøjtebanen.
Ha ha. Resultaterne i betragtning regner jeg med at DBU tillader en ekstra mand i forårets sidste kampe.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Bundgaard » 4. apr 2018, 16:09

syntes at MW skal ryste posen til kampen, evt. en ramkilde, ved ikke om han stadig er skadet men også vessam ali kunne være frisk pust

bare min mening og så skal PK på bænken, føj han var ringe i mandags
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af JonasK » 4. apr 2018, 18:33

Safranko?
Se lige kampen fra i mandags, de første 4 (fire!) hovedstødsdueller han er oppe i for snitte bolden videre, rammer han ikke engang bolden. Han er HÅBLØS!

Håber godt nok at de x 6’er på den midtbane droppes. Det er hæsligt at se på, der mangler konsekvent folk i modstanderes felt, og vi er virkelig dårlige til at blive retvendte på den centrale, og sætte spillet hurtigt op

Børsting - KP - Blåbjerg - Ahlmann

Wurtz - Kakeeto / Risgård

Kusk - Rolim - Pohl

Ali

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af CphAab » 4. apr 2018, 21:38

jeg kan virkelig ikke se hvorfor Børsting skal have back pladsen fremfor Pallesen.. ringere var han altså ikke.. i hvert fald ikke så ringe at Børsting bør starte inde på en plads han ALDRIG har spillet før.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Forza » 5. apr 2018, 17:36

Jeg håber man ryster posen og stiller med følgende opstilling:
Rinne
Pallesen - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - Würtz - Flores - Børsting
Rolim
Pohl
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Remark » 5. apr 2018, 19:12

Jeg håber vi får to deciderede angribere på banen, Pohl og Safranko.

Jeg synes ikke at 4-4-2 burde være død i AaB-regi. Vi har stort set spillet den siden Backe, og eksperimentet med 4-3-3 ender altid i en 4-5-1.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 5. apr 2018, 19:49

Selvfølgelig skal vi ikke udskifte alle 11 spillere men en kamp som i morgen på udebane mod et tophold er velegnet til at eksperimentere lidt. F.eks. til at se Abildgaard i forsvaret og Børsting som back, det giver noget mere at se sådanne eksperimenterer i aktion mod et tophold fremfor i en kamp i reserveligaen mod Lyngbys 3. hold

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Nitten » 5. apr 2018, 22:32

Forza skrev:Jeg håber man ryster posen og stiller med følgende opstilling:
Rinne
Pallesen - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - Würtz - Flores - Børsting
Rolim
Pohl
hukommelsen må åbenbart være kort. Ja PK er ikke god, men Pallesen var elendig x 2 sidst han var med og det endda mod FCN. Så med mindre der er sket et mirakel til træningen er der da intet der taler for at han skal have den back

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af 9520AaB » 6. apr 2018, 07:18

Nitten skrev:
Forza skrev:Jeg håber man ryster posen og stiller med følgende opstilling:
Rinne
Pallesen - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - Würtz - Flores - Børsting
Rolim
Pohl
hukommelsen må åbenbart være kort. Ja PK er ikke god, men Pallesen var elendig x 2 sidst han var med og det endda mod FCN. Så med mindre der er sket et mirakel til træningen er der da intet der taler for at han skal have den back
Vores store problem i en nøddeskal. Vi har ikke formået at finde en ok afløser for Dalsgaard.
Pallesen er ikke god nok, PK er i bedste fald blot boldflytter(og helst bagud).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af aaballday » 6. apr 2018, 07:53

Startopstilling iflg nordjyske:

Rinne
Pallesen-Pedersen-Blåbjerg-Ahlmann
Flores-Lesniak-wurtz-kusk
Safranko-Pohl

Wieghorst nævner noget om af nogle folk har småskavanker efter mange kampe i træk; det er mok tiltænkt Rolim så man undgår skader (og måske Kristensen)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 6. apr 2018, 08:44

aaballday skrev:Startopstilling iflg nordjyske:

Rinne
Pallesen-Pedersen-Blåbjerg-Ahlmann
Flores-Lesniak-wurtz-kusk
Safranko-Pohl

Wieghorst nævner noget om af nogle folk har småskavanker efter mange kampe i træk; det er mok tiltænkt Rolim så man undgår skader (og måske Kristensen)
En ok startopstilling. Spændende at se Safranko, og om han kan komme til chancer.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Rams » 6. apr 2018, 08:56

FIDEL skrev:
aaballday skrev:Startopstilling iflg nordjyske:

Rinne
Pallesen-Pedersen-Blåbjerg-Ahlmann
Flores-Lesniak-wurtz-kusk
Safranko-Pohl

Wieghorst nævner noget om af nogle folk har småskavanker efter mange kampe i træk; det er mok tiltænkt Rolim så man undgår skader (og måske Kristensen)
En ok startopstilling. Spændende at se Safranko, og om han kan komme til chancer.
Dette kunne sagtens være den chance som Safranko får. Jeg håber han griber den. Det eneste parameter, hvor vi har en fordel mod FCN er i luftspillet, så det giver mening at bringe Safranko omend det kræver, at der er nogen som magter at slå kvalificerede indlæg mod feltet.

Pallesen giver også mening. Vi har brug for noget fart i forsvaret mod de fodrappe FCN drenge.
In verbis simus faciles

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 6. apr 2018, 09:06

Rams skrev:
FIDEL skrev:
aaballday skrev:Startopstilling iflg nordjyske:

Rinne
Pallesen-Pedersen-Blåbjerg-Ahlmann
Flores-Lesniak-wurtz-kusk
Safranko-Pohl

Wieghorst nævner noget om af nogle folk har småskavanker efter mange kampe i træk; det er mok tiltænkt Rolim så man undgår skader (og måske Kristensen)
En ok startopstilling. Spændende at se Safranko, og om han kan komme til chancer.
Dette kunne sagtens være den chance som Safranko får. Jeg håber han griber den. Det eneste parameter, hvor vi har en fordel mod FCN er i luftspillet, så det giver mening at bringe Safranko omend det kræver, at der er nogen som magter at slå kvalificerede indlæg mod feltet.

Pallesen giver også mening. Vi har brug for noget fart i forsvaret mod de fodrappe FCN drenge.
Vi skal ihvertfald have bolden ind i boksen fra kanterne, og starter Kusk på venstrefløjen?
Synes faktisk Pohl og Safranko fungerede fint sammen, da de spillede sammen i foråret, men de skal selvfølgelig være skarpere.

Aalborgmanden
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Aalborgmanden » 6. apr 2018, 13:21

Hvad med at omskole Pohl til højre back ?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 6. apr 2018, 14:17

Rams skrev:
FIDEL skrev:
aaballday skrev:Startopstilling iflg nordjyske:

Rinne
Pallesen-Pedersen-Blåbjerg-Ahlmann
Flores-Lesniak-wurtz-kusk
Safranko-Pohl

Wieghorst nævner noget om af nogle folk har småskavanker efter mange kampe i træk; det er mok tiltænkt Rolim så man undgår skader (og måske Kristensen)
En ok startopstilling. Spændende at se Safranko, og om han kan komme til chancer.
Dette kunne sagtens være den chance som Safranko får. Jeg håber han griber den. Det eneste parameter, hvor vi har en fordel mod FCN er i luftspillet, så det giver mening at bringe Safranko omend det kræver, at der er nogen som magter at slå kvalificerede indlæg mod feltet.

Pallesen giver også mening. Vi har brug for noget fart i forsvaret mod de fodrappe FCN drenge.
Ja, så er det bare trist for Safrankos chance, at ham, der slår de klart bedste indlæg, sidder over.

I øvrigt glæder Blåbjerg sig til at skulle i kamp igen. Så er der da én, der glæder sig til det!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar