Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Danni » 6. apr 2018, 20:15

Gamen skrev:
Funky skrev:Trippelchance til AaB, FCN er svineheldige. minuttet efter står det 3-1. Blåbjerg udstillet. Kors mand.
Flores sover defensivt, og Ahlmann er væk. Blåbjerg venter, og venter, og venter. Som sædvanlig er han alt andet end aggressiv i sit forsvarsspil. Det var så 6 mål indkasseret over 2 kampe. Lige for at stadfæste at vi absolut intet har at gøre i det her mesterskabsslutspil - vi er MILEVIDT fra de her hold.
Jamen så skriv da til DBU og sig, du mener, at hvis AaB bliver nummer 5 i grundspillet i fremtiden, er det bedre at tage nr 7 med i mesterskabspillet og AaB i nedrykningspillet, hvor vi jo så retteligt må høre til eller 1. division eller hvad du mener. Det tror jeg da, de vil lytte på. Det lyder meget logisk, det du siger!
Længe leve arbejderklassen!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. apr 2018, 20:16

Chancerne har vi da haft...

Klawn
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 14. jul 2011, 21:40

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Klawn » 6. apr 2018, 20:16

safranko over fra 50 cm

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kristian » 6. apr 2018, 20:17

Gamen skrev:
Funky skrev:Trippelchance til AaB, FCN er svineheldige. minuttet efter står det 3-1. Blåbjerg udstillet. Kors mand.
Flores sover defensivt, og Ahlmann er væk. Blåbjerg venter, og venter, og venter. Som sædvanlig er han alt andet end aggressiv i sit forsvarsspil. Det var så 6 mål indkasseret over 2 kampe. Lige for at stadfæste at vi absolut intet har at gøre i det her mesterskabsslutspil - vi er MILEVIDT fra de her hold.
Nu er vi jo så fortjent i top 6..men 4 af de hold er klasser over AaB og Horsens i år.

Det mesterskabsspil er for de 4 øverste i år.

Vi har spillet os fortjent i top 6, så selvfølgelig høre vi til her.
------------------
mvh Kristian

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af CphAab » 6. apr 2018, 20:18

Danni skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:Trippelchance til AaB, FCN er svineheldige. minuttet efter står det 3-1. Blåbjerg udstillet. Kors mand.
Flores sover defensivt, og Ahlmann er væk. Blåbjerg venter, og venter, og venter. Som sædvanlig er han alt andet end aggressiv i sit forsvarsspil. Det var så 6 mål indkasseret over 2 kampe. Lige for at stadfæste at vi absolut intet har at gøre i det her mesterskabsslutspil - vi er MILEVIDT fra de her hold.
Jamen så skriv da til DBU og sig, du mener, at hvis AaB bliver nummer 5 i grundspillet i fremtiden, er det bedre at tage nr 7 med i mesterskabspillet og AaB i nedrykningspillet, hvor vi jo så retteligt må høre til eller 1. division eller hvad du mener. Det tror jeg da, de vil lytte på. Det lyder meget logisk, det du siger!

Jeg mener helt seriøst, at det havde været en mere positiv oplevelse for os frem mod næste sæson.. at ende på 7 pladsen og så vinde en masse kampe i taber spillet.
fremfor at få tæsk i 10 kampe i mesterskabs spillet.

Hvordan skal vi have et bedre hold efter sommerferien? de kommer til at gå rundt med mindre selvtillid
end jeg ville have det på den røde løber til en model fest.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Mr. Larsen » 6. apr 2018, 20:19

Frygah skrev:
Mr. Larsen skrev:AaB Classic

Hvad sagde jeg vi får en røvfuld idag
Jamen du er da så dygtig. Tillykke til dig... Det vigtige er nemlig du kan sidde i en kamptråd og bralre op med "Hvad sagde jeg?" indlæg.
Snup du dig bare en tudekiks Frygah
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. apr 2018, 20:19

Kakeeto erstatter Würtz

Klawn
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 14. jul 2011, 21:40

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Klawn » 6. apr 2018, 20:19

hvor er rolim?

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af CphAab » 6. apr 2018, 20:20

Klawn skrev:hvor er rolim?
Den eneste spiller der kan ændre på den her kamp er Zlatan...

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af white splash » 6. apr 2018, 20:21

CphAab skrev:
Klawn skrev:hvor er rolim?
Den eneste spiller der kan ændre på den her kamp er Zlatan...
Det var Zlatans!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 20:21

Kristian skrev:
Nu er vi jo så fortjent i top 6..men 4 af de hold er klasser over AaB og Horsens i år.

Det mesterskabsspil er for de 4 øverste i år.

Vi har spillet os fortjent i top 6, så selvfølgelig høre vi til her.
Jeg taler om det lange perspektiv - og her er det absolut ikke fedt, at se hvor meget vi mangler. Hvis det her hold skal udvikles, så har vi godt af kampe hvor vi kan udvikle vores spil. Blandt andet ifht. det at være boldbesiddende. Vi blev skilt ad i første kamp mod Brøndby, og FCN kunne have scoret 4-5 mål indtil videre. Hvis du tror det er godt henimod næste sæson, så fair nok. Lige nu er vi bare pinlige at se på.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. apr 2018, 20:21

Mathias Jensen og Mikkel Rygaard har den fodbold intelligens som vores hold mangler

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af EINHILL » 6. apr 2018, 20:22

Defensiven spilller som om, at de står overfor Messi hver gang og bakker 10 meter...

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kristian » 6. apr 2018, 20:23

CphAab skrev:
Danni skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:Trippelchance til AaB, FCN er svineheldige. minuttet efter står det 3-1. Blåbjerg udstillet. Kors mand.
Flores sover defensivt, og Ahlmann er væk. Blåbjerg venter, og venter, og venter. Som sædvanlig er han alt andet end aggressiv i sit forsvarsspil. Det var så 6 mål indkasseret over 2 kampe. Lige for at stadfæste at vi absolut intet har at gøre i det her mesterskabsslutspil - vi er MILEVIDT fra de her hold.
Jamen så skriv da til DBU og sig, du mener, at hvis AaB bliver nummer 5 i grundspillet i fremtiden, er det bedre at tage nr 7 med i mesterskabspillet og AaB i nedrykningspillet, hvor vi jo så retteligt må høre til eller 1. division eller hvad du mener. Det tror jeg da, de vil lytte på. Det lyder meget logisk, det du siger!

Jeg mener helt seriøst, at det havde været en mere positiv oplevelse for os frem mod næste sæson.. at ende på 7 pladsen og så vinde en masse kampe i taber spillet.
fremfor at få tæsk i 10 kampe i mesterskabs spillet.

Hvordan skal vi have et bedre hold efter sommerferien? de kommer til at gå rundt med mindre selvtillid
end jeg ville have det på den røde løber til en model fest.
AaB har en ambition om top 6 og hvis du har hørt og fulgt med i de reaktioner der har været efter vi indfriede det, ville du vide at top 6 var ultimatum i år.

Hvis AaB endnu engang var endt i nedrykningsspil, havde selvforståelsen fået et stort hak igen. Det havde ikke ændret en pind at få de kampe.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Funky » 6. apr 2018, 20:23

frederikshavneren skrev:Mathias Jensen og Mikkel Rygaard har den fodbold intelligens som vores hold mangler
Yep. Men fair nok, alle ser også bedre ud på et hold, der fungerer. Og det gør vores ikke mod modstand af denne kaliber.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af CphAab » 6. apr 2018, 20:23

Der fik Flores lige 30 sekunder alene med bolden 10 meter fra feltet og endte med at sparke den ud på parkeringspladsen
og ham tror folk bliver 50 millioner værd til VM :aabfan: :aabfan: :aabfan: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. apr 2018, 20:23

Rolim erstatter Safranko

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kristian » 6. apr 2018, 20:25

Gamen skrev:
Kristian skrev:
Nu er vi jo så fortjent i top 6..men 4 af de hold er klasser over AaB og Horsens i år.

Det mesterskabsspil er for de 4 øverste i år.

Vi har spillet os fortjent i top 6, så selvfølgelig høre vi til her.
Jeg taler om det lange perspektiv - og her er det absolut ikke fedt, at se hvor meget vi mangler. Hvis det her hold skal udvikles, så har vi godt af kampe hvor vi kan udvikle vores spil. Blandt andet ifht. det at være boldbesiddende. Vi blev skilt ad i første kamp mod Brøndby, og FCN kunne have scoret 4-5 mål indtil videre. Hvis du tror det er godt henimod næste sæson, så fair nok. Lige nu er vi bare pinlige at se på.
Er enig med dig i, at udviklingen i de første to kampe ikke er god og aå kunme man måske have tænkt sig nogle nemmere modstandere.

Jeg vil hellere se AaB så højt oppe som muligt, fremfor at tale om lette kampe og træning mod ringere hold. Det er sq en falliteeklæring.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 20:25

Og nu sidder kommentatorerne og smågriner af Pallesen. No fucking wonder. Endnu en rigtig skidt kamp.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Frygah » 6. apr 2018, 20:26

Gamen skrev:
Kristian skrev:
Nu er vi jo så fortjent i top 6..men 4 af de hold er klasser over AaB og Horsens i år.

Det mesterskabsspil er for de 4 øverste i år.

Vi har spillet os fortjent i top 6, så selvfølgelig høre vi til her.
Jeg taler om det lange perspektiv - og her er det absolut ikke fedt, at se hvor meget vi mangler. Hvis det her hold skal udvikles, så har vi godt af kampe hvor vi kan udvikle vores spil. Blandt andet ifht. det at være boldbesiddende. Vi blev skilt ad i første kamp mod Brøndby, og FCN kunne have scoret 4-5 mål indtil videre. Hvis du tror det er godt henimod næste sæson, så fair nok. Lige nu er vi bare pinlige at se på.
Men synes du, ærlig talt, ikke at vores offensiv har været ganske fornuftig idag? Vi har lagt højt pres, vi har skabt store chancer (som bliver misbrugt på det skammeligste, hvilket jeg er helt enig ikke er godt nok!) og forsøgt med 2 angribere. Det eneste man nærmest kunne forlange mere, ud fra de spillere vi har, var Rolim i stedet for Lesniak/Würtz.

Vi har nogle spillere der ikke er gode nok, det er jeg helt med på. Men ud fra kampen idag, isoleret set, så er der da nogle offensive tendenser der kan bygges videre på, synes du ikke? Så kan vi snakke PK, Pallesen, Pohl osv. ned til hudløshed bagefter.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar