Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Funky » 6. apr 2018, 19:43

Forza skrev:
frederikshavneren skrev:Straffespark der kan diskuteres
Nej, der er ikke skyggen af straffe.
Totalt håbløs dom. Hvad tænker Kehlet på der??
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 19:44

EINHILL skrev:Det kan godt være, at PK havde en OFF kamp sidst, men hans niveau er stadig langt over Pallesens.
Måske langt over Pallesens, men langt under Superliga-niveau.

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 19:46

Danni skrev:Til gengæld har han været en fremragende spilstation indtil videre. Jeg ved godt du er forudindtaget og ønsker, han skal spille dårligt, så du sikkert ikke kan se det. Men så se lige kampen igen bagefter og se hvor god han har været i de første 40 min.
Han har haft 1-2 gode aflæg. Til gengæld har han pisset ligeså meget væk, og er stadig ikke tilstede i boksen. Han er og bliver en falliterklæring.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af doukas » 6. apr 2018, 19:46

Fokus i pausen må være på, hvordan vi får lukket FCN ned i anden halvleg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af dyhrmaN » 6. apr 2018, 19:47

Pause. Træls resultat, men for en gangs skyld synes jeg godt, at vi kan være indsatsen bekendt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Forza » 6. apr 2018, 19:47

Danni skrev:
Gamen skrev:Haha, altså, det er simpelthen vanvittigt at vi har betalt over 4 mio. for Safranko. Hans teknik er på serie-niveau.
Til gengæld har han været en fremragende spilstation indtil videre. Jeg ved godt du er forudindtaget og ønsker, han skal spille dårligt, så du sikkert ikke kan se det. Men så se lige kampen igen bagefter og se hvor god han har været i de første 40 min.
Helt enig. Han har faktisk spillet en fin halvleg. Og så hjælper det selvfølgelig også på argumentet at digte prisen længere op end hvad den reelt lød på.

Vi gav 3,5 mio for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Forza » 6. apr 2018, 19:48

doukas skrev:Fokus i pausen må være på, hvordan vi får lukket FCN ned i anden halvleg.
Fokus er sikkert i stil med BIF kampen at holde nullet i 2. Halvleg. Kanon taktik når man er bagud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kristian » 6. apr 2018, 19:49

Gamen skrev:
Danni skrev:Til gengæld har han været en fremragende spilstation indtil videre. Jeg ved godt du er forudindtaget og ønsker, han skal spille dårligt, så du sikkert ikke kan se det. Men så se lige kampen igen bagefter og se hvor god han har været i de første 40 min.
Han har haft 1-2 gode aflæg. Til gengæld har han pisset ligeså meget væk, og er stadig ikke tilstede i boksen. Han er og bliver en falliterklæring.
Han er da i boksen når vi er deroppe..

Problemet er at vi ikke kommer over kanten og til indlæg.

Lad nu vær med at angrive Safranko når han for en gang skyld gør det hæderligt.

Handler det virkelig kun om at svine og skrive "ha ha" når AaB er bagud..håber man virkelig at vi bliver røvpulet på røv og albuer.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kokkefar » 6. apr 2018, 19:49

Pallesen, KP, Blåbjerg, Würtz, Lesniak. Ingen af dem har teknikken til at spille det hurtige kombinationsspil det kræver at spille sig ud af første pres. Alligevel er det netop hvad vores taktik går ud på, at spille sig gennem første pres. Det er paradoksalt at vores to absolut ringeste boldspillere (KP og BB) har bolden 80% af vores tid på bolden. Der er simpelthen for mange huller både taktisk og mandskabsmæssigt på det her hold.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af raekkeettre » 6. apr 2018, 19:50

Altså...det er sgu da Ikke sort/hvidt det her. Jeg synes det er langt mere direkte når vi har 2 angribere. Hvis det pisse tynde straffe ikke havde været der....var det 1-1 og okay gået...Pohl...scorede og ja....langt flere folk i feltet end vi er vant til. Kusk skal bare liiige lidt op i gear. Synes faktisk at Lesniak har gjort det mere end fornuftigt. Sååå langt bedre end mod BIF....men ja...ikke godt nok til top 4...endnu...men vi er på vej.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af EINHILL » 6. apr 2018, 19:52

Forza skrev:
Danni skrev:
Gamen skrev:Haha, altså, det er simpelthen vanvittigt at vi har betalt over 4 mio. for Safranko. Hans teknik er på serie-niveau.
Til gengæld har han været en fremragende spilstation indtil videre. Jeg ved godt du er forudindtaget og ønsker, han skal spille dårligt, så du sikkert ikke kan se det. Men så se lige kampen igen bagefter og se hvor god han har været i de første 40 min.
Helt enig. Han har faktisk spillet en fin halvleg. Og så hjælper det selvfølgelig også på argumentet at digte prisen længere op end hvad den reelt lød på.

Vi gav 3,5 mio for ham.
Stadig 3 mio. over værdien.

Utroligt at man skal sidde og være misundelige over FCN’s sportslige setup :'(

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Danni » 6. apr 2018, 19:53

Gamen skrev:
Danni skrev:Til gengæld har han været en fremragende spilstation indtil videre. Jeg ved godt du er forudindtaget og ønsker, han skal spille dårligt, så du sikkert ikke kan se det. Men så se lige kampen igen bagefter og se hvor god han har været i de første 40 min.
Han har haft 1-2 gode aflæg. Til gengæld har han pisset ligeså meget væk, og er stadig ikke tilstede i boksen. Han er og bliver en falliterklæring.
Indenfor 5 minutter har du kun nævnt, at Safranko pisser ting væk, at han er på serie-niveau, at han er en falliterklæring, at Patrick Kristensen er langt under superliganiveau og at Kristoffer Pallesen er endnu langt dårligere. Det må du kan gøre bedre, det plejer du da at kunne. Ellers kan du sige nogle af de samme ting flere gange.
Længe leve arbejderklassen!

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 19:55

Kristian skrev: Han er da i boksen når vi er deroppe..

Problemet er at vi ikke kommer over kanten og til indlæg.

Lad nu vær med at angrive Safranko når han for en gang skyld gør det hæderligt.

Handler det virkelig kun om at svine og skrive "ha ha" når AaB er bagud..håber man virkelig at vi bliver røvpulet på røv og albuer.
Men det er jo ikke noget nyt, at vi ikke gør det. Vi spiller med indadvendte kanter ffs, og vores backs har næppe fri licens til at komme i overlap konstant.

Hvis hæderligt er at være anonym for hvilket gang, så beklager - han var en ekstraordinær investering på linje med Okore og Kusk (ifølge Gaarde), og skal derfor også bedømmes som en sådan.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. apr 2018, 19:56

Funky skrev:
Forza skrev:
frederikshavneren skrev:Straffespark der kan diskuteres
Nej, der er ikke skyggen af straffe.
Totalt håbløs dom. Hvad tænker Kehlet på der??
Iflg. en rigid fortolkning af reglerne kan straffesparket sikkert godt dømmes, jeg er dog ikke enig i kendelsen

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 19:57

Danni skrev: Indenfor 5 minutter har du kun nævnt, at Safranko pisser ting væk, at han er på serie-niveau, at han er en falliterklæring, at Patrick Kristensen er langt under superliganiveau og at Kristoffer Pallesen er endnu langt dårligere. Det må du kan gøre bedre, det plejer du da at kunne. Ellers kan du sige nogle af de samme ting flere gange.
Er det da løgn? Du sidder som en anden naivist foran din computer, og har absolut intet kritisk at sige om AaB. Vorherre bevares. Hvis man er tilfreds med udviklingen de sidste par år, så er man enten masochist eller decideret ubegavet.

Hvis ikke man må kritisere nogle af klubbens største investeringer, hvem så? Det er bestemt ikke kutyme for os at betale transfers, og når 2 af de indkøbte spillere så viser sig nærmest at være ringere end alternativerne, så er det skidt.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kristian » 6. apr 2018, 19:59

Gamen skrev:
Kristian skrev: Han er da i boksen når vi er deroppe..

Problemet er at vi ikke kommer over kanten og til indlæg.

Lad nu vær med at angrive Safranko når han for en gang skyld gør det hæderligt.

Handler det virkelig kun om at svine og skrive "ha ha" når AaB er bagud..håber man virkelig at vi bliver røvpulet på røv og albuer.
Men det er jo ikke noget nyt, at vi ikke gør det. Vi spiller med indadvendte kanter ffs, og vores backs har næppe fri licens til at komme i overlap konstant.

Hvis hæderligt er at være anonym for hvilket gang, så beklager - han var en ekstraordinær investering på linje med Okore og Kusk (ifølge Gaarde), og skal derfor også bedømmes som en sådan.
Men er vi ikke enig i, at når vi har chancen er han i boksen.
Med indadvendte kanter er det vigtigt, at han tilbyder sig ned i banen. Det kan man ikke undgå.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 6. apr 2018, 20:01

Kristian skrev: Men er vi ikke enig i, at når vi har chancen er han i boksen.
Med indadvendte kanter er det vigtigt, at han tilbyder sig ned i banen. Det kan man ikke undgå.
Det har han ikke været tidligere, og mig bekendt er han heller ikke kommet frem til noget endnu. Problemet er at han er for ringe teknisk - han er på et uhørt lavt niveau, hvilket ikke er hvad man betaler så mange penge for. Mit indtryk er at vi kunne spille en ungdomsspiller og få præcis det samme, eller mere, end Safranko bringer.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Hanga » 6. apr 2018, 20:02

Gamen skrev:
Kristian skrev: Men er vi ikke enig i, at når vi har chancen er han i boksen.
Med indadvendte kanter er det vigtigt, at han tilbyder sig ned i banen. Det kan man ikke undgå.
Det har han ikke været tidligere, og mig bekendt er han heller ikke kommet frem til noget endnu. Problemet er at han er for ringe teknisk - han er på et uhørt lavt niveau, hvilket ikke er hvad man betaler så mange penge for. Mit indtryk er at vi kunne spille en ungdomsspiller og få præcis det samme, eller mere, end Safranko bringer.
Jeg er helt enig. Det kunne næsten lige så godt have været Sebastian Grønning, som har mange af de samme styrker og svagheder. Pavol er nok trods alt bedre men ikke så meget som han burde være, især ikke når man ser hvad vi har betalt for ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af dyhrmaN » 6. apr 2018, 20:03

MW vil have Flores og Kusk mere på bolden. Würtz til at spille mere frem og ind i mellemrummene.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af sulakvelidze » 6. apr 2018, 20:04

Har ikke set kampen, kun målene. Gider kun kommentere på straffesparket. Hold da kæft, hvor er det hjernedødt, at dommerniveauet er så ringe. For helvede, han står jo og kigger på situationen og vurderer så helt blankt, at en når en spiller med ryggen til får tonset bolden op på en arm, der er helt inde til kroppen, er det forsætligt og dermed straffespark.

Min vrede har ikke en skid at gøre med, at det går ud over AaB. Sæsonen er alligevel ligegyldig fra nu, og vi har sikkert ikke fortjent bedre. Men hvor er det dog ringe, at en dommer i bedste række kan skønne så håbløst.

Dog fedt med mål af Pohl!

Besvar