Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af frederikshavneren » 3. apr 2018, 00:59

Rinne
Børsting - KP - Abildgaard - Ahlmann
Kusk - Würtz - Kakeeto - Rolim
Flores
Pohl

Vi har ikke det store at spille for og derfor kan der godt være plads til at eksperimentere lidt. Det kunne være interessant at se Abildgaard i forsvaret, det er en plads han har spillet på reserveholdet.
Synes hverken Patrick eller Pallesen er gode nok til hb.

Okore og MC er i karantæne

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2018, 08:25

Vi taber 2-3 igen. Rolim og KP scorer.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gnu » 3. apr 2018, 09:21

Måske skulle vi bare melde afbud og tage et skrivebordsnederlag på 0-3. Så risikerer vi da i det mindste ikke skader eller karantæner. Vi kan ikke nå noget som helst, så vi kan lige så godt se i øjnene, at vi har fået en tidlig sommerferie.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af CphAab » 3. apr 2018, 10:14

Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2018, 10:45

CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 3. apr 2018, 10:55

Hej hej Kasper P og Blåbberen over for Mathias Jensen, Ernest Asante og Mikkel Rygaard... Og i øvrigt hej hej PK over for Mads Mini...

Bliver en festlig fredag aften i Farum.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2018, 11:01

BassogogsVen skrev:Hej hej Kasper P og Blåbberen over for Mathias Jensen, Ernest Asante og Mikkel Rygaard... Og i øvrigt hej hej PK over for Mads Mini...

Bliver en festlig fredag aften i Farum.
Det kunne hjælpe både defensiven og offensiven gevaldigt hvis vi havde 2 centrale midtbanespillere, som reelt kunne holde i bolden og/eller spille den hurtigt frem i banen...

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Martino » 3. apr 2018, 11:29

frederikshavneren skrev:Rinne
Børsting - KP - Abildgaard - Ahlmann
Kusk - Würtz - Kakeeto - Rolim
Flores
Pohl

Vi har ikke det store at spille for og derfor kan der godt være plads til at eksperimentere lidt. Det kunne være interessant at se Abildgaard i forsvaret, det er en plads han har spillet på reserveholdet.
Synes hverken Patrick eller Pallesen er gode nok til hb.

Okore og MC er i karantæne
Jeg er helt med på at prøve Abildgaard i forsvaret. Han var virkelig god dernede i en reservekamp jeg så, hvor Blåbjerg tilgengæld igen var meget svagt spillende. Jeg ville nok forsøge med Pallesen på højre back igen.
Jeg savner Winsnes

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af CphAab » 3. apr 2018, 12:32

FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2018, 12:56

CphAab skrev:
FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.
Du har en god pointe!
Jeg ser gerne, at Safranko starter på toppen sammen med Pohl. Det er bare ikke særligt realistisk med Wieghorst mantra in mente. Vi skal jo helst spille med 3 centrale spillere, der intet skaber!

Nå men jeg vil gerne se en 4-3-3 opstilling som denne (sker aldrig).

Rinne

Pallesen - KP - Abildgaard - Ahlmann

Würtz - Flores

Rolim

Kusk - Safranko - Pohl

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Kenneth K » 3. apr 2018, 13:09

Jeg forstår godt alle som ikke har den store fidus til Blåbjerg i det lange løb, og derfor gerne vil afprøve et alternativ til ham i de tre kampe, hvor Okore har karantæne. Men personligt forstår jeg dog slet ikke, at man vil proppe Abildgaard ind i midterforsvaret. Bevares, han har da været prøvet på positionen i reservekampe, men jeg tror slet ikke på at han kan udvikle sig til en Superliga-stopper på sigt. Derfor ser jeg heller ikke nogen grund til at lade ham spille pladsen, med mindre det er strengt nødvendigt.

Så så jeg hellere, at man afprøvede Nikolaj Lyngø i Okores fravær, hvis man ikke vil lade Blåbjerg spille pladsen (som jeg dog er ret overbevist om, at han kommer til). Lyngø er jo fit til at spille for tiden, og én af hans forcer skulle være hans afspil, som Okore pt. bruges mere til end Kasper P.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2018, 13:20

Kenneth K skrev:Jeg forstår godt alle som ikke har den store fidus til Blåbjerg i det lange løb, og derfor gerne vil afprøve et alternativ til ham i de tre kampe, hvor Okore har karantæne. Men personligt forstår jeg dog slet ikke, at man vil proppe Abildgaard ind i midterforsvaret. Bevares, han har da været prøvet på positionen i reservekampe, men jeg tror slet ikke på at han kan udvikle sig til en Superliga-stopper på sigt. Derfor ser jeg heller ikke nogen grund til at lade ham spille pladsen, med mindre det er strengt nødvendigt.

Så så jeg hellere, at man afprøvede Nikolaj Lyngø i Okores fravær, hvis man ikke vil lade Blåbjerg spille pladsen (som jeg dog er ret overbevist om, at han kommer til). Lyngø er jo fit til at spille for tiden, og én af hans forcer skulle være hans afspil, som Okore pt. bruges mere til end Kasper P.
Jeg har ikke indblik i om Lyngø er klar til at starte i en SL-kamp. Men jeg har dog indblik i, at Blåbjerg ikke ligner en spiller, som har niveauet til at spille fra start i en SL-kamp. Jeg tror aldrig jeg har set en forsvarsspiller i AaB lave SÅ mange fejl som ham... Men det kan selvfølgelig delvist have noget med spillestilen og træneren at gøre.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Martino » 3. apr 2018, 14:02

Kenneth K skrev:Jeg forstår godt alle som ikke har den store fidus til Blåbjerg i det lange løb, og derfor gerne vil afprøve et alternativ til ham i de tre kampe, hvor Okore har karantæne. Men personligt forstår jeg dog slet ikke, at man vil proppe Abildgaard ind i midterforsvaret. Bevares, han har da været prøvet på positionen i reservekampe, men jeg tror slet ikke på at han kan udvikle sig til en Superliga-stopper på sigt. Derfor ser jeg heller ikke nogen grund til at lade ham spille pladsen, med mindre det er strengt nødvendigt.

Så så jeg hellere, at man afprøvede Nikolaj Lyngø i Okores fravær, hvis man ikke vil lade Blåbjerg spille pladsen (som jeg dog er ret overbevist om, at han kommer til). Lyngø er jo fit til at spille for tiden, og én af hans forcer skulle være hans afspil, som Okore pt. bruges mere til end Kasper P.
Jeg synes Lyngø er rigtig dygtig, men han har døjet en del med skader. Jeg ville prøve enten ham eller Abildgaard i en “gratis” kamp som den på fredag.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2018, 15:06

Jeg retter mit bud på kampen. Vi taber 2-4.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af MrBangDK » 3. apr 2018, 15:20

Mit bud bliver en bundsolid 1-3

KP, Pohl og Rolim scorer (ikke nødvendigvis i nævnte rækkefølge).
Ska' vi hak'?

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Nitten » 3. apr 2018, 16:03

FIDEL skrev:
CphAab skrev:
FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.
Du har en god pointe!
Jeg ser gerne, at Safranko starter på toppen sammen med Pohl. Det er bare ikke særligt realistisk med Wieghorst mantra in mente. Vi skal jo helst spille med 3 centrale spillere, der intet skaber!

Nå men jeg vil gerne se en 4-3-3 opstilling som denne (sker aldrig).

Rinne

Pallesen - KP - Abildgaard - Ahlmann

Würtz - Flores

Rolim

Kusk - Safranko - Pohl

Der skal da være sket et eller andet helt fantastisk med Pallesen for at han kan være en forstærkning af holdet.
Han var med sidst mod FCN hvor han var piv elendig med en masse fejlafleveringer og stort set intet fremad. Det mest bemærkelsesværdig han præsterede var at blive skuldertacklet væk af Mads mini

Gamen

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamen » 3. apr 2018, 16:10

Nitten skrev: Der skal da være sket et eller andet helt fantastisk med Pallesen for at han kan være en forstærkning af holdet.
Han var med sidst mod FCN hvor han var piv elendig med en masse fejlafleveringer og stort set intet fremad. Det mest bemærkelsesværdig han præsterede var at blive skuldertacklet væk af Mads mini
Det er lidt som pest eller kolera med ham og Patrick Kristensen. Ingen af dem holder noget nævneværdigt superliga-niveau.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af Gamling » 3. apr 2018, 16:13

Send hele truppen fra BIF kampen på straffeekspedition med BS og send u19 holdet til Farum. De kan umuligt gøre det værre !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 3. apr 2018, 17:37

CphAab skrev:
FIDEL skrev:
CphAab skrev:Du vil hellere have børsting på højreback end Pallesen?

Hvad er der sket med ham helt præcist? er han gået fra at være 'ok' til helt forfærdelig til træning?
Han spillede sådan set nogle OK fine kampe i efteråret.
Der tegner sig godt nok en noget bekymrende tendens. Vores nye spillere starter fint, men falder så betydeligt i niveau. Bekymrende.
Listen er efterhånden lang med nytilkomne spiller, der starter godt og falder i niveau:
F.eks. Meilinger, Holgersson, Sylvestr, Safranko, Lesniak, Pallesen. Gad vide om de mister motivationen.

Jeg håber at resten af denne sæson bruges til at få de unge igang, f.eks. Lyngø, Ali, Thellufsen og Ramkilde. De kunne være friske pust!
Hvis vi begynder at bruge vores talenter og nok realistisk set taber langt de fleste kampe her i forået, og lader Safranko, Lesniak, Pallesen osv sidde på bænken.
Så kan du ligeså godt sælge dem alle sammen til sommer, for så vil deres motivation da være -200 når næste sæson går i gang.

Fra en sofa managers synspunkt kan jeg godt se fidusen i at teste nye spillere osv. give dem masser af minutter i benene.
Men så kan du ikke forvente at nogle af de dyrt købte udenlandske spillere de rykker sig en meter, og halvdelen af dem vil bede om at skifte klub.
Som det har set ud indtil nu, ville det da være herligt, hvis Pallesen og Safranko bad om at måtte skifte klub. Endnu to af Gaardes fejlkøb, som ikke har tilbudt dette hold noget som helst, der ikke var i forvejen. Og trænerteamet er jo tilsyneladende af samme mening.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 06.04.2018

Indlæg af 634 » 3. apr 2018, 21:49

Ligegyldigt hvad mener jeg Robert Kakeeto er sikker i den start på midt-midt
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar