Gaarde og Wieghorst raus tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 15. apr 2018, 19:06

634 skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:

Der mangler vildskab inde på banen. Gad godt have David Nielsen som træner, men det sker ikke sålænge Gaarde er i klubben.
Det sker forhåbentlig ALDRIG!
Martino, der er alt for meget "det er godt nok mentalitet" i vores klub. Sålænge vi holder vores målsætning om Top 6.
Tror alle herinde godt gad se os i kamp om guldet igen i suppen.

Vi har aldrigb haft så mange penge at gøre med til at handle spillere for, men Gaarde har bare formøblet dem rigtigt dårligt.
Dertil er vi enige. Men lige David får jeg aldrig lyst til at se tilbage i AaB - den bro mener jeg er brændt.
Jeg er lodret uenig. Vi mangler en type som David i AaB! Det nuværende AaB er for pænt og uden et energisk og motiverende udtryk. Og hvad så hvis han slog Gaarde i jorden!? Har vi ikke allesammen lyst til det nu?
Faktisk synes jeg ikke du fortjener svar på på dit udsagn, men det har andre jo givet.
Jeg mener ikke vold er en godkent måde at kommunikere på, og slet på debatforums og i blandt medarbejdere (ledere med sine medarbejdere eller ligeværdige).
En Cheftræner bør have sine stærkeste sider i taktisk forståelse, og have rummelighed i ledelsen til også at give plads til træner ass. og holdledere kan skabe stærkt holdånd og andre gode værdisæt.
Så fordi David Nielsen 1 gang har slået en holdkammerat og desuden gamblet, så er han en dårlig cheftræner og er voldelig? Vor herre bevares...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 15. apr 2018, 19:08

Martino skrev:
9000AaB skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
Forza skrev:
Det er jeg helt enig i. Vi mangler dog desperat en cheftræner der besidder nogle af hans kvaliteter. En der skaber gejst, sammenhold og som er en rigtig leder.
Det er jeg som ikke uenig i, men samtidig gerne en med format - og på det parameter fejler David.
Hvad baserer du det på?
Tiden i AaB/Aalborg.
Et alternativ til David ville for mig være Bo Henriksen i Horsens, ham har jeg sku stor respekt for som træner, og tror jeg os generelt han har hos sine spillere i alle klubber han har været i. Når det er sagt aner jeg virkelog ikke hvordan han er som træner hos et hold der har større forventninger til ham end fx i Horsens og brønshøj.
Hvis Bo, Glen eller David bliver træner i AaB er der for alvor noget galt på Hornevej!
Det er der allerede!

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Silver77 » 15. apr 2018, 19:24

Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Klaus » 15. apr 2018, 19:28

Det eneste rigtige vil være at bringe Kuhn ind. Og det hellere i dag end i morgen. Der er brug for positiv energi omkring klub og hold. Det kan Kuhn skabe. Så sæt i gang.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gaarde6 » 15. apr 2018, 19:36

Yankee skrev:
Gaarde6 skrev: Kigger vi os lidt omkring. Så spiller pirates om guld. Aalborg håndbold ligger med 3000-4000 mennesker i hallen hvergang. Og nu får vi et dame håndbold hold i den bedste række. Der er nok til at tage sig af de sponsor kroner, som ligger i Aalborg. Og siger man A (fyrer en direktør fordi man vil tage næste step) så må man FANDME også sige B og C og Å hvis det er det, der kræves!!!
Det er bund hamrende uprofessionelt det, der sker i vores klub!! Og hvis ikke man viser at man VIL noget nu! Så frygter jeg at de ekstra penge vi skulle have ind i sponsor kroner forsvinder til de andre spors hold i Aalborg! Det samme vil en del af tilskuerene også gøre!

Så kære AaB. Det er NU! Skridtet væk fra de grå mus skal tages!!!
Du giver jo lige selv begrundelsen for hvorfor Schors blev fyret?! Bestyrelsen viser jo netop at man VIL noget andet og agerer på en skidt udvikling rent kommercielt.

At der er behov for også at kigge på den sportslige del er de fleste vel enige om, men det giver netop god mening at få en stærk adm. direktør ind og så lade ham sætte sit hold. Det er jo ikke fordi vi er ved at rykke ned eller i akut krise. Hvis vi først skifter sportschef om 1-2 måneder - eller sågar om et halvt år - så er det altså ikke nogen katastrofe. Det vigtigste er at få sat den rigtige retning og gøre tingene i den rigtige rækkefølge.
Men hvilket signal sender det til kommende sponsorere, når vores sportsdirektør kører samme plade igen og igen!? Vores trup er stærk nok. Vi har ikke bevæget os en mm i 3 sæsoner og så står komiske Ali med den samme plade igen og igen og igen!
Hvis jeg stod i en situation og skulle smide sponsor kroner i en Aalborg klub. Så ville jeg godt nok synes det var godt nordjysk træls at høre så kedelig en meddelese, som Gaarde fyrer af.
Han kunne i stedet sige, at nu er der sket ændringer i bestyrelsen for at tage næste skridt. Nu skal vi selvfølgelig ha kigget truppen igennem også. Det er da et lidt bedre og mere offensivt signal at sende til kommende sponsorere.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af 634 » 15. apr 2018, 21:04

FIDEL skrev:
634 skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
Elscorpio skrev:
Martino skrev:
Det sker forhåbentlig ALDRIG!
Martino, der er alt for meget "det er godt nok mentalitet" i vores klub. Sålænge vi holder vores målsætning om Top 6.
Tror alle herinde godt gad se os i kamp om guldet igen i suppen.

Vi har aldrigb haft så mange penge at gøre med til at handle spillere for, men Gaarde har bare formøblet dem rigtigt dårligt.
Dertil er vi enige. Men lige David får jeg aldrig lyst til at se tilbage i AaB - den bro mener jeg er brændt.
Jeg er lodret uenig. Vi mangler en type som David i AaB! Det nuværende AaB er for pænt og uden et energisk og motiverende udtryk. Og hvad så hvis han slog Gaarde i jorden!? Har vi ikke allesammen lyst til det nu?
Faktisk synes jeg ikke du fortjener svar på på dit udsagn, men det har andre jo givet.
Jeg mener ikke vold er en godkent måde at kommunikere på, og slet på debatforums og i blandt medarbejdere (ledere med sine medarbejdere eller ligeværdige).
En Cheftræner bør have sine stærkeste sider i taktisk forståelse, og have rummelighed i ledelsen til også at give plads til træner ass. og holdledere kan skabe stærkt holdånd og andre gode værdisæt.
Så fordi David Nielsen 1 gang har slået en holdkammerat og desuden gamblet, så er han en dårlig cheftræner og er voldelig? Vor herre bevares...
Han har mig bekendt endnu ikke beklaget volds handlingen, så helt simpelt er han voldsmand og mangler evner til at kommunikere verbalt. Gamlingen havde jeg glemt, det har han mig bekendt heller ikke tilbage betalt, og hvem han har forurettet er mig ligegyldigt.
Han har også selv udtalt som AGF træner at han ikke er stærk i det taktiske, men kan hjælpe dem med moral i truppen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af le Cid » 16. apr 2018, 07:29

Silver77 skrev:Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde
Ja, eller en makedoner!
Nåh nej - det er jo fordi det fungerer lige pt. med en tysk træner på incestegnen. Så bliver alt naturligvis meget bedre på Hornyvej, hvis der kommer en tysker til!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af NIN » 16. apr 2018, 07:54

le Cid skrev:
Silver77 skrev:Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde
Ja, eller en makedoner!
Nåh nej - det er jo fordi det fungerer lige pt. med en tysk træner på incestegnen. Så bliver alt naturligvis meget bedre på Hornyvej, hvis der kommer en tysker til!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Silver77 » 16. apr 2018, 08:58

le Cid skrev:
Silver77 skrev:Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde
Ja, eller en makedoner!
Nåh nej - det er jo fordi det fungerer lige pt. med en tysk træner på incestegnen. Så bliver alt naturligvis meget bedre på Hornyvej, hvis der kommer en tysker til!
Jeg ser ikke at du kommer med et forslag til en ny træner, men du er sikkert godt tilfreds med den måde AaB har spillet fodbold i snart 2 1/2 år. Det er jeg ikke, jeg vil se AaB kæmpe med om Europa Cup pladserne hvert år.

Hvis du ser på FCM er de kommer i top 4 i 12 gange ud af de sidste 17 sæsoner og kommer det også i denne sæson. I samme periode har AaB kun været i top 4, 5 gange

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af le Cid » 16. apr 2018, 09:14

Silver77 skrev:
le Cid skrev:
Silver77 skrev:Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde
Ja, eller en makedoner!
Nåh nej - det er jo fordi det fungerer lige pt. med en tysk træner på incestegnen. Så bliver alt naturligvis meget bedre på Hornyvej, hvis der kommer en tysker til!
Jeg ser ikke at du kommer med et forslag til en ny træner, men du er sikkert godt tilfreds med den måde AaB har spillet fodbold i snart 2 1/2 år. Det er jeg ikke, jeg vil se AaB kæmpe med om Europa Cup pladserne hvert år.

Hvis du ser på FCM er de kommer i top 4 i 12 gange ud af de sidste 17 sæsoner og kommer det også i denne sæson. I samme periode har AaB kun været i top 4, 5 gange
Punkt 1: Det er helt og aldeles latterligt at stire sig blind på en nationalitet - tyske trænere er lige så forskellige som trænere fra alle andre lande.
Punkt 2: Jeg har aldrig været fan af Wieghorst! Han gør det i mine øjne langt værre en Søndergaard - og så endda med en bedre trup. Der var ovenikøbet en længere periode under Søndergaard, hvor vi spillede helt fantastisk.
Punkt 3: Jamen så hold du da med FCM i stedet. Det er også meget lettere - de kan overforbruge år efter år uden det får nogen form for konsekvens!
Edit - Punkt 4: Forslag til ny træner? Tjah - Kuhn er jo stadig helt oplagt. Jeg kan ikke lige spotte en anden drømmetræner inden for landets grænser, men der må da være nogle interessante navne i det store udland (inklusiv Tyskland). Klopp er vist optaget, så ham bliver det næppe.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af De Fem » 16. apr 2018, 09:19

Hvad med at forsøge med Adolfo Sormani fra Vejle, skulle de misse oprykningen?

Han virker som en no-nonsense type der har fået Vejles noget spraglede trup til at spille op til potentialet. Som en bonus fik han deres brassertårn solgt for mange penge, trods at hans teknik får Safranko til at ligne messi.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Maglau » 16. apr 2018, 09:21

Silver77 skrev:
le Cid skrev:
Silver77 skrev:Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde
Ja, eller en makedoner!
Nåh nej - det er jo fordi det fungerer lige pt. med en tysk træner på incestegnen. Så bliver alt naturligvis meget bedre på Hornyvej, hvis der kommer en tysker til!
Jeg ser ikke at du kommer med et forslag til en ny træner, men du er sikkert godt tilfreds med den måde AaB har spillet fodbold i snart 2 1/2 år. Det er jeg ikke, jeg vil se AaB kæmpe med om Europa Cup pladserne hvert år.

Hvis du ser på FCM er de kommer i top 4 i 12 gange ud af de sidste 17 sæsoner og kommer det også i denne sæson. I samme periode har AaB kun været i top 4, 5 gange
Wauw...fordi man mener at en tysker ikke nødvendigvis er det endegyldige svar på hvordan AaB igen bliver guldkandidater/Europa pladser, så er man tilfreds med hvordan de har spillet de seneste to 2½ sæsoner.
Hvordan hænger det i øvrigt lige sammen at din sammenligning med FCM - som altid har haft dansk træner, hvis nu en tysker er sagen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Silver77 » 16. apr 2018, 09:39

le Cid skrev:
Silver77 skrev:
le Cid skrev:
Silver77 skrev:Jeg så gerne at der kom en tysker ind som træner samt en ny sportsdirektør, Jeg har mistet tilliden til Wieghorst og Gaarde
Ja, eller en makedoner!
Nåh nej - det er jo fordi det fungerer lige pt. med en tysk træner på incestegnen. Så bliver alt naturligvis meget bedre på Hornyvej, hvis der kommer en tysker til!
Jeg ser ikke at du kommer med et forslag til en ny træner, men du er sikkert godt tilfreds med den måde AaB har spillet fodbold i snart 2 1/2 år. Det er jeg ikke, jeg vil se AaB kæmpe med om Europa Cup pladserne hvert år.

Hvis du ser på FCM er de kommer i top 4 i 12 gange ud af de sidste 17 sæsoner og kommer det også i denne sæson. I samme periode har AaB kun været i top 4, 5 gange
Punkt 1: Det er helt og aldeles latterligt at stire sig blind på en nationalitet - tyske trænere er lige så forskellige som trænere fra alle andre lande.

Jeg siger at jeg gerne ser en tysk træner i AaB de har bare en anden mentalitet, dermed ikke sagt at jeg udelukker andre nationaliteter.


Punkt 2: Jeg har aldrig været fan af Wieghorst! Han gør det i mine øjne langt værre en Søndergaard - og så endda med en bedre trup. Der var ovenikøbet en længere periode under Søndergaard, hvor vi spillede helt fantastisk.

Her er vi enig, jeg har ikke været fan af nogen af dem.

Punkt 3: Jamen så hold du da med FCM i stedet. Det er også meget lettere - de kan overforbruge år efter år uden det får nogen form for konsekvens!

Jeg kommer aldrig til at holde med FCM, jeg gad bare godt at AaB havde større ambitioner og skulle kæmpe med om Europa Cup pladserne hvert år. Det er da meget sjovere at se AaB imod hold som Sampdoria, Man Utd, Man City

Edit - Punkt 4: Forslag til ny træner? Tjah - Kuhn er jo stadig helt oplagt. Jeg kan ikke lige spotte en anden drømmetræner inden for landets grænser, men der må da være nogle interessante navne i det store udland (inklusiv Tyskland). Klopp er vist optaget, så ham bliver det næppe.

Ja Kuhn ligger lige til højre benet. Han kommer med noget nyt energi, Men der må være nogen i klubben, som ikke ser ham som træner for AaB, når ham er blevet forbi gået 2 gange.

Jeg er dog heller ikke vild med, at det Gaarde som skal finde en ny træner. Han er jo ligeså dårlig til at finde en træner som han er til at købe nye spillere.

I bund og grund, er jeg sikker på at vi begge vil AaB det bedste forsat god dag til dig.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af EINHILL » 16. apr 2018, 09:48

https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 16. apr 2018, 10:40

EINHILL skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...
Hmm...
Hidtil har jeg ment at Wieghorst har haft hovedansvaret for dårligdommene i AaB, men man bliver jo helt i tvivl.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Jakobsen » 16. apr 2018, 11:06

Pastorius skrev:
EINHILL skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...
Hmm...
Hidtil har jeg ment at Wieghorst har haft hovedansvaret for dårligdommene i AaB, men man bliver jo helt i tvivl.
Jeg synes det falder mest tilbage på Gaarde. Man snakker og snakker om at spille flot fodbold, men vi har slet ikke mandskabet til det. Ja vi ahr fået gode typer i Kusk, Rolim og Flores hvor to ud af tre underpræstrerer, men det hold mangler så meget mere for at kunne spille som man siger man vil.

- Dynamisk angrebsivrige backs der går med offensivt og skaber rum til de kreative spillere. Ahlmann kunne engang, men har ikke fysikken til det mere, Patrick er højrebackens svar på William Kvist, Pallesen er ikke komplet nok og Blåbjerg slet ikke en type til at spille back i vores system.
- Et midterforsvar der er stærkt nok til at kunne klare sig selv og føre bolden frem. Okore har det, men både Kasper P og Blbåbjerg bliver voldsomt udfordrede så snart der skal spilles en lille bitte smule offensivt.
- En 8'er der kan sættes vores kanter og angribere i scene. Risgård kunne en gang, men er slidt og typer som MC, Abildgaard og Lesniak er nærmere egnet til SønderjyskE eller Viborg.
- En 6'er med fart og dynamik sit spil. Würtz havde det for fire år siden, men det synger på sidst vers og går ned af bakke.

Der er altså mange ting der skal fikses strukturelt for, at vi kan spille som Gaarde siger vi skal.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 16. apr 2018, 11:22

EINHILL skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...
- Nu skal vi også tage det roligt. Vi har indfriet vores målsætning om at komme i slutspillet, og nu handler det for os om, at vi skal udvikle os og vinde nogle kampe, så vi er godt rustede til næste sæson.

1. Udvikle os? Det er ikke sket gennem snart 4 år, så det skulle ske på 7 kampe, hvor vi kan forvente lastelige tæsk i de fleste kampe?
2. God rustede? Hvordan skal vi lige pludselig blive godt rustede ved en stribe tæsk og en træner, der ikke kan finde et system/en stamme?
3. Det er mig en gåde, hvordan bestyrelsen i AaB kan leve med en mand med så vage, ambitionsløse udmeldinger. Man har lige fyret den mest succesrige direktør nogensinde, fordi man gerne vil skabe flere investorer. Men man holder fast på en elendig direktør, som fuldstændig, gennem spillerhandler og træneransættelser, har udvandet produktet, så ingen gider at se det, og ingen gider at smide de sponsorkroner.
Som jeg ser det, var det ikke Schors, der ikke kunne skaffe yderligere investeringer, men Gaarde, der skræmmer dem væk.

Og så får jeg bare fnidder af den der "Ro på, vi har nået målsætningen om top 6". Det er så tom en pong, der siger sådan noget.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af astonvilla » 16. apr 2018, 11:51

EINHILL skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...
Scary stuff!
Havde vi ikke haft en stærk keeper som Rinne, havde vi tabt. Måske Gaarde skulle gå ind på aabsport og se sammendraget fra kampen - for det virker da ikke til han fik den set live.
Der blev sendt nul rigtige signaler i den kamp - selv med den opsang de havde fået fra fans.
Og MW fortsætter jo bare i samme spor. Intet ændret dér heller.

Jeg håber godt nok at ledelsen er ved at arbejde på nye løsninger i forhold til MW og Gaarde. Men det kan jo også meget vel være at de gør - og at der skal handles nogle ting på plads inden offentliggørelsen.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Klaus » 16. apr 2018, 12:08

EINHILL skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...
:@ :@ :@

Det udtaler han bare ikke. Vi vinder med livrem og seler over Horsens på hjemmebane i en kamp, hvor vi ikke skaber en eneste målchance i åbent spil. Vores spil var dårligt igen, og det har i øvrigt kun udviklet sig negativt i Wiegorsts regeringstid. Ny træner nu. Og hvis Gaard virkelig mener, hvad han udtaler, bør han også lede efter et nyt job...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Hanga » 16. apr 2018, 12:38

Klaus skrev:
EINHILL skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ga ... 71cbdfe181

Han er jo helt væk!! Ingen chancer i åbent spil er åbenbart tilfredstillende for Gaarde. Bliver spændene når vi bliver slagtet af FCK på onsdag...
:@ :@ :@

Det udtaler han bare ikke. Vi vinder med livrem og seler over Horsens på hjemmebane i en kamp, hvor vi ikke skaber en eneste målchance i åbent spil. Vores spil var dårligt igen, og det har i øvrigt kun udviklet sig negativt i Wiegorsts regeringstid. Ny træner nu. Og hvis Gaard virkelig mener, hvad han udtaler, bør han også lede efter et nyt job...
Helt enig.

Jeg ved godt at de gerne vil putte en positiv vinkel på, men det er sq nød til at være troværdigt, og det er det der ikke. Pånær resultatet og en okay fight fra spillerne, var det på alle måder en utrolig dårlig præstation. Det er simpelthen ikke godt nok at AaB udtrykker generel tilfredshed med indsatsen. Det giver ikke ligefrem lyst til at komme ud og bakke dem op. Hvis Gaarde skulle være i tvivl om hvad kritiken omkring ambitionsniveauet i klubben går ud på, så er det sådan noget som det her. Det er utroligt uambitiøse signaler at sende til AaBs interessenter.

Der er en relativ stor risiko for at vi får røvfuld i størstedelen af de resterende kampe, og så kan Allan altså ikke gemme sig bag floskler om, at vi skal udvikle holdet nu. Der har ingen væsentlig udvikling været med Wieghorst ved roret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar