Gaarde og Wieghorst raus tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Patmand » 30. okt 2018, 18:32

Buzz Killington skrev:
30. okt 2018, 17:02
Patmand skrev:
30. okt 2018, 16:05
Buzz Killington skrev:
30. okt 2018, 14:56
BassogogsVen skrev:
30. okt 2018, 14:52
NIN skrev:
30. okt 2018, 14:38
BassogogsVen skrev:
30. okt 2018, 13:44


Du kan måske drage nogle paralleller til den politiske verden versus medier, hvis du forstår dig på den slags.. Eller for at gøre det mere nærværende, fodboldverdenen, hvor kritiske medier bestemt også har spillet mange roller i forhold til forskellige beslutninger gennem tiden.
At der ved at sætte kritisk fokus på noget kan skabe et pres, der kan ændre nogle ting internt. Jeg tror ikke, der er nogen, der mener, at det betyder vundne fodboldkampe. Jeg ser heller ingen, der har hævdet, at det skulle være outcome. Det handler nok mere om, at det kunne skabe en effekt på de indre linjer ift. træner og sportsdirektør - og ikke mindst holde ledende folk op på deres udtalelser i lyset af, hvordan virkeligheden udspiller sig.
Det handler jo ikke ene og alene om effekten for AaB som klub, men i endnu højere grad, at skabe en interesse og fastholdes af de mennesker der følger klubben både tæt og på afstand. Kalder du dig en avis og vil du gerne have et både læsende (og betalende) publikum er det din opgave at dække op- og nedgangstider. Forhold dig kritisk til både succeser og udfordringer. Det sig være titler, målsætninger, spil, tilskuerfremmøde, sponsor tilgang, talentudvikling, økonomi. mv. Pt. agerer Nordjyske mikrofonholder hvor spillere, træner og sportscehef kan gentage sig selv eller hælde vand ud af ørerne, uden at blive udfordret på nogle af de førnævnte parameter. Det får næppe mange til at købe et Plus abonnement.
Naturligvis burde Nordjyske også selv have en interesse i at være andet end en aflægger af AaB's presseafdeling. Men det er nok sværere. Se engang, hvor voldsomt AaB reagerede på, at Ridposten havde formaster sig til at tage en kritisk gæst i studiet. Det kan godt være, at han ikke havde helt styr på facts, men ikke desto mindre var reaktionen fra Hornevej meget slående. Tydeligt, at de ikke er vant til den slags kritisk stillingtagen fra den lokale avis.

Men alle, der følger AaB har jo også en interesse i, at AaB's øverste ledelse bliver stillet til ansvar i medierne. Det er jo en nedadgående spiral, og for mange nordjyder er AaB altså hjerteblod gennem årtier - og så batter det altså ingenting, at AaB's ledelse bare får lov at plapre løs om ligegyldigheder.
Gider du uddybe hvordan det skulle være en fordel for AaB at aviserne stiller ledelsen "til ansvar i medierne"? Hvordan hjælper det bestyrelsen med at udføre deres arbejde? Hvordan optimerer det ledelsens betingelser for at udføre deres arbejde? Hvordan gavner det træner, spillere og publikum? Jeg mangler lidt mellemregninger her.
Din holdning til mediernes rolle i samfundet vinder givetvis genklang i Kina og Nordkorea.
Men her i et demokratisk land som Danmark, der har medierne en noget anden rolle - de skal forholde sig kritisk når der er noget kritisk at forholde sig til. Og når AaB bliver danmarksmestre, ja så har de en positiv historie at fortælle.
I øjeblikket er AaB i dyb krise, og så er det den vinkel der skal forfølges.

Journalister skal bla. holde magthavere og andre interessenter op på deres handlinger og deres udmeldinger, de skal sgu da ikke bare tie problemerne ihjel.

Og hvis det er nogle kritiske historier i medierne, der endelig får AaB til at fyre Allan Gaarde - så se at komme til tasterne!
Det var simpelthen dybt pinligt den episode af Ripodsten med Allan Gaarde.
Jeg har intet problem med at medierne er kritiske. Jeg har svært ved at se hvordan det at medierne "stiller ledelsen til ansvar" gavner AaB. Hvis Gaarde stjæler fra kassen, eller MW spekulerer i AaB nederlag for egen vindings skyld, så håber jeg nordjyske finder ud af det. Men at nordjyske pisker en stemning op fordi "folket" vil se blod har kun negative konsekvenser for vores klub, i min optik, under den forudsætning at bestyrelsen vitterligt vil AaB det bedste.

Og det var sådan set det spørgsmålet gik på. Hvordan gavner det AaB? Så kan vi tage samfundsfagsdiskussionen et andet sted.
Pisker en stemning op?
Lars Søndergaard blev fyret med begrundelsen "vi bevægede os den forkerte vej". Her to år senere; en anden træner, massive investeringer i spillertruppen. Er der sket nogle væsentlige forbedringer?

https://superstats.dk/stilling/fra-til? ... 018%2F2019
De sidste ni runder har kastet syv point af sig. Vi er 13. bedst(!). De ni runder indeholder en masse hjemmekampe mod holdene fra den tunge ende. Kampene mod nr. 1 og 2 og FCN er feks. ikke med.

Det skal de ansvarlige da konfronteres med - og det blev Allan Gaarde minsandten i Ripodsten. Og han fik lov at snakke og bakke i et væk...om hvor meget man ønskede det var gået bedre bla bla bla - men han ville fandme da ikke svare på det konkrete spørgsmål. Og journalisten? Han lod ham bare slippe.
Forud havde Gaarde fået masser af taletid. Han kunne feks. oplyse os om, at AaB er meget åben og altid ærlig i deres kommunikation. Tænk, det var ikke det indtryk han efterlod lytterne med da podcasten var omme. Og heller ikke mit generelle indtryk af den kommunikation Allan Gaarde almindeligvis formidler.

Dit spørgsmål "hvordan gavner det AaB?".
Det gavner enhver organisation, at der bliver fokuseret på hvad de egentlige problemer er. Det skal bestemt ikke ties ihjel. Jo mere fokus og pres fra forskellige interessenter på at ændre tingene til det bedre, jo hurtigere kan vi forvente der bliver gjort noget ved det.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Debatjuntaen » 30. okt 2018, 18:34

Og så fik vi vendt jeres indbyrdes holdninger til journalisters rolle ift. AaB og - mindre relevant - alverdens andre virksomheder. Det stopper her, tak.

Tilbage på sporet.

//Debatjuntaen

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 30. okt 2018, 18:44

Debatjuntaen skrev:
30. okt 2018, 18:34
Og så fik vi vendt jeres indbyrdes holdninger til journalisters rolle ift. AaB og - mindre relevant - alverdens andre virksomheder. Det stopper her, tak.

Tilbage på sporet.

//Debatjuntaen
Bare lige et opklarende spørgsmål:

Når nu debatten - for næsten alle impliceredes vedkomne - foretages i en god tone, og emnet har såre meget relevans for AaB og AaB's fremtid, hvorfor skal den så stoppes?
Der er da adskillige debatter på dette forum, der er lang mere irrelevante, men som bare kører derudad uden censur.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 30. okt 2018, 18:45

Patmand skrev:
30. okt 2018, 18:00
Hvis du mener at "de folk der driver AaB" feks. er den sportslige ansvarlige i form af Allan Gaarde. Ja, så er min opfattelse netop, at han ikke har evnerne til at opretholde en sådan stilling, og af den grund bør udskiftes med en mere kvalificeret af slagsen.
Har du så et bud på hvorfor han er der endnu?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gnu » 30. okt 2018, 18:59

Pastorius skrev:
30. okt 2018, 18:45
Patmand skrev:
30. okt 2018, 18:00
Hvis du mener at "de folk der driver AaB" feks. er den sportslige ansvarlige i form af Allan Gaarde. Ja, så er min opfattelse netop, at han ikke har evnerne til at opretholde en sådan stilling, og af den grund bør udskiftes med en mere kvalificeret af slagsen.
Har du så et bud på hvorfor han er der endnu?
Har du et bud på, hvorfor Wieghorst er her?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 30. okt 2018, 19:17

Gnu skrev:
30. okt 2018, 18:59
Pastorius skrev:
30. okt 2018, 18:45
Patmand skrev:
30. okt 2018, 18:00
Hvis du mener at "de folk der driver AaB" feks. er den sportslige ansvarlige i form af Allan Gaarde. Ja, så er min opfattelse netop, at han ikke har evnerne til at opretholde en sådan stilling, og af den grund bør udskiftes med en mere kvalificeret af slagsen.
Har du så et bud på hvorfor han er der endnu?
Har du et bud på, hvorfor Wieghorst er her?
Jeg tænker det er fordi de mener - derude på Hornevej - at han er det bedste bud pt.

Jeg er ikke enig, men jeg tror ikke at en kritisk presse kan gøre alverden ved den prioritering, og jeg forlanger ikke andre end MW fyret selvom jeg har svært ved at forstå, hvorfor han er der endnu.

Jeg kan jo se hvordan det ser ud fra mit TV og internettet, men jeg kan ikke følge med i det daglige arbejde, og noget må han jo gøre rigtigt, siden han er der endnu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Buzz Killington » 30. okt 2018, 19:33

Patmand skrev:
30. okt 2018, 18:32
Buzz Killington skrev:
30. okt 2018, 17:02
Patmand skrev:
30. okt 2018, 16:05
Buzz Killington skrev:
30. okt 2018, 14:56
BassogogsVen skrev:
30. okt 2018, 14:52
NIN skrev:
30. okt 2018, 14:38


Det handler jo ikke ene og alene om effekten for AaB som klub, men i endnu højere grad, at skabe en interesse og fastholdes af de mennesker der følger klubben både tæt og på afstand. Kalder du dig en avis og vil du gerne have et både læsende (og betalende) publikum er det din opgave at dække op- og nedgangstider. Forhold dig kritisk til både succeser og udfordringer. Det sig være titler, målsætninger, spil, tilskuerfremmøde, sponsor tilgang, talentudvikling, økonomi. mv. Pt. agerer Nordjyske mikrofonholder hvor spillere, træner og sportscehef kan gentage sig selv eller hælde vand ud af ørerne, uden at blive udfordret på nogle af de førnævnte parameter. Det får næppe mange til at købe et Plus abonnement.
Naturligvis burde Nordjyske også selv have en interesse i at være andet end en aflægger af AaB's presseafdeling. Men det er nok sværere. Se engang, hvor voldsomt AaB reagerede på, at Ridposten havde formaster sig til at tage en kritisk gæst i studiet. Det kan godt være, at han ikke havde helt styr på facts, men ikke desto mindre var reaktionen fra Hornevej meget slående. Tydeligt, at de ikke er vant til den slags kritisk stillingtagen fra den lokale avis.

Men alle, der følger AaB har jo også en interesse i, at AaB's øverste ledelse bliver stillet til ansvar i medierne. Det er jo en nedadgående spiral, og for mange nordjyder er AaB altså hjerteblod gennem årtier - og så batter det altså ingenting, at AaB's ledelse bare får lov at plapre løs om ligegyldigheder.
Gider du uddybe hvordan det skulle være en fordel for AaB at aviserne stiller ledelsen "til ansvar i medierne"? Hvordan hjælper det bestyrelsen med at udføre deres arbejde? Hvordan optimerer det ledelsens betingelser for at udføre deres arbejde? Hvordan gavner det træner, spillere og publikum? Jeg mangler lidt mellemregninger her.
Din holdning til mediernes rolle i samfundet vinder givetvis genklang i Kina og Nordkorea.
Men her i et demokratisk land som Danmark, der har medierne en noget anden rolle - de skal forholde sig kritisk når der er noget kritisk at forholde sig til. Og når AaB bliver danmarksmestre, ja så har de en positiv historie at fortælle.
I øjeblikket er AaB i dyb krise, og så er det den vinkel der skal forfølges.

Journalister skal bla. holde magthavere og andre interessenter op på deres handlinger og deres udmeldinger, de skal sgu da ikke bare tie problemerne ihjel.

Og hvis det er nogle kritiske historier i medierne, der endelig får AaB til at fyre Allan Gaarde - så se at komme til tasterne!
Det var simpelthen dybt pinligt den episode af Ripodsten med Allan Gaarde.
Jeg har intet problem med at medierne er kritiske. Jeg har svært ved at se hvordan det at medierne "stiller ledelsen til ansvar" gavner AaB. Hvis Gaarde stjæler fra kassen, eller MW spekulerer i AaB nederlag for egen vindings skyld, så håber jeg nordjyske finder ud af det. Men at nordjyske pisker en stemning op fordi "folket" vil se blod har kun negative konsekvenser for vores klub, i min optik, under den forudsætning at bestyrelsen vitterligt vil AaB det bedste.

Og det var sådan set det spørgsmålet gik på. Hvordan gavner det AaB? Så kan vi tage samfundsfagsdiskussionen et andet sted.
Pisker en stemning op?
Lars Søndergaard blev fyret med begrundelsen "vi bevægede os den forkerte vej". Her to år senere; en anden træner, massive investeringer i spillertruppen. Er der sket nogle væsentlige forbedringer?

https://superstats.dk/stilling/fra-til? ... 018%2F2019
De sidste ni runder har kastet syv point af sig. Vi er 13. bedst(!). De ni runder indeholder en masse hjemmekampe mod holdene fra den tunge ende. Kampene mod nr. 1 og 2 og FCN er feks. ikke med.

Det skal de ansvarlige da konfronteres med - og det blev Allan Gaarde minsandten i Ripodsten. Og han fik lov at snakke og bakke i et væk...om hvor meget man ønskede det var gået bedre bla bla bla - men han ville fandme da ikke svare på det konkrete spørgsmål. Og journalisten? Han lod ham bare slippe.
Forud havde Gaarde fået masser af taletid. Han kunne feks. oplyse os om, at AaB er meget åben og altid ærlig i deres kommunikation. Tænk, det var ikke det indtryk han efterlod lytterne med da podcasten var omme. Og heller ikke mit generelle indtryk af den kommunikation Allan Gaarde almindeligvis formidler.

Dit spørgsmål "hvordan gavner det AaB?".
Det gavner enhver organisation, at der bliver fokuseret på hvad de egentlige problemer er. Det skal bestemt ikke ties ihjel. Jo mere fokus og pres fra forskellige interessenter på at ændre tingene til det bedre, jo hurtigere kan vi forvente der bliver gjort noget ved det.
Hvad får dig til at tro at bestyrelsen ikke er klar over de problemer der er? Tror du bestyrelsen er tilfredse med pointudbyttet, med MW, og hvem ved, med Gaarde?

Det gavner helt sikkert at internt få klargjort evt. problemer i organisationen. Og nej, de problemer skal bestemt ikke ties ihjel, internt. Men jeg kan stadig ikke forstå hvad det er du mener et pres fra folket, eller folkets forlængede arm, pressen, skal hjælpe med. Hvis du mener bestyrelsen er kompetente nok, og har den fornødne information omkring organisationen, så er de i stand til at tage de beslutningerne på det bedste grundlag, også selvom de så tager fejl til tider. Et pres fra folket derimod begrænser deres handlemuligheder, da de vil føle sig nødsaget til at give indrømmelser der ikke har bund i noget andet rationale end at det vil stille folket tilfredse. Og jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at det skulle være at foretrække. "Folket" er idioter.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 31. okt 2018, 09:51

Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af doukas » 31. okt 2018, 09:54

BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 31. okt 2018, 09:55

Buzz Killington skrev:
30. okt 2018, 19:33
Hvad får dig til at tro at bestyrelsen ikke er klar over de problemer der er? Tror du bestyrelsen er tilfredse med pointudbyttet, med MW, og hvem ved, med Gaarde?

Det gavner helt sikkert at internt få klargjort evt. problemer i organisationen. Og nej, de problemer skal bestemt ikke ties ihjel, internt. Men jeg kan stadig ikke forstå hvad det er du mener et pres fra folket, eller folkets forlængede arm, pressen, skal hjælpe med. Hvis du mener bestyrelsen er kompetente nok, og har den fornødne information omkring organisationen, så er de i stand til at tage de beslutningerne på det bedste grundlag, også selvom de så tager fejl til tider. Et pres fra folket derimod begrænser deres handlemuligheder, da de vil føle sig nødsaget til at give indrømmelser der ikke har bund i noget andet rationale end at det vil stille folket tilfredse. Og jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at det skulle være at foretrække. "Folket" er idioter.
Jeg forbeholder mig retten til at stille mig tvivlende ifht. den til enhver tid siddende bestyrelse, når der rent historisk set har været eksempler på at de i dén grad har svigtet deres ansvar. F.eks. ved at lade bestyrelsesmedlemmer slippe af med dårlige ejendomscases og næsten køre klubben i sænk, og lade andre bestyrelsesmedlemmer have personlig økonomisk vinding heraf.

Dernæst så er jeg heller ikke helt tryg ved, at der er nogle bestyrelsesmedlemmer der personligt har været med til at udvælge træneren, og dermed vil lide et prestigemæssigt tab ved en evt. fyring.

At man desuden i denne tråd kan læse at AaB er en privat virksomhed uden samfundsmæssig interesse eller nytte, må kandidere til at være det dummeste udsagn på denne side i årevis. AaB LEVER af samfundsinteressen. De lever af, at der kommer tilskuere til kampene, og at de historisk er uløseligt bundet sammen med Aalborg og deres indbyggere. Det er den identitet AaB som klub er funderet på!

Hvis ikke NORDJYSKE selv evner at lægge pres på en bovlam bestyrelse, så må andre jo reagere. Og mon ikke også det snart sker...

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 31. okt 2018, 10:14

doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af MrBangDK » 31. okt 2018, 10:22

BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
INGEN forsvar af Wieghorst - men hvad tænker I han skulle sige?
Ska' vi hak'?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Patmand » 31. okt 2018, 10:23

BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
Det er efter min mening den form for kommunikation Allan Gaarde er bedst kendt for. Men det har jeg vidst skrevet et par gange tidligere. Jeg syntes i den grad han misbruger den viden om kommunikation, han må have erhvervet sig gennem sit studie.

Kunne man få adgang til plus artiklen?

Har journalisten planket en del af sine spørgsmål her fra debatside?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 31. okt 2018, 10:28

Patmand skrev:
31. okt 2018, 10:23
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
Det er efter min mening den form for kommunikation Allan Gaarde er bedst kendt for. Men det har jeg vidst skrevet et par gange tidligere. Jeg syntes i den grad han misbruger den viden om kommunikation, han må have erhvervet sig gennem sit studie.

Kunne man få adgang til plus artiklen?

Har journalisten planket en del af sine spørgsmål her fra debatside?
Spørgsmålene er ikke-eksisterende. Det er bare ren Gaarde-monolog, hvor han som sædvanlig bare får lov at tale uimodsagt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 31. okt 2018, 10:30

MrBangDK skrev:
31. okt 2018, 10:22
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
INGEN forsvar af Wieghorst - men hvad tænker I han skulle sige?
Ingen? Der er da MASSER af forsvar for Wieghorst i den snak.
Og han kunne måske starte med at erkende, at det ikke er godt nok fremfor at tale ned til fans og ellers kaste sig ud i den ene uimodsagte søforklaring efter den anden.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af MrBangDK » 31. okt 2018, 10:35

BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:30
MrBangDK skrev:
31. okt 2018, 10:22
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
INGEN forsvar af Wieghorst - men hvad tænker I han skulle sige?
Ingen? Der er da MASSER af forsvar for Wieghorst i den snak.
Og han kunne måske starte med at erkende, at det ikke er godt nok fremfor at tale ned til fans og ellers kaste sig ud i den ene uimodsagte søforklaring efter den anden.
Nej nej, det var ikke det jeg mente. JEG forsvarer ikke Wieghorst. Han erkender at tingene ikke går deres vej - at han så pakker det pisse vattet ind er jeg med på. Specielt, at det "lige for tiden" ikke er godt nok.. Men jeg kan bare ikke se hvad det er I tænker han skal sige - hvis han skal gå til stålet, så skal han vel slagte træner og spillere?
Ska' vi hak'?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Patmand » 31. okt 2018, 10:38

BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:28
Patmand skrev:
31. okt 2018, 10:23
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
Det er efter min mening den form for kommunikation Allan Gaarde er bedst kendt for. Men det har jeg vidst skrevet et par gange tidligere. Jeg syntes i den grad han misbruger den viden om kommunikation, han må have erhvervet sig gennem sit studie.

Kunne man få adgang til plus artiklen?

Har journalisten planket en del af sine spørgsmål her fra debatside?
Spørgsmålene er ikke-eksisterende. Det er bare ren Gaarde-monolog, hvor han som sædvanlig bare får lov at tale uimodsagt.
Det er dessværre NORDJYSKE's dækning af AaB i en nøddeskal. Jeg syntes deres sportsjournalistik er på et pinligt lavt niveau. Det er som om, de er fuldstændig blottet for faglig ærgerrighed.
Der ER en historie der fortjener at blive afdækket, men enten evner det de ikke, eller også har de ikke nosserne til det.

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Nestor » 31. okt 2018, 10:42

BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:30
MrBangDK skrev:
31. okt 2018, 10:22
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
INGEN forsvar af Wieghorst - men hvad tænker I han skulle sige?
Ingen? Der er da MASSER af forsvar for Wieghorst i den snak.
Og han kunne måske starte med at erkende, at det ikke er godt nok fremfor at tale ned til fans og ellers kaste sig ud i den ene uimodsagte søforklaring efter den anden.
Hvordan kan han gøre andet? Det er Gaarde, der har ansat træneren og formøblet fantasilioner på spillere, som vi ikke kunne bruge alligevel.
(Holgerson, Meilinger, Safranko, Lesniak, Flores, Pallesen........... )
Det ville selvfølgelig klæde ham at bekende sine synder, men det kommer vi nok til at vente længe på.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Buzz Killington » 31. okt 2018, 10:56

Nestor skrev:
31. okt 2018, 10:42
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:30
MrBangDK skrev:
31. okt 2018, 10:22
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 09:51
Én stor gang uimodsagt balje bullshit af substansløs varm luft, Gaarde får smidt ud gennem den forlængede presseafdeling her:

https://nordjyske.dk/plus/gaarde-om-svi ... 81a12bc228
Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
INGEN forsvar af Wieghorst - men hvad tænker I han skulle sige?
Ingen? Der er da MASSER af forsvar for Wieghorst i den snak.
Og han kunne måske starte med at erkende, at det ikke er godt nok fremfor at tale ned til fans og ellers kaste sig ud i den ene uimodsagte søforklaring efter den anden.
Hvordan kan han gøre andet? Det er Gaarde, der har ansat træneren og formøblet fantasilioner på spillere, som vi ikke kunne bruge alligevel.
(Holgerson, Meilinger, Safranko, Lesniak, Flores, Pallesen........... )
Det ville selvfølgelig klæde ham at bekende sine synder, men det kommer vi nok til at vente længe på.
Ja, mon ikke vi kommer til at vente lige præcis indtil MW er væk, som er det eneste ansvarlige for en sportsdirektør der skal have mest ud af sine ansatte mens de stadig er i klubben? Hvad skulle idéen være i at undergrave træneren mens han stadig er træner?!

Til sammenligning, her er hvad Gaarde sagde til pressen kort tid før LS blev smidt på porten.

https://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaar ... 8b5db6b845
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Mephisto2 » 31. okt 2018, 10:59

Buzz Killington skrev:
31. okt 2018, 10:56
Nestor skrev:
31. okt 2018, 10:42
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:30
MrBangDK skrev:
31. okt 2018, 10:22
BassogogsVen skrev:
31. okt 2018, 10:14
doukas skrev:
31. okt 2018, 09:54


Alle skal bare arbejde hårdere! Så bliver det hele meget bedre. Hvorfor har ingen tænkt på noget før? Kan mærke, at lige om lidt, så kommer det sprudlende angrebsspil. Kan I andre også mærke det?
Det er nærmest helt utroligt, at han vil være bekendt at stå og fyre alle de floskler af. Tror han virkelig, at nordjyderne er SÅ dumme?
INGEN forsvar af Wieghorst - men hvad tænker I han skulle sige?
Ingen? Der er da MASSER af forsvar for Wieghorst i den snak.
Og han kunne måske starte med at erkende, at det ikke er godt nok fremfor at tale ned til fans og ellers kaste sig ud i den ene uimodsagte søforklaring efter den anden.
Hvordan kan han gøre andet? Det er Gaarde, der har ansat træneren og formøblet fantasilioner på spillere, som vi ikke kunne bruge alligevel.
(Holgerson, Meilinger, Safranko, Lesniak, Flores, Pallesen........... )
Det ville selvfølgelig klæde ham at bekende sine synder, men det kommer vi nok til at vente længe på.
Ja, mon ikke vi kommer til at vente lige præcis indtil MW er væk, som er det eneste ansvarlige for en sportsdirektør der skal have mest ud af sine ansatte mens de stadig er i klubben? Hvad skulle idéen være i at undergrave træneren mens han stadig er træner?!

Til sammenligning, her er hvad Gaarde sagde til pressen kort tid før LS blev smidt på porten.

https://nordjyske.dk/nyheder/allan-gaar ... 8b5db6b845
Ja, det giver jo grund til optimisme.

Besvar