Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Forza » 13. maj 2018, 23:37

Funky skrev:
andreasaab89 skrev:Og Børsting vokser med hastige skrift som højre back

Stadig meget at lære . Men klar fremdrift
Ja, det er fedt at se, at nogle brikker så småt begynder at falde på plads.

Børsting som back er IKKE nogen dum idé. Så må man jo finde en grimasse som kan passe, når talen falder på Pallesen (som i øvrigt ikke piver over sin situation, respekt for det).

Abildgaard kan sagtens begå sig på den midtbane. Han ser ud til at have overhalet den måske lidt hypede MC (han gjorde et fint indhop).

Opgaven med at finde en god rolle for Flores ser ud til at være løst. Dermed øv at han sikkert ryger videre efter VM.

Jeg har ikke indtryk af, at vi endnu får nok ud af Safranko, men manden knokler løs og går 100% ind i alle nærkampe.

Mystikken består til gengæld om Rolim. Det bliver spændende at se, om man nogensinde får en plausibel forklaring fra AaB på, hvad det handler om.

I forhold til Rolim har vi jo fået svaret? Efter vi var sikret i mesterskabsspillet ville man fokusere på at bygge holdet op imod næste sæson. I og med man ikke har afklaring på Rolim situationen valgte man derfor at smide ham på bænken.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Funky » 13. maj 2018, 23:39

Forza skrev:
Funky skrev:
andreasaab89 skrev:Og Børsting vokser med hastige skrift som højre back

Stadig meget at lære . Men klar fremdrift
Ja, det er fedt at se, at nogle brikker så småt begynder at falde på plads.

Børsting som back er IKKE nogen dum idé. Så må man jo finde en grimasse som kan passe, når talen falder på Pallesen (som i øvrigt ikke piver over sin situation, respekt for det).

Abildgaard kan sagtens begå sig på den midtbane. Han ser ud til at have overhalet den måske lidt hypede MC (han gjorde et fint indhop).

Opgaven med at finde en god rolle for Flores ser ud til at være løst. Dermed øv at han sikkert ryger videre efter VM.

Jeg har ikke indtryk af, at vi endnu får nok ud af Safranko, men manden knokler løs og går 100% ind i alle nærkampe.

Mystikken består til gengæld om Rolim. Det bliver spændende at se, om man nogensinde får en plausibel forklaring fra AaB på, hvad det handler om.

I forhold til Rolim har vi jo fået svaret? Efter vi var sikret i mesterskabsspillet ville man fokusere på at bygge holdet op imod næste sæson. I og med man ikke har afklaring på Rolim situationen valgte man derfor at smide ham på bænken.
Ja. Men så spiller han alligevel en gang imellem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af raekkeettre » 13. maj 2018, 23:59

Hvordan dælen kan Abildgaard få 02 i BT....Han var da klart min man of the match......Han vandt alle dueller og skildte sig hurtig og meget fornuftigt af med bolden....Det var en fornøjelse at følge!! Men er der nogle der har set hans indsats som BT har gjort??

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Funky » 14. maj 2018, 00:04

raekkeettre skrev:Hvordan dælen kan Abildgaard få 02 i BT....Han var da klart min man of the match......Han vandt alle dueller og skildte sig hurtig og meget fornuftigt af med bolden....Det var en fornøjelse at følge!! Men er der nogle der har set hans indsats som BT har gjort??
Nej. Helt gonat vurdering af BT. TV-kommentatorerne var også positive overfor Abildgaards indsats.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

etbrugernavn
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. maj 2018, 02:38
Favoritspiller: Jacob Rinne

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af etbrugernavn » 14. maj 2018, 02:55

Energien på Vesttribunen i dag var ekstatisk... I gennem hele kampen handlede det om at vise hvad forskellen på en AaB fan og en AC Horsens fan er. I dag sejrede vi ikke for point, men for ære. For små, store og dem i mellem.... FOR AALBORG. Fordi at AaB er så meget mere end en økonomi-debat og kloge folk i et forum (no offence).... Fordi at AaB er meget mere end det tørre løg som bruger sin sponsor-billet hver 3. gang... Fordi at AaB er passion og ikke penge...
Uden Tribunernes biddrag idag, havde vi ikke vundet. Basta. Bum.

Jeg blev i hvert fald i dag mindet om, hvorfor jeg gang på gang stiller mig på Vesttribunen og råber mig hæs.

Ekstase. Og så på vores elskede klubs 133 års fødselsdag..... Det kan Football Club København og de andre firmaer ikke ligefrem prale af.
:aabfan: :aabfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af frederikshavneren » 14. maj 2018, 05:25

Rigtig god stemning på stadion tilskuertallet i betragtning, det var imponerende.
FCK derimod, der var mange i buret men de gjorde godt nok ikke meget væsen af sig.
På alle måder var det en fed kamp hvor det helt sikkert har stor betydning for holdet endelig at besejre en top 4 modstander.

Dagens negative er uden tvivl tilskuertallet, 5,1 til en af sæsonens mest attraktive hjemmekampe er ganske enkelt for dårligt. Det overrasker mig desværre ikke da vi åbenlyst slet ikke har fat i det nordjyske publikum

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Gamling » 14. maj 2018, 06:33

frederikshavneren skrev:Rigtig god stemning på stadion tilskuertallet i betragtning, det var imponerende.
FCK derimod, der var mange i buret men de gjorde godt nok ikke meget væsen af sig.
På alle måder var det en fed kamp hvor det helt sikkert har stor betydning for holdet endelig at besejre en top 4 modstander.

Dagens negative er uden tvivl tilskuertallet, 5,1 til en af sæsonens mest attraktive hjemmekampe er ganske enkelt for dårligt. Det overrasker mig desværre ikke da vi åbenlyst slet ikke har fat i det nordjyske publikum
Med mange kampe i tv, konkurrence fra hockey og håndbold mv. vil folk se kvalitet fra AaB, hvis de skal komme på stadion. Og før igår havde de kun vist noget af det mod Randers og FCM, mens resten af foråret har været en stor rædsel. Samtidig havde kampen igår jo ingen spændingsmæssig betydning for AaB overhovedet.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af 556 » 14. maj 2018, 06:35

Funky skrev:
raekkeettre skrev:Hvordan dælen kan Abildgaard få 02 i BT....Han var da klart min man of the match......Han vandt alle dueller og skildte sig hurtig og meget fornuftigt af med bolden....Det var en fornøjelse at følge!! Men er der nogle der har set hans indsats som BT har gjort??
Nej. Helt gonat vurdering af BT. TV-kommentatorerne var også positive overfor Abildgaards indsats.
Han var min MoM.
Engang var BT den bedste avis på sporten. Det er længe siden.. tvivler på, at ham der gav karakterer ved meget om fodbold.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af troelsh » 14. maj 2018, 07:07

556 skrev:
Funky skrev:
raekkeettre skrev:Hvordan dælen kan Abildgaard få 02 i BT....Han var da klart min man of the match......Han vandt alle dueller og skildte sig hurtig og meget fornuftigt af med bolden....Det var en fornøjelse at følge!! Men er der nogle der har set hans indsats som BT har gjort??
Nej. Helt gonat vurdering af BT. TV-kommentatorerne var også positive overfor Abildgaards indsats.
Han var min MoM.
Engang var BT den bedste avis på sporten. Det er længe siden.. tvivler på, at ham der gav karakterer ved meget om fodbold.
Abildgaard gjorde det fremragende, og konstellationen med ham og Risgård giver meget mere dynamik end noget andet vi har prøvet på den centrale midt.
Han mangler stadig lidt færdigheder med bolden, men hans fysik og power er så vigtig på vores lille AaB hold

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Funky » 14. maj 2018, 07:13

troelsh skrev:
556 skrev:
Funky skrev:
raekkeettre skrev:Hvordan dælen kan Abildgaard få 02 i BT....Han var da klart min man of the match......Han vandt alle dueller og skildte sig hurtig og meget fornuftigt af med bolden....Det var en fornøjelse at følge!! Men er der nogle der har set hans indsats som BT har gjort??
Nej. Helt gonat vurdering af BT. TV-kommentatorerne var også positive overfor Abildgaards indsats.
Han var min MoM.
Engang var BT den bedste avis på sporten. Det er længe siden.. tvivler på, at ham der gav karakterer ved meget om fodbold.
Abildgaard gjorde det fremragende, og konstellationen med ham og Risgård giver meget mere dynamik end noget andet vi har prøvet på den centrale midt.
Han mangler stadig lidt færdigheder med bolden, men hans fysik og power er så vigtig på vores lille AaB hold
Jeg kan også godt lide hans mentalitet. Han mangler bare at gå og smile af modstanderne når de går hårdt til ham for at være på samme niveau som Spalvis, da han slog igennem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Sanchez94 » 14. maj 2018, 08:49

Meelsen skrev:Fantastisk stemning. Bedste stemning på hjemmebane i flere år. Sådan!
Stemningen i dag.. wow kan ikke huske hvornår der sidst har været så meget smæk på. Det var en sand fornøjelse at se folk efter kampen være total smadret, fordi de havde givet sig 100%

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af gravballe » 14. maj 2018, 09:36

Man kan undre sig det har taget så lang tid, at flytte Børsting ned på backen, hvor han virker til at passe perfekt. Folk her inde har snakket om det i over et år, lad ham få den backplads fast forudsat han forsætter som igår!.

Abilgaard, fyldte virkelig godt op inde midt på, og det passede AaB godt, at have en deffensiv midtbane spillere, der samtidig kunne spille bold, giv ham endelig flere kampe der, og forsæt med de 2 offensive midtbane spillere. Risgaard, var jo næsten tilbage til sit gamle jeg! Bliver han skadet, gad jeg godt se Katego der inde som en test, da jeg syntes han offensivt lægger nogle gode bolde, dur det ikke, så skal vi ud og finde en erstatning for Risgaard.

Flores befandt sig virkelig godt inde midt på, men det så vi allerede sidst da han lå på den posetion med rolim og kusk på hver side. Det var virkelig lækkert at se hans boldomgang der inde, selv når han var presset. Masser af gode afleværinger af ham.

Safranko gjorde det også fint, han fik ikke mange bolde serveret til chancer, men han knoklede alt hvad han kunne, og havde flere gode momventer hvor han modtog bolden og spillede den fint vidre, selv om han var presset.

Jeg håber MW forsætter med den her opstilling! og at Abilgaard for lov at forsætte på den position.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Funky » 14. maj 2018, 10:03

gravballe skrev:Man kan undre sig det har taget så lang tid, at flytte Børsting ned på backen, hvor han virker til at passe perfekt. Folk her inde har snakket om det i over et år, lad ham få den backplads fast forudsat han forsætter som igår!.

Abilgaard, fyldte virkelig godt op inde midt på, og det passede AaB godt, at have en deffensiv midtbane spillere, der samtidig kunne spille bold, giv ham endelig flere kampe der, og forsæt med de 2 offensive midtbane spillere. Risgaard, var jo næsten tilbage til sit gamle jeg! Bliver han skadet, gad jeg godt se Katego der inde som en test, da jeg syntes han offensivt lægger nogle gode bolde, dur det ikke, så skal vi ud og finde en erstatning for Risgaard.

Flores befandt sig virkelig godt inde midt på, men det så vi allerede sidst da han lå på den posetion med rolim og kusk på hver side. Det var virkelig lækkert at se hans boldomgang der inde, selv når han var presset. Masser af gode afleværinger af ham.

Safranko gjorde det også fint, han fik ikke mange bolde serveret til chancer, men han knoklede alt hvad han kunne, og havde flere gode momventer hvor han modtog bolden og spillede den fint vidre, selv om han var presset.

Jeg håber MW forsætter med den her opstilling! og at Abilgaard for lov at forsætte på den position.
Flores kan vi nyde i lige præcist 2 kampe mere. Så også dér skal vi have opfundet noget. Gerne Rolim, synes jeg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af gravballe » 14. maj 2018, 10:06

Funky skrev:
gravballe skrev:Man kan undre sig det har taget så lang tid, at flytte Børsting ned på backen, hvor han virker til at passe perfekt. Folk her inde har snakket om det i over et år, lad ham få den backplads fast forudsat han forsætter som igår!.

Abilgaard, fyldte virkelig godt op inde midt på, og det passede AaB godt, at have en deffensiv midtbane spillere, der samtidig kunne spille bold, giv ham endelig flere kampe der, og forsæt med de 2 offensive midtbane spillere. Risgaard, var jo næsten tilbage til sit gamle jeg! Bliver han skadet, gad jeg godt se Katego der inde som en test, da jeg syntes han offensivt lægger nogle gode bolde, dur det ikke, så skal vi ud og finde en erstatning for Risgaard.

Flores befandt sig virkelig godt inde midt på, men det så vi allerede sidst da han lå på den posetion med rolim og kusk på hver side. Det var virkelig lækkert at se hans boldomgang der inde, selv når han var presset. Masser af gode afleværinger af ham.

Safranko gjorde det også fint, han fik ikke mange bolde serveret til chancer, men han knoklede alt hvad han kunne, og havde flere gode momventer hvor han modtog bolden og spillede den fint vidre, selv om han var presset.

Jeg håber MW forsætter med den her opstilling! og at Abilgaard for lov at forsætte på den position.
Flores kan vi nyde i lige præcist 2 kampe mere. Så også dér skal vi have opfundet noget. Gerne Rolim, synes jeg.
Enig! Men omvendt hvis der ikke kommer et ordenlig bud på Flores, så syntes jeg bare man skal beholde ham, forudsat MW tør/vil bruge ham på den plads han spillede på igår! Han er total fejl castet som kant, her passer Rolim bedre... Men Thelufsen gjorde det nu også godt, dog burde han havde lavet mindst et mål igår.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Funky » 14. maj 2018, 10:10

gravballe skrev: Enig! Men omvendt hvis der ikke kommer et ordenlig bud på Flores, så syntes jeg bare man skal beholde ham, forudsat MW tør/vil bruge ham på den plads han spillede på igår! Han er total fejl castet som kant, her passer Rolim bedre... Men Thelufsen gjorde det nu også godt, dog burde han havde lavet mindst et mål igår.
Klart nok, AaB skal ikke acceptere hvilket som helst bud, det tror jeg også ligger i forventningsafstemningen med Flores. Omvendt er der ikke nogen tvivl om, at han er blevet stillet i udsigt at kunne komme videre efter VM, lyder det til. Jeg er ret sikker på, han er væk efter sommerferien.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af De Fem » 14. maj 2018, 10:13

Funky skrev:
gravballe skrev: Enig! Men omvendt hvis der ikke kommer et ordenlig bud på Flores, så syntes jeg bare man skal beholde ham, forudsat MW tør/vil bruge ham på den plads han spillede på igår! Han er total fejl castet som kant, her passer Rolim bedre... Men Thelufsen gjorde det nu også godt, dog burde han havde lavet mindst et mål igår.
Klart nok, AaB skal ikke acceptere hvilket som helst bud, det tror jeg også ligger i forventningsafstemningen med Flores. Omvendt er der ikke nogen tvivl om, at han er blevet stillet i udsigt at kunne komme videre efter VM, lyder det til. Jeg er ret sikker på, han er væk efter sommerferien.
Håber sådan at han sætter en fransk back på røven en eller to gange, og kommer til afslutninger. Sådan noget er nok for Europas Allan Gaarder.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af FIDEL » 14. maj 2018, 10:21

Funky skrev:
gravballe skrev:Man kan undre sig det har taget så lang tid, at flytte Børsting ned på backen, hvor han virker til at passe perfekt. Folk her inde har snakket om det i over et år, lad ham få den backplads fast forudsat han forsætter som igår!.

Abilgaard, fyldte virkelig godt op inde midt på, og det passede AaB godt, at have en deffensiv midtbane spillere, der samtidig kunne spille bold, giv ham endelig flere kampe der, og forsæt med de 2 offensive midtbane spillere. Risgaard, var jo næsten tilbage til sit gamle jeg! Bliver han skadet, gad jeg godt se Katego der inde som en test, da jeg syntes han offensivt lægger nogle gode bolde, dur det ikke, så skal vi ud og finde en erstatning for Risgaard.

Flores befandt sig virkelig godt inde midt på, men det så vi allerede sidst da han lå på den posetion med rolim og kusk på hver side. Det var virkelig lækkert at se hans boldomgang der inde, selv når han var presset. Masser af gode afleværinger af ham.

Safranko gjorde det også fint, han fik ikke mange bolde serveret til chancer, men han knoklede alt hvad han kunne, og havde flere gode momventer hvor han modtog bolden og spillede den fint vidre, selv om han var presset.

Jeg håber MW forsætter med den her opstilling! og at Abilgaard for lov at forsætte på den position.
Flores kan vi nyde i lige præcist 2 kampe mere. Så også dér skal vi have opfundet noget. Gerne Rolim, synes jeg.
Jeg er enormt glad og overrasket over indsatsen igår må jeg sige! Og Thellufsen viser, at han er et stort talent, og ham skal der selvfølgelig satses på fremadrettet. Fuldstændig vanvittigt, at flere debattører herinde mener, at han skal væk fra AaB. Knægten kommer frem til chancer når han er med, og har et rigtig godt skud. Er meget tæt på at blive kampafgørende igen igår. Jeg er vild med Thellufsen som type. Selvfølgelig har der været udfald, som der jo er med faktisk alle spillere i truppen.

Jeg har dog et STORT øf til AaB! Hvordan i alverden kan det tage dem 2 år at finde ud af at bruge Flores rigtigt centralt?!! Det er utrolig dårligt arbejde af den sportslige ledelse. De får simpelthen for lidt ud af hver enkelt spiller. Det er ikke godt nok. Jeg har personligt længe ønsket at se Flores centralt på en offensiv midt. Men det må have noget at gøre med balancen på holdet. Andre forklaringer kan jeg simpelthen ikke komme frem til.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Gamen » 14. maj 2018, 10:22

Flores er helt sikkert væk efter sommerferien, han har jo også længe givet udtryk for at han SKAL videre til en større liga her efter VM. Desuden er der et så massivt rend af peruvianere i Plaza, at jeg vil tro at han har halvdelen af sin familie boende her pt.
Han snakker stadig ikke andet end spansk, og socialiserer ikke med resten af truppen. Dygtige evner eller ej, så er det bedst for klubben at han skifter.

Safranko var ikke så meget værd igen i går, jeg håber vitterligt vi kan finde en afløser der. Abildgaard med en god kamp, hvor han kom i vejen for meget. Han har udfordringer i pasningsspillet, men kompenserede glimrende for det i går ved at finde gode løsninger i 95 % af tilfældene. Rart med et kæmpende, aggressivt AaB-hold omend FCK også var skræmmende ringe. De virkede meget uforberedte på vores intensive presspil - ros til Wieghorst for det.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af De Fem » 14. maj 2018, 10:31

Godt at se Børsting tilbage og med endnu en fin kamp på backen. Til sommer har han et år tilbage, så i efteråret skal det vise om eksperimentet kan briste eller bære. Håber det lykkedes og Børsting/Ahlmann kan blive en fast back duo.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af raekkeettre » 14. maj 2018, 10:39

Gamen skrev:Flores er helt sikkert væk efter sommerferien, han har jo også længe givet udtryk for at han SKAL videre til en større liga her efter VM. Desuden er der et så massivt rend af peruvianere i Plaza, at jeg vil tro at han har halvdelen af sin familie boende her pt.
Han snakker stadig ikke andet end spansk, og socialiserer ikke med resten af truppen. Dygtige evner eller ej, så er det bedst for klubben at han skifter.

Safranko var ikke så meget værd igen i går, jeg håber vitterligt vi kan finde en afløser der. Abildgaard med en god kamp, hvor han kom i vejen for meget. Han har udfordringer i pasningsspillet, men kompenserede glimrende for det i går ved at finde gode løsninger i 95 % af tilfældene. Rart med et kæmpende, aggressivt AaB-hold omend FCK også var skræmmende ringe. De virkede meget uforberedte på vores intensive presspil - ros til Wieghorst for det.
Jeg er helt enig - Flores skal væk lige meget hvad, jeg synes ikke han har givet det til vores hold som vi kunne forvente nu her, og som Gamen også skriver, så høre jeg også at han slet ikke socialiserer sig med truppen. Fint hvis vi kan få en 5-12 millioner for den mand, efter et okay VM.

Derudover var jeg VILDT imponeret af Abildgaard - i 9 ud af 10 tilfælde har han allerede orienteret sig mod hvilken retning/mand han vil spille på inden har modtager bolden, derved skal han ikke først tæmme den, tage den til sig, kigge op og så aflevere, det foregik i et enormt højt tempo, og med en boldomgang ikke set i LANG tid på den defensive midt....og nåååå ja...så vandt han 10/10 hovedstødsdueller :) Nogle der ved om noget om hans skade?

Besvar