Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af andreasaab89 » 19. maj 2018, 14:22

Pastorius skrev:
19. maj 2018, 10:49
Maglau skrev:
19. maj 2018, 10:17
Jeg hopper med her - at alting ikke er sort i sort - vi har i de senste kampe været meget bedre med bolden. Spillet en anelse hurtigere med små pasninger i mellemrummene i kombi med vores trademark dybe pasninger frem til angribere der ligger den af til midtbane for at spille bredt til fremad løbende backs. Fuldstændigt som i de gode gamle dage.
Nu lykkedes det som bekendt ikke hver gang men synes tegningen var der.
Men vi mangler kvalitet på midtbanen i form af en god 8er og ikke mindst en bedre angriber - mine knoer er stadig hvide i indstængt aggresivitet over bold mongolen safranko der får Søren fredriksen d.2 til at ligne Coutinho.
Når selv kommentatorerne sidder og smågriner undrende over ham så er det ikke kun os rød hvide herinde der er for kritiske
Nej, det er ikke alt der er skævt, og der skal ikke justeres ret meget før det kan blive meget bedre. Børsting på backen ser ud til at være en holdbar succes.

Det der er helt sort, er at hver eneste gang Wieghorst har chancen, så hopper han tilbage til to langsomme 6'ere, til fordel for kreativitet (Rolim, Flores). Samtidig spiller han også med Pohl og Safranko samtidig. Det sker på trods af at ingen af delene har fungeret godt i et eneste tilfælde. Manden er fuldstændig immun overfor at lære af de erfaringer vi har fået i løbet af årene, og bliver ved med at begå de samme fejl kamp efter kamp, på trods af at alle andre kan se det er helt galt.
Enig . Vi har spillet så mange dårlige kampe med 2 6,Ege og 2 angribere .. så spiller vi endelig med 2 8’ere i en enkelt kamp og spiller årets bedste kamp.

Kampen efter går han så tilbage til det der ikke virker ? Manden er jo helt blank .. han undskylder det med at Risgaard og Flores er skadet . Det er ikke en undskyldning

Så spil da med lesniak og Rolim som de to 8,er foran MC ..
han havde masser af muligheder for at fortsætte den taktik der virkede godt ..

MW sidder nok pt og fortæller gaarde at han skal sælge Flores og ikke forlænge med Risgaard da han ikke kan bruge 8,er typen i den fodbold han vil spille
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af Gamen » 19. maj 2018, 15:31

Martino skrev:
19. maj 2018, 09:37

Så kunne de måske øve sig i andre sange end ååååååh Aalborg BK i sommerpausen :aabfan:
Hvad mener du? Det er suverænt en af de sange der fungerer bedst.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af Steve-Dave » 19. maj 2018, 15:50

raekkeettre skrev:
18. maj 2018, 23:31
Som MW sagde inden kampen....ville han gerne stille med samme hold og damme formation som sidst...Men da alle 3 folk på midtbanen er ude med skader...som gør at de ikke kan starte inde. Jamen....så skal han åbenbart over i en 4-4-2 da vi ikke har 2 8'dere mere.....Men FUCK hvor gad jeg godt at have set det hold mod FCN.....
Som Morten Wieghorst sagde før kampen, ville han gerne stille med samme hold og formation som sidst. Men da alle tre folk på midtbanen er ude med skader, vælger han en 4-4-2 formation, eftersom vi ikke har to 8ere til rådighed. Men FUCK, hvor ville jeg gerne have set samme opstilling mod FCN.

Translated by Steve-Dave.
(Send PM for tilbud på retstavning og oversættelse).

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af Martino » 19. maj 2018, 17:51

Gamen skrev:
19. maj 2018, 15:31
Martino skrev:
19. maj 2018, 09:37

Så kunne de måske øve sig i andre sange end ååååååh Aalborg BK i sommerpausen :aabfan:
Hvad mener du? Det er suverænt en af de sange der fungerer bedst.
Jo jo bevares, men lidt variation ville ikke være dumt.
Jeg savner Winsnes

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af raekkeettre » 19. maj 2018, 20:46

Steve-Dave skrev:
19. maj 2018, 15:50
raekkeettre skrev:
18. maj 2018, 23:31
Som MW sagde inden kampen....ville han gerne stille med samme hold og damme formation som sidst...Men da alle 3 folk på midtbanen er ude med skader...som gør at de ikke kan starte inde. Jamen....så skal han åbenbart over i en 4-4-2 da vi ikke har 2 8'dere mere.....Men FUCK hvor gad jeg godt at have set det hold mod FCN.....
Som Morten Wieghorst sagde før kampen, ville han gerne stille med samme hold og formation som sidst. Men da alle tre folk på midtbanen er ude med skader, vælger han en 4-4-2 formation, eftersom vi ikke har to 8ere til rådighed. Men FUCK, hvor ville jeg gerne have set samme opstilling mod FCN.

Translated by Steve-Dave.
(Send PM for tilbud på retstavning og oversættelse).
Du er sød :)

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af Sanchez94 » 19. maj 2018, 21:36

Gamen skrev:
19. maj 2018, 15:31
Martino skrev:
19. maj 2018, 09:37

Så kunne de måske øve sig i andre sange end ååååååh Aalborg BK i sommerpausen :aabfan:
Hvad mener du? Det er suverænt en af de sange der fungerer bedst.
Enig, en af de bedste sange i mands minde på tribunen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af Forza » 19. maj 2018, 22:45

Steve-Dave skrev:
19. maj 2018, 15:50
raekkeettre skrev:
18. maj 2018, 23:31
Som MW sagde inden kampen....ville han gerne stille med samme hold og damme formation som sidst...Men da alle 3 folk på midtbanen er ude med skader...som gør at de ikke kan starte inde. Jamen....så skal han åbenbart over i en 4-4-2 da vi ikke har 2 8'dere mere.....Men FUCK hvor gad jeg godt at have set det hold mod FCN.....
Som Morten Wieghorst sagde før kampen, ville han gerne stille med samme hold og formation som sidst. Men da alle tre folk på midtbanen er ude med skader, vælger han en 4-4-2 formation, eftersom vi ikke har to 8ere til rådighed. Men FUCK, hvor ville jeg gerne have set samme opstilling mod FCN.

Translated by Steve-Dave.
(Send PM for tilbud på retstavning og oversættelse).
Massiv :thumbsup: herfra. Det var tiltrængt!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 18.05.2018

Indlæg af Mogens » 20. maj 2018, 09:45

martinaalborg skrev:
18. maj 2018, 19:21
Alexis skrev:
18. maj 2018, 19:17
Åh Gud Pohl. Kæmpe chance lige foran mål, og han sparker simpelthen forbi bolden så den rammer hans støtteben.
- han er SÅ dygtig!...
Bare vent.....og vent..og vent...

Så bliver han vores nye bomber....

I 2.division
Fair nok, at du mener, at Pohl er uskarp som en rusten smørekniv, men mener du hånden på hjertet, at du er bange for, at AaB ryger i 2. division. Pt ligger vi nr. 5 i landets bedste række, og vi har i mine øjne leveret et ok slutspil (resultatmæssigt). De seneste to kampe har vi været bedst (uden at være prangende) mod fcn og fck og holdt dem fra scoringer. Derudover blev vi snydt for 2 point mod fcm.

Nej, jeg er ikke tilfreds med spillet på banen, ej heller med en placering som nr. 5, og jeg ser også gerne en anden træner og nye spillere, men jeg synes bare ikke, at det er så slemt, som mange folk gør det til.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar