Træningskampe sommeren 2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af troelsh » 9. jul 2018, 12:25

FIDEL skrev:
9. jul 2018, 12:00
Ang kampen imod Sif, så er det positivt at vi skaber så mange chancer, men i guder hvor er afslutningerne dog ringe! De fleste bliver jo blokeret af forsvaret...
Vi har mange blokerede skud og skud fra distancen, det er vel en smagssag om man kategoriserer det som chancer.
I min bog er der 3-4 chancer til os udover målet og 2-3 chancer til Silkeborg udover målene, så jeg må indrømme at jeg ser en forholdsvis lige kamp målt på chancer.

Men ja dygtige afsluttere er en mangelvare på vores hold, jeg syntes dog stadig ikke vi kreere nok (store) chancer mod et 1.divisionshold.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af FIDEL » 9. jul 2018, 12:29

troelsh skrev:
9. jul 2018, 12:25
FIDEL skrev:
9. jul 2018, 12:00
Ang kampen imod Sif, så er det positivt at vi skaber så mange chancer, men i guder hvor er afslutningerne dog ringe! De fleste bliver jo blokeret af forsvaret...
Vi har mange blokerede skud og skud fra distancen, det er vel en smagssag om man kategoriserer det som chancer.
I min bog er der 3-4 chancer til os udover målet og 2-3 chancer til Silkeborg udover målene, så jeg må indrømme at jeg ser en forholdsvis lige kamp målt på chancer.

Men ja dygtige afsluttere er en mangelvare på vores hold, jeg syntes dog stadig ikke vi kreere nok (store) chancer mod et 1.divisionshold.
Ift. Det vi er vant til at se så skaber vi meget, men får jo også meget plads specielt på kanterne. I flere situationer skal vi samtidig spille chancerne større, men sandsynligvis har wieghorst sagt, at der skal skydes mere på mål udefra.

Besvar