Direktøren for det hele

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Fabbe » 8. sep 2018, 23:09

Uden at konkretisere, så får oplevelseschefen "ret frie tøjler", siger Thomas Bælum. Man vil styrke oplevelsen på de 3 øvrige tribuner efter at sponsortribunen er kommet godt på plads.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Nitten » 9. sep 2018, 07:42

Buzz Killington skrev:
8. sep 2018, 20:21
Fabbe skrev:
8. sep 2018, 18:22
Det er godt at læse, at oplevelseschefen har fået frie tøjler af mr. CEO i aktieselskabet. Det må han have manglet i alle sine foregående år som ansat. For der er ingen, der tvivler på, at han har den rigtige viden, indstilling og kompetencer. Det bliver spændende:

https://nordjyske.dk/plus/ny-direktoer- ... 094b8dc3b2
Tjek lige Mr. dangleterre der, med hans fancy Nordjyske plus abbonement. Kunne du ikke sige lidt mere om hvad der står for os andre fattigrøve, herude på roemarken?
Hent nordjyske app’en. Her kan alle plus artiklerne læses

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af doukas » 1. okt 2018, 14:46

AaB har ansat en ny chef, som IKKE er en gammel ven af huset. Fagre nye verden.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Halil » 3. okt 2018, 16:21

Bliver godt at se sponsorindtægterne stige markant, nu hvor teamet er på plads!
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af FIDEL » 3. okt 2018, 18:52

Halil skrev:
3. okt 2018, 16:21
Bliver godt at se sponsorindtægterne stige markant, nu hvor teamet er på plads!
Netop. Det er jo det man satser på, men det er svært at tro på med den spillestil der praktiseres pt. Der mangler simpelthen intensitet og tempo på hjemmebane.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Brent » 11. nov 2018, 22:23

Er jeg den eneste der er utroligt imponeret over så markant bedre stadionoplevelsen er blevet her ca. 5 måneder efter at Bælum tiltrådte. Man må virkelig sige at han har "styrket kampoplevelsen" som var en af hans store ambitioner. Han må have arbejdet dag og nat for på den måde at have styrket kampoplevelsen på rekord tid... flot flot flot

Han har formået at

Bibeholde Tina Turner ved indløb - tjek
Bibeholde den megafede weber målkonkurrence - tjek

Ganske enkelt landvindinger, jeg føler ihvertfald som tilskuer at kampoplevelsen er markant bedre og anderledes end for 5 måneder siden :aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Legum Magister » 11. nov 2018, 22:38

Brent skrev:
11. nov 2018, 22:23
Er jeg den eneste der er utroligt imponeret over så markant bedre stadionoplevelsen er blevet her ca. 5 måneder efter at Bælum tiltrådte. Man må virkelig sige at han har "styrket kampoplevelsen" som var en af hans store ambitioner. Han må have arbejdet dag og nat for på den måde at have styrket kampoplevelsen på rekord tid... flot flot flot

Han har formået at

Bibeholde Tina Turner ved indløb - tjek
Bibeholde den megafede weber målkonkurrence - tjek

Ganske enkelt landvindinger, jeg føler ihvertfald som tilskuer at kampoplevelsen er markant bedre og anderledes end for 5 måneder siden :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Alt i alt meget imponerende af Bælum. ;)

For troværdighedens skyld burde man måske overveje denne her til AaB's indløb...


FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af FIDEL » 11. nov 2018, 22:42

Brent skrev:
11. nov 2018, 22:23
Er jeg den eneste der er utroligt imponeret over så markant bedre stadionoplevelsen er blevet her ca. 5 måneder efter at Bælum tiltrådte. Man må virkelig sige at han har "styrket kampoplevelsen" som var en af hans store ambitioner. Han må have arbejdet dag og nat for på den måde at have styrket kampoplevelsen på rekord tid... flot flot flot

Han har formået at

Bibeholde Tina Turner ved indløb - tjek
Bibeholde den megafede weber målkonkurrence - tjek

Ganske enkelt landvindinger, jeg føler ihvertfald som tilskuer at kampoplevelsen er markant bedre og anderledes end for 5 måneder siden :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det med stadionoplevelsen kommer løbende, og Bælum har sagt til mig, at der vil blive investeret meget i diverse nye tiltag.
Men det kunne hjælpe stort på stadionoplevelsen og optimismen iblandt fans at få en ny dygtig træner, som formår at få det bedste ud af hver enkelt spiller, samt noget tro ind i holdet.

Gamen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Gamen » 12. nov 2018, 06:22

Man kan i hvert fald kun blive misundelig, når man ser Brøndby investere 10 mio. i fanzone til deres fans, som skal skabe et større liv på kampdage og allerede er en kæmpe succes.

Samtidig vælger AaB at investere over 1 mio. i en engelsk pub, hvor der kun er adgang for sponsorer der lægger mere end 10.000 om året (såvidt jeg husker).

Hvis man skal udnytte stadion korrekt, og vil skabe et større liv på og omkring stadion på kampdage for alle fans, så skulle man nok have lidt styr på sine prioteringer.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af strangecap » 12. nov 2018, 06:36

FIDEL skrev:
11. nov 2018, 22:42
Brent skrev:
11. nov 2018, 22:23
Er jeg den eneste der er utroligt imponeret over så markant bedre stadionoplevelsen er blevet her ca. 5 måneder efter at Bælum tiltrådte. Man må virkelig sige at han har "styrket kampoplevelsen" som var en af hans store ambitioner. Han må have arbejdet dag og nat for på den måde at have styrket kampoplevelsen på rekord tid... flot flot flot

Han har formået at

Bibeholde Tina Turner ved indløb - tjek
Bibeholde den megafede weber målkonkurrence - tjek

Ganske enkelt landvindinger, jeg føler ihvertfald som tilskuer at kampoplevelsen er markant bedre og anderledes end for 5 måneder siden :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Det med stadionoplevelsen kommer løbende, og Bælum har sagt til mig, at der vil blive investeret meget i diverse nye tiltag.
Men det kunne hjælpe stort på stadionoplevelsen og optimismen iblandt fans at få en ny dygtig træner, som formår at få det bedste ud af hver enkelt spiller, samt noget tro ind i holdet.
Jeg mener stadig at hvis jeg skulle vælge så gider jeg ikkr alt muligt cirkus for at holde mig på station jeg vil heller have vi bliver 10000+ på station igen for den stemning der er der i op og nedtur er 1000 gange mere værd end alt muligt gak og løjer, og jeg tror det er prisen på produktet samt spiltiderne der er synderen og da tiderne er bestemt af medierne så synes jeg de skulle prøve at dumpe priserne igen for at se om det kunne hjælpe

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Brent » 12. nov 2018, 06:40

Jeg har aldrig forstået hvorfor man ikke laver et AaB museum i forlængelse af stadion. Ikke at det nødvendigvis vil højne kampoplevelsen, men det vil dog give menigmand en mulighed for at dykke ned i klubbens lange historie
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Meelsen » 12. nov 2018, 08:36

Endnu engang blev sponsorerne tilgodeset, da man til gårsdagens kamp delte flere hundrede halstørklæder ud til sponsorer. Jeg tror der var mange børn på langsiden, der kunne have haft glæde af at få et sådant.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Raiman » 12. nov 2018, 08:46

Meelsen skrev:
12. nov 2018, 08:36
Endnu engang blev sponsorerne tilgodeset, da man til gårsdagens kamp delte flere hundrede halstørklæder ud til sponsorer. Jeg tror der var mange børn på langsiden, der kunne have haft glæde af at få et sådant.
De betaler gildet, desværre. Selvom vi kunne håbe, at de var så storsindet, at lade dem gå videre til fx 3F-tribunen eller sæsonkortholdere på Weber/Vest. Det skal ikke ramme Vesttribunens (VT) halstørklæde salg. Men dejligt med en VT bod, hvor "VT-merch" kunne erhverves. Det må gerne blive et fast tiltag, såfremt I har et lager og mandskab til det.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af NIN » 12. nov 2018, 08:49

Meelsen skrev:
12. nov 2018, 08:36
Endnu engang blev sponsorerne tilgodeset, da man til gårsdagens kamp delte flere hundrede halstørklæder ud til sponsorer. Jeg tror der var mange børn på langsiden, der kunne have haft glæde af at få et sådant.
Det giver god mening. Jo mere passiv du er, jo mere fryser du.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Meelsen » 12. nov 2018, 09:57

Raiman skrev:
12. nov 2018, 08:46
Meelsen skrev:
12. nov 2018, 08:36
Endnu engang blev sponsorerne tilgodeset, da man til gårsdagens kamp delte flere hundrede halstørklæder ud til sponsorer. Jeg tror der var mange børn på langsiden, der kunne have haft glæde af at få et sådant.
De betaler gildet, desværre. Selvom vi kunne håbe, at de var så storsindet, at lade dem gå videre til fx 3F-tribunen eller sæsonkortholdere på Weber/Vest. Det skal ikke ramme Vesttribunens (VT) halstørklæde salg. Men dejligt med en VT bod, hvor "VT-merch" kunne erhverves. Det må gerne blive et fast tiltag, såfremt I har et lager og mandskab til det.
Jeg kan godt følge hvad du mener om at de betaler gildet, men hvor meget gilde er der tilbage, når vi spiller for 1700 hjemme mod Horsens? Vi er en af DK's største byer, men den almene fan bliver hjemme. Jeg tror at Magnus på 10 år havde spurgt sin far om de ikke skulle på stadion næste gang, hvis han havde fået et gratis halstørklæde. Så er pengene til et halstørklæde allerede betalt hjem dér.

Sammen med min ovenstående kritiske kommentar, skal AaB i samme ombæring selvfølgelig også have ros for at det var muligt for VT at have en bod udenfor stadion igår. Jeg/vi håber at det med tiden kan blive muligt til hver hjemmekamp. Med hensyn til at "ramme" hinandens salg, så tror jeg at det er nødvendigt at hverken Vesttribunen eller AaB ser hinanden som konkurrenter, når det gælder merchandise, men mere som at jo flere tiltag der er, desto mere højner vi den generelle oplevelse og sammenholdsfølelse på stadion og blandt AaB'ere generelt.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Direktøren for det hele

Indlæg af Lyfe » 12. nov 2018, 17:16

Gamen skrev:Man kan i hvert fald kun blive misundelig, når man ser Brøndby investere 10 mio. i fanzone til deres fans, som skal skabe et større liv på kampdage og allerede er en kæmpe succes.

Samtidig vælger AaB at investere over 1 mio. i en engelsk pub, hvor der kun er adgang for sponsorer der lægger mere end 10.000 om året (såvidt jeg husker).

Hvis man skal udnytte stadion korrekt, og vil skabe et større liv på og omkring stadion på kampdage for alle fans, så skulle man nok have lidt styr på sine prioteringer.
Har forslået dem at holde den pub åbent ved udebane kampe for andre end sponsorerne.. kunne være en fed måde og samle nogle fans der ikke kan tage til Nordsjælland en mandag aften... der blev det nævnt at det var med i overvejelserne til foråret.



Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af FlæskeFrank » 12. nov 2018, 17:47

Lyfe skrev:
12. nov 2018, 17:16
Gamen skrev:Man kan i hvert fald kun blive misundelig, når man ser Brøndby investere 10 mio. i fanzone til deres fans, som skal skabe et større liv på kampdage og allerede er en kæmpe succes.

Samtidig vælger AaB at investere over 1 mio. i en engelsk pub, hvor der kun er adgang for sponsorer der lægger mere end 10.000 om året (såvidt jeg husker).

Hvis man skal udnytte stadion korrekt, og vil skabe et større liv på og omkring stadion på kampdage for alle fans, så skulle man nok have lidt styr på sine prioteringer.
Har forslået dem at holde den pub åbent ved udebane kampe for andre end sponsorerne.. kunne være en fed måde og samle nogle fans der ikke kan tage til Nordsjælland en mandag aften... der blev det nævnt at det var med i overvejelserne til foråret.
Skal vi ikke lade være med at kritisere nogle tiltag, blot fordi de ikke lige rammer en. Der findes vel lange tråde med brok over, at sponsortribunen står tom. Når man så laver et tiltag, som skal trække flere til sponsortribunen, så brokker man sig over, at det ikke gavner den plads man lige sidder på.

Det er jo ikke sikkert, at de kun lave et tiltag om året.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af BassogogsVen » 12. nov 2018, 18:18

FlæskeFrank skrev:
12. nov 2018, 17:47
Lyfe skrev:
12. nov 2018, 17:16
Gamen skrev:Man kan i hvert fald kun blive misundelig, når man ser Brøndby investere 10 mio. i fanzone til deres fans, som skal skabe et større liv på kampdage og allerede er en kæmpe succes.

Samtidig vælger AaB at investere over 1 mio. i en engelsk pub, hvor der kun er adgang for sponsorer der lægger mere end 10.000 om året (såvidt jeg husker).

Hvis man skal udnytte stadion korrekt, og vil skabe et større liv på og omkring stadion på kampdage for alle fans, så skulle man nok have lidt styr på sine prioteringer.
Har forslået dem at holde den pub åbent ved udebane kampe for andre end sponsorerne.. kunne være en fed måde og samle nogle fans der ikke kan tage til Nordsjælland en mandag aften... der blev det nævnt at det var med i overvejelserne til foråret.
Skal vi ikke lade være med at kritisere nogle tiltag, blot fordi de ikke lige rammer en. Der findes vel lange tråde med brok over, at sponsortribunen står tom. Når man så laver et tiltag, som skal trække flere til sponsortribunen, så brokker man sig over, at det ikke gavner den plads man lige sidder på.

Det er jo ikke sikkert, at de kun lave et tiltag om året.
Jeg ser ikke tiltagene blive kritiseret. Jeg ser prioriteringen blive kritiseret.
Et ønske om at belønne dem, der er loyale over for klubben og skaber oplevelsen, fremfor en belønning af dem, der er i det for pengene. Jeg tror, de fleste tænker, at de får fryns nok.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af FIDEL » 12. nov 2018, 18:56

Som jeg forstår det på Bælum, så er der ting i støbeskeen til os fans også, bl. A en bedre og større fanzone mm.

Gamen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Gamen » 12. nov 2018, 19:03

FIDEL skrev:
12. nov 2018, 18:56
Som jeg forstår det på Bælum, så er der ting i støbeskeen til os fans også, bl. A en bedre og større fanzone mm.
Hvis det er et større partytelt, så rykker det vist ikke så meget...

Besvar