Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af FIDEL » 24. sep 2018, 09:44

Frygah skrev:
24. sep 2018, 08:36
andreasaab89 skrev:
23. sep 2018, 22:20
Min MoM idag var thelufsen
Det er virkeligt lækkert at se en spiller der var totalt ude i kulden sidste år sprudle så meget nu. Det har været tydeligt at thelufsen har manglet andre offensive spillere

Lukas binder os virkeligt flot sammen som 10’er
Det bliver lidt mindre til sidst hvor han kommer på kant

Okore og Rinne er bare stabilt gode som altid
Lækkert Van weert træder ind

De eneste der skuffer mig er Børsting og MC. Børsting er bedre end Pallesen , men vi har mangler på den plads . Giv butygi chancen .
MC er fin i duellerne og presspillet . Men han er så tempoforladt og konservativ med bolden. Hvorfor nægter han at blive retvendt mod modstanderens mål? Flere gange får han bolden fra okore hvor han er helt fri. Istedet for at vende rundt og spillere bolden længere frem smider han den direkte tilbage til okore eller Kp. Nok 10 gange.. forsvaret spiller den jo ikke op til midtbanen for bare at få den tilbage igen . Håber wurtz overtager derinde sammen med Abildgaard
Hvis Lucas og Kusk på banen samtidig, kan få Thellufsen til at spille som igår, så tegner det fandme til at blive giftigt! Det var en hel anden spiller vi så, og hvor det potentiale som han har vist i enkelte glimt, foldede sig ud. Han kunne godt lige have lavet en pind, men der rammer han sgu forbi bolden :P

Nummer 3 efter 10 runder, og med profiler der er ved at finde hinanden og blive spillet ind på holdet. Det ser sgu ikke helt skidt ud lige nu!
Præcis! Det ser faktisk ret godt og opløftende ud nu.
En spiller som Thellufsen viser pt. med al tydelighed, at konkurrence om pladserne kan udvikle en spiller til at give det ekstra til både træning og i kamp. Tilgangen af særligt Lucas og Ochs ser ud til at have givet Thellufsen et løft. Så må vi bare håbe, at Ahlmann kan løfte sit niveau nu hvor Ochs åbenbart er i spil til venstrebacken. Her har Ahlmann manglet konkurrence om pladsen alt for længe.
Nu skal det flotte resultat følges op imod OB, og alt andet end en sejr vil være meget skuffende. Der kommer sikkert en del på stadion nu hvor vi har et flot resultat i bagagen. Og måske det absolut vigtigste ved denne storsejr er, at både truppen samt det Aalborgensiske publikum kan se en fremgang og dermed optimisme ift. at få nogle sejre og score flere mål.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 24. sep 2018, 09:49

Ro på!!!

Jeg har læst på internettet, tror det var debatside.dk, at AaB altid får sat hold i krise i gang. Og de to næste kampe er mod OB og Brøndby. Så det ligner 0 point til os.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Funky » 24. sep 2018, 10:03

FlæskeFrank skrev:
24. sep 2018, 09:49
Ro på!!!

Jeg har læst på internettet, tror det var debatside.dk, at AaB altid får sat hold i krise i gang. Og de to næste kampe er mod OB og Brøndby. Så det ligner 0 point til os.
Sandt, de kampreferater kan vi vist godt skrive allerede nu.

In other news, Wessam var ikke særligt god i går, men han skal roses for at være kvik i opfattelsen og lave assisten til KP's mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af NIN » 24. sep 2018, 10:31

FlæskeFrank skrev:
24. sep 2018, 09:49
Ro på!!!

Jeg har læst på internettet, tror det var debatside.dk, at AaB altid får sat hold i krise i gang. Og de to næste kampe er mod OB og Brøndby. Så det ligner 0 point til os.
Brøndby er ikke i krise. De er midt i en proces.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Halil » 24. sep 2018, 11:25

Maglau skrev:
23. sep 2018, 16:16
Kokkefar skrev:
23. sep 2018, 16:06
Halil skrev:
23. sep 2018, 16:01
Kokkefar skrev:
23. sep 2018, 15:56
Halil skrev:
23. sep 2018, 15:54
Kokkefar skrev:
23. sep 2018, 13:22


Enig. Vi ville have godt af at få noget klarhed og kontinuitet på den back.
Børsting var desværre ikke god.

Øv.
Nej overhovedet ikke, men alligevel bedre end Pallesen. Han havde da i det mindste ét eller to acceptable indlæg. Der er efterhånden lave forventninger til den plads.
Jep. Et eller to fornuftige indlæg.

Men kors, hvor har SuperPøleren ringe teknik. Det giver ham mange problemer.
Enig. Det er ikke til at se at han er opdraget som kant i AaBs system..
Nej men jeg har en bedre og mere optimistisk følelse om et mål når han er med fremme end når det er Pallesen
Det siger dog meget lidt. Offensivt er både Pallesen og SuperPøleren meget begrænsede, mens begge er cirka lige gode defensivt.

Byrthiq skal måske have en chance relativt snart. Mit indtryk fra diverse udtalelser er, at han skulle være ganske fornuftig offensiv.

Utryghedsskabende, at vores højrebacks er så vage.
Uden Synd Ingen Frelse

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Frygah » 24. sep 2018, 11:27

Halil skrev:
24. sep 2018, 11:25
Maglau skrev:
23. sep 2018, 16:16
Kokkefar skrev:
23. sep 2018, 16:06
Halil skrev:
23. sep 2018, 16:01
Kokkefar skrev:
23. sep 2018, 15:56
Halil skrev:
23. sep 2018, 15:54


Børsting var desværre ikke god.

Øv.
Nej overhovedet ikke, men alligevel bedre end Pallesen. Han havde da i det mindste ét eller to acceptable indlæg. Der er efterhånden lave forventninger til den plads.
Jep. Et eller to fornuftige indlæg.

Men kors, hvor har SuperPøleren ringe teknik. Det giver ham mange problemer.
Enig. Det er ikke til at se at han er opdraget som kant i AaBs system..
Nej men jeg har en bedre og mere optimistisk følelse om et mål når han er med fremme end når det er Pallesen
Det siger dog meget lidt. Offensivt er både Pallesen og SuperPøleren meget begrænsede, mens begge er cirka lige gode defensivt.

Byrthiq skal måske have en chance relativt snart. Mit indtryk fra diverse udtalelser er, at han skulle være ganske fornuftig offensiv.

Utryghedsskabende, at vores højrebacks er så vage.
Det er i hvert fald ærgerligt at sidde og se Gammelby på bænken i BIF - Han havde været en lækker højreback på vores nuværende hold, men sikkert både uden for vores rækkevidde i sin tid, og vel på vej som afløser for deres svensker.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Gamen

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Gamen » 24. sep 2018, 11:27

Man skal altid passe på med at overfortolke kampe, med et så ensidigt facit. Hobro gav så meget væk.

Men isoleret set så det rigtig, rigtig godt ud. Perfekt med et par mål af Van Weert, og målet til 4-0 havde Pohl i hvert fald aldrig lavet.
Også rigtig fint med mere end én mand der kan lægge op til mål, selvom Kusks oplæg til 2-0 målet var rendyrket klasse. Tørrer endnu engang et par modspillere med en elegant finte. Nu har Van Weert selvtillid!

Lucas kommer til at være en stor drivkraft i det offensive spil, han har så meget at give. Jeg mener også vi så i går, at den der myte om at Ochs kun kan blive brugt som angriber ikke holder vand. Han bliver med garanti én der kommer til at aflaste i venstre-siden også, og han virker heller ikke helt i gear endnu.
Wessam til gengæld med endnu en kamp, hvor han er usynlig. Han bør bænkes næste gang.
Ahlmanns indlæg er helt horrible for tiden, og det er altså enormt ærgerligt når vi kommer til så mange frie indlæg. Det er jo ikke fordi der ikke er bevægelse i boksen.

Vi kan håbe på, at det her forløser offensiven lidt. Defensiven stadig bomstærk, selvom det var rart at vi ikke skulle forholde os til Sabbi eller Kirkevold i går.

Dejlig sejr, og dejligt fremmøde! :-)

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Kasper » 24. sep 2018, 12:12

Sindsygt lækker sejr!

Håber at Lucas kommer til at blive brugt som angriber, den rolle klæder ham 100 gange mere end som kant og offensiv midtbane.

Men der var vildt mange fede præstationer igår, Kasper P. er klasser over Blåbjerg, vores centrale midt slår hårdt, såen rætti hårdt. Thellufsen går en kæmpe sæson i møde, Kusk er så ufatteligt klog en boldspiller, Van Weert har et lækkert og kækt smil, kan blive et kæmpe hit for os.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2018, 12:27

Jeg har kun set dele af kampen, men jeg er også forsigtig optimist.

Lucas skaber meget plads. Det kan blive rigtig godt. Jeg er enig i at han skal spille som (fri) angriber sammen med Van Werth.

Børsting kan jeg rigtig godt lide. Han bliver aldrig en Dalsgaard eller en Mæhle, og der er ind imellem nogle isolerede aktioner der ligner noget der er løgn. Til gengæld er han forholdsvis solid, og bliver ved med at tage de løb han skal - hele kampen.

Det er også godt at se noget fra Theluffsen (det er ikke første gang i år, han havde også en rigtig fin indskifting tidligere). Jeg er dog lidt lunken ved hvor holdbart det er. For mig ligner det lidt at han er god, når han får lov til at være det (læs: modstanderne ikke er gode nok), men har det svært mod gode modstandere, der placerer sig fornuftigt og ikke giver ham for meget plads. Jeg håber jeg tager fejl, men vil gerne lige se ham spille nogle gode kampe mod kvalificeret modstand, før jeg tror 100% på ham.

Jeg synes det bedste vi har set fra Ochs, var den kamp, han blev skiftet ind for Kusk. Jeg kunne godt tænke mig at se ham som fløj i konkurrence med Kusk og Thellufssen. (Og jeg kunne stadig godt tænke mig at se fløjene bytte plads noget oftere, så de nogle gange tager udgangspunkt fra den modsatte side).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Halil » 24. sep 2018, 12:47

Børsting kan jeg rigtig godt lide. Han bliver aldrig en Dalsgaard eller en Mæhle, og der er ind imellem nogle isolerede aktioner der ligner noget der er løgn. Til gengæld er han forholdsvis solid, og bliver ved med at tage de løb han skal - hele kampen.
Vil du uddybe?

Der er dog nogle ting jeg er dybt uenige i. F.eks omkring det solide i det offensive eller at han aldrig bliver en Dalle eller Mæhle. Børstings teknik er dårlig for en suppespiller, hvilket giver nogle tossede situationer, hvor han ligner en idiot. Desuden skal han skoles i at være højreback - Han tager nogle tåbelige løb og beslutninger. Desuden skal han, som alle AaBs backs tilsyneladende, være bedre på indlæggene. Beskæmmende, hvor lidt AaB får ud af de situationer, hvor en back kommer til baglinjen.

Der er desværre meget skoling tilbage før Børsting på højrebacken bliver en succes.

Pt. vil jeg dog gerne give ham spilletiden fremfor Pallesen.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2018, 13:29

Halil skrev:
24. sep 2018, 12:47
Børsting kan jeg rigtig godt lide. Han bliver aldrig en Dalsgaard eller en Mæhle, og der er ind imellem nogle isolerede aktioner der ligner noget der er løgn. Til gengæld er han forholdsvis solid, og bliver ved med at tage de løb han skal - hele kampen.
Vil du uddybe?

Der er dog nogle ting jeg er dybt uenige i. F.eks omkring det solide i det offensive eller at han aldrig bliver en Dalle eller Mæhle. Børstings teknik er dårlig for en suppespiller, hvilket giver nogle tossede situationer, hvor han ligner en idiot. Desuden skal han skoles i at være højreback - Han tager nogle tåbelige løb og beslutninger. Desuden skal han, som alle AaBs backs tilsyneladende, være bedre på indlæggene. Beskæmmende, hvor lidt AaB får ud af de situationer, hvor en back kommer til baglinjen.

Der er desværre meget skoling tilbage før Børsting på højrebacken bliver en succes.

Pt. vil jeg dog gerne give ham spilletiden fremfor Pallesen.
Som sagt har jeg ikke fået set hele kampen fra i går, så jeg baserer det mest på de kampe jeg så i slutningen af sidste sæson.

Jeg synes at Pallesen tager for få løb, og er for længe om at komme tilbage, når han har gjort det. Så mest af alt, så synes jeg simpelthen at Børsting har større lunger (og jeg synes det er rigtig vigtigt). Desuden er han langt stærkere duelmæssigt overfor en modstander (defensivt), og placerer sig også mere fornuftigt defensivt. Både i setplay og i dødboldssituationer i vores eget felt. Han kompenserer også lnagt bedre for de huller som Kusk efterlader defensivt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 24. sep 2018, 14:36

En pragtfuld sejr! Og hvor var det dog tiltrængt for både klubben, spillerne of fans at se, at man stadig kan stikke kniven ind og skabe en god gammeldags storsejr.

Den der offensiv med Lucas, Kusk og van Weert kan blive RIGTIG god, når de tre er spillet ordentlig sammen. Og Thellufsen skal også in mente i dette regnestykke. Det ser virkelig ud til, at den øgede (og dygtigere) konkurrence gavner ham. Så skal han bare lære ikke at falde ud i kampene.
Defensiven ser også rigtig fin ud, omend det er på en noget billig baggrund. Det kan godt være, at KP er mere stationær end Blåbjerg, men omvendt er han også meget mere stabil. Han koger ikke rundt og laver groteske serie-ting, som bliver livsfarlige for andre.
Det kunne da stadig være godt med en CB på højere niveau som makker til Okore, men indtil videre er KP løsningen. Så må man håbe, at Wieghorst ikke pludselig får mærkelige idéer igen og putter Blåbjerg ind i forsvaret igen. Blåbjerg bør være fortid som starter. Og også gerne snart fortid i klubben.

Men ingen roser uden torne: Højre back og central midtbane er akilleshælene på dette hold.
Både Pallesen og Børsting er simpelthen for ringe. Og med det spil, som AaB gerne vil spille, så skal niveauet altså være højere på backs. Ahlmann er heller ikke skide skarp p.t., men modsat de to andre ved man, at han kan sit shit.
Den centrale midt er det andet store spørgsmålsteg. Abildgaard er selvskrevet. Han øger og øger og bliver bare efterhånden en kæmpe chef derinde. Og så tænker han offensivt og fremadrettet, hvilket skaber dynamik i hans spil. Helt modsat er det med Magnus Christensen, der måske har øget de fremadrettede afleveringer et par procent, men stadig er det ALT for stationært og langsomt med ham. Ofte slutter en omstilling hos ham, fordi han simpelthen tænker for langsomt, og dertil er tanken simpelthen for defensiv, når den endelig rammer. Og så kan det næsten være lige meget med højt teknisk niveau i form af Lucas, Kusk, van Weert og Thellufsen foran, for så når modstanderne at få lukket ned.
Magnus er nu i gang med sin tredje sæson, og jeg har virkelig svært ved at se, at han skulle være fremtiden efter Würtz, hvis man gerne vil spille offensiv og teknisk betonet fodbold. Og Lesniak behøver vi ikke at tale om her, for her er manglerne mindst på samme niveau.

Summa summarum: Det begynder at ligne noget godt og solidt på mange pladser, men der skal gøres noget reelt ved CM og HB. Og det er ret akut.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Halil » 24. sep 2018, 16:17

BassogogsVen skrev:
24. sep 2018, 14:36
En pragtfuld sejr! Og hvor var det dog tiltrængt for både klubben, spillerne of fans at se, at man stadig kan stikke kniven ind og skabe en god gammeldags storsejr.

Den der offensiv med Lucas, Kusk og van Weert kan blive RIGTIG god, når de tre er spillet ordentlig sammen. Og Thellufsen skal også in mente i dette regnestykke. Det ser virkelig ud til, at den øgede (og dygtigere) konkurrence gavner ham. Så skal han bare lære ikke at falde ud i kampene.
Defensiven ser også rigtig fin ud, omend det er på en noget billig baggrund. Det kan godt være, at KP er mere stationær end Blåbjerg, men omvendt er han også meget mere stabil. Han koger ikke rundt og laver groteske serie-ting, som bliver livsfarlige for andre.
Det kunne da stadig være godt med en CB på højere niveau som makker til Okore, men indtil videre er KP løsningen. Så må man håbe, at Wieghorst ikke pludselig får mærkelige idéer igen og putter Blåbjerg ind i forsvaret igen. Blåbjerg bør være fortid som starter. Og også gerne snart fortid i klubben.

Men ingen roser uden torne: Højre back og central midtbane er akilleshælene på dette hold.
Både Pallesen og Børsting er simpelthen for ringe. Og med det spil, som AaB gerne vil spille, så skal niveauet altså være højere på backs. Ahlmann er heller ikke skide skarp p.t., men modsat de to andre ved man, at han kan sit shit.
Den centrale midt er det andet store spørgsmålsteg. Abildgaard er selvskrevet. Han øger og øger og bliver bare efterhånden en kæmpe chef derinde. Og så tænker han offensivt og fremadrettet, hvilket skaber dynamik i hans spil. Helt modsat er det med Magnus Christensen, der måske har øget de fremadrettede afleveringer et par procent, men stadig er det ALT for stationært og langsomt med ham. Ofte slutter en omstilling hos ham, fordi han simpelthen tænker for langsomt, og dertil er tanken simpelthen for defensiv, når den endelig rammer. Og så kan det næsten være lige meget med højt teknisk niveau i form af Lucas, Kusk, van Weert og Thellufsen foran, for så når modstanderne at få lukket ned.
Magnus er nu i gang med sin tredje sæson, og jeg har virkelig svært ved at se, at han skulle være fremtiden efter Würtz, hvis man gerne vil spille offensiv og teknisk betonet fodbold. Og Lesniak behøver vi ikke at tale om her, for her er manglerne mindst på samme niveau.

Summa summarum: Det begynder at ligne noget godt og solidt på mange pladser, men der skal gøres noget reelt ved CM og HB. Og det er ret akut.
Jeg er enig. I store dele af dit indlæg.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Klaus » 24. sep 2018, 16:27

Dejligt med en god kamp. Den skal fejres og vi skal glæde os over de 5 mål, mod en virkelig dårlig modstander. Er oprigtig spændt på om vi virkelig er på vej, eller det var en enlig svale. Det finder vi nok ud af på søndag, hvor OB på trods af sin status som bundhold er et mandskab med meget mere kvalitet. Wessam må virkelig være god til træning, for hans indsats i kampene har ikke været god, skulle Ochs ikke have chancen der??

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2018, 17:15

Klaus skrev:
24. sep 2018, 16:27
Dejligt med en god kamp. Den skal fejres og vi skal glæde os over de 5 mål, mod en virkelig dårlig modstander. Er oprigtig spændt på om vi virkelig er på vej, eller det var en enlig svale. Det finder vi nok ud af på søndag, hvor OB på trods af sin status som bundhold er et mandskab med meget mere kvalitet. Wessam må virkelig være god til træning, for hans indsats i kampene har ikke været god, skulle Ochs ikke have chancen der??
Nej - dén plads skal Lucas spille.
Med venlig Hilsen
--
Robert

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af andreasaab89 » 24. sep 2018, 18:17

Pastorius skrev:
24. sep 2018, 17:15
Klaus skrev:
24. sep 2018, 16:27
Dejligt med en god kamp. Den skal fejres og vi skal glæde os over de 5 mål, mod en virkelig dårlig modstander. Er oprigtig spændt på om vi virkelig er på vej, eller det var en enlig svale. Det finder vi nok ud af på søndag, hvor OB på trods af sin status som bundhold er et mandskab med meget mere kvalitet. Wessam må virkelig være god til træning, for hans indsats i kampene har ikke været god, skulle Ochs ikke have chancen der??
Nej - dén plads skal Lucas spille.
Ja den 10’er plads er Lukas . Han var også bedre der igår end da han røg på kanten . Omvendt har den bedste kamp fra ochs været fra kanten .

Jeg tror også det behager MW mere at spille end 4-2-3-1 opstilling end en mere traditionel 4-4-2.

Med van weert +10 mål , Lukas 6-8 mål, kusk og Thelufssen 4-5 mål hver samt et par mål på dødbolde, indskifter osv udover så bør vi lave nok mål :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Kasper » 24. sep 2018, 19:20

[/quote]

Ja den 10’er plads er Lukas . Han var også bedre der igår end da han røg på kanten . Omvendt har den bedste kamp fra ochs været fra kanten .

Jeg tror også det behager MW mere at spille end 4-2-3-1 opstilling end en mere traditionel 4-4-2.

Med van weert +10 mål , Lukas 6-8 mål, kusk og Thelufssen 4-5 mål hver samt et par mål på dødbolde, indskifter osv udover så bør vi lave nok mål :)
[/quote]

Lucas spillede helt fremme ved siden af Van Weert igår.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af andreasaab89 » 24. sep 2018, 19:22

Kasper skrev:
24. sep 2018, 19:20
Ja den 10’er plads er Lukas . Han var også bedre der igår end da han røg på kanten . Omvendt har den bedste kamp fra ochs været fra kanten .

Jeg tror også det behager MW mere at spille end 4-2-3-1 opstilling end en mere traditionel 4-4-2.

Med van weert +10 mål , Lukas 6-8 mål, kusk og Thelufssen 4-5 mål hver samt et par mål på dødbolde, indskifter osv udover så bør vi lave nok mål :)
[/quote]

Lucas spillede helt fremme ved siden af Van Weert igår.
[/quote]

Det er også det jeg skriver ? At han var bedst da han spillede 10’er
Da Risgaard kommer ind ryger Lukas ud på kanten. Det klarede han også fornuftigt men han var klart bedst centralt
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Ala » 25. sep 2018, 07:20

jonas386 skrev:
23. sep 2018, 15:32
Hvorfor hiver vi Kusk ud? Synes MC har været svagt spillende i anden halvleg, mens Kusk virkelig har spillet godt idag. Risgaard kan vel netop holde presset på midten. Synd vi ikke bare fortsætter med at køre på. Men det er i småtingsafdelingen, omend det kunne være fint med et avanceret træningspas her de sidste 20 minutter.
Haha, hva?! Så du kampen? Ellers ligger der masser af highlights på aabsport.dk. Vi kørte da i dén grad på, selvom vi var foran 5-0.

Besvar