Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af frederikshavneren » 18. sep 2018, 17:14

Rinne
Børsting - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Lesniak - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Gamling » 18. sep 2018, 17:42

Rinne
Børsting - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Lesniak - Abildgaard - Thellufsen
Lucas
van Weert
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af FIDEL » 18. sep 2018, 21:59

Hvis vi alligevel skal spille med livrem og seler centralt, så lad os få Bytyqi fra start. Han er den bedste back vi har offensivt.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Brodernumsi » 18. sep 2018, 22:46

Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af FIDEL » 18. sep 2018, 23:15

Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Jeg har sagt det før, og jeg ved godt jeg er et røvhul, men på en måde håber jeg vi bliver nedsablet med 5-0, så vi kan få Wieghorst smidt af h til. Han er en katastrofe!
Nu er offensiven stadig ny, men kan manden ikke forløse den så er han da virkelig tabt!!

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af MrDomoon » 19. sep 2018, 09:23

1-1 og MW ud.

Kusk 57'
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Sanchez94 » 19. sep 2018, 10:10

Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Det er utopi at tro MW bliver fyret, vi ligger pt på 3. pladsen.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Halil » 19. sep 2018, 10:22

frederikshavneren skrev:
18. sep 2018, 17:14
Rinne
Børsting - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Lesniak - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
Denne opstilling er jeg enig i.

Pallesen var ring mod Vejle.

Lesniak kunne udskiftes, men det er sgu lidt hip som hap med spilleren ved siden af Abildgaard.

Ochs skal længere tilbage på banen og kan passende bruges på venstrekanten. Lucas ind som off. Midt og lave chancer.

Kør!
Uden Synd Ingen Frelse

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Uldahl » 19. sep 2018, 10:28

Sanchez94 skrev:
19. sep 2018, 10:10
Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Det er utopi at tro MW bliver fyret, vi ligger pt på 3. pladsen.
Ja desværre. Han har holdt målsætningen top 6. Så det kommer ikke til at ske.

Det sagt så skal Gaarde ud også, han står for den skæve trup samsætning, og træner valg. Han har været os en dyr dreng, og tvivler stærkt på hans evner som sportsdirektør. Det ændre salget af Mæhle og Basogog ikke på. :thumbsdown:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Buzz Killington » 19. sep 2018, 10:39

Uldahl skrev:
19. sep 2018, 10:28
Sanchez94 skrev:
19. sep 2018, 10:10
Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Det er utopi at tro MW bliver fyret, vi ligger pt på 3. pladsen.
Ja desværre. Han har holdt målsætningen top 6. Så det kommer ikke til at ske.

Det sagt så skal Gaarde ud også, han står for den skæve trup samsætning, og træner valg. Han har været os en dyr dreng, og tvivler stærkt på hans evner som sportsdirektør. Det ændre salget af Mæhle og Basogog ikke på. :thumbsdown:
Hvis salgene af Mæhle, Bassogig, Spalvis og Flores ikke ændrer på din vurdering af Gaarde, hvad så med indkøbene af Okore, Kusk? Hvad med lejemålet af en tysk u21 spiller, byttehandlen med Pohl og Weert, og lejemålet med købsklausul af Lucas?

Der er bestemt en del indkøb man kan klandre Gaarde for, og hans første ageren på transfermarkedet har ikke været imponerende. Men jeg syntes nu det i øjeblikket er med pil opad pt. og jeg er bestemt ikke overbevist om at AaB kan tiltrække en bedre en til pladsen hvis Gaarde ryger ud. Og det er nu engang det relevante her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Maglau » 19. sep 2018, 11:02

FIDEL skrev:
18. sep 2018, 23:15
Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Jeg har sagt det før, og jeg ved godt jeg er et røvhul, men på en måde håber jeg vi bliver nedsablet med 5-0, så vi kan få Wieghorst smidt af h til. Han er en katastrofe!
Nu er offensiven stadig ny, men kan manden ikke forløse den så er han da virkelig tabt!!
I guder...hvad bliver det næste. Hvis vi taber 5-0 og MW ikke bliver fyret, håber du så på vi rykker ned, går konkurs eller hvor langt vil du gå for at få din vilje når nu det ikke hjælper at stampe i gulvet og vræle som et barn...jeg vil, jeg vil, jeg vil ha min vilje MW skal ud....
Vi ligger nr 3 og jeg medgiver at spillet ikke er prangende, men der er altså mange andre klubber med lignende eller større ambitioner end os der ligger lige så skidt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af jonas386 » 19. sep 2018, 11:26

Jeg tror desværre også at det er utopisk at tro på, at Wieghorst ikke som minimum sidder sæsonen ud. Medmindre vi taber alle kampe fra nu og til vinterpausen, så hedder træneren også Morten Wieghorst den 1. Marts. Det er selvfølgelig ærgerligt, da det formentlig betyder, at den her sæson er lige til skraldespanden og vi alligevel skal starte forfra til næste sæson. Jeg kan godt leve med at Wieghorst sidder sæsonen ud, det er også dyrt at fyre ham, men der skal pinedød en ny træner ind til næste sæson. Gerne en der også har større ambitioner end at blot hæve sin løn og gøre det acceptabelt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 19. sep 2018, 11:41

jonas386 skrev:
19. sep 2018, 11:26
Jeg tror desværre også at det er utopisk at tro på, at Wieghorst ikke som minimum sidder sæsonen ud. Medmindre vi taber alle kampe fra nu og til vinterpausen, så hedder træneren også Morten Wieghorst den 1. Marts. Det er selvfølgelig ærgerligt, da det formentlig betyder, at den her sæson er lige til skraldespanden og vi alligevel skal starte forfra til næste sæson. Jeg kan godt leve med at Wieghorst sidder sæsonen ud, det er også dyrt at fyre ham, men der skal pinedød en ny træner ind til næste sæson. Gerne en der også har større ambitioner end at blot hæve sin løn og gøre det acceptabelt.
Det er altså ren AGF. Nu peger pilen lidt frem, så vil folk have træneren fyret.

Generelt må trænere i AaB ikke være fyringstruet, hvis de fører os frem til 3. pladser. Jeg er dog enig i, at det samlede Wieghorst-billede ikke peger på en kontraktforlængelse. Men derfor og så fyrer ham på denne side af vinteren er altså underligt i AGF-klassen.

Men Wieghorst skal til at få AaB til at lave mål.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Buzz Killington » 19. sep 2018, 12:03

FlæskeFrank skrev:
19. sep 2018, 11:41
jonas386 skrev:
19. sep 2018, 11:26
Jeg tror desværre også at det er utopisk at tro på, at Wieghorst ikke som minimum sidder sæsonen ud. Medmindre vi taber alle kampe fra nu og til vinterpausen, så hedder træneren også Morten Wieghorst den 1. Marts. Det er selvfølgelig ærgerligt, da det formentlig betyder, at den her sæson er lige til skraldespanden og vi alligevel skal starte forfra til næste sæson. Jeg kan godt leve med at Wieghorst sidder sæsonen ud, det er også dyrt at fyre ham, men der skal pinedød en ny træner ind til næste sæson. Gerne en der også har større ambitioner end at blot hæve sin løn og gøre det acceptabelt.
Det er altså ren AGF. Nu peger pilen lidt frem, så vil folk have træneren fyret.

Generelt må trænere i AaB ikke være fyringstruet, hvis de fører os frem til 3. pladser. Jeg er dog enig i, at det samlede Wieghorst-billede ikke peger på en kontraktforlængelse. Men derfor og så fyrer ham på denne side af vinteren er altså underligt i AGF-klassen.

Men Wieghorst skal til at få AaB til at lave mål.
Ja, udfra en overordnet betragtning er timingen for en trænerudskiftning meget dårlig. Vi har desuden lige udskiftet hele angrebet og kan ikke forvente at en træner vil være i stand til at skabe den nødvendige sammenhæng i angrebsspillet på så kort tid. Alligevel syntes jeg der har været fremgang til noget fornuftigt på den front, og der skal ikke meget mere til før det begynder at give pote. Så jeg er optimistisk.

Desuden bliver jeg mere og mere positiv overfor MWs mod og evne til at satse på talenterne og udvikle dem, hvor både Abildgaard og Thellufsen læner sig op ad regulære gennembrud og hvor han i denne sæson allerede har givet to 17-årige spilletid.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af FIDEL » 19. sep 2018, 13:24

Maglau skrev:
19. sep 2018, 11:02
FIDEL skrev:
18. sep 2018, 23:15
Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Jeg har sagt det før, og jeg ved godt jeg er et røvhul, men på en måde håber jeg vi bliver nedsablet med 5-0, så vi kan få Wieghorst smidt af h til. Han er en katastrofe!
Nu er offensiven stadig ny, men kan manden ikke forløse den så er han da virkelig tabt!!
I guder...hvad bliver det næste. Hvis vi taber 5-0 og MW ikke bliver fyret, håber du så på vi rykker ned, går konkurs eller hvor langt vil du gå for at få din vilje når nu det ikke hjælper at stampe i gulvet og vræle som et barn...jeg vil, jeg vil, jeg vil ha min vilje MW skal ud....
Vi ligger nr 3 og jeg medgiver at spillet ikke er prangende, men der er altså mange andre klubber med lignende eller større ambitioner end os der ligger lige så skidt.
Nej selvfølgelig håber jeg ikke vi rykker ned mm. Jeg vil bare gerne have Wieghorst ud hurtigst muligt, og det sker jo nok kun i tilfælde af vi taber de næste 4-5 kampe.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Buzz Killington » 19. sep 2018, 13:43

FIDEL skrev:
19. sep 2018, 13:24
Maglau skrev:
19. sep 2018, 11:02
FIDEL skrev:
18. sep 2018, 23:15
Brodernumsi skrev:
18. sep 2018, 22:46
Det må være MW sidste kamp, når vi nu heller ikke slår Hobro.
Jeg har sagt det før, og jeg ved godt jeg er et røvhul, men på en måde håber jeg vi bliver nedsablet med 5-0, så vi kan få Wieghorst smidt af h til. Han er en katastrofe!
Nu er offensiven stadig ny, men kan manden ikke forløse den så er han da virkelig tabt!!
I guder...hvad bliver det næste. Hvis vi taber 5-0 og MW ikke bliver fyret, håber du så på vi rykker ned, går konkurs eller hvor langt vil du gå for at få din vilje når nu det ikke hjælper at stampe i gulvet og vræle som et barn...jeg vil, jeg vil, jeg vil ha min vilje MW skal ud....
Vi ligger nr 3 og jeg medgiver at spillet ikke er prangende, men der er altså mange andre klubber med lignende eller større ambitioner end os der ligger lige så skidt.
Nej selvfølgelig håber jeg ikke vi rykker ned mm. Jeg vil bare gerne have Wieghorst ud hurtigst muligt, og det sker jo nok kun i tilfælde af vi taber de næste 4-5 kampe.
Det er gratis at håbe, så man kunne jo ligeså godt håbe på noget sympatisk, som at vi vinder de næste 4-5 kampe og MW viser sig som en habil træner. Det siger noget om en hvis han vitterligt er i stand til at håbe på nederlag til AaB.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Pastorius » 19. sep 2018, 14:08

FlæskeFrank skrev:
jonas386 skrev:
19. sep 2018, 11:26
Jeg tror desværre også at det er utopisk at tro på, at Wieghorst ikke som minimum sidder sæsonen ud. Medmindre vi taber alle kampe fra nu og til vinterpausen, så hedder træneren også Morten Wieghorst den 1. Marts. Det er selvfølgelig ærgerligt, da det formentlig betyder, at den her sæson er lige til skraldespanden og vi alligevel skal starte forfra til næste sæson. Jeg kan godt leve med at Wieghorst sidder sæsonen ud, det er også dyrt at fyre ham, men der skal pinedød en ny træner ind til næste sæson. Gerne en der også har større ambitioner end at blot hæve sin løn og gøre det acceptabelt.
Det er altså ren AGF. Nu peger pilen lidt frem, så vil folk have træneren fyret.

Generelt må trænere i AaB ikke være fyringstruet, hvis de fører os frem til 3. pladser. Jeg er dog enig i, at det samlede Wieghorst-billede ikke peger på en kontraktforlængelse. Men derfor og så fyrer ham på denne side af vinteren er altså underligt i AGF-klassen.

Men Wieghorst skal til at få AaB til at lave mål.
Wieghorst skal ud - men det er har intet med den forestående - eller de umiddelbart foregående - kampe at gøre. Det er - fra min side - ingen ny holdning, der er pludselig opstået.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad det er Wieghorst kan eller gør godt, og jeg er dybt forundret over at vi er på 3. Pladsen.

...og nej, der er ikke en kinamands chance for at han bliver fyret på denne side af vinterpausen uanset hvordan det går.

Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af jonas386 » 19. sep 2018, 14:17

FlæskeFrank skrev:
19. sep 2018, 11:41
jonas386 skrev:
19. sep 2018, 11:26
Jeg tror desværre også at det er utopisk at tro på, at Wieghorst ikke som minimum sidder sæsonen ud. Medmindre vi taber alle kampe fra nu og til vinterpausen, så hedder træneren også Morten Wieghorst den 1. Marts. Det er selvfølgelig ærgerligt, da det formentlig betyder, at den her sæson er lige til skraldespanden og vi alligevel skal starte forfra til næste sæson. Jeg kan godt leve med at Wieghorst sidder sæsonen ud, det er også dyrt at fyre ham, men der skal pinedød en ny træner ind til næste sæson. Gerne en der også har større ambitioner end at blot hæve sin løn og gøre det acceptabelt.
Det er altså ren AGF. Nu peger pilen lidt frem, så vil folk have træneren fyret.

Generelt må trænere i AaB ikke være fyringstruet, hvis de fører os frem til 3. pladser. Jeg er dog enig i, at det samlede Wieghorst-billede ikke peger på en kontraktforlængelse. Men derfor og så fyrer ham på denne side af vinteren er altså underligt i AGF-klassen.

Men Wieghorst skal til at få AaB til at lave mål.
Hvis vi nu skulle ende på en 3. plads, så er jeg da enig. Men der tror jeg bare ikke vi ender. At vi ligger nummer 3 efter 9 runder er ikke relevant. Der er altså stadig 27 runder, og 80'ish point at spille om. Vi er altså kun 2 point foran 6. pladsen. Forskellen mellem den gode placering en kedelig placering i midterfeltet er nærmest ikke-eksisterende så tidligt i sæsonen.
Vi er pt et svært hold at spille imod, fordi vi ikke lukker mange mål ind, men vi vinder ikke mange kampe. Jeg synes ærlig talt ikke at der er meget der tyder på at spillet er ved at blive meget bedre. Som det er nu kan man jo åbenbart kun regne med et enkelt point hvis modstanderen scorer.

Det spil vi viser pt er ikke noget der får mig til at tro på, at vi ligger nummer 3 når de 36 runder er overstået. Jeg håber naturligvis at Wieghorst viser sig som den store åbenbaring, får vores offensiv til at sprudle og skaffer os en europa givende plads eller måske endda medaljer eller en pokaltitel. Jeg kan dog ikke se hvor sådan en optimisme skulle komme fra. Manden er virkelig ikke særlig dygtig til sit job, og jeg kan ærlig talt slet ikke se hvilke kvaliteter han besidder, der gør at han er en træner man bør fortsætte med. Han har kontrakt indtil sommer, og Gaardes fremtid som sportsdirektør hænger vel på Wieghorst, så jeg forstår fint man ikke bare tyrer ham på porten så længe det ikke går helt ad helvedes til eller spillertruppen ikke laver åbent oprør.

Jeg kan som sagt godt leve med, at Wieghorst fortsætter sæsonen ud, men der er absolut ingen grund til at fortsætte samarbejdet efterfølgende. Han vil gerne til udlandet. Lad ham. Please.
Henover foråret må Gaardes førsteprioritet dog være at finde potentielle træneremner, finde ud af hvilke spillertyper denne kan have behov for og forberede truppen frem mod næste sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Maglau » 19. sep 2018, 14:26

Jeg er enig at vi offensivt har potentialet nu til noget mere.
Det betyder jeg håber på MW forløser dette potentiale i denne sæson med en god placering. Hvis ikke så skal vi logisk nok have en anden til pladsen fra næste sæson.
Mon ikke også det er dagsordnen øverst i AaB.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, 23.09.2018

Indlæg af Silver77 » 19. sep 2018, 15:53

Det virker som om at Wieghorst suger alt spille glæde ud af samtlige spillere, jeg forstår ikke at han bliver ved med at spille med Håndbremsen trukket. Spillet er alt for langsomt og alt for nemt at læse for modstanderen. Der er ikke sket en udvikling af spillet i 2 år.

En spiller som kusk havde jeg store forventninger til, men han virker til at værer blevet lullet i søvn af Wieghorst ligesom alle andre.

Gaarde vil gerne have flot offensiv fodbold, men Wieghorst gør det stik modsatte, jeg kan slet ikke se hvad hans gameplan er, fordi det virker som om han er glad for at få hevet en 0 - 0 eller en heldig 1 - 0 sejer hjem. Vi skaber næsten ingen chancer i kampene og vi score alt for lidt mål, 8 mål i 9 kampen siger jo alt. Vi er pt ligaens dårligste sammen med Vejle til at score mål.

Wieghorst minder mig mest om Egil Drillo Olsen

Besvar