AaB Podcast...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 15. okt 2018, 18:18

MrBangDK skrev:
15. okt 2018, 17:58
9520AaB skrev:
15. okt 2018, 17:49
Jeg har også hørt den nu, og vil fortsætte med at høre den.
Jeg synes de gør det fint, men savner en i studiet med større historisk erfaring omkring AaB.
Personlig synes jeg det er skidt, at de bedste minder om AaB som debatørerne kan få frem nærmest er i nutiden. Jeg savner en, der lige som jeg selv, har været med i 3. division, stod på Høje Bøge, kan huske kampene mod Verona eller WBA.
Måske jeg bare er en nostalgisk gammel torsk, men synes netop vores historie er noget andre klubber ikke har.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Come on... Det er 1. afsnit ud af rigtigt mange. Lyt dog til deres erfaringer og hvordan de har oplevet. Der er rigeligt med muligheder for, at der kommer historier fra gamle røvhuller som os.

Skriv idéer til dem på Facebook - jo flere der melder ind jo flere vinkler kan der komme på de fremtidige afsnit.
Helt enig.

Stor ros til drengene bag initiativet. Vi har manglet en podcast om AaB og første afsnit lover godt.

Især er det rart at det er en nøgtern gruppe af folk som tør give sine ærlige meninger til kende. Noget som ripodsten med undtagelse af Dennis Søndergaard afsnittet i den grad mangler.

Til fremtidige afsnit kunne det være fint med telefon interviews/en mand i studiet fra klubben som man kunne “nørde” lidt med.

Jeg kunne samtidig godt tænke mig, at man forsøgte at holde fast i den samme trio hver uge.

Stor ros herfra!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 15. okt 2018, 18:20

Desuden syntes jeg det kunne klæde klubbens officielle Instagram/facebook/twitter profil at retweete første afsnit således det kommer bredere ud til alle AaB fans.

Er der nogen der kender de rette folk i klubben, ville dette være en oplagt forespørgsel til dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Lausten
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 30. aug 2018, 18:03
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Lausten » 15. okt 2018, 18:50

Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
AaB Tifo Kaos

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Kokkefar » 15. okt 2018, 19:07

Lausten skrev:
15. okt 2018, 18:50
Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
Og det er mega fedt han gider det, men det er jo ikke ensbetydende med at han er det bedste valg som deltager. Det skal være skarpere hvis man mener det seriøst. Igen, intet personligt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Hanga » 15. okt 2018, 21:37

Generelt stor ros herfra, jeg synes I starter stærkt ud.

Pas på at I ikke kommer til at lave podcast for ofte, som ellers kan være fristende i en opstarts fase. Det er alfa omega at emnerne forbliver relevante og at der er tilstrækkeligt med kød på. Derudover kunne det som flere er inde på være super godt med lidt inddragelse udefra, f.eks. at få Gaarde lidt i tale eller lign. Da der var halftime sad vi jo alligevel alle og ventede på Lynge...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

seamann

Re: AaB Podcast...

Indlæg af seamann » 15. okt 2018, 23:26

Fint initiativ.

Udover interviews med relevante spillere, trænere, holdledere etc kunne det måske være en ide at få andre "almindelige" fans ind.

Og så er det for langt - skær det ned til den halve tid.

Gamen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gamen » 16. okt 2018, 07:30

Lausten skrev:
15. okt 2018, 18:50
Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
Podcast, junior. Podcast.

Bare fordi man har været med til at få idéen er det ikke ensbetydende med, at man er det bedste valg.
Pointen er jo at få et så godt deltagerpanel som muligt.

Nøjagtig ligesom man heller ikke er selvskreven til at være capo, bare fordi man synes det kunne være fedt - det kræver pondus, legitimitet og talent.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Sanchez94 » 16. okt 2018, 08:48

Gamen skrev:
16. okt 2018, 07:30
Lausten skrev:
15. okt 2018, 18:50
Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
Podcast, junior. Podcast.

Bare fordi man har været med til at få idéen er det ikke ensbetydende med, at man er det bedste valg.
Pointen er jo at få et så godt deltagerpanel som muligt.

Nøjagtig ligesom man heller ikke er selvskreven til at være capo, bare fordi man synes det kunne være fedt - det kræver pondus, legitimitet og talent.
Men der skal alligevel nogle til at starte ideen op, og det synes jeg Oggi gjorde rigtig fint. Desuden så har han en masse at bidrage med vedrørende fanscenen, du ved lige så godt som jeg at Oggi er fast stadiongænger, og har været en af personerne som har kunne skabe en samhørighed mellem flere fraktioner.
Det er ikke sikkert at han har sin berettigelse hver gang i podcasten, men alligevel kredit for at starte lortet op og have den indsigt som han alligevel har.

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Raiman » 16. okt 2018, 08:50

Forza skrev:
15. okt 2018, 18:20
Desuden syntes jeg det kunne klæde klubbens officielle Instagram/facebook/twitter profil at retweete første afsnit således det kommer bredere ud til alle AaB fans.

Er der nogen der kender de rette folk i klubben, ville dette være en oplagt forespørgsel til dem.
De har smidt det op på facebook og twitter. Jeg ved dog ikke, om lydfiler kan indsættes her - men der er ihvertfald linket til soundcloud i disse opslag. Hvis du har en løsning på det, så tror jeg hellere end gerne, at de vil høre fra dig :)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Yankee » 16. okt 2018, 09:19

Kæmpe ros til drengene for et super format! Det er fremragende at høre på et par drenge der tydeligvis brænder for AaB.

Kun tre input:

1) Sørg for at bringe nogle fans i spil, der har specifik indsigt i taktik, scouting, økonomi osv. De findes derude og de er 10x bedre at høre på end en eller anden BT-journalist, som mange podcasts forfalder til.

2) Prøv med tiden at få fortalt nogle forskellige fan-vinkler fra stadion.. Lad os høre fra sponsoren, lad os høre fra familietribunen og lad os også gerne høre fra én i udebaneburet.

3) Gør det ikke til mere end hvad det er. Hold fast I at være et par drenge, der sidder og diskuterer AaB over en kold øl og bring så evt. nogle gæster ind.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. okt 2018, 09:21

Sanchez94 skrev:
16. okt 2018, 08:48
Gamen skrev:
16. okt 2018, 07:30
Lausten skrev:
15. okt 2018, 18:50
Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
Podcast, junior. Podcast.

Bare fordi man har været med til at få idéen er det ikke ensbetydende med, at man er det bedste valg.
Pointen er jo at få et så godt deltagerpanel som muligt.

Nøjagtig ligesom man heller ikke er selvskreven til at være capo, bare fordi man synes det kunne være fedt - det kræver pondus, legitimitet og talent.
Men der skal alligevel nogle til at starte ideen op, og det synes jeg Oggi gjorde rigtig fint. Desuden så har han en masse at bidrage med vedrørende fanscenen, du ved lige så godt som jeg at Oggi er fast stadiongænger, og har været en af personerne som har kunne skabe en samhørighed mellem flere fraktioner.
Det er ikke sikkert at han har sin berettigelse hver gang i podcasten, men alligevel kredit for at starte lortet op og have den indsigt som han alligevel har.

Jeg synes både Emil og Oggi er ganske fornuftige at høre på. Problemet, synes jeg, er at de begge blot er almindelige fans. Én fan og én med lidt mere viden (en klubrepræsentant, spiller eller eksvis en Søren Olsson).
2 fans bliver for trivielt i længden.
Janteloven eksisterer IKKE!

Gamen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gamen » 16. okt 2018, 09:35

Sanchez94 skrev:
16. okt 2018, 08:48
Men der skal alligevel nogle til at starte ideen op, og det synes jeg Oggi gjorde rigtig fint. Desuden så har han en masse at bidrage med vedrørende fanscenen, du ved lige så godt som jeg at Oggi er fast stadiongænger, og har været en af personerne som har kunne skabe en samhørighed mellem flere fraktioner.
Det er ikke sikkert at han har sin berettigelse hver gang i podcasten, men alligevel kredit for at starte lortet op og have den indsigt som han alligevel har.
Det var ikke en kritik af Oggi. Det var en konstatering af, at dem der får idéerne ikke altid partout er de rigtige til at føre dem ud i livet. Den slags må man finde ud af hen ad vejen, om man vil være "fødselshjælper" eller følge idéen til dørs personligt, og jeg tænker da bl.a. det er derfor at de gerne vil have feedback. Hans engagement kan man ikke tage fra ham, og det er væsentligt. Hvis jeg skal høre på fans der snakker, så vil jeg gerne kunne fornemme at de vitterligt brænder for klubben.
Det foretrækker jeg i hvert fald frem for at høre om, at man er helt oppe at støde over følgere på et ligegyldigt medie.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Yankee » 16. okt 2018, 10:35

Køllen I Møllen skrev:
16. okt 2018, 09:21

Jeg synes både Emil og Oggi er ganske fornuftige at høre på. Problemet, synes jeg, er at de begge blot er almindelige fans. Én fan og én med lidt mere viden (en klubrepræsentant, spiller eller eksvis en Søren Olsson).
2 fans bliver for trivielt i længden.
Please, ikke journalister :| Allevegne idag ser man journalister, der snakker med andre journalister. Det er til at blive sindssyg af.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Sanchez94 » 16. okt 2018, 10:50

Gamen skrev:
16. okt 2018, 09:35
Sanchez94 skrev:
16. okt 2018, 08:48
Men der skal alligevel nogle til at starte ideen op, og det synes jeg Oggi gjorde rigtig fint. Desuden så har han en masse at bidrage med vedrørende fanscenen, du ved lige så godt som jeg at Oggi er fast stadiongænger, og har været en af personerne som har kunne skabe en samhørighed mellem flere fraktioner.
Det er ikke sikkert at han har sin berettigelse hver gang i podcasten, men alligevel kredit for at starte lortet op og have den indsigt som han alligevel har.
Det var ikke en kritik af Oggi. Det var en konstatering af, at dem der får idéerne ikke altid partout er de rigtige til at føre dem ud i livet. Den slags må man finde ud af hen ad vejen, om man vil være "fødselshjælper" eller følge idéen til dørs personligt, og jeg tænker da bl.a. det er derfor at de gerne vil have feedback. Hans engagement kan man ikke tage fra ham, og det er væsentligt. Hvis jeg skal høre på fans der snakker, så vil jeg gerne kunne fornemme at de vitterligt brænder for klubben.
Det foretrækker jeg i hvert fald frem for at høre om, at man er helt oppe at støde over følgere på et ligegyldigt medie.
Oftest når der er tale om et stykke frivilligt arbejde, så er det ofte de samme personer der får ideerne, som skal være dem der starte det op. Jeg er ret sikker på at når projektet først er startet, så er de folk også store nok til at træde tilbage, hvis der kommer bedre kandidater frem.
Jeg er enig på det punkt at jeg foretrækker fans der brænder for klubben, har indsigt og tør at stille sig kritisk. Jeg synes dog at Emil havde valide kommentarer og pointer nok til at jeg kunne overleve hans ævlen om twitter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Pastorius » 16. okt 2018, 12:56

Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
16. okt 2018, 09:21

Jeg synes både Emil og Oggi er ganske fornuftige at høre på. Problemet, synes jeg, er at de begge blot er almindelige fans. Én fan og én med lidt mere viden (en klubrepræsentant, spiller eller eksvis en Søren Olsson).
2 fans bliver for trivielt i længden.
Please, ikke journalister :| Allevegne idag ser man journalister, der snakker med andre journalister. Det er til at blive sindssyg af.
Fuldstændig enig. Al den metasnak er det tommeste der findes.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. okt 2018, 13:26

Yankee skrev:
16. okt 2018, 10:35
Køllen I Møllen skrev:
16. okt 2018, 09:21

Jeg synes både Emil og Oggi er ganske fornuftige at høre på. Problemet, synes jeg, er at de begge blot er almindelige fans. Én fan og én med lidt mere viden (en klubrepræsentant, spiller eller eksvis en Søren Olsson).
2 fans bliver for trivielt i længden.
Please, ikke journalister :| Allevegne idag ser man journalister, der snakker med andre journalister. Det er til at blive sindssyg af.
Delvist enig. Men en podcast om AaB med relevante gæster kommer nok til at løbe tør for kandidater på et tidspunkt. Og her ser jeg eksvis Søren Olsson eller eksvis Dennis Søndergaard som emner der kunne være interessante, selvom de er journalister. Fordi de ved lidt om hvad der rører sig i AaB.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Yankee » 16. okt 2018, 14:55

Køllen I Møllen skrev:
16. okt 2018, 13:26
Delvist enig. Men en podcast om AaB med relevante gæster kommer nok til at løbe tør for kandidater på et tidspunkt. Og her ser jeg eksvis Søren Olsson eller eksvis Dennis Søndergaard som emner der kunne være interessante, selvom de er journalister. Fordi de ved lidt om hvad der rører sig i AaB.
Dem skal vi sgu nok høre fra når de tror de ved noget. Jeg vil hellere høre fra nogle af de kilder og personer, der ellers ikke kommer så meget i tale i andre medier og podcasts - fx spillere, sponsorer, ansatte i AaB, fans, udebanefans osv.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 16. okt 2018, 16:17

Raiman skrev:
16. okt 2018, 08:50
Forza skrev:
15. okt 2018, 18:20
Desuden syntes jeg det kunne klæde klubbens officielle Instagram/facebook/twitter profil at retweete første afsnit således det kommer bredere ud til alle AaB fans.

Er der nogen der kender de rette folk i klubben, ville dette være en oplagt forespørgsel til dem.
De har smidt det op på facebook og twitter. Jeg ved dog ikke, om lydfiler kan indsættes her - men der er ihvertfald linket til soundcloud i disse opslag. Hvis du har en løsning på det, så tror jeg hellere end gerne, at de vil høre fra dig :)
Nej det er supportklubben der har slået det op. Jeg tænker at AaB’s egen profil kunne slå det op :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Patmand » 17. okt 2018, 14:32

Køllen I Møllen skrev:
16. okt 2018, 09:21
Sanchez94 skrev:
16. okt 2018, 08:48
Gamen skrev:
16. okt 2018, 07:30
Lausten skrev:
15. okt 2018, 18:50
Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
Podcast, junior. Podcast.

Bare fordi man har været med til at få idéen er det ikke ensbetydende med, at man er det bedste valg.
Pointen er jo at få et så godt deltagerpanel som muligt.

Nøjagtig ligesom man heller ikke er selvskreven til at være capo, bare fordi man synes det kunne være fedt - det kræver pondus, legitimitet og talent.
Men der skal alligevel nogle til at starte ideen op, og det synes jeg Oggi gjorde rigtig fint. Desuden så har han en masse at bidrage med vedrørende fanscenen, du ved lige så godt som jeg at Oggi er fast stadiongænger, og har været en af personerne som har kunne skabe en samhørighed mellem flere fraktioner.
Det er ikke sikkert at han har sin berettigelse hver gang i podcasten, men alligevel kredit for at starte lortet op og have den indsigt som han alligevel har.

Jeg synes både Emil og Oggi er ganske fornuftige at høre på. Problemet, synes jeg, er at de begge blot er almindelige fans. Én fan og én med lidt mere viden (en klubrepræsentant, spiller eller eksvis en Søren Olsson).
2 fans bliver for trivielt i længden.
Kæmpe tommel op både til Oskar og de andre for initiativet.

Jo jo, man kan jo godt fornemme at det er nogle yngre fans der har kastet sig ud i det her, det diskvalificerer jer på ingen måde! Bare lige til Emil...du er ikke en sur gammel mand, som du to gange karakteriserer dig selv. Måske en sur mand? Men ikke gammel. Hvis du var en knejt i 2008 - så er du i dag en ung mand i 20'erne formoder jeg.

Ellers er jeg enig i flere af de ting, der allerede er blevet nævnt.

1. Fordi man er initiativtager til en podcast, betyder det ikke nødvendigvis man er selvskreven til panelet. Jeg er selvfølgelig med på der er en vis indlæringsperiode.

2. Hvis det "bare" fortsætter med at være nogle almindelige fans der sidder og hyggesnakker, hvad er det så det giver mig som bruger? Så får jeg mere ud af at indgå i en meningsudveksling her på debatside.dk
Det er allerede blevet nævnt, at I kunne prøve at få nogle af spillerne i tale. Feks. kunne man prøve at få nogle af dem til at fortælle om forskellen på AaB og andre klubber, danske såvel som udenlandske. Forskellen på træningsmiljøet, det sociale liv og andre aspekter.
Man kunne spørge ind til, hvad tænkte de da Bassogog pludselig blev solgt for et kæmpebeløb til Kina. Havde de set det komme? Hvilken udvikling syntes de han gennemgik i sin tid i AaB.
Altså forsøge at finde nogle lidt andre vinkler end de gængse.

3. Den første podcast var lidt vel lang.

Ellers rigtig fint at det ikke blot er én lang lovprisning af AaB. Her må jeg lige komme med en kritik af Ripodsten, som tilsyneladende totalt (med vilje?) har valgt at misforstå kritisk journalistik. Jeg syntes værten var ude med et meget alternativt bud på kritisk journalistik - var det noget med at udspørge en person aggressivt? Det var lidt tåkrummende. Efterfølgende stiller man så Gaarde nogle spørgsmål fra lytterne...og det udvikler sig da helt galt. Gaarde får lov at snakke og snakke, rent rygcrawl og uden reelt at svare på spørgsmålene. Det blev pinligt fordi værten/intervieweren tillod det. Hvis det er niveauet på Nordjyske - så står det slemt til.

Så hvis I får hul igennem til en Allan Gaarde eller andre personer i fodboldmiljøet, så lad endelig være med at være alt for benovet. Cut dem af før de begynder at tale alt for meget udenom og vær vedholdende.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 17. okt 2018, 18:15

Patmand skrev:
17. okt 2018, 14:32
Køllen I Møllen skrev:
16. okt 2018, 09:21
Sanchez94 skrev:
16. okt 2018, 08:48
Gamen skrev:
16. okt 2018, 07:30
Lausten skrev:
15. okt 2018, 18:50
Fremragende podcats!

Til jer som undrer jer over hvem Oggi er og hvorfor han er med. Så skal det blot tilføjes, at han er en af de personer som har været med til, at starte denne podcats og derigennem er meget berettiget til at deltage i denne podcats!

Fortsæt det gode arbejde boys!
Podcast, junior. Podcast.

Bare fordi man har været med til at få idéen er det ikke ensbetydende med, at man er det bedste valg.
Pointen er jo at få et så godt deltagerpanel som muligt.

Nøjagtig ligesom man heller ikke er selvskreven til at være capo, bare fordi man synes det kunne være fedt - det kræver pondus, legitimitet og talent.
Men der skal alligevel nogle til at starte ideen op, og det synes jeg Oggi gjorde rigtig fint. Desuden så har han en masse at bidrage med vedrørende fanscenen, du ved lige så godt som jeg at Oggi er fast stadiongænger, og har været en af personerne som har kunne skabe en samhørighed mellem flere fraktioner.
Det er ikke sikkert at han har sin berettigelse hver gang i podcasten, men alligevel kredit for at starte lortet op og have den indsigt som han alligevel har.

Jeg synes både Emil og Oggi er ganske fornuftige at høre på. Problemet, synes jeg, er at de begge blot er almindelige fans. Én fan og én med lidt mere viden (en klubrepræsentant, spiller eller eksvis en Søren Olsson).
2 fans bliver for trivielt i længden.
Kæmpe tommel op både til Oskar og de andre for initiativet.

Jo jo, man kan jo godt fornemme at det er nogle yngre fans der har kastet sig ud i det her, det diskvalificerer jer på ingen måde! Bare lige til Emil...du er ikke en sur gammel mand, som du to gange karakteriserer dig selv. Måske en sur mand? Men ikke gammel. Hvis du var en knejt i 2008 - så er du i dag en ung mand i 20'erne formoder jeg.

Ellers er jeg enig i flere af de ting, der allerede er blevet nævnt.

1. Fordi man er initiativtager til en podcast, betyder det ikke nødvendigvis man er selvskreven til panelet. Jeg er selvfølgelig med på der er en vis indlæringsperiode.

2. Hvis det "bare" fortsætter med at være nogle almindelige fans der sidder og hyggesnakker, hvad er det så det giver mig som bruger? Så får jeg mere ud af at indgå i en meningsudveksling her på debatside.dk
Det er allerede blevet nævnt, at I kunne prøve at få nogle af spillerne i tale. Feks. kunne man prøve at få nogle af dem til at fortælle om forskellen på AaB og andre klubber, danske såvel som udenlandske. Forskellen på træningsmiljøet, det sociale liv og andre aspekter.
Man kunne spørge ind til, hvad tænkte de da Bassogog pludselig blev solgt for et kæmpebeløb til Kina. Havde de set det komme? Hvilken udvikling syntes de han gennemgik i sin tid i AaB.
Altså forsøge at finde nogle lidt andre vinkler end de gængse.

3. Den første podcast var lidt vel lang.

Ellers rigtig fint at det ikke blot er én lang lovprisning af AaB. Her må jeg lige komme med en kritik af Ripodsten, som tilsyneladende totalt (med vilje?) har valgt at misforstå kritisk journalistik. Jeg syntes værten var ude med et meget alternativt bud på kritisk journalistik - var det noget med at udspørge en person aggressivt? Det var lidt tåkrummende. Efterfølgende stiller man så Gaarde nogle spørgsmål fra lytterne...og det udvikler sig da helt galt. Gaarde får lov at snakke og snakke, rent rygcrawl og uden reelt at svare på spørgsmålene. Det blev pinligt fordi værten/intervieweren tillod det. Hvis det er niveauet på Nordjyske - så står det slemt til.

Så hvis I får hul igennem til en Allan Gaarde eller andre personer i fodboldmiljøet, så lad endelig være med at være alt for benovet. Cut dem af før de begynder at tale alt for meget udenom og vær vedholdende.
Helt enig i alt det du siger med undtagelse af længden på podcasten. Det behøver absolut ikke være kortere for min skyld :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar