AaB Podcast...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Re: AaB Podcast...

Indlæg af AltidPaaTvaers » 17. okt 2018, 18:59

Det er dejligt, at der endelig kommer en podcast "indefra" om AaB. Der er så rigeligt af journalister der sidder og snakker om den varme grød i de andre nordjyske podcasts, hvor man kan være heldig at få AaB flettet ind.

Dog er jeg enig i, at et klart oprids af emner og nogle små pauser kunne gavne. Jeg sidder og nikker, samt ryster på hovedet, men efter en time og 18 minutter, så er jeg altså lidt ør i hovedet. Det hele bliver lidt monotomt, og det er en skam, for idéen er virkelig god. At sige man gerne vil levere lidt kant, for så at nærmest undskylde hver gang man har en mening, det er måske heller ikke lige mig. ASC har netop fået lidt mere kant på de sociale medier, tag det endelig med videre, det er blevet varmt modtaget.

Det er en pilot, og jeg formoder at man prøver at "samle op" på de sidste par år, og få dækket så meget som muligt. Det valg forstår jeg udmærket, men der kommer ikke noget, som ikke er blevet diskuteret herinde til endeløshed. Der bliver nævnt et arrangement, giv det nogle minutter. Fortæl idéen bag, hvor lidt det egentlig kræver at deltage i, og hvad man gerne vil arbejde hen imod, med netop disse arrangementer. Forskellige fans holdninger til transfervinduerne siger mig ikke så meget, men fred være med, hvis det interesserer andre. Jeg vil hellere høre om de ting, som foregår i og omkring AaB - både på fanscenen og i klubben.

Fortsæt med at arbejde med konceptet, for idéen er virkelig skøn, og den har som flere andre allerede har givet udtryk for, virkelig manglet!
Det her er internettet. Slap af.

jesperlarsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 10. jun 2009, 00:23

Re: AaB Podcast...

Indlæg af jesperlarsen » 9. nov 2018, 13:20

Hej jeg er godt tilfreds med den nye podcast og sidder og venter på den næste. Er det her i tråden man skal følge med når den næste kommer, eller er der andre steder jeg kan følge med?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 9. nov 2018, 13:55

jesperlarsen skrev:
9. nov 2018, 13:20
Hej jeg er godt tilfreds med den nye podcast og sidder og venter på den næste. Er det her i tråden man skal følge med når den næste kommer, eller er der andre steder jeg kan følge med?
Forstår ikke den larmende tavshed. Markedsføringen af podcasten efterlader meget at ønske.

Har du iphone kan du abonnerer på den i podcast appen. Søg på rød Aalborg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gamen » 9. nov 2018, 15:16

Forza skrev:
9. nov 2018, 13:55
Forstår ikke den larmende tavshed. Markedsføringen af podcasten efterlader meget at ønske.

Har du iphone kan du abonnerer på den i podcast appen. Søg på rød Aalborg.
Rolig nu, mon ikke der kommer noget når det kommer. Der skal også gå tilstrækkeligt med tid til, at der er sket en bemærkelsesværdig udvikling i antallet af Emil KJ's twitter-følgere...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 9. nov 2018, 20:32

Gamen skrev:
9. nov 2018, 15:16
Forza skrev:
9. nov 2018, 13:55
Forstår ikke den larmende tavshed. Markedsføringen af podcasten efterlader meget at ønske.

Har du iphone kan du abonnerer på den i podcast appen. Søg på rød Aalborg.
Rolig nu, mon ikke der kommer noget når det kommer. Der skal også gå tilstrækkeligt med tid til, at der er sket en bemærkelsesværdig udvikling i antallet af Emil KJ's twitter-følgere...
Good point. Mon ikke han lige skal opfinde et nyt hashtag efter #merbass som han kan annoncere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. nov 2018, 21:20

Forza skrev:
9. nov 2018, 20:32
Gamen skrev:
9. nov 2018, 15:16
Forza skrev:
9. nov 2018, 13:55
Forstår ikke den larmende tavshed. Markedsføringen af podcasten efterlader meget at ønske.

Har du iphone kan du abonnerer på den i podcast appen. Søg på rød Aalborg.
Rolig nu, mon ikke der kommer noget når det kommer. Der skal også gå tilstrækkeligt med tid til, at der er sket en bemærkelsesværdig udvikling i antallet af Emil KJ's twitter-følgere...
Good point. Mon ikke han lige skal opfinde et nyt hashtag efter #merbass som han kan annoncere.
Synes det er dårlig stil at jorde en AaB-mand og fast debattør herinde på denne måde. Har nogen af jer prøvet at være “på” i halvanden time med risiko for at sige bare en lille ting der kunne gøres grin med bagefter?
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Forza » 9. nov 2018, 21:26

Køllen I Møllen skrev:
9. nov 2018, 21:20
Forza skrev:
9. nov 2018, 20:32
Gamen skrev:
9. nov 2018, 15:16
Forza skrev:
9. nov 2018, 13:55
Forstår ikke den larmende tavshed. Markedsføringen af podcasten efterlader meget at ønske.

Har du iphone kan du abonnerer på den i podcast appen. Søg på rød Aalborg.
Rolig nu, mon ikke der kommer noget når det kommer. Der skal også gå tilstrækkeligt med tid til, at der er sket en bemærkelsesværdig udvikling i antallet af Emil KJ's twitter-følgere...
Good point. Mon ikke han lige skal opfinde et nyt hashtag efter #merbass som han kan annoncere.
Synes det er dårlig stil at jorde en AaB-mand og fast debattør herinde på denne måde. Har nogen af jer prøvet at være “på” i halvanden time med risiko for at sige bare en lille ting der kunne gøres grin med bagefter?
Vil nu ikke kalde det at jorde ham. Det var i hvert fald ikke intentionen.

Syntes det er fedt han deltager i AaB fora og deltog i podcasten. Han har tilmed gode pointer og indsigt i AaB.

Det var såmænd blot en lille kommentar til at han havde lidt travlt med at tale om hans twitter succes.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Raiman » 9. nov 2018, 22:25

Nyt afsnit oppe

Gamen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Gamen » 10. nov 2018, 10:00

Køllen I Møllen skrev:
9. nov 2018, 21:20
Synes det er dårlig stil at jorde en AaB-mand og fast debattør herinde på denne måde. Har nogen af jer prøvet at være “på” i halvanden time med risiko for at sige bare en lille ting der kunne gøres grin med bagefter?
Vrøvl. Det her har jo intet at gøre med, at han siger noget “forkert”.
Men at man har brug for at sidde at få stiv pik over, at man har så og så mange følgere på et socialt medie er da kvalmefremkaldende.
Jeg håber da han er med for at snakke AaB, og ikke for at blankpolere hans image.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB Podcast...

Indlæg af FIDEL » 10. nov 2018, 10:12

Gamen skrev:
10. nov 2018, 10:00
Køllen I Møllen skrev:
9. nov 2018, 21:20
Synes det er dårlig stil at jorde en AaB-mand og fast debattør herinde på denne måde. Har nogen af jer prøvet at være “på” i halvanden time med risiko for at sige bare en lille ting der kunne gøres grin med bagefter?
Vrøvl. Det her har jo intet at gøre med, at han siger noget “forkert”.
Men at man har brug for at sidde at få stiv pik over, at man har så og så mange følgere på et socialt medie er da kvalmefremkaldende.
Jeg håber da han er med for at snakke AaB, og ikke for at blankpolere hans image.
Well said.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB Podcast...

Indlæg af NIN » 10. nov 2018, 10:54

Gamen skrev:
10. nov 2018, 10:00
Køllen I Møllen skrev:
9. nov 2018, 21:20
Synes det er dårlig stil at jorde en AaB-mand og fast debattør herinde på denne måde. Har nogen af jer prøvet at være “på” i halvanden time med risiko for at sige bare en lille ting der kunne gøres grin med bagefter?
Vrøvl. Det her har jo intet at gøre med, at han siger noget “forkert”.
Men at man har brug for at sidde at få stiv pik over, at man har så og så mange følgere på et socialt medie er da kvalmefremkaldende.
Jeg håber da han er med for at snakke AaB, og ikke for at blankpolere hans image.
I hvert fald må det forventes, lægger du hovedet på blokken som offentlig meningsudøver i form af udgivelse af en bog, artikel, musik, blog eller som her, er med i en podcast, at folk har en mening eller holdning til indhold og stil. Det er jo netop det, man selv eksekverer retten til i samme medie. Kan man ikke leve med kritikken, både den negative og positive, så bør man lade være. Fordi man er 'fast' debattør og AaB-mand ændrer ikke på det faktum.Tvært imod.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: AaB Podcast...

Indlæg af emil_kj » 10. nov 2018, 12:38

Emil fra Twitter her! I ved ... ham med de mange følgere.

Jeg blev lige gjort opmærksom på, at der blev skrevet lidt om mig herinde, så jeg måtte lige finde mit gamle debatside-login frem.

Kritikken tager jeg i den grad til mig og super fedt med noget feedback. Og jeg har også fået masser af røg fra både venner og fjender om min selvfedhed i starten af udsendelsen! Haha!

Jeg tror mine udtalelser bundede lidt i, at jeg havde behov for at “retfærdiggøre” min deltagelse i udsendelsen. Jeg er ikke en del af den hardcore fanbase bag mål, og har ikke deltaget aktivt i fanarbejde før.

Så det var et (dårligt) forsøg på at fortælle, at jeg havde min berettigelse i programmet. Det lykkedes ikke super godt og kunne nok godt være omformuleret.

Men det var første gang, og vi var alle lidt usikre på både format og udtryk. Jeg nævner (måske) intet om følgere næste gang!

Jeg smutter retur til Twitter!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Uldahl » 10. nov 2018, 15:47

emil_kj skrev:
10. nov 2018, 12:38
Emil fra Twitter her! I ved ... ham med de mange følgere.

Jeg blev lige gjort opmærksom på, at der blev skrevet lidt om mig herinde, så jeg måtte lige finde mit gamle debatside-login frem.

Kritikken tager jeg i den grad til mig og super fedt med noget feedback. Og jeg har også fået masser af røg fra både venner og fjender om min selvfedhed i starten af udsendelsen! Haha!

Jeg tror mine udtalelser bundede lidt i, at jeg havde behov for at “retfærdiggøre” min deltagelse i udsendelsen. Jeg er ikke en del af den hardcore fanbase bag mål, og har ikke deltaget aktivt i fanarbejde før.

Så det var et (dårligt) forsøg på at fortælle, at jeg havde min berettigelse i programmet. Det lykkedes ikke super godt og kunne nok godt være omformuleret.

Men det var første gang, og vi var alle lidt usikre på både format og udtryk. Jeg nævner (måske) intet om følgere næste gang!

Jeg smutter retur til Twitter!
Fin respons på kritikken, tak for det. Jeg har fuld forståelse for i lige skal have fundet jeres ben med hensyn til podcasten. Og synes det er rigtig fedt i gider lave det arbejde der følger med. Særligt med tanke på i placere jeres røv i klaske højde blandt os fans. Tak for det. :cheers:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Jakobsen » 10. nov 2018, 16:30

FIDEL skrev:
10. nov 2018, 10:12
Gamen skrev:
10. nov 2018, 10:00
Køllen I Møllen skrev:
9. nov 2018, 21:20
Synes det er dårlig stil at jorde en AaB-mand og fast debattør herinde på denne måde. Har nogen af jer prøvet at være “på” i halvanden time med risiko for at sige bare en lille ting der kunne gøres grin med bagefter?
Vrøvl. Det her har jo intet at gøre med, at han siger noget “forkert”.
Men at man har brug for at sidde at få stiv pik over, at man har så og så mange følgere på et socialt medie er da kvalmefremkaldende.
Jeg håber da han er med for at snakke AaB, og ikke for at blankpolere hans image.
Well said.
Synes godt nok i går i små sko, hvis i kan hidse jer op over det. Han blev bedt om at introducere sig selv og han er en prominent AaB stemme Twitter så hvorfor undlade det? Synes han kom med masser af godt indhold og de par minutter hvor hans twitter blev omtalt bør altså ikke bringe nogens pis i kog. Havde han nævnt den i hver anden sætning var det et problem, mend et var vi slet slet ikke i nærhedne af. Men næh, nu kommer der en super AaB podcast og folket skal have noget at brokke sig over og det bliver så en paneldeltagers Twitter-konto. Hvorherrebevares....
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Raiman » 15. nov 2018, 09:50

Super fint 2. afsnit, dog er der lidt med lyden, men det nævner i også selv. Det bliver forhåbentligt bedre, når i får optimeret jeres studie.

Dejligt stærkt fagligt panel, som sikrer, at det ikke bliver ren bodega snak. Fint med forskellige temaer og interessant, at høre lidt mere om tankerne bag en fanklub. Når i præsenterer folk i studiet, så synes jeg, at i gerne må fortælle, hvorledes hver enkelt indgår i udsendelsen. Christian Rothmann præsenterer sig selv i starten og herefter går der 40 minutter før, at vi hører fra ham igen. Det synes jeg virkede lidt underligt, når Kresten Mosbæk så de sidste 30 minutter slet ikke indgår heri. Så for min skyld må i gerne "kridte banen" lidt mere op, så jeg som lytter ved hvad jeg går ind til, og hvilke personer som snakker.

Jeg glæder mig allerede til 3. afsnit. Tak for en AaB podcast. Det har manglet.

jesperlarsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 10. jun 2009, 00:23

Re: AaB Podcast...

Indlæg af jesperlarsen » 16. nov 2018, 16:04

https://soundcloud.com/user-167484780/2 ... b-911-2018

Lige et link til 2 afsnit. Det var det jeg fiskede efter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af jonas386 » 16. nov 2018, 16:16

Klitten brødrene med mål og assist ved Danmarks første mål i kampen mod Schweiz. Anden halvleg er netop startet, der står 1-1
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Buzz Killington » 16. nov 2018, 17:40

jonas386 skrev:
16. nov 2018, 16:16
Klitten brødrene med mål og assist ved Danmarks første mål i kampen mod Schweiz. Anden halvleg er netop startet, der står 1-1
Of Bærtelsen med mål til 2-2 for U19 landsholdet. Så der stod godt nok AaB på den kamp. Tabte dog 2-3. ...

Men det er vist også den forkerte tråd dit fjummerhoved. Jonas
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB Podcast...

Indlæg af jonas386 » 16. nov 2018, 18:22

Buzz Killington skrev:
16. nov 2018, 17:40
jonas386 skrev:
16. nov 2018, 16:16
Klitten brødrene med mål og assist ved Danmarks første mål i kampen mod Schweiz. Anden halvleg er netop startet, der står 1-1
Of Bærtelsen med mål til 2-2 for U19 landsholdet. Så der stod godt nok AaB på den kamp. Tabte dog 2-3. ...

Men det er vist også den forkerte tråd dit fjummerhoved. Jonas
Ja. Det har du da helt ret i. Havde U19 tråden åben i en anden fane..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: AaB Podcast...

Indlæg af Peter A. » 26. nov 2018, 10:05

Kommer der snart mere Rød Aalborg? :-)
Hey AaB!

Besvar