Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af NIN » 23. nov 2018, 21:02

-Vi ville selvfølgelig gerne have vundet, men et point er bedre end nul.
-Vi må kigge på det positive. Der var mange gode elementer i første halvleg
-Vi holder fast i vores ubesejret stime og det er godt
-Vi må bare hjem på træningsbanen og arbejde endnu hårdere.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Peter A. » 23. nov 2018, 21:03

Tager man stillingen målt på de sidste 10 runder ligger vi andensidst - nummer 13 - med ét point mere end Vendsyssel...selv Hobro har gjort det bedre..
Hey AaB!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Forza » 23. nov 2018, 21:03

strangecap skrev:
23. nov 2018, 21:01
Pastorius skrev:
23. nov 2018, 20:54
9520AaB skrev:
23. nov 2018, 20:46
Jeg gentager hvad jeg har sagt tidligere, jeg vil have Wieghorst væk, men at han parkerer bussen ved 0-1 kan jeg ikke se. Derimod spillere der kun gør tingene halvt færdige, ikke yder det ekstra etc., om det er trænerens skyld, måske.
Men det fritager simpelthen ikke spillerne for ikke at ville levere 100% selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han har haft masser af tid til at påvirke og træne spillerne til at spille som han gerne vil have det. Jeg er enig med dig i at vi ikke stiller os ned frivilligt, men når vi ikke har et offensivt spil, så er det altså svært at presse på.

Jeg så ikke den første halve time, men vi producerer vel ikke en eneste chance udover et broken play på en dødbold. Det er altså svært at holde modstanderne tilbage, når vi er så tandløse.
Synes det er godt set af Vejle at de har satset med en træningskamp under landskampspausen for at komme over afklapsning fra FCM vi spiller bare ikke bedre i dag.
Synes vi skal prøve med Lucas på kanten og så spille med to angriber fremover for det koncept vi spiller nu holder ikke!
Lad os prøve med en ny træner/et nyt trænerteam. Vi kan ikke trække den længere med Wieghorst.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Sille » 23. nov 2018, 21:03

Jeg orker ikke mere med den træner!

Han aner intet som hvordan man motivere, har ikke nogen taktisk viden, er blottet for charme. Så længe han er ved roret så er det #IkkeMitAaB
- Sille

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af BassogogsVen » 23. nov 2018, 21:04

Det er godt nok i grunden imponerende, at et hold med så mange navnkundige spillere kan være så ringe som hold. Der er jo ingen sammenhæng i tingene, og man forventer derfor, at Lucas eller Kusk afgør det.

Det har været et problem nu, siden 2014. Vel ret beset kerneproblemet, og det er ikke en nød, som Wieghorst synes at kunne knække.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Klaus » 23. nov 2018, 21:05

Så har vi vel set niveauet. Over to kampe mod Vejle spiller vi lige op. Begge gange helt fair resultater, selvom vi naturligvis kan brokke os over en latterlig dommer, bortforklarer det jo ikke, at vi igen, igen kommer frem til alt for lidt. Og så kan man vel også konstatere, at det ikke handler om at de andre hold stiller sig tilbage. Vi er jo heller ikke i stand til at holde føringer, når de andre kommer frem. Nej, det sørgelige faktum er, at vi ikke fungerer som et hold. Vi har nogle glimrende spillere, men vi har et dårligt hold. Hele ansvaret ligger på Lucas Andersen, og hvis de andre hold kan nøjes med at lukke ham ned, er det ikke så underligt vi ikke vinder. Vejles mål i dag var fantastisk. Det kunne være undgået enten ved at Okore havde holdt sin mand, eller ved at Pallesen havde overtaget ham, da han skulle, eller ved at vores målmand havde taget en bold han retteligt burde have taget.... Men sådan noget sker jo..... Vi har jo retteligt ikke mange gennemspillede angreb og åbne chancer mod et skadesplaget modstanderforsvar. Hvis man ikke snart vinker farvel til Wieghorst forstår jeg intet.

Gamen

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Gamen » 23. nov 2018, 21:06

12 kampe - 1 sejr. Jeg håber Allan Gaarde nyder livet på toppen.

Vi burde entrere banen i den kommende uge, og smide usle Wieghorst på posten. Han skal være færdig nu.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af MrDomoon » 23. nov 2018, 21:07

Ej kom nu gutter.

Ja jeg ved MW er absolut lort og ulændig. Men at svare det tilbage med "Ikke mit AaB" er bare ulændig fandom der. Følg klubben selv ved det mørkeste tider og bare vis klubben at vi er der når det er shit.

I medgang og modgang.

Som de altid siger det på engelsk... "If you don't want me during my worst. then you don't deserve me at my best"

FORZA DE RØDE
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

quark
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13. sep 2009, 22:42

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af quark » 23. nov 2018, 21:09

Det er nu blevet så pinligt at jeg synes MW skulle lave en Olafur Kristjansson og selv sige op.
Han kan da heller ikke være tjent med at få sine evner som træner udstillet på den her måde weekend efter weekend.
Jeg har en krop som en gud. Desværre er det Buddha...

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af BassogogsVen » 23. nov 2018, 21:09

Og i øvrigt må alt det der jammer og tuderi fra Hornevej med, at vi ikke kan vinde over hold, der pakker sig, høre op nu.
Det har jo været det samme mod FCK, FCN og Vejle, som ikke har pakket sig. Reelt set er det jo os, der putter os.

Den sportslige ledelse er efterhånden én stor gang søforklaringer, der taler ned til fansene, som var vi idioter.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Forza » 23. nov 2018, 21:11

MrDomoon skrev:
23. nov 2018, 21:07
Ej kom nu gutter.

Ja jeg ved MW er absolut lort og ulændig. Men at svare det tilbage med "Ikke mit AaB" er bare enlige fandom der. Følg klubben selv ved det mørkeste tider og bare vis klubben at vi er der når det er shit.

I medgang og modgang.

FORZA DE RØDE
At man fortsat ser kampe efter 2 års ørkenvandring med MW’s fejldispositioner med en dyr trup er vel det største bevis på at man følger og støtter klubben i de mørkeste tider.

Det ændrer dog ikke på, at MW er alt det klubben ikke står for. Det har ligget i kortene at man skifter ud på trænerposten til vinter siden i sommers.

Hvorfor skiftede man ham ikke ud der så man ku prøve at opbygge noget med en ny træner istedet for at stå i stampe.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Legum Magister » 23. nov 2018, 21:12

NIN skrev:
23. nov 2018, 21:02
-Vi ville selvfølgelig gerne have vundet, men et point er bedre end nul.
-Vi må kigge på det positive. Der var mange gode elementer i første halvleg
-Vi holder fast i vores ubesejret stime og det er godt
-Vi må bare hjem på træningsbanen og arbejde endnu hårdere.
Hvad end det er du er på, der giver et så positivt syn på situationen, bør du dele med os andre. En omgang prozac til alle. ;)

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Peter A. » 23. nov 2018, 21:12

BassogogsVen skrev:
23. nov 2018, 21:09
Og i øvrigt må alt det der jammer og tuderi fra Hornevej med, at vi ikke kan vinde over hold, der pakker sig, høre op nu.
Det har jo været det samme mod FCK, FCN og Vejle, som ikke har pakket sig. Reelt set er det jo os, der putter os.

Den sportslige ledelse er efterhånden én stor gang søforklaringer, der taler ned til fansene, som var vi idioter.
Hørt!
Hey AaB!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Uldahl » 23. nov 2018, 21:13

Puha en ny MW og AaB clasic. Det mest sørgelige er det ikke havde været noget at sige hvis Vejle havde nuppet sejeren.

Ingen der vil løbe frem når vi har bolden efter vi kom foran. Det bliver ned ryknings spil næste år med MW ved roret, ingen udvikling i holdet, samme taktik.

Spørgsmålet er om en evt. ny træner kan nå og indhente de tabte point, hvis vi fyre MW til Jul:thumbsdown:

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Pippo » 23. nov 2018, 21:16

Én sejr i 12 superligakampe!!! :thumbsdown:
Er vi stadig ikke i krise?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af BassogogsVen » 23. nov 2018, 21:19

Havde det ikke været for Rinne, havde vi rodet rundt i bunden. Synd for ham, at han skal spilde sine bedste år på så elendigt et hold.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Dalbjerg » 23. nov 2018, 21:20

MrDomoon skrev:
23. nov 2018, 21:01
Billede

Hvad skal jeg sige?
Don't quit your dayjob..

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2018, 21:27

Tankevækkende at vi for jeg ved ikke hvilken gang har enormt svært ved at skabe chancer. Vi scorer på en tilfældighed og reelt skaber vi vel kun én chance i kampen (Lucas' friløber)

MW må være fortid til vinter og det kritiske lys må også være rettet på Gaarde

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af Klaus » 23. nov 2018, 21:27

At starte weekenden på denne måde....... :'( Vi vinder sgu ikke over hverken Esbjerg eller OB. Vi har måske en chance for at hive en heldig 1-0 hjem mod Horsens. Men ret beset er vi i en pinlig elendig forfatning. Og det værste er, at det hele er så forbandet forudsigeligt. Vi fyrer Wieghorst til jul, efter et totalt spildt efterår. Så kan en ny træner ellers gå i gang med at rette den synkende skude op. Pilen peger mod nedrykningsspil.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: Vejle - AaB, 23.11.2018

Indlæg af MrBangDK » 23. nov 2018, 21:46

frederikshavneren skrev:
23. nov 2018, 21:27
Tankevækkende at vi for jeg ved ikke hvilken gang har enormt svært ved at skabe chancer. Vi scorer på en tilfældighed og reelt skaber vi vel kun én chance i kampen (Lucas' friløber)

MW må være fortid til vinter og det kritiske lys må også være rettet på Gaarde
Det er din skyld.. du kaldte en sejr!!
Ska' vi hak'?

Besvar