Træningskampe 2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Frygah » 3. feb 2019, 14:23

Det er fedt at se Kusk og Lucas! Det er det AaB vi gerne vil have.

Jeg har en eneste lille ting med begge de to, der undrer mig. De har begge et fabelagtigt overblik, men alligevel ser man dem flere gange skyde på mål fra nærmest 0 grader. To så gode spillere burde da kunne vise mere overblik, og spille en medspiller i feltet total blank. Jeg ved godt det er mærkeligt at pointere det, efter en kamp hvor de begge har været totalt dominerende. Kusks oplæg til VW viser at de ikke behøver at banke på kassen selv.

Men det ligner godt nok en kamp vi kunne have vundet 8-3.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Gamen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Gamen » 3. feb 2019, 14:31

Frygah skrev:
3. feb 2019, 14:23
Det er fedt at se Kusk og Lucas! Det er det AaB vi gerne vil have.

Jeg har en eneste lille ting med begge de to, der undrer mig. De har begge et fabelagtigt overblik, men alligevel ser man dem flere gange skyde på mål fra nærmest 0 grader. To så gode spillere burde da kunne vise mere overblik, og spille en medspiller i feltet total blank. Jeg ved godt det er mærkeligt at pointere det, efter en kamp hvor de begge har været totalt dominerende. Kusks oplæg til VW viser at de ikke behøver at banke på kassen selv.

Men det ligner godt nok en kamp vi kunne have vundet 8-3.
Vi skal nok lige huske på at vores boksspil inden Van Weert kom var ikke-eksisterende.
Pohl var håbløs til at positionere sig. Vi spiller desuden ikke med en midtbanespiller der søger med i boksen a la Risgård. Så det korte men simple svar er jo, at løbene er for dårlige, og at vores nuværende centrale midtbanespillere ikke bringer nok offensivt. En kritik der har været reel i flere år nu, undtagen når Risgård spiller. Abildgaard kommer som regel i anden bølge, men er aldrig med i selve feltet.

Og ja, Kusk bliver bare mere og mere dominerende på den kant. Efterhånden kan det vist reduceres til et træner-problem, da han relativt ufortjent fik så meget kritik tidligere.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af gravballe » 3. feb 2019, 16:42

Funky skrev:
3. feb 2019, 13:02
gravballe skrev:
3. feb 2019, 12:54
Endnu en kamp hvor Blåbjerg giver gaver ud hele tiden
Jeg ved ikke, om der decideret er tale om gaver, jeg synes desværre, det bare nogle gange ser ud til at gå for hurtigt for Blåbjerg. Lidt for langsom reaktionsevne, lidt for tøvende indgreb. Han gør det til gengæld fint i offensiven, og får scoret et noget flottere hovedstødsmål end KP, som jo står totalt umarkeret.
Han har det jo med at slippe sine markeringer, det ser man også tit i de liga kampe han får. Der opstår som regel en 2-3 farlige episoder med ham i hver kamp.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af frederikshavneren » 22. mar 2019, 16:55

Norske Odd Grenland vandt træningskampen på Hornevej med 2-0 mod et lettere decimeret AaB hold.
Brøndby floppet Elbasan Rashani scorede det første mål.

lemveganer
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 16. mar 2019, 18:56
Favoritspiller: Calle Facius

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af lemveganer » 22. mar 2019, 21:40

frederikshavneren skrev:
22. mar 2019, 16:55
Norske Odd Grenland vandt træningskampen på Hornevej med 2-0 mod et lettere decimeret AaB hold.
Brøndby floppet Elbasan Rashani scorede det første mål.
Nogen der havde taget turen derud, som kan give lille referat af de unges indsatser??

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af FIDEL » 23. mar 2019, 18:20

Blåbjerg var sjovt nok slemt impliceret i begge norske mål!
Jeg fatter ikke hvad han laver i en superligaklub. Han er konstant på mellemhånd.

lemveganer
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 16. mar 2019, 18:56
Favoritspiller: Calle Facius

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af lemveganer » 23. mar 2019, 19:38

FIDEL skrev:
23. mar 2019, 18:20
Blåbjerg var sjovt nok slemt impliceret i begge norske mål!
Jeg fatter ikke hvad han laver i en superligaklub. Han er konstant på mellemhånd.
Bliver der ikke også lavet en tunnel på ham? Hans seneste gode kamp - kan jeg ikke huske....

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af KongGulerod » 23. mar 2019, 19:48

lemveganer skrev:
22. mar 2019, 21:40
frederikshavneren skrev:
22. mar 2019, 16:55
Norske Odd Grenland vandt træningskampen på Hornevej med 2-0 mod et lettere decimeret AaB hold.
Brøndby floppet Elbasan Rashani scorede det første mål.
Nogen der havde taget turen derud, som kan give lille referat af de unges indsatser??
Jeg synes ikke U19-spillerne gjorde det store væsen af sig pånær Jeppe Pedersen. Han blev skiftet ind i 2. halvleg, hvor han var godt med i kombinationerne, og virkede generelt meget boldsikker. Jeg synes det var tydeligt at se, at han var et niveau over de andre U19-spillere, der var med.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Forza » 23. mar 2019, 22:48

FIDEL skrev:
23. mar 2019, 18:20
Blåbjerg var sjovt nok slemt impliceret i begge norske mål!
Jeg fatter ikke hvad han laver i en superligaklub. Han er konstant på mellemhånd.
Uden at have set kampen så lyder det desværre ikke usandsynligt. Det har vi jo set i et hav af kampe i superligaen. Han bør ikke have nogen fremtid i midterforsvaret og er i mine øjne maksimalt en brugbar reserve til Ahlmann når Ochs smutter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Jakobsen » 24. mar 2019, 12:27

Forza skrev:
23. mar 2019, 22:48
FIDEL skrev:
23. mar 2019, 18:20
Blåbjerg var sjovt nok slemt impliceret i begge norske mål!
Jeg fatter ikke hvad han laver i en superligaklub. Han er konstant på mellemhånd.
Uden at have set kampen så lyder det desværre ikke usandsynligt. Det har vi jo set i et hav af kampe i superligaen. Han bør ikke have nogen fremtid i midterforsvaret og er i mine øjne maksimalt en brugbar reserve til Ahlmann når Ochs smutter.
Gud nej, han skal sgu heller ikke være back. Det dur ikke - han skal ud. Jeg er fløjtende ligeglad med om han er en flink fyr og sikkert har en god professionel mentalitet. Han skal ud for han er ikke god nok.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af FIDEL » 24. mar 2019, 12:34

Jakobsen skrev:
24. mar 2019, 12:27
Forza skrev:
23. mar 2019, 22:48
FIDEL skrev:
23. mar 2019, 18:20
Blåbjerg var sjovt nok slemt impliceret i begge norske mål!
Jeg fatter ikke hvad han laver i en superligaklub. Han er konstant på mellemhånd.
Uden at have set kampen så lyder det desværre ikke usandsynligt. Det har vi jo set i et hav af kampe i superligaen. Han bør ikke have nogen fremtid i midterforsvaret og er i mine øjne maksimalt en brugbar reserve til Ahlmann når Ochs smutter.
Gud nej, han skal sgu heller ikke være back. Det dur ikke - han skal ud. Jeg er fløjtende ligeglad med om han er en flink fyr og sikkert har en god professionel mentalitet. Han skal ud for han er ikke god nok.
Enig. Nu må det være slut med Blåbjergs klovnerier i AaB!! Han har satme fået ALT for mange kampe, og hører til i 1. Division.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Forza » 24. mar 2019, 15:31

Jakobsen skrev:
24. mar 2019, 12:27
Forza skrev:
23. mar 2019, 22:48
FIDEL skrev:
23. mar 2019, 18:20
Blåbjerg var sjovt nok slemt impliceret i begge norske mål!
Jeg fatter ikke hvad han laver i en superligaklub. Han er konstant på mellemhånd.
Uden at have set kampen så lyder det desværre ikke usandsynligt. Det har vi jo set i et hav af kampe i superligaen. Han bør ikke have nogen fremtid i midterforsvaret og er i mine øjne maksimalt en brugbar reserve til Ahlmann når Ochs smutter.
Gud nej, han skal sgu heller ikke være back. Det dur ikke - han skal ud. Jeg er fløjtende ligeglad med om han er en flink fyr og sikkert har en god professionel mentalitet. Han skal ud for han er ikke god nok.
Jeg er enig. Kan han sælges skal han ud, ellers må vi vente til hans kontrakt udløber.

I midterforsvaret er hans hjerneblødninger katastrofale men jeg mener han defensivt til absolut nøds kan tage backen. Jeg ser i hvert fald ikke ham som væsentligt ringere end PK og Børsting på VB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar