Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Funky » 18. feb 2019, 21:03

Aalborgmanden skrev:
18. feb 2019, 21:01
Weert fik da udstillet at Ali i start elleve var en fejl af Friis. Blåbjerg fik udstillet hvor tynd truppen er når han overhovedet kan få spilletid. AaB fik udstillet hvor langt vi er fra toppen af suppen.
Tjek,
tjek,
og tjek.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af NIN » 18. feb 2019, 21:07

Dalbjerg skrev:
18. feb 2019, 20:57
NIN skrev:
18. feb 2019, 20:54
Dalbjerg skrev:
18. feb 2019, 20:49
NIN skrev:
18. feb 2019, 20:47
MrDomoon skrev:
18. feb 2019, 20:42
Ser vist ud til at Dal Hende sage "din fucking bøsse!" til KP?
Og?
Det siger alt om Dal Hendes intelligens!!!

Men samtidigt, så gider vi heller ikke se spillerne begynde at skjule deres mund...

Såååååååå, skal vi ikke bare lade den slippe, også selvom det er usmageligt..
Hvad tror du kongen af trash talk Risgaård, siger til modstanderne? At deres støvler klæder deres shorts?
Du mener at han enten er racistisk, homofobisk eller sexistisk???

Hvis ikke, så giver det ingen mening, hvad du prøver at sige..

Derudover, så siger jeg jo, at jeg ikke gider at argumentere for at han skal have karantæne, så hvad er det egentlig du argumenterer imod?
Så skal jeg gerne hjælpe dig. Hvad Dal Hende kalder en modspiller i kampens hede, er næppe unikt eller udtryk for mandens intelligens, eller han, Risgård eller andre sportsudøvere er enten racistisk, homofobisk eller sexistisk, men en del af gamet om man så kan li' det eller ej. Man kan bare overvære en træning eller to, så vil man høre mindre flatterende udtryk i samme kategori. Der ud over, så er jeg næsten overbevist om, at ingen af de andre 21 spillere på banen løfter et øjenbryn over udsagnet. Ang. Risgård, så er der få der sviner andre spillere så meget til på en banen som han gør. Han er faktisk døbt kongen af trash talk.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Meelsen » 18. feb 2019, 21:09

Sidder i bussen og venter på at vi kører mod Aalborg. Et eller andet sted har jeg lyst til at vi ikke spiller en kamp de næste 3 måneder. Kan nærmest ikke klare at overvære flere nederlag. En lang, kontinuerlig skuffelse...
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Funky » 18. feb 2019, 21:13

BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 20:58
Godkendte 30 minutter, men det var nok mere i kraft af, at rotteungerne trådte på bremsen. Men det ændrer ikke på, at det er et skræmmende lavt niveau, det her AaB-hold kontinuerligt har fået gennem 4,5 år. I den grad at blive spillet ud af banen i 60 minutter, som var det et europæisk tophold, vi mødte, er i den grad sørgeligt at bevidne. Og det værste er jo, at det slet ikke står alene, men kommer blot en uge efter, at vi blev kørt ud på røv og albuer på hjemmebane mod fucking Randers.

Den her klub går kun i en retning, der blev påbegyndt, da Gaarde overtog fra Lynge, og det er ind i middelmådigheden, ligegyldigheden og rusen af friskbagt leverpostej.
Nu er der ikke noget som helst galt med friskbagt leverpostej. AaB lugter lige nu mere af en halvfordærvet Stryhns som har fået lov at stå i solen.

Ja, jeg synes også, det er særdeles bekymrende at vi ser SÅ ringe ud mod et andet hold i ligaen. Og jeg er bekymret over, at trænerne skal famle så voldsomt rundt efter de rette spillere og de gode præstationer. I dag er MC ikke opgaven voksen. Og man prøver, og prøver, og prøver med ham. Hvad ER det man vil med ham? Hvad er det, han skal på holdet, som skal løfte os op over det middelmådige? Eller på Jakob Friis'k, hvad er det "for nogle kompetencer, han skal sætte i spil"? Hvad var det, Ali skulle bibringe holdet?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af raekkeettre » 18. feb 2019, 21:14

Er der ikke snart en voksen der går ind og fortæller de båtnakker, at der er klart offside!!!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2019, 21:16

Funky skrev:
18. feb 2019, 21:13
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 20:58
Godkendte 30 minutter, men det var nok mere i kraft af, at rotteungerne trådte på bremsen. Men det ændrer ikke på, at det er et skræmmende lavt niveau, det her AaB-hold kontinuerligt har fået gennem 4,5 år. I den grad at blive spillet ud af banen i 60 minutter, som var det et europæisk tophold, vi mødte, er i den grad sørgeligt at bevidne. Og det værste er jo, at det slet ikke står alene, men kommer blot en uge efter, at vi blev kørt ud på røv og albuer på hjemmebane mod fucking Randers.

Den her klub går kun i en retning, der blev påbegyndt, da Gaarde overtog fra Lynge, og det er ind i middelmådigheden, ligegyldigheden og rusen af friskbagt leverpostej.
Nu er der ikke noget som helst galt med friskbagt leverpostej. AaB lugter lige nu mere af en halvfordærvet Stryhns som har fået lov at stå i solen.

Ja, jeg synes også, det er særdeles bekymrende at vi ser SÅ ringe ud mod et andet hold i ligaen. Og jeg er bekymret over, at trænerne skal famle så voldsomt rundt efter de rette spillere og de gode præstationer. I dag er MC ikke opgaven voksen. Og man prøver, og prøver, og prøver med ham. Hvad ER det man vil med ham? Hvad er det, han skal på holdet, som skal løfte os op over det middelmådige? Eller på Jakob Friis'k, hvad er det "for nogle kompetencer, han skal sætte i spil"? Hvad var det, Ali skulle bibringe holdet?
Haha, point taken.

Og ja, den famlen blandt nu 3 trænere må jo være et udtryk for, at de alle 3 ikke er kompetente nok, eller at de har en trup at arbejde med, der ikke er skruet ordentligt sammen. Men det er godt nok beskæmmende at bevidne.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af MrDomoon » 18. feb 2019, 21:16

NIN skrev:
18. feb 2019, 21:07
Dalbjerg skrev:
18. feb 2019, 20:57
NIN skrev:
18. feb 2019, 20:54
Dalbjerg skrev:
18. feb 2019, 20:49
NIN skrev:
18. feb 2019, 20:47
MrDomoon skrev:
18. feb 2019, 20:42
Ser vist ud til at Dal Hende sage "din fucking bøsse!" til KP?
Og?
Det siger alt om Dal Hendes intelligens!!!

Men samtidigt, så gider vi heller ikke se spillerne begynde at skjule deres mund...

Såååååååå, skal vi ikke bare lade den slippe, også selvom det er usmageligt..
Hvad tror du kongen af trash talk Risgaård, siger til modstanderne? At deres støvler klæder deres shorts?
Du mener at han enten er racistisk, homofobisk eller sexistisk???

Hvis ikke, så giver det ingen mening, hvad du prøver at sige..

Derudover, så siger jeg jo, at jeg ikke gider at argumentere for at han skal have karantæne, så hvad er det egentlig du argumenterer imod?
Så skal jeg gerne hjælpe dig. Hvad Dal Hende kalder en modspiller i kampens hede, er næppe unikt eller udtryk for mandens intelligens, eller han, Risgård eller andre sportsudøvere er enten racistisk, homofobisk eller sexistisk, men en del af gamet om man så kan li' det eller ej. Man kan bare overvære en træning eller to, så vil man høre mindre flatterende udtryk i samme kategori. Der ud over, så er jeg næsten overbevist om, at ingen af de andre 21 spillere på banen løfter et øjenbryn over udsagnet. Ang. Risgård, så er der få der sviner andre spillere så meget til på en banen som han gør. Han er faktisk døbt kongen af trash talk.
1. Risgård kalder nu altså ikke hans kammerater for bøsser bare begrund af at han er "kongen af trashtalk"
2. Jeg tror nu ikke på at du forstår helt seriøsiteten på at kalde de andre for bøsser.
3. Det er ikke "en del af gamet" om at kalde hinanden for bøsser bare begrund af "ingen af de andre 21 spillere på banen løfter et øjenbryn over udsagnet"
4. Du vælger at sætte "du er fucking bøsse!" med "støvler klæder deres shorts" som er useriøst.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2019, 21:16

Meelsen skrev:
18. feb 2019, 21:09
Sidder i bussen og venter på at vi kører mod Aalborg. Et eller andet sted har jeg lyst til at vi ikke spiller en kamp de næste 3 måneder. Kan nærmest ikke klare at overvære flere nederlag. En lang, kontinuerlig skuffelse...
Men I gjorde det godt, Meelsen!

Og ja, en flerårig skuffelse efterhånden.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Wokee » 18. feb 2019, 21:16

raekkeettre skrev:
18. feb 2019, 21:14
Er der ikke snart en voksen der går ind og fortæller de båtnakker, at der er klart offside!!!
Jeg får NØJEREN af at INGEN kan se at han er offside!! "En frygtløs målmand havde kastet sig" og "det er jo ikke en aflevering". To fuldstændigt ligegyldige bemærkninger. Han påvirker spillet. Offside. Dommeren kostede os point - selvom det er utroligt at skrive med den første halvleg.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af raekkeettre » 18. feb 2019, 21:25

Jeg tror Ali og Ochs er så vanvittig ringe idag, at det påvirker hele holdet, vi kunne ligeså godt spille 9 mand. Med Lucas og TVV (Som han spillede i Herning og ikke mod Randers) i stedet for, havde vi set et helt andet hold.

Derudover viser det så også hvor tynde vi er i angrebet og på den offensive midt. Jeg håber på Lucas, men vi skal som minimum have en offensive spiller mere, samtidig skal vi nok havde 3 nye midterforsvarer....puha en sommer!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Funky » 18. feb 2019, 21:28

raekkeettre skrev:
18. feb 2019, 21:25
Jeg tror Ali og Ochs er så vanvittig ringe idag, at det påvirker hele holdet, vi kunne ligeså godt spille 9 mand. Med Lucas og TVV (Som han spillede i Herning og ikke mod Randers) i stedet for, havde vi set et helt andet hold.

Derudover viser det så også hvor tynde vi er i angrebet og på den offensive midt. Jeg håber på Lucas, men vi skal som minimum have en offensive spiller mere, samtidig skal vi nok havde 3 nye midterforsvarer....puha en sommer!!
Og en ny målmand, sikkert.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Hanga » 18. feb 2019, 21:30

BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 21:16
Meelsen skrev:
18. feb 2019, 21:09
Sidder i bussen og venter på at vi kører mod Aalborg. Et eller andet sted har jeg lyst til at vi ikke spiller en kamp de næste 3 måneder. Kan nærmest ikke klare at overvære flere nederlag. En lang, kontinuerlig skuffelse...
Men I gjorde det godt, Meelsen!

Og ja, en flerårig skuffelse efterhånden.
Spørgsmålet er vel også hvor længe Vesttribunen skal holde sin utilfredshed tilbage? Der er vist stor tålmodighed med klubben de seneste år men vi flytter os jo ikke nævneværdigt. I 00'erne havde raus sangene kørt på fuld styrke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FIDEL » 18. feb 2019, 21:31

raekkeettre skrev:
18. feb 2019, 21:25
Jeg tror Ali og Ochs er så vanvittig ringe idag, at det påvirker hele holdet, vi kunne ligeså godt spille 9 mand. Med Lucas og TVV (Som han spillede i Herning og ikke mod Randers) i stedet for, havde vi set et helt andet hold.

Derudover viser det så også hvor tynde vi er i angrebet og på den offensive midt. Jeg håber på Lucas, men vi skal som minimum have en offensive spiller mere, samtidig skal vi nok havde 3 nye midterforsvarer....puha en sommer!!
Gaarde mener vi har en rigtig stærk trup... :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Funky » 18. feb 2019, 21:31

Hanga skrev:
18. feb 2019, 21:30
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 21:16
Meelsen skrev:
18. feb 2019, 21:09
Sidder i bussen og venter på at vi kører mod Aalborg. Et eller andet sted har jeg lyst til at vi ikke spiller en kamp de næste 3 måneder. Kan nærmest ikke klare at overvære flere nederlag. En lang, kontinuerlig skuffelse...
Men I gjorde det godt, Meelsen!

Og ja, en flerårig skuffelse efterhånden.
Spørgsmålet er vel også hvor længe Vesttribunen skal holde sin utilfredshed tilbage? Der er vist enorm tålmodighed med klubben de seneste år. I 00'erne havde raus sangene kørt på fuld styrke.
Vi kører på 3. træner nu, og den forrige fik kritiske besøg på træningsbanen og diverse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2019, 21:33

Hanga skrev:
18. feb 2019, 21:30
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 21:16
Meelsen skrev:
18. feb 2019, 21:09
Sidder i bussen og venter på at vi kører mod Aalborg. Et eller andet sted har jeg lyst til at vi ikke spiller en kamp de næste 3 måneder. Kan nærmest ikke klare at overvære flere nederlag. En lang, kontinuerlig skuffelse...
Men I gjorde det godt, Meelsen!

Og ja, en flerårig skuffelse efterhånden.
Spørgsmålet er vel også hvor længe Vesttribunen skal holde sin utilfredshed tilbage? Der er vist stor tålmodighed med klubben de seneste år men vi flytter os jo ikke nævneværdigt. I 00'erne havde raus sangene kørt på fuld styrke.
Sjovt, jeg tænkte akkurat det sammen i søndags. Vi sang eddermame højt efter Lynge med småkager og hele pivtøjet tidligere, og jeg har i den grad undret mig over, at Vest endnu ikke har sunget raus-sange efter Gaarde.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Hanga » 18. feb 2019, 21:34

Funky skrev:
18. feb 2019, 21:31
Hanga skrev:
18. feb 2019, 21:30
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 21:16
Meelsen skrev:
18. feb 2019, 21:09
Sidder i bussen og venter på at vi kører mod Aalborg. Et eller andet sted har jeg lyst til at vi ikke spiller en kamp de næste 3 måneder. Kan nærmest ikke klare at overvære flere nederlag. En lang, kontinuerlig skuffelse...
Men I gjorde det godt, Meelsen!

Og ja, en flerårig skuffelse efterhånden.
Spørgsmålet er vel også hvor længe Vesttribunen skal holde sin utilfredshed tilbage? Der er vist enorm tålmodighed med klubben de seneste år. I 00'erne havde raus sangene kørt på fuld styrke.
Vi kører på 3. træner nu, og den forrige fik kritiske besøg på træningsbanen og diverse.
Ja måske kritikken også skal rettes højere i systemet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Gamen » 18. feb 2019, 21:38

Det er ret simpelt. Det er en mindre autonom tribune end dengang.

Der har ikke været enighed om det endnu. Det behøvede der ikke være dengang - hjørnet tog gerne det på sig.

Snoren har været væsentligt længere hos næste generation, og det er for såvidt fint nok.
Jeg bilder mig ikke ind at vores brug af raus-råbene dengang altid var lige rationel.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FIDEL » 18. feb 2019, 21:43

Gamen skrev:
18. feb 2019, 21:38
Det er ret simpelt. Det er en mindre autonom tribune end dengang.

Der har ikke været enighed om det endnu. Det behøvede der ikke være dengang - hjørnet tog gerne det på sig.

Snoren har været væsentligt længere hos næste generation, og det er for såvidt fint nok.
Jeg bilder mig ikke ind at vores brug af raus-råbene dengang altid var lige rationel.
Det er helt på sin plads at begynde på Gaarde raus hvis vi taber til sønderjyske...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af frederikshavneren » 18. feb 2019, 21:43

Wokee skrev:
18. feb 2019, 21:16
raekkeettre skrev:
18. feb 2019, 21:14
Er der ikke snart en voksen der går ind og fortæller de båtnakker, at der er klart offside!!!
Jeg får NØJEREN af at INGEN kan se at han er offside!! "En frygtløs målmand havde kastet sig" og "det er jo ikke en aflevering". To fuldstændigt ligegyldige bemærkninger. Han påvirker spillet. Offside. Dommeren kostede os point - selvom det er utroligt at skrive med den første halvleg.
Nej dommeren kostede os ikke point. Ja det var nok offside på det andet mål men du glemmer belejligt at dommeren kort forinden snyder FCM for et straffespark. De to fejlkendelser udligner hinanden som jeg ser det

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 18. feb 2019, 21:44

Gamen skrev:
18. feb 2019, 21:38
Det er ret simpelt. Det er en mindre autonom tribune end dengang.

Der har ikke været enighed om det endnu. Det behøvede der ikke være dengang - hjørnet tog gerne det på sig.

Snoren har været væsentligt længere hos næste generation, og det er for såvidt fint nok.
Jeg bilder mig ikke ind at vores brug af raus-råbene dengang altid var lige rationel.
Det var ALTID rationelt!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar