AaB inside

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB inside

Indlæg af Kristian » 25. feb 2019, 22:15

BassogogsVen skrev:
25. feb 2019, 22:03
Kristian skrev:
25. feb 2019, 21:59
BassogogsVen skrev:
25. feb 2019, 13:37
Mest sindsoprivende var vel, at Friis tager imod slik fra et fremmed barn. Det bør man aldrig gøre. Slet ikke hjemmelavet slik.

Viasat laver godt nok dårlig tv.
Ahh come on..du har virkelig en negativ udstråling herinde for tiden..
Det var da et opløftende og okay afsnit med mere indhold end de seneste.

Og det med slikket, var da kun fedt gjort.
Sig mig er du en sur gammel mand der sidder bag to gamle billederørs skærme?
Jeg synes, det er dårlig tv, som Viasat generelt er - det står dig frit for at synes, at det er god tv, uden at du skal skydes i skoene at være en bebumset teenager med hjerne som en kylling. Get the point?
Ahh jeg sagde nu bare at det var bedre indhold end de forrige..

God tv kan vi godt blive enige om det ikke er. Men at være negativ over at vores træner viser noget karisma overfor et barn forstår jeg sq ik kan pisse dig af.
------------------
mvh Kristian

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB inside

Indlæg af BassogogsVen » 25. feb 2019, 22:18

Kristian skrev:
25. feb 2019, 22:15
BassogogsVen skrev:
25. feb 2019, 22:03
Kristian skrev:
25. feb 2019, 21:59
BassogogsVen skrev:
25. feb 2019, 13:37
Mest sindsoprivende var vel, at Friis tager imod slik fra et fremmed barn. Det bør man aldrig gøre. Slet ikke hjemmelavet slik.

Viasat laver godt nok dårlig tv.
Ahh come on..du har virkelig en negativ udstråling herinde for tiden..
Det var da et opløftende og okay afsnit med mere indhold end de seneste.

Og det med slikket, var da kun fedt gjort.
Sig mig er du en sur gammel mand der sidder bag to gamle billederørs skærme?
Jeg synes, det er dårlig tv, som Viasat generelt er - det står dig frit for at synes, at det er god tv, uden at du skal skydes i skoene at være en bebumset teenager med hjerne som en kylling. Get the point?
Ahh jeg sagde nu bare at det var bedre indhold end de forrige..

God tv kan vi godt blive enige om det ikke er. Men at være negativ over at vores træner viser noget karisma overfor et barn forstår jeg sq ik kan pisse dig af.
Ej, hold nu. Man kan da også se spøgelser alle vegne, hvis man prøver hårdt nok. Jeg kommenterer på programmet, på udsendelsen, på kvaliteten af denne, på hvor ligegyldigt det er. Sgu da ikke på Friis og hans gøren og laden - Friis, som jeg i øvrigt ofte har rost for at være særdeles sympatisk, hvilket han understreger igen med sine handlinger i indslaget. Det ændrer bare ikke på, at det er dårligt og ligegyldigt TV, som er lige så lidt AaB-interessant som Okores opvækst.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB inside

Indlæg af A_Strandfelt » 26. feb 2019, 07:16

Hvis man skal se det her, som Viasats modsvar til Discoverys serier om Randers og AGF, så er det godt nok milevidt fra. Særligt serien om AGF fra Discovery var vanvittigt interessant og velproduceret.
AaB er lidt meget leverpostej i det, de har vist indtil nu. Det skal vi nok være glade for, men det er ikke godt TV.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB inside

Indlæg af Jakobsen » 26. feb 2019, 19:44

Det undrer mig egentlig lidt, at Friis ikke tager team talks og feedback overfor hele holdet på Engelsk. Det må trods alt være lettere for en type som Ochs at være god i vores offensive system, hvis han får helheden med fremfor individuelle instrukser. Det samme kan vel siges som en type som Lesniak som skal have gode relationer med resten. Der er uprofessionelt at tale dansk i et fælles forum når der er udenlandske medarbejdere i gruppen og vi har trods alt frem mand i gruppen, som ikke har dansk som deres primære sprog i Ochs, Lesniak, van Weert, Kakeeto og Lansing.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB inside

Indlæg af troelsh » 26. feb 2019, 20:01

Jakobsen skrev:
26. feb 2019, 19:44
Det undrer mig egentlig lidt, at Friis ikke tager team talks og feedback overfor hele holdet på Engelsk. Det må trods alt være lettere for en type som Ochs at være god i vores offensive system, hvis han får helheden med fremfor individuelle instrukser. Det samme kan vel siges som en type som Lesniak som skal have gode relationer med resten. Der er uprofessionelt at tale dansk i et fælles forum når der er udenlandske medarbejdere i gruppen og vi har trods alt frem mand i gruppen, som ikke har dansk som deres primære sprog i Ochs, Lesniak, van Weert, Kakeeto og Lansing.
Nu er det jo kun to af de spillere du nævner der var i spil til startopstillingen, og den ene taler og forstår dansk :)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB inside

Indlæg af Jakobsen » 26. feb 2019, 20:02

troelsh skrev:
26. feb 2019, 20:01
Jakobsen skrev:
26. feb 2019, 19:44
Det undrer mig egentlig lidt, at Friis ikke tager team talks og feedback overfor hele holdet på Engelsk. Det må trods alt være lettere for en type som Ochs at være god i vores offensive system, hvis han får helheden med fremfor individuelle instrukser. Det samme kan vel siges som en type som Lesniak som skal have gode relationer med resten. Der er uprofessionelt at tale dansk i et fælles forum når der er udenlandske medarbejdere i gruppen og vi har trods alt frem mand i gruppen, som ikke har dansk som deres primære sprog i Ochs, Lesniak, van Weert, Kakeeto og Lansing.
Nu er det jo kun to af de spillere du nævner der var i spil til startopstillingen, og den ene taler og forstår dansk :)
Sandt, men tænker nu lige så meget på evaluteringen efterfølgende, hvor han gemmegår sekvenser med hele truppen. Derudover er der jo stadig den fare med van Weert, at der kan være nuanceret i sproget han ikke kan endnu.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar