AaB strategi og visioner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

AaB strategi og visioner

Indlæg af jonas386 » 13. feb 2019, 14:11

Jeg mindes at vi havde en lignende tråd på et tidspunkt. Men kunne ikke finde den.
Anyways, så faldt jeg over den her artikel, hvor Gaarde snakker om at der arbejdes på en ny strategi, hvor der skal satses endnu mere på lokalområdet og der blandt andet skal ansættes en "fodboldchef", hvad det så end konkret dækker over

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... 46Rc6GG2Kw

Først og fremmest, så kan ejg ikke helt lure hvad en sådan fodboldchef skal lave, som ikke allerede er dækket af lederen af ungdomsafdelingen.

"Tipsbladet.dk forstår blandt andet, at AaB pønser på at ansætte en fodboldchef, som blandt andet skal være med til at sikre en rød tråd i klubben og sørge for, at de unge spillere får den rette skoling hele vejen op gennem systemet"

Det er vel den stillingsbeskrivelse PEA har haft gennem den sidste menneskealder? Og er det virkelig der man ser organisationens problem?
I samme ombæring kan følgende udtalelse godt bekymre mig en anelse

"Det vil sige, at vi aldrig kommer til at konkurrere om en spiller i 16-17 års alderen udenfor Nordjylland. Vi satser benhårdt på lokalsamfundet, hvor vi også nyder en rigtig stor opbakning, og det skal naturligvis også være et omdrejningspunkt i AaB i fremtiden, forklarer Allan Gaarde"

Jeg mener, det er da fint at man vil satse på unge spillere og udvikle sine egne profiler. Men i den forbindelse må man også være bevidst om, at der bor henved en halv million (slag på tasken) i det vi vil kalde "nordjylland", og dermed bliver rekrutteringsgrundlaget også ganske spinkelt. Hvis man gerne vil give talentsatsningen et nøk op, så bør man vel i højere grad være lidt ekstra skarp på rekrutterings delen udenfor nordjylland, og i højere grad finde unge spillere rundt i landet samt i skandinavien.

Ansættelsen af en form for sportslig leder synes jeg kan være fin. Men fokus bør for mig at se i højere grad være på at opbygge netværk, scoutingsektor samt trupsammensætning, og ikke udelukkende intern harmoni, der dog også er vigtigt.
Jeg er umiddelbart noget lunken.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af PeterS » 13. feb 2019, 14:25

Tror det er noget af det samme som er nævnt her:

viewtopic.php?f=1&t=16692

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af gravballe » 13. feb 2019, 15:07

virker som en slags fcn light. FCN har en del forskelige trænere ansat, der hver har fokus på forskelige ting. Det ser jeg ikke AaB forsøge?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 15:46

Hvis det passer at AaB vil til at spille med to 8´ere fremadrettet, så skal der altså hentes minimum 1 ny profil til den plads. Her har vi ikke meget at skyde med, men måske ser man Kusk eller Lucas som den ene af 8´erne. Men er det ifølge den nye strategi for spillet, meningen at vi skal til at spille med mere brede kanter? Jeg forstå det ikke helt. Det kan dog lyde til, at der skal spilles 4-3-3, men i så fald er det jo vigtigt med 3 løbestærke midtbanespillere, og det er hverken Lucas og Kusk....
Jeg kan godt se Kasper Fisker eller Mistrati udfylde en rolle som 8´er hos os.

PSkov
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. feb 2019, 14:44
Favoritspiller: Lucas

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af PSkov » 13. feb 2019, 16:44

I forbindelse med det nye klublicenssystem indføres der nogle nye jobbeskrivelser. Jeg tror bare at det er i den sammenhæng det skal ses. For at få 4 stjerner skal du have en fuldtidsansat Head of Coaching. Han får nok nogen indflydelse på spillestil, træning og trænerudvikling mm.

A+ bliver til transitionstræner og T+ bliver til noget med ungdomsudvikling så vidt jeg kan se. Alt i alt bliver det måske en opgradering hvis man går efter 4 stjerner.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Forza » 13. feb 2019, 17:06

jonas386 skrev:
13. feb 2019, 14:11
Jeg mindes at vi havde en lignende tråd på et tidspunkt. Men kunne ikke finde den.
Anyways, så faldt jeg over den her artikel, hvor Gaarde snakker om at der arbejdes på en ny strategi, hvor der skal satses endnu mere på lokalområdet og der blandt andet skal ansættes en "fodboldchef", hvad det så end konkret dækker over

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... 46Rc6GG2Kw

Først og fremmest, så kan ejg ikke helt lure hvad en sådan fodboldchef skal lave, som ikke allerede er dækket af lederen af ungdomsafdelingen.

"Tipsbladet.dk forstår blandt andet, at AaB pønser på at ansætte en fodboldchef, som blandt andet skal være med til at sikre en rød tråd i klubben og sørge for, at de unge spillere får den rette skoling hele vejen op gennem systemet"

Det er vel den stillingsbeskrivelse PEA har haft gennem den sidste menneskealder? Og er det virkelig der man ser organisationens problem?
I samme ombæring kan følgende udtalelse godt bekymre mig en anelse

"Det vil sige, at vi aldrig kommer til at konkurrere om en spiller i 16-17 års alderen udenfor Nordjylland. Vi satser benhårdt på lokalsamfundet, hvor vi også nyder en rigtig stor opbakning, og det skal naturligvis også være et omdrejningspunkt i AaB i fremtiden, forklarer Allan Gaarde"

Jeg mener, det er da fint at man vil satse på unge spillere og udvikle sine egne profiler. Men i den forbindelse må man også være bevidst om, at der bor henved en halv million (slag på tasken) i det vi vil kalde "nordjylland", og dermed bliver rekrutteringsgrundlaget også ganske spinkelt. Hvis man gerne vil give talentsatsningen et nøk op, så bør man vel i højere grad være lidt ekstra skarp på rekrutterings delen udenfor nordjylland, og i højere grad finde unge spillere rundt i landet samt i skandinavien.

Ansættelsen af en form for sportslig leder synes jeg kan være fin. Men fokus bør for mig at se i højere grad være på at opbygge netværk, scoutingsektor samt trupsammensætning, og ikke udelukkende intern harmoni, der dog også er vigtigt.
Jeg er umiddelbart noget lunken.
Jeg kan godt lide tanken om at vores primære fokus ligger på Nordjylland. Men at vi aldrig vil konkurrere på talenter udenfor Nordjylland virker mærkeligt. Hvorfor ikke forsøge at skabe den bedst mulige talentbase (uden at der går Herning i den)?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Yankee » 13. feb 2019, 17:25

Forza skrev:
13. feb 2019, 17:06
jonas386 skrev:
13. feb 2019, 14:11
"Det vil sige, at vi aldrig kommer til at konkurrere om en spiller i 16-17 års alderen udenfor Nordjylland. Vi satser benhårdt på lokalsamfundet, hvor vi også nyder en rigtig stor opbakning, og det skal naturligvis også være et omdrejningspunkt i AaB i fremtiden, forklarer Allan Gaarde"
Jeg kan godt lide tanken om at vores primære fokus ligger på Nordjylland. Men at vi aldrig vil konkurrere på talenter udenfor Nordjylland virker mærkeligt. Hvorfor ikke forsøge at skabe den bedst mulige talentbase (uden at der går Herning i den)?
Den udtalelse får alle alarmklokker til at ringe hos mig.

Det er helt fint at man vil fokusere på at forædle det lokale opland. Det er også meget fint at man holder sig til brancheaftalerne og ikke vil stjæle spillere fra andre Superliga-klubber. Men det er bizart at lægge sådan en begrænsning på sig selv og jeg kan overhovedet ikke se hvilket formål det skulle tjene. Det er jo ikke fordi folk bliver væk fra stadion fordi AaB stiller med en knægt fra Silkeborg eller Ringkøbing på midtbanen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 18:38

Yankee skrev:
13. feb 2019, 17:25
Forza skrev:
13. feb 2019, 17:06
jonas386 skrev:
13. feb 2019, 14:11
"Det vil sige, at vi aldrig kommer til at konkurrere om en spiller i 16-17 års alderen udenfor Nordjylland. Vi satser benhårdt på lokalsamfundet, hvor vi også nyder en rigtig stor opbakning, og det skal naturligvis også være et omdrejningspunkt i AaB i fremtiden, forklarer Allan Gaarde"
Jeg kan godt lide tanken om at vores primære fokus ligger på Nordjylland. Men at vi aldrig vil konkurrere på talenter udenfor Nordjylland virker mærkeligt. Hvorfor ikke forsøge at skabe den bedst mulige talentbase (uden at der går Herning i den)?
Den udtalelse får alle alarmklokker til at ringe hos mig.

Det er helt fint at man vil fokusere på at forædle det lokale opland. Det er også meget fint at man holder sig til brancheaftalerne og ikke vil stjæle spillere fra andre Superliga-klubber. Men det er bizart at lægge sådan en begrænsning på sig selv og jeg kan overhovedet ikke se hvilket formål det skulle tjene. Det er jo ikke fordi folk bliver væk fra stadion fordi AaB stiller med en knægt fra Silkeborg eller Ringkøbing på midtbanen.
Det understøtter desværre lidt AaBs image som klassens pæne dreng. De vil ikke træde nogen over tæerne.
Men de må jo kunne se en gevinst ved at gøre endnu mere ud af det nordjyske samarbejde.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af raekkeettre » 13. feb 2019, 19:02

FIDEL skrev:
13. feb 2019, 18:38
Yankee skrev:
13. feb 2019, 17:25
Forza skrev:
13. feb 2019, 17:06
jonas386 skrev:
13. feb 2019, 14:11
"Det vil sige, at vi aldrig kommer til at konkurrere om en spiller i 16-17 års alderen udenfor Nordjylland. Vi satser benhårdt på lokalsamfundet, hvor vi også nyder en rigtig stor opbakning, og det skal naturligvis også være et omdrejningspunkt i AaB i fremtiden, forklarer Allan Gaarde"
Jeg kan godt lide tanken om at vores primære fokus ligger på Nordjylland. Men at vi aldrig vil konkurrere på talenter udenfor Nordjylland virker mærkeligt. Hvorfor ikke forsøge at skabe den bedst mulige talentbase (uden at der går Herning i den)?
Den udtalelse får alle alarmklokker til at ringe hos mig.

Det er helt fint at man vil fokusere på at forædle det lokale opland. Det er også meget fint at man holder sig til brancheaftalerne og ikke vil stjæle spillere fra andre Superliga-klubber. Men det er bizart at lægge sådan en begrænsning på sig selv og jeg kan overhovedet ikke se hvilket formål det skulle tjene. Det er jo ikke fordi folk bliver væk fra stadion fordi AaB stiller med en knægt fra Silkeborg eller Ringkøbing på midtbanen.
Det understøtter desværre lidt AaBs image som klassens pæne dreng. De vil ikke træde nogen over tæerne.
Men de må jo kunne se en gevinst ved at gøre endnu mere ud af det nordjyske samarbejde.
Jeg mangler altså også lidt mere visionærer tanker fra bestyrelsens side!! En ting er direktionen, der gerne skal sikre deres egen røv de næste par år. Men bestyrelsen mangler altså nået kompetence udefra. Jeg tænker man skulle have et advisory board, hvor man betaler for nogle udefrakommende kompetente personligheder, for at komme med indspark til udviklingen af AaB. Så det hele ikke bliver så pisse pænt og nordjysk. Vi konkurrer i en global verden og der ser jeg bare Lynge og Co. Blive overmatchet!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Yankee » 13. feb 2019, 19:04

FIDEL skrev:
13. feb 2019, 18:38


Det understøtter desværre lidt AaBs image som klassens pæne dreng. De vil ikke træde nogen over tæerne.
Men de må jo kunne se en gevinst ved at gøre endnu mere ud af det nordjyske samarbejde.
Hvis det så bare var det. Men i 16-17-års-alderen har spillerne jo kontrakter, så der er jo ikke noget "tyveri" over det. Man skal blive enige med den afgivende klub ligesom i "voksentransfers".

Det lyder desværre som om man decideret vil sige nej til en stjernedygtig 17-årig midtjyde alene fordi han er midtjyde. Lad os håbe at Gaarde er blevet fejlciteret for ellers er det da direkte uansvarligt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Hanga » 13. feb 2019, 19:49

Jeg synes det er decideret skræmmende udmeldinger der kommer fra Gaarde i øjeblikket.

To tredjedel af vores trup er i forvejen egen avl og alligevel vil man i endnu højere grad satse på talentudvikling. Når man så har valgt denne vej, vælger man ovenikøbet af begrænse sig til kun at kigge i egen baghave. De dygtigste talentudviklere her i landet, FCM og FCN, scouter og rekruterer fra hele landet, og sågar også i udlandet. De har et langt mere offensivt setup. Prøv nu lige at hør her AaB... Hvis det er sådan vi skal konkurrere, må vi være langt mere ambitiøse i vores tilgang. Ellers får vi da endegyldigt manifesteret os som en ligegyldig metervare i dansk fodbold.

Den nye strategi som den er blevet fremlagt indtil nu, flugter på ingen måder med ansættelsen af Bælum, der skulle føre AaB ud af en defensiv kommerciel tankegang og i stedet få udviklet butikken. Det flugter på ingen måde med bestyrelsesformandens udmelding om at AaB skal tilbage i top 4.

Er det virkelig det her at AaB tror at publikum vil have? Vi kan stille med nok så mange nordjyske knægte... Hvis ikke folk har fornemmelsen af at AaB kan lege med hvor det er sjovt, bliver folk hjemme. Man behøver for dælen da bare at se på udviklingen i tilskuertallet. Og så vil folk jo også gerne have forskellige typer på holdet, og nogle der stikker lidt ud og skaber lidt kulør. Nogle af de største publikumsfavoritter og mest afgørende spillere vi har haft i klubben voksede altså ikke op i Fjerritslev og hvad det ellers hedder.

Hvis det her virkelig er AaBs strategi for de kommende 3 år, kalder jeg på ny ledelse og muligvis ejerskab af klubben.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Martino » 13. feb 2019, 20:28

På U17 holdet er der da kommet to fra Viborg og en islænding - hvorfor de lige har valgt AaB ved jeg ikke, blot en konstatering.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Gamen » 13. feb 2019, 21:54

Martino skrev:
13. feb 2019, 20:28
På U17 holdet er der da kommet to fra Viborg og en islænding - hvorfor de lige har valgt AaB ved jeg ikke, blot en konstatering.
Islændingen er fra Gistrup, og Viborg er jo ikke lige creme de la creme i ungdomsfodbold. Ingen sag at rekruttere fra et talentmiljø, hvor man kun kan tilbyde ringere vilkår.

Der er absolut ingen sammenhæng mellem udspillet fra Gaarde og Torben Fristrups udtalelser, så vedtages strategiplanen må vi konkludere at der er tale om et skræmmende lavt ambitionsniveau.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 21:59

Gamen skrev:
13. feb 2019, 21:54
Martino skrev:
13. feb 2019, 20:28
På U17 holdet er der da kommet to fra Viborg og en islænding - hvorfor de lige har valgt AaB ved jeg ikke, blot en konstatering.
Islændingen er fra Nordjylland, og Viborg er jo ikke lige creme de la creme i ungdomsfodbold. Ingen sag at rekruttere fra et talentmiljø, hvor man kun kan tilbyde ringere vilkår.

Der er absolut ingen sammenhæng mellem udspillet fra Gaarde og Torben Fristrups udtalelser, så vedtages strategiplanen må vi konkludere at der er tale om et skræmmende lavt ambitionsniveau.
Og det følger jo meget godt klubbens deroute.
Bælums, Gaardes og Fristrups udtalelser er i nord, øst og vest. Trist trist trist.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Buzz Killington » 13. feb 2019, 22:27

Hanga skrev:
13. feb 2019, 19:49
Jeg synes det er decideret skræmmende udmeldinger der kommer fra Gaarde i øjeblikket.

To tredjedel af vores trup er i forvejen egen avl og alligevel vil man i endnu højere grad satse på talentudvikling. Når man så har valgt denne vej, vælger man ovenikøbet af begrænse sig til kun at kigge i egen baghave. De dygtigste talentudviklere her i landet, FCM og FCN, scouter og rekruterer fra hele landet, og sågar også i udlandet. De har et langt mere offensivt setup. Prøv nu lige at hør her AaB... Hvis det er sådan vi skal konkurrere, må vi være langt mere ambitiøse i vores tilgang. Ellers får vi da endegyldigt manifesteret os som en ligegyldig metervare i dansk fodbold.

Den nye strategi som den er blevet fremlagt indtil nu, flugter på ingen måder med ansættelsen af Bælum, der skulle føre AaB ud af en defensiv kommerciel tankegang og i stedet få udviklet butikken. Det flugter på ingen måde med bestyrelsesformandens udmelding om at AaB skal tilbage i top 4.

Er det virkelig det her at AaB tror at publikum vil have? Vi kan stille med nok så mange nordjyske knægte... Hvis ikke folk har fornemmelsen af at AaB kan lege med hvor det er sjovt, bliver folk hjemme. Man behøver for dælen da bare at se på udviklingen i tilskuertallet. Og så vil folk jo også gerne have forskellige typer på holdet, og nogle der stikker lidt ud og skaber lidt kulør. Nogle af de største publikumsfavoritter og mest afgørende spillere vi har haft i klubben voksede altså ikke op i Fjerritslev og hvad det ellers hedder.

Hvis det her virkelig er AaBs strategi for de kommende 3 år, kalder jeg på ny ledelse og muligvis ejerskab af klubben.
Jeg er skuffet, så jeg skal virkelig anstrenge mig her. Men, hvis jeg skal tolke Gaardes udtalelser som andet end kapitulation mht. rekruttering, så siger han jo ikke andet end at vi mht. geografi skal fortsætte som vi altid har gjort. Med undtagelse af et par enkelte spillere i college tiden, har vores u17 spillere været nordjyder. Jeg håber (jeg mener "håber") man stadig vil bruge det forventede transferoverskud fra det nordjyske knægte til at hente udlandske profiler med udviklings- og salgspotentiale. Hvis man så samtidiger opgraderer talentudviklingen med flere specialtræninger og bedre faciliteter, så de unge hurtigere kan gå ind og bidrage.

Jeg kan også læse at flere tilsyneladende har opfattelsen at Gaarde siger vi skal have en større procentdel af nordjyske drenge i truppen. Er der noget jeg har overset? Jeg kan ikke se han udtaler sig om den del.

Er ikke optimistisk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Martino » 13. feb 2019, 22:40

Gamen skrev:
13. feb 2019, 21:54
Martino skrev:
13. feb 2019, 20:28
På U17 holdet er der da kommet to fra Viborg og en islænding - hvorfor de lige har valgt AaB ved jeg ikke, blot en konstatering.
Islændingen er fra Gistrup, og Viborg er jo ikke lige creme de la creme i ungdomsfodbold. Ingen sag at rekruttere fra et talentmiljø, hvor man kun kan tilbyde ringere vilkår.

Der er absolut ingen sammenhæng mellem udspillet fra Gaarde og Torben Fristrups udtalelser, så vedtages strategiplanen må vi konkludere at der er tale om et skræmmende lavt ambitionsniveau.
De kunne vel også have valgt FCM?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af troelsh » 13. feb 2019, 23:05

Det er godt nok uambitiøst hvis vi kun må satse på nordjyske drenge i vores talentsektor.

I 2018 blev der født 5800 børn i Nordjylland, halvdelen af dem er naturligvis drenge.
Nu gætter jeg bare, men halvdelen af dem begynder formentlig til fodbold, hvilket giver os et rekrutteringsgrundlag på knap 1500 fodbolddrenge, læg dertil at fcm har kapret Thy og Mors, så er vi nok nærmere på 1300.
5% af dem er sikkert hvad man vil betegne som talenter, hvilket giver os ca. 65 drenge til hver årgang at vælge imellem. Det er ikke mange at skulle bygge et Superligatophold udfra.

Hvis vi nogensinde skal bevæge os ud af den grå leverpostejsmasse vores klub er landet i, skal vores ledelse tænke mere visionært, jeg savner investering i scoutingdelen, træningsmiljø osv.
Generelt mere aggressive udmeldinger, uden der skal gå “klassens frække gris”/fcm i den.

Gamen

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Gamen » 13. feb 2019, 23:31

Martino skrev:
13. feb 2019, 22:40
De kunne vel også have valgt FCM?
Hvis de havde været FCM-materiale var de blevet rekrutteret for lang tid siden.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Martino » 14. feb 2019, 07:41

Gamen skrev:
13. feb 2019, 23:31
Martino skrev:
13. feb 2019, 22:40
De kunne vel også have valgt FCM?
Hvis de havde været FCM-materiale var de blevet rekrutteret for lang tid siden.
Så en 15årig spiller der tidligere har været til prøvetræning i Heerenveen og Middlesbrough, vil ikke være interessant for FCM?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Elscorpio » 14. feb 2019, 07:54

Endnu en omgang bavl fra AaBs side af.

Fodboldholdet og den måde der spilles fodbold på, er det der sælger billetter ud til stadion.

Man skal kigge ud over Nordjylland, ikke altid i vores egen landsdel de store talenter er.

Besvar