Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 14:54

AaB må nok også gøre sig klart, at den markant stigende utilfredshed med klubbens tilstand næppe bliver ved med blot at eksistere her og på Facebook. På et tidspunkt rykker den igen ud på træningsanlægget og ind på stadion. Det her morads er ikke AaB værdigt.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamling » 19. feb 2019, 15:40

Hvilken utilfredshed ? Det er da kun den samme lille håndfuld gnavne pessimister herinde der er utilfredse.

- Flere og flere spillere i truppen er egne nordjyske drenge
- Pre-march arrangmenterne stiger i kvalitet og der er god plads
- Ingen problemer med at finde en parkeringsplads inden hjemmekampene
- Holdet spiller ikke Wieghorst-bold mere
- Foråret er på vej

:-)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 16:25

Gamling skrev:
19. feb 2019, 15:40
Hvilken utilfredshed ? Det er da kun den samme lille håndfuld gnavne pessimister herinde der er utilfredse.

- Flere og flere spillere i truppen er egne nordjyske drenge
- Pre-march arrangmenterne stiger i kvalitet og der er god plads
- Ingen problemer med at finde en parkeringsplads inden hjemmekampene
- Holdet spiller ikke Wieghorst-bold mere
- Foråret er på vej

:-)
Vor herre bevares... :thumbsdown:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Kristian » 19. feb 2019, 17:16

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:49
Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Jeg har kigget på en potentiel slutstilling flere gange, og umiddelbart vil jeg spå, at vi skal have 9 points for at være sikre på en top 6-placering. Det er lidt noget lort, at vi sandsynligvis skal slå Agf hjemme, da de spiller godt pt.
Så 3 sejre. Realistisk ja, men det er desværre også realistisk, at vi kun står med 2-3 points fra de 4 kampe.
Sorte per tror jeg bliver: AaB, OB, AC Horsens og FCN.
Nu har jeg kigget det program igen og igen og er nu blevet enig med mig selv om, at vi smadre Sønderjyske..vi napper self. HOBRO, for det skal vi sq..

Ude mod Brøndby skulle ik undre mig at vi med tur i den vinder..for vi er altid gode derovre.

Hjemme mod Agf ender med maks 1 point...fordi det er agf og at de har været en akillesel for os de senere år.

Bum
------------------
mvh Kristian

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 19. feb 2019, 17:22

Kristian skrev:
19. feb 2019, 17:16
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:49
Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Jeg har kigget på en potentiel slutstilling flere gange, og umiddelbart vil jeg spå, at vi skal have 9 points for at være sikre på en top 6-placering. Det er lidt noget lort, at vi sandsynligvis skal slå Agf hjemme, da de spiller godt pt.
Så 3 sejre. Realistisk ja, men det er desværre også realistisk, at vi kun står med 2-3 points fra de 4 kampe.
Sorte per tror jeg bliver: AaB, OB, AC Horsens og FCN.
Nu har jeg kigget det program igen og igen og er nu blevet enig med mig selv om, at vi smadre Sønderjyske..vi napper self. HOBRO, for det skal vi sq..

Ude mod Brøndby skulle ik undre mig at vi med tur i den vinder..for vi er altid gode derovre.

Hjemme mod Agf ender med maks 1 point...fordi det er agf og at de har været en akillesel for os de senere år.

Bum
Bum. Endnu en sæson nederst i den glorværdige top 6, hvor vi intet har at spille for.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Kristian » 19. feb 2019, 22:50

BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 17:22
Kristian skrev:
19. feb 2019, 17:16
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:49
Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Jeg har kigget på en potentiel slutstilling flere gange, og umiddelbart vil jeg spå, at vi skal have 9 points for at være sikre på en top 6-placering. Det er lidt noget lort, at vi sandsynligvis skal slå Agf hjemme, da de spiller godt pt.
Så 3 sejre. Realistisk ja, men det er desværre også realistisk, at vi kun står med 2-3 points fra de 4 kampe.
Sorte per tror jeg bliver: AaB, OB, AC Horsens og FCN.
Nu har jeg kigget det program igen og igen og er nu blevet enig med mig selv om, at vi smadre Sønderjyske..vi napper self. HOBRO, for det skal vi sq..

Ude mod Brøndby skulle ik undre mig at vi med tur i den vinder..for vi er altid gode derovre.

Hjemme mod Agf ender med maks 1 point...fordi det er agf og at de har været en akillesel for os de senere år.

Bum
Bum. Endnu en sæson nederst i den glorværdige top 6, hvor vi intet har at spille for.
Lad os tage den efter AGF kampen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Rams » 20. feb 2019, 08:58

Kristian skrev:
19. feb 2019, 22:50
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 17:22
Kristian skrev:
19. feb 2019, 17:16
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:49
Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Jeg har kigget på en potentiel slutstilling flere gange, og umiddelbart vil jeg spå, at vi skal have 9 points for at være sikre på en top 6-placering. Det er lidt noget lort, at vi sandsynligvis skal slå Agf hjemme, da de spiller godt pt.
Så 3 sejre. Realistisk ja, men det er desværre også realistisk, at vi kun står med 2-3 points fra de 4 kampe.
Sorte per tror jeg bliver: AaB, OB, AC Horsens og FCN.
Nu har jeg kigget det program igen og igen og er nu blevet enig med mig selv om, at vi smadre Sønderjyske..vi napper self. HOBRO, for det skal vi sq..

Ude mod Brøndby skulle ik undre mig at vi med tur i den vinder..for vi er altid gode derovre.

Hjemme mod Agf ender med maks 1 point...fordi det er agf og at de har været en akillesel for os de senere år.

Bum
Bum. Endnu en sæson nederst i den glorværdige top 6, hvor vi intet har at spille for.
Lad os tage den efter AGF kampen.
Hvis vi skulle få røven over top-6-stregen er der da en masse at spille om?

1) Bronze - der er næppe noget top-6 hold der er sat ift. medalje
2) Europæisk bold - 3. og måske 4. pladsen kan give en tur til Georgien, Moldova eller andre fine adresser
In verbis simus faciles

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af BoT » 20. feb 2019, 09:17

Vi har tabt 5 af de seneste 6 superligahjemmekampe og de seneste tre hjemmekampe mod Sønderjyske. Det bliver en dejlig fredag.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamen » 20. feb 2019, 09:23

BoT skrev:
20. feb 2019, 09:17
Vi har tabt 5 af de seneste 6 superligahjemmekampe og de seneste tre hjemmekampe mod Sønderjyske. Det bliver en dejlig fredag.
Hvis man har hang til selvpineri, så ja, absolut!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamling » 20. feb 2019, 09:27

At tabe til sdrjyske vil selvfølgelig i sig selv være en katastrofe, men at tabe til dem lige nu med “Etiske Glen” som træner vil være tæt på ubærligt.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Mogens » 20. feb 2019, 09:39

BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 17:22
Kristian skrev:
19. feb 2019, 17:16
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:49
Halil skrev:
19. feb 2019, 11:46
Efter to søvngænger runder skal AaB spillerne til at tage sig alvorligt sammen.

Fadæsen mod Randers skal væk, ligesom den umulige 1. halvleg mod fcm-svinene også skal hviskes bort. Der er 4 point mellem nr. 3 til 10, så det er fandme nu, at AaB skal få skrabet nogle point sammen

Sønderjysk, hjemme
Hobro, hjemme
bif-svinene, ude
gf, hjemme

Hedder restprogrammet. Der skal fandme hentes nogle point her ellers er det en pinlig affære for en klub som AaB.
Jeg har kigget på en potentiel slutstilling flere gange, og umiddelbart vil jeg spå, at vi skal have 9 points for at være sikre på en top 6-placering. Det er lidt noget lort, at vi sandsynligvis skal slå Agf hjemme, da de spiller godt pt.
Så 3 sejre. Realistisk ja, men det er desværre også realistisk, at vi kun står med 2-3 points fra de 4 kampe.
Sorte per tror jeg bliver: AaB, OB, AC Horsens og FCN.
Nu har jeg kigget det program igen og igen og er nu blevet enig med mig selv om, at vi smadre Sønderjyske..vi napper self. HOBRO, for det skal vi sq..

Ude mod Brøndby skulle ik undre mig at vi med tur i den vinder..for vi er altid gode derovre.

Hjemme mod Agf ender med maks 1 point...fordi det er agf og at de har været en akillesel for os de senere år.

Bum
Bum. Endnu en sæson nederst i den glorværdige top 6, hvor vi intet har at spille for.
Say what? Hvis vi får ovenstående resultater, så har vi en del at spille for - herunder medaljer og europæisk deltagelse.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Gamen » 20. feb 2019, 09:54

Vi skal meget gerne vinde. Alt andet end en sejr vil være ensbetydende med at der er 5 point op med 3 runder igen - og det tvivler jeg på at vi klarer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 11:03

Gamen skrev:
20. feb 2019, 09:54
Vi skal meget gerne vinde. Alt andet end en sejr vil være ensbetydende med at der er 5 point op med 3 runder igen - og det tvivler jeg på at vi klarer.
Ja den går sgu ikke! Vi SKAL vinde de 2 hjemmekampe imod Sdrjyske og Hobro. Og så vil jeg mene at vi også skal vinde én af kampene imod Brøndby, AGF.

Aalborgmanden
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Aalborgmanden » 20. feb 2019, 13:45

Et nederlag til Sønderjyske er mere alvorligt end blot en misset top 6. Et nederlag til Sønderjyske vil betyde at de henter yderligere tre point ind på os i det nedrykningsspil som vi i så fald vil deltage i med Sønderjyske !

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2019, 14:11

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:41
Jakobsen skrev:
19. feb 2019, 11:23
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:15
Hvis jeg ikke ser ild i øjnene på vores spillere på fredag, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg kan finde på!!
Der skal bare smadres igennem og præsteres nu! Med endnu en trist præstation på hjemmebane er top 6 væk, og AaB kan risikere at spille om nedrykning. Og det mener jeg faktisk er en reel trussel. Vi har et par stjerner på kanterne, men de er humørspillere. Samtidig er vores erfarne profiler for ustabile - undtagen Rinne!
Enig, det er af størse vigtighed at vi om ikke andet vender formkrisen inden nedrykningsplayoff. Det her hold kan sgu sagtens rykke ned i en eller anden røvballe kamp mod Fredericia, hvor en kaw forsvarsspiller scorer på hjørne med røven.
Ja det er ikke urealistisk, selvom vores højtbetalte stjerner nok skal steppe op når det virkelig gælder i en evt. nedrykningskamp (tror jeg!)
Enig. Lige præcis i et nedrykningsdrama vil spillere som Kasper Kusk og Lucas Andersen virkelig steppe op og komme til deres ret. Selv i kampe hvor det ikke fungerer optimalt spillemæssigt, kan man altid stole på deres evne til at løbe solen sort, dø for trøjen og kaste sig frygt- og hæmningsløse ind i selv de vildeste dueller...

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 20. feb 2019, 15:06

De seneste 10 hjemmekampe mod Sønderjyske har budt på 3 sejre og 7 nederlag. Seneste sejr var i efteråret 2015.

AaB har det generelt mere end svært med SE.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 16:01

Hovedet skrev:
20. feb 2019, 14:11
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:41
Jakobsen skrev:
19. feb 2019, 11:23
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 11:15
Hvis jeg ikke ser ild i øjnene på vores spillere på fredag, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg kan finde på!!
Der skal bare smadres igennem og præsteres nu! Med endnu en trist præstation på hjemmebane er top 6 væk, og AaB kan risikere at spille om nedrykning. Og det mener jeg faktisk er en reel trussel. Vi har et par stjerner på kanterne, men de er humørspillere. Samtidig er vores erfarne profiler for ustabile - undtagen Rinne!
Enig, det er af størse vigtighed at vi om ikke andet vender formkrisen inden nedrykningsplayoff. Det her hold kan sgu sagtens rykke ned i en eller anden røvballe kamp mod Fredericia, hvor en kaw forsvarsspiller scorer på hjørne med røven.
Ja det er ikke urealistisk, selvom vores højtbetalte stjerner nok skal steppe op når det virkelig gælder i en evt. nedrykningskamp (tror jeg!)
Enig. Lige præcis i et nedrykningsdrama vil spillere som Kasper Kusk og Lucas Andersen virkelig steppe op og komme til deres ret. Selv i kampe hvor det ikke fungerer optimalt spillemæssigt, kan man altid stole på deres evne til at løbe solen sort, dø for trøjen og kaste sig frygt- og hæmningsløse ind i selv de vildeste dueller...
:thumbsup: :cheers:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af frederikshavneren » 20. feb 2019, 17:04

Tror at vi nok skal kvalificere os til slutspillet alt andet vil være en kæmpe fiasko, det starter fredag aften med en sejr mod Sønderjyske.

Gætter på at vi vinder 2-0

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af FIDEL » 20. feb 2019, 17:09

frederikshavneren skrev:
20. feb 2019, 17:04
Tror at vi nok skal kvalificere os til slutspillet alt andet vil være en kæmpe fiasko, det starter fredag aften med en sejr mod Sønderjyske.

Gætter på at vi vinder 2-0
Vi kan godt vinde over sdrjyske, men det bliver svært at komme med i top 6. Vi skal nok vinde 3 ud af 4 kampe. Og AGF hjemme og Brøndby ude er svære kampe. Men en solid defensiv krydret med hurtigt direkte spil, så er det naturligvis muligt.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 22.02.2019

Indlæg af Uldahl » 20. feb 2019, 17:47

Med vores hjemmebane kompleks in mente, og ikke mindst vores dårlige stattestik mod SE også. Kan jeg ikke se os vinde den kamp. :thumbsdown:

Bliver helt dårlig ved tanken om Glenn den Kawe får sin første sejr mod os på hjemme bane. Tror vi skal være glad for 1 point.

3 Mod Hobro. AGF tror jeg vi taber, så skal der håbes på at BIF forsætter deres nedtur efter AZ har fået sparket. Og vi kan hive en sejr hjem der, det tror jeg mere på end at vinde over SE.

Besvar