Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af frederikshavneren » 2. mar 2019, 11:17

Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af BassogogsVen » 2. mar 2019, 11:31

frederikshavneren skrev:
2. mar 2019, 11:17
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
Tror, jeg foretrækker Würtz frem for Magnus. Især i denne kamp.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af FIDEL » 2. mar 2019, 12:23

BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:31
frederikshavneren skrev:
2. mar 2019, 11:17
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
Tror, jeg foretrækker Würtz frem for Magnus. Især i denne kamp.
Hørt! MC bliver jeg aldrig fan af.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af troelsh » 2. mar 2019, 13:17

BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:31
frederikshavneren skrev:
2. mar 2019, 11:17
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
Tror, jeg foretrækker Würtz frem for Magnus. Især i denne kamp.
Det kommer an på hvilken forfatning Würtz er i, det så bestemt ikke lovende ud mod Randers for at sige det mildt, jeg foretrækker klart MC hvis det er alternativet.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af BassogogsVen » 2. mar 2019, 13:42

troelsh skrev:
2. mar 2019, 13:17
BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:31
frederikshavneren skrev:
2. mar 2019, 11:17
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
Tror, jeg foretrækker Würtz frem for Magnus. Især i denne kamp.
Det kommer an på hvilken forfatning Würtz er i, det så bestemt ikke lovende ud mod Randers for at sige det mildt, jeg foretrækker klart MC hvis det er alternativet.
Det er klart, at hvis han er så ringe, så dur det jo ikke. Men altså kombinationen MC/Abildgaard er bare så dødssyg, og det er altså især MC, der trækker niveauet ned med sin langsommelighed, påpasselighed, mangel på offensiv tænkning og blik for spillet.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af FIDEL » 2. mar 2019, 14:59

Gode muligheder for 1 eller 3 points. Men vi skal vinde den sidste kamp imod AGF. :cheers:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af Klaus » 3. mar 2019, 01:50

Monster-svær kamp. Ude mod Brøndby er altid svært. De får ofte lige 10% dommertække, og de er vel også inde i en rimelig god periode. Holdet giver vel mere eller mindre sig selv. Eneste ændring er vel Thellufsen som burde blive erstattet med Ochs. Mod Brøndby foretrækker jeg Magnus fremfor Wurtz da han trods alt er lidt hurtigere, omend ikke nær så snu. Man kunne overveje Pallesen fremfor PK, der ikke så alt for godt ud ved Hobro mål, til gengæld var han god fremad, så det bliver vel til genvalg??

Jeg er ikke specielt optimistisk og tror vi skal være mere end heldige, hvis vi skal have noget med hjem.... Men bolden er jo rund og Lucas spiller stadigvæk med, så hvem ved??

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af raekkeettre » 3. mar 2019, 07:39

frederikshavneren skrev:
2. mar 2019, 11:17
Rinne
Patrick - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
Jeg tror godt vi kunme finde på at stille i en 3-4-3, da Brøndby har det svært mod et 3-mands forsvar, og vi også stillede sådan op på udebane mod FCM.

Brugeravatar
AaB_DYRET
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13. maj 2014, 22:29
Favoritspiller: Risgaard

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af AaB_DYRET » 3. mar 2019, 08:12

Håber virkelig vi prøver med noget andet end MC. Spm så mange nævner er han alt for langsom i alt hvad han foretager sig. Han er elendig i duelspillet, virker nærmest til at være bange for bold og mand i mange situationer. Når han modtager den centralt kigger han sjældent fremad banen, men orienterer sig kun bagud og sidevejsnog flytter bolden lige så stille videre. I etableret angrebsspil triller han bolden lidt rundt mens han kigger frem ad, men ender 29 ud af 30 gange med at sende den bagud eller sidevejs.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor den mand får spilletid. Er alternativerne bare så meget ringere. Vil meget hellere se pølsen eller kakeeto. MC er et håbløst projekt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af FIDEL » 3. mar 2019, 09:12

Klaus skrev:
3. mar 2019, 01:50
Monster-svær kamp. Ude mod Brøndby er altid svært. De får ofte lige 10% dommertække, og de er vel også inde i en rimelig god periode. Holdet giver vel mere eller mindre sig selv. Eneste ændring er vel Thellufsen som burde blive erstattet med Ochs. Mod Brøndby foretrækker jeg Magnus fremfor Wurtz da han trods alt er lidt hurtigere, omend ikke nær så snu. Man kunne overveje Pallesen fremfor PK, der ikke så alt for godt ud ved Hobro mål, til gengæld var han god fremad, så det bliver vel til genvalg??

Jeg er ikke specielt optimistisk og tror vi skal være mere end heldige, hvis vi skal have noget med hjem.... Men bolden er jo rund og Lucas spiller stadigvæk med, så hvem ved??
For AaB vil alle kampe være svære. Vi møder dog et offensivt indstillet Brøndby hold, og det kan vi måske straffe, men så skal bla. Vores midtbane formå at sætte nogle pasninger sammen under pres.
Håber Würtz starter istedet for MC. synes simpelthen er en pine at se på.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af BassogogsVen » 3. mar 2019, 09:17

Det bliver interessant at se, hvordan Brøndby står i dag (eller høre om det, jeg gider næppe at se på dem) efter fyringen af Zorniger. Sidste kamp var jo kort efter fyringen, så spændende, hvordan de står mentalt og taktisk i dag efter et par uger.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af Kristian » 3. mar 2019, 13:57

FIDEL skrev:
3. mar 2019, 09:12
Klaus skrev:
3. mar 2019, 01:50
Monster-svær kamp. Ude mod Brøndby er altid svært. De får ofte lige 10% dommertække, og de er vel også inde i en rimelig god periode. Holdet giver vel mere eller mindre sig selv. Eneste ændring er vel Thellufsen som burde blive erstattet med Ochs. Mod Brøndby foretrækker jeg Magnus fremfor Wurtz da han trods alt er lidt hurtigere, omend ikke nær så snu. Man kunne overveje Pallesen fremfor PK, der ikke så alt for godt ud ved Hobro mål, til gengæld var han god fremad, så det bliver vel til genvalg??

Jeg er ikke specielt optimistisk og tror vi skal være mere end heldige, hvis vi skal have noget med hjem.... Men bolden er jo rund og Lucas spiller stadigvæk med, så hvem ved??
For AaB vil alle kampe være svære. Vi møder dog et offensivt indstillet Brøndby hold, og det kan vi måske straffe, men så skal bla. Vores midtbane formå at sætte nogle pasninger sammen under pres.
Håber Würtz starter istedet for MC. synes simpelthen er en pine at se på.
MC skal ud og Wuryz ind..

Mod Hobro pisser det virkelig en af, at manden skal bruge så lang tid på at varme bolden fremfor at aflevere den fremad og hurtigt i det mindste. Klart vores svageste spiller sammen med Theluffsen pt.

Derudover tror jeg på 1 point derovre og så skal den sidste kamp vindes. Det burde være nok med vores målscore kontra dem omkring os.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af Hanga » 3. mar 2019, 14:02



Jeg forventer dog at det bliver genvalg til alle 11, dvs. Thellufsen og MC fra start.

Det bliver en noget anden kamp med et helt andet tryk på os. Jeg frygter at vi taber midtbanen hvis ikke Würtz går ind og tager styringen som han kunne engang. Det er nu han skal vise at han stadig kan være med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af Brodernumsi » 3. mar 2019, 14:09

Tror Friis går efter kontinuitet, og vælger samme opstilling, som i de sidste to kampe. Måske kunne Ochs glide ind i stedet for Thellufsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af BassogogsVen » 3. mar 2019, 16:33

Hanga skrev:
3. mar 2019, 14:02


Jeg forventer dog at det bliver genvalg til alle 11, dvs. Thellufsen og MC fra start.

Det bliver en noget anden kamp med et helt andet tryk på os. Jeg frygter at vi taber midtbanen hvis ikke Würtz går ind og tager styringen som han kunne engang. Det er nu han skal vise at han stadig kan være med.
Det ville være noget af en brøler at fortsætte med Thellufsen mod et hold som BIF. Når han ikke engang kan nosse sig sammen til at oppe sig mod Hobro, bliver det nok svært for staklen mod et fysisk preshold som BIF.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af raekkeettre » 3. mar 2019, 17:43

AaB_DYRET skrev:
3. mar 2019, 08:12
Håber virkelig vi prøver med noget andet end MC. Spm så mange nævner er han alt for langsom i alt hvad han foretager sig. Han er elendig i duelspillet, virker nærmest til at være bange for bold og mand i mange situationer. Når han modtager den centralt kigger han sjældent fremad banen, men orienterer sig kun bagud og sidevejsnog flytter bolden lige så stille videre. I etableret angrebsspil triller han bolden lidt rundt mens han kigger frem ad, men ender 29 ud af 30 gange med at sende den bagud eller sidevejs.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor den mand får spilletid. Er alternativerne bare så meget ringere. Vil meget hellere se pølsen eller kakeeto. MC er et håbløst projekt.
Er der ikke snart en der kan lave en objektiv analyse af MC udfra et eller andet analysesoftware og sammenligne ham med andre i superligaen. Jeg kan ikke forstå så mange fodboldkloge personligheder som ikke sidder i AaB snakker ham så meget op. Og os omkring AaB synes det er den dårligste spiller i mandsmind. Jeg har har brug for objektivitet :)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af Yankee » 3. mar 2019, 18:07

raekkeettre skrev:
3. mar 2019, 17:43
Jeg kan ikke forstå så mange fodboldkloge personligheder som ikke sidder i AaB snakker ham så meget op. Og os omkring AaB synes det er den dårligste spiller i mandsmind. Jeg har har brug for objektivitet :)
Hvem er det egentlig der taler ham op? Jeg kan slet ikke genkende at han bliver talt op.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af BassogogsVen » 3. mar 2019, 19:08

Yankee skrev:
3. mar 2019, 18:07
raekkeettre skrev:
3. mar 2019, 17:43
Jeg kan ikke forstå så mange fodboldkloge personligheder som ikke sidder i AaB snakker ham så meget op. Og os omkring AaB synes det er den dårligste spiller i mandsmind. Jeg har har brug for objektivitet :)
Hvem er det egentlig der taler ham op? Jeg kan slet ikke genkende at han bliver talt op.
Jeg har efterspurgt dokumentation for det postulat fra den bruger adskillige gange. Det synes ikke rigtig at være muligt at få tilvejebragt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af frederikshavneren » 3. mar 2019, 19:59

Radosevic fik en advarsel i Oooense og er dermed i karantæne

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 10.03.2019

Indlæg af BassogogsVen » 3. mar 2019, 20:09

Jeg så noget af den alligevel. Konklusion: Det bliver en walk over på søndag. 3 sikre point.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar